Ga naar inhoud

Wachtbankje Juni 2009


Meiske74

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hoi meiden!!

 

 

 

@ Henne, succes met de wachtweken en ik zal enorm voor je duimen. Ik hoop vanmiddag ook plaats te kunnen nemen op het bankje, dan kunnen we elkaar door die ellendige ww heen trekken. Meis, zet 'm op! Deze moet het gewoon worden!!! Weet je wel de kwaliteit van je beeb?

 

 

 

@ Dandy, meis gefeliciteerd!!!

 

 

 

Vanochtend tussen 10-11 wordt ik teruggebeld over een eventuele tp. Ben al kotsmisselijk...... van de spanning!! Nou ja, nog ffkes wachten....

 

 

 

Greetzzzz,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dandy gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Tjoender het is vreselijk he? Wachten op het verlossende telefoontje of de tp wel doorgaat, alsof we in het hele traject al niet genoeg moeten wachten. Het is wachten van het ene telefoontje naar het volgende. Succes!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Ik voel me redelijk goed vandaag, wat misselijk en heb wat steken in mijn rechterborst. Ik voel dat er "iets" gaande is in mijn buik, hopelijk een innesteling!!!!!

 

Het is nog vroeg, dag 4 pas dus er kan nog van alles gebeuren en ik zal ook vast nog van alles voelen.

 

 

 

Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

 

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

 

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

 

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

 

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

 

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

 

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

 

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

 

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

 

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest, positief getest

 

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen, positief getest

 

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest, positief getest

 

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

 

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest, ongi geworden

 

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen, positief getest

 

Sjuul, IVF, 10 juni bloedtest, ongi geworden&negatief getest

 

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen, ongi geworden

 

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

 

Daan26, IUI, 11 juni testen

 

Karin (Katiepoe), ICSI, 12 juni testen, negatief getest

 

Neel, IVF, 14 juni testen, zwanger

 

Adriana, IVF, 16 juni testen, zwanger

 

Laika, IVF, 17 juni bloedtest,

 

Vanessa (dandy78) IVF 20-06 testen

 

Nienke, 21 en 23 juni bloedtest

 

Tiesam, 22 juni testen

 

Ester, 22 juni testen

 

Linda31, 24 juni testen

 

Ana1972, 25 juni testen

 

Sil IUI, 26 juni testen

 

Anouk (Knoer), 26 juni testen

 

Sandra (witje), 29 juni bloedtest

 

Rose, 30 juni testen

 

Henne, 30 juni testen

 

Marchan (Chantal) 19-06 TP ?? testen

 

Knorrie, 1 juli bloedtest

 

 

 

 

 

Ik mag ook weer op het bankje vanmiddag een TP van een cryo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd dames,...... dus weer 2 zwangeren erbij,.....

 

 

 

zucht,... zou willen dat ik meekon met jullie,...:cry2::cry2::cry2:

 

 

 

Maar goed, ik gun het iedere zwangere moeder hoor,..... vind het geweldig voor jullie,.....:wav::B-0009:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marchan kom er maar gezellig bij. Er is nog plek! Succes met je TP.

 

 

 

Tiesam supergoed nieuws. Gefeliciteerd! Lekker dat je nu geen onzekerheid meer hebt! Geniet ervan.

 

 

 

Kom op, meiden laten we Tiesam lekker na-apen!!!

 

 

 

Groetjes Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig! Weer twee zwangeren! Gefeliciteerd Dandy en Tiesam.

 

 

 

Op naar: :B-0020: hihi ;-)

 

 

 

 

 

Hier gaat het mentaal prima. In R'dam mag je lekker snel testen dus mijn eerste dag op het bankje is er al een halve week voorbij. Leuk kadootje is dat toch. Bedacht vanochtend dat je de ww slapend zou moeten doorbrengen. Onder een lekker hoogtezonnetje. En dan uitgerust en zwanger wakker worden, met een mooi kleurtje op de koop toe. Zou dat geen gat in de markt zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat EMC doet het toch niet slecht de laatste tijd...

 

 

 

Gisteren trouwens gelachen! Via een ander forum ken ik al ruim een jaar een vrouw die ook in het EMC loopt. Zij is bij de vorige icsi zwanger geworden en had toevallig gisteren een echo op de tijd dat ik de tp had. Dus toen ik opgeroepen werd en opstond riep zij opeens vanuit de andere gang 'succes'!!! Die arts heel stomverbaasd: hoe kennen jullie elkaar nou??? Ook twee ander gynaecologen hadden dit gezien en aan haar gevraagd hoe dat kon. Na afloop had ze nog even gewacht, konden wij de echofoto's zien. Stonden die artsen weer zo vreemd te kijken. Alsof niemand in de regio Rotterdam elkaar kent haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tiesam en Dandy gefeliciteerd!!!!

 

 

 

Haha, Henne.. lijkt me inderdaad wel wat ja!!! Genoeg animo denk ik, als ik zo eens zie hoe actief dit forum is..

 

Jij mag trouwens inderdaad echt lekker vroeg testen zeg... ik met TP op 16-6 mag pas een bloedtest laten doen op 1-7.. Volgens mij kan ik toch best met een gerust hart het weekend ervoor testen, of niet?

 

 

 

liefs,

 

Knorrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dandy,

 

 

 

Gefeliciteerd!! Hopelijk inderdaad een goeie maand, juni. Ik zit ook in het Maasstad en EMC, bij jou hebben ze het goed gedaan, nu ik nog! (EN alle anderen natuurlijk, want het is aardig druk daar volgens mij).

 

 

 

Caroline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in het EMC zou zitten zou je de 28e mogen testen... In het EMC mag je namelijk 15 dagen na de punctie testen. Dat is dus voor de meesten 12 dagen na de terugplaatsing. Ik vind dat zelf ook logisch, de punctie is je eisprong en 15 dagen daarna ben je overtijd. Maar het kan met ivf dat het embryo wat later innestelt en dan maak je later hcg aan etc etc. Het is dus ook zo dat als je negatief test en niet ongesteld wordt, je twee dagen later opnieuw moet testen, dan zit je op 14 dagen na de tp. Als die ook negatief is, dan is het mislukt.

 

 

 

Denk dat veel ziekenhuizen liever op zeker spelen. Het kan die eerste dagen nog zoooo makkelijk misgaan (spreek uit ervaring en zie ook hier op het forum). Zelf was ik juist blij dat ik wél vroeg had getest toen het de vorige keer mis ging. Ik wist nu in ieder geval dat er wel iets geweest was en dat ik me dat niet verbeeld had. Dat geeft me wel heel veel moed, ik weet nu dat ik zover kan komen.

 

 

 

Als je eerder test moet je je gewoon heel goed realiseren dat het nog heel makkelijk fout kan gaan. Maar ik denk dat we ons daarvan hier toch wel heel erg bewust zijn.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henne,

 

 

 

Zo had ik het voor mezelf inderdaad ook beredeneerd. Er is bij mij na 2,5 jaar nog nooit enig teken van innesteling geweest, en ik ben zo benieuwd of dat uberhaupt lukt.. Ben me er inderdaad absoluut ook van bewust dat alles dan nog zo super-pril is.

 

 

 

Ach ja.. we zullen zien! Ik hoop dat ik in elk geval die testdatum haal, bij de IUI's was ik steeds vroeger ongesteld dan die datum.

 

 

 

Ben ook graag thuis als ik de uitslag krijg, en 1 juli is gewoon een werkdag voor mij (en net de woensdag kan ik eigenlijk geen vrij krijgen) Pff, wat een gespeculeer.. eerst maar weer eens gewoon geduldig afwachten!

 

 

 

liefs,

 

Knorrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee meiden zwanger van het bankje af vandaag, van harte gefeliciteerd meiden! Geniet er maar goed van hoor.

 

 

 

Elena ben je al gebeld, is er een tp? Ben erg benieuwd, succes!

 

 

 

Henne, ook jij zit inmiddels al op de bank, maak het jezelf lekker comfortabel hier en ik duim nog even stevig voor je door.

 

 

 

Ook alle andere wachtenden hier heel veel succes, het is jullie allemaal gegund hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dandy en Tiesam; gefeliciteerd!! Hardstikke super!!

 

 

 

Hopelijk komen er snel meer positieve uitslagen bij, dat is fijn om te lezen en doet goed!

 

Moet zelf nog een weekje wachten, volgende week vrijdag is dé grote dag..

 

 

 

Onzeker.. onzeker.. pff.. ellende.

 

Maar we blijven duimen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden