Ga naar inhoud

Wachtbankje Juni 2009


Meiske74

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Schapenwolkje bedankt.....als ik naar jou status kijk dan moet ik niet zo zeuren...jij moet voor een tp cryo behoorlijk lang wachten zeg...... Waarom eigelijk zolang?

 

 

 

Nienke: BEDANKT! En heel veel succes morgen

 

 

 

Knoer: die zere volle borsten (mijn tepels waren zo groot als doperwten) en rommelig en menstruatie gevoel in mijn onderbuik had ik de vorige keer ook, maar daar is niets uitgekomen. Maar goed, nu ik helemaal niks voel ben ik daar ook niet blij mee.....tis gewoon vermoeiend dit.

 

 

 

Witje: wij gaan geloof ik gelijk op.....ik ga ook maar iets zoeken om te doen want hier wordt ik gek van.

 

 

 

Fijn weekend,

 

Rose

 

 

 

Hoi Rose,

 

 

 

Och zo erg is het nou ook weer niet...

 

Moesten wachten omdat in juli het lab van UZ dicht is. I.v.m. Gentse Feesten...

 

Vond het wel even vervelend, maar aan de andere kant is het ook wel goed om even te herstellen van alle hormonen.

 

En als het goed is, hebben we ook ongeveer in die periode vakantie, dus das ook wel lekker eigenlijk!

 

Heel veel succes met jouw poging! Hoop voor je dat het goed gaat...

 

Blijf het in ieder geval allemaal volgen hier!

 

 

 

Alle anderen ook heel veel succes!

 

Ook Dandy, ik duim voor je meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nienke dit is weer een naar bericht wat we natuurlijk niet willen lezen. Hopelijk komt bij de volgende poging jullie wens wel uit. We blijven gewoon doorduimen. Sterkte.

 

 

 

Dandy hopelijk blijft het hierbij en kan je gewoon lekker tussen de zwangeren blijven staan. Duim, duim, duim, duim, ............

 

 

 

Groetjes Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

meiden wat een spanning weer hier op het wachtbankje...het is zoooo zenuwslopen hé! Ik lees mee met jullie en er wordt hier volop voor jullie geduimd hoor!

 

Sterkte!

 

liefs esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

He tiesam wat vervelend ook!!!!

 

Wanneer had je moeten testen dan?

 

En hoelang daarvoor heb je pregnyl gespoten?

 

Ik heb ook een bloeding gehad maar is niet doorgezet in het zh zeiden ze dat het dan een innestelingbloeding kan zijn. maar ik wacht nog even af want ben er heel onzeker van nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week zondag?

 

maar niet zoveel eenheden zie ik.

 

Ik heb 17 dagen voor mijn testdatum pregnyl gespoten 10000.

 

Maar ik mocht 15 dagen na punctie testen dus neem aan dat de pregnyl dan al uit je lichaam is.

 

Heeft het bloeden bij jou ook echt doorgezet?

 

bij mij was het gisteren een beetje,miorgen even zh bellen want hier word ik gek van!

 

En dan vragen of ik mn bloed kan laten controleren op hcg.

 

Want zie hier dat dat ook wel vaak gebeurt om te kijken of het gestegen is.

 

geen idee of dat kan,maar ga het toch even navragen

 

 

 

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zou ik het nog even afwachten hoor.

 

mijn test was ook positief en kreeg daarna een kleine bloeding.

 

en nu ook niks meer.

 

ik houd er ook rekening mee dat het toch mis is gegaan. maar heb nog wel een klein beetje hoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow dat vind ik altijd zo moeilijk te zeggen hahaha...

 

Een kleine vlek in mn inleg kruisje,het was bruin en rood net of dat je menstruatie begint zeg maar

 

En daarna echt heel weinig donkerbruin oud bloed, denk ik.

 

 

 

(sorry dames voor dit beetje onsmakelijk berichtje)

 

 

 

was het bij jou meer,of viel het ook wel mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemal,

 

Ik ben een weekeind weg geweest en alles ging zo goed tot vandag (10e dag na de TP) en ben ongesteld geworden. Geen pijn, niets....alleen pijn aan mijn borsten.

 

Ik heb een test net gedaan en dis is negatief!

 

Omdat ik een TP van 2 embryos had, weet iemand of het zou kunnen zijn dat deze bloeding (nog niet helemaal doogezet) door het verlizen van een embryo komt, of heb ik gewoon allebei verloren?

 

Help!!

 

 

 

Alvast bedankt en suces met jullie allemaal.

 

 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames ik wens jullie het allerbeste toe en dat dit allemaal maar vals alarm is. Zelf mag ik woensdag testen, maar durf het niet eerder te doen. Voel momenteel nog niets aankomen, maar de spanning is bij mij steeds meer aanwezig. Gelukkig 2 dagen werken en dan hoop ik op positief. Net als voor jullie en alle anderen hier.

 

 

 

Goetjes, Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ana,

 

 

 

Erg he die onzekerheid!!

 

Maar als het niet veel is moet je missch nog even afwachten.

 

Ik wil je geen valse hoop geven hoor.

 

Maar denk bij mezelf ook zo. ik was ook eerst geschrokken maar omdat het niet doorzet en niet veel was heb ik nog een klein beetje hoop (met in mn achterhoofd ook dat het misschien wel mis is gegaan).

 

Ik had wel een positieve test. maar missch heb jij net te vroeg getest...

 

 

 

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden