Ga naar inhoud

Wachtbankje Juni 2009


Meiske74

Aanbevolen Berichten

Gast Nienke79

Dandy en Tiesam, super gefeliciteerd!! Echt top dat jullie de positieve lijst weer wat aanvullen :-)

 

 

 

Ik zelf word heen en heen geslingerd van hoopvol naar een niet goed gevoel. Vandaag ineens ietwat verkleuring en sinds gisteren al een moeie rug en heupen. Dat heb ik ook een dag voordat ik ongesteld moet worden. Maar dit is toch ook weer een ander soort verkleuring. ARGGGHHHHH. Dag 11, wat een onzekerheid!

 

 

 

Wie weet of er nog hoop is bij verkleuring en ongesteldheidsklachten op dag 11?

 

 

 

Groetjes,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

dandy en tiesam...meiden van harte. Wat fijn voor jullie. Geniet ervan.

 

Nienke...bij mij wijst het erop dat ik ongesteld word als bijn afscheiding verkleurt maar iedereen reageert anders! Geen bloed geeft moed! Succes meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je lieve reacties. Ik heb vandaag ook een topdag, zit gewoon te genieten. Ik heb wel heel erg pijn aan mijn borsten....maar dat geeft niet..

 

 

 

Iedereen veel sterkte en heel veel geluk gewenst. S-0003.gif S-0030.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

 

 

Zwangeren...........Gefeliciteerd!

 

 

 

Ik moet 30 juni testen. Tot op heden voel ik niets, geen prontige, gevoelige volle borstjes (niet dat ik normaal theezakjes heb hoor, maar ik ben ook geen 16 jr meer), geen opgeblazen gevoel, misselijk, menstruatie achtige pijntjes. Gewoon helemaal niets.

 

 

 

Ik heb af en toe wat steken, maar dat had ik de vorige keer ook en zover ik begrijp heeft er de vorige keer geen innesteling plaatsgevonden (kon men zien aan de hsg waarde). Ik kan me voorstellen dat die steken worden veroorzaakt door het opnemen van de utrogestan, maar goed, niets is zeker.

 

 

 

Zit hier een beetje duimen te draaien op vrijdag. Ik heb maar niets afgesproken met vrienden, voordat ik het weet zit ik aan de wijn van de stress. Best eenzaam zo...dit wachten. Stilletjes op mijn werk, stilletjes thuis op de bank....hmmmmm.....eenzaam.

 

 

 

Ik maak me net als iedereen hier zorgen. Voel ik iets, voel ik niets. Ik ben er eigenlijk toch ook wel achter dat het geen ruk uitmaakt wat ik voel. De laatste keer voelde ik van alles, elke dag wel duizend dingen. Bleek dat het vruchtje zich niet eens had ingenesteld (na een dag of 4 gebeurt dat, geloof ik). Ik had daarna toch wel een beetje het gevoel alsof ik mezelf 11 dagen in de zeik had genomen met mijn gevoel.

 

Het is gewoon maar weer afwachten. Test ik eerder dan gepland en de test is negatief, dan wil ik voor alle zekerheid uiteindelijk toch de bloedtest afwachten en of ik ga aan de wijn van ellende omdat het dan mislukt lijkt. Test ik positief dan durf ik het niet te geloven en moet ik toch wachten tot die bloedtest datum. Al met al denk ik dat ik ook gewoon een voorstander ben van wachten tot die beruchte datum. Wat een gedoe....

 

 

 

Ik ga maar weer elders kijken en stil zijn.....nog een dikke week wachten.......pfffffffff.

 

 

 

Suc6 voor iedereen,

 

Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dandy en Tiesam hartelijk gefeliciteerd!

 

Fijn dat er weer wat meer zwangeren zijn...

 

Rose heel veel succes! Hoop voor je dat het helemaal volgens plan verloopt en je ook binnenkort bij de zwangeren bent! Vervelend toch hè dat wachten...

 

Voor iedereen heel veel succes, en ik duim voor jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dandy en Tiesam,

 

 

 

GEFELICETEERD!!!!! Super goednieuws zeg. Ik hoop mij er woensdag ook bij te kunnen plaatsen. Ben heel blij voor jullie. Een droom die werkelijkheid is geworden. Geniet ervan.

 

 

 

Groetjes Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nienke79

hoi hoi, ben ik weer.

 

 

 

Vervelend he Rose dat wachten? Vorige week dacht ik ook echt dat er geen eind aan kwam, maar inmiddels is het toch een week verder. zucht. Heel veel succes in ieder geval en ik zal in ieder geval voor je duimen.

 

 

 

Of je wel iets of juist niets voelt en zelfs verkleuring hebt of negatieve of positieve testen, het schijnt allemaal niks uit te maken. Geen touw aan vast te knopen. Inderdaad kun je alleen maar wachten. Frustrerend. Sterkte!

 

 

 

Groetjes, Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies Rose, het zegt in dit stadium nog niks uit of je wel wat voelt of niet.

 

Men zegt, dat als je zwanger raakt, dat je pas vanaf een paar weken (meestal pas na het testen) echt zwangerschapskwaaltjes krijgt zoals misselijk, dat je borsten gaan groeien etc.

 

Maar ik ben 1x eerder zwanger geweest en toen had ik echt al ruim een week voordat ik moest testen al hele zere en volle borsten en rommelig/ong. gevoel in mn onderbuik. Dus nu zit ik me ook iedere keer te focussen daarop, maar we zitten nog steeds vol van de hormonen, dus het zegt helaas nog niks..

 

 

 

Maar ja, dat wachten hè... we zijn gewoon opzoek naar een seintje denk ik.. konden we die alvast maar krijgen! ;-)

 

 

 

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo we zitten al weer op wachtdag 5 :waiting: en zoals gewoonlijk ben ik mezelf weer aan het gekmaken :laughbounce:. Net als gisteren misselijk, wat ongemakkelijk gevoel in het buikje en geslingerd worden tussen hoop en vrees.

 

Gelukkig heb ik een redelijk druk weekend voor de boeg, vanaf vanmiddag een vrijgezellefeestje van de aanstaande van mijn neef. Geen alcohol voor mij nee nee :nono: braaf aan de sap. Morgen een verjaardag van mijn schoonzus dus mijn weekend is dan weer gevuld. Dan is het al weer wachtdag 8 maandag :wav:.

 

Allemaal een prettig weekend met hopelijk stralend weer, moet vandaag namelijk in een roze t-shirt lopen, is wel zo leuk als we die niet onder een jas hoeven te verstoppen.

 

 

 

En van mij een virtuele :hugg:

 

 

 

Liefs van Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schapenwolkje bedankt.....als ik naar jou status kijk dan moet ik niet zo zeuren...jij moet voor een tp cryo behoorlijk lang wachten zeg...... Waarom eigelijk zolang?

 

 

 

Nienke: BEDANKT! En heel veel succes morgen

 

 

 

Knoer: die zere volle borsten (mijn tepels waren zo groot als doperwten) en rommelig en menstruatie gevoel in mijn onderbuik had ik de vorige keer ook, maar daar is niets uitgekomen. Maar goed, nu ik helemaal niks voel ben ik daar ook niet blij mee.....tis gewoon vermoeiend dit.

 

 

 

Witje: wij gaan geloof ik gelijk op.....ik ga ook maar iets zoeken om te doen want hier wordt ik gek van.

 

 

 

Fijn weekend,

 

Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nienke79

Nou ik heb mn signaal gehad en ben van de bank afgelazerd.

 

Jammer maar helaas, het is nu net toch echt helder rood bloed geworden op wachtdag 12.

 

 

 

Het was pas de eerste keer IVF dus was misschien ook niet reeel en/of eerlijk dat het in een keer zou lukken, maar toch jammer. Gelukkig nog 5 in 3 rietjes in de vriezer, dus misschien tot snel weer op een bank.

 

 

 

Voor alle meiden hier die zitten te wachten, ik heb nu alle tijd om heel erg veel voor jullie allen te duimen. Heel veel succes!! en nog een fijn weekend, dat het wachten maar iets heel moois op mag leveren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nienke,

 

 

 

Wat vervelend en naar. Het is wat het is en het is reel dat je nu denkt dat het mislukt is, maar ik zou het toch niet zomaar opgeven. Ik zou toch nog een (bloed) test laten doen als ik jou was.

 

 

 

Heb je 1 of 2 laten terugplaatsen?

 

 

 

Sterkte,

 

Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Nienke79

Hoi Rose,

 

 

 

Ons ziekenhuis in samenwerking met de VU plaatst de eerste keer standaard maar eentje terug. Dus het was er "maar" eentje. Ik zou morgen moeten voor de bloedtest, dus die ga ik inderdaad nog doen. Moest maandag toch al bellen voor de uitslag, dus vraag ik dan wel wat de volgende stap is. Test thuis was negatief.

 

 

 

Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar.

 

 

 

Jij heel veel succes natuurlijk, ik blijf hier gewoon lezen hoe het jou en de anderen vergaat! En bedankt voor je berichtje :-)

 

 

 

Groetjes, Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

BOEM!!! En daar ging ik!!

 

AUWAUW!!! wat doet dat zeer van die roze wolk afvallen!!

 

Ondanks een positieve test vandaag. (had gisteren al getest ook positief,vandaag testdag). begon ik toch te bloeden tis oud. maar denk ik wel teveel voor innesteling bloeding.

 

Dus naar het ziekenhuis bellen voor onze cryo's.

 

We gaan weer verder.

 

 

 

Iedereen op het wachtbankje veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nienke wat balen zeg. Wel fijn dat je nog cryo's hebt. Maar voor nu is het gewoon k** om het zo maar te zeggen.

 

 

 

Wat je wel en niet voelt zegt iid niks, maar als je zwanger bent kun je al best snel iets merken hoor. De vorige keer heb ik heel kort een licht positieve test gehad. Ik ben toen (te vroeg) gaan testen omdat ik opeens anders wilde eten. Om zeven uur sochtends trek in chocoladecake en het brood dat ik altijd heb vond ik opeens zo kledderig dat ik ander brood ben gaan halen. En dát had ik in al die drie jaar echt nog nooit gehad.

 

Maar zere en grote borsten, krampjes, moeheid, misselijkheid dat heb ik vaak al voor de terugplaatsing door de pregnyl en progesteron. Mijn bh's kan ik al bijna niet meer aan en dat kan toch echt nog niet van een evt. zwangerschap komen twee dagen na de tp :toothy9:

 

 

 

Ach, als je klachten hebt ben je bang dat het niet goed is en hoop je dat het juist wel goed is. En als je geen klachten hebt....dan ben je bang dat het niet goed is en hoop je dat het juist wel goed is. Het is echt om gek van te worden! :icon_bounce:

Link naar reactie
Delen op andere sites

NEEE Dandy!!! Oh meid ik hoop echt dat het innestellingsbloed is en nog niks betekent.... als de test vanochtend nog positief was... Oh en dat nou net in het weekend, moet je tot maandag wachten voor je meer weet. Hou nog wel een beetje moed he, het kan echt nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

henne dank je wel.

 

Ik hoop wel dat het innestelingbloed is maar denk het niet hoor......

 

Je houd er toch rekening mee. maar het komt toch hard aan he...

 

Ik blijf duimen voor de dames die binnenkort mogen testen!!

 

 

 

 

 

maar even iets anders:

 

Zo"n lijstje dat bij je bericht staat met de behandelingen die je heb gehda en wat nog komen gaat hoe zet je dat vast bij je bericht dat je plaatst?

 

Moet je dat elke keer kopieren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

 

 

Gisteren om 10.45 werd ik ein-de-lijk gebeld met de mededeling dat er een tp zou zijn. Ik kan jullie vertellen dat die 45 minuten een jaartje of 2 van mijn leven hebben gekost, mijn god wat duurde dat lang zeg! Kon dat mens van het lab wel wat aandoen zo door de telefoon.

 

 

 

Anywee, we hebben 2 emmies teruggeplaatst gekregen van perfecte kwaliteit (7-cellig & 9-cellig) en hebben 30% kans op een zwangerschap!! Onze donor is erbij geweest en de tp verliep voorspoedig. Hebben helaas géén fotootje oid van de emmies en dat vond ik erg jammer.

 

 

 

Maar...... er zitten er nu 2 emmies in mijn buik en ik ben zó ontzettend blij! Nu 15 dagen wachten tot we mogen testen en dat is dan op 4 juli.

 

 

 

Schikken jullie wat op, dan kan ik ook plaatsnemen op het bankje!! Ik zet me wel alvast op het juli bankje....

 

 

 

Greetzzzz,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dandy, wat rot voor je meid! Maar omdat het 'oud' bloed is, hoef het niet persé over te zijn. Zolang het niet helder rood of met krampen gepaard gaat is er nog steeds hoop!

 

 

 

Mijn duimen draaien voor je.....

 

 

 

Greetzzzz,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Nienke,heel vervelend! En ook Dandy; heel vreemd dat je gisteren en vandaag een positieve test had,en nu bloed begint te verliezen. Als ik jou was zou ik die positieve test even in je achterhoofd houden,en afwachten tot maandag!

 

 

 

Tjsoender,geweldig nieuws toch. En 30% is best veel!

 

 

 

Vandaag zit mijn 1e wachtweek erop. Nog een week te gaan,en ik heb eindelijk zekerheid.:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dandy,

 

 

 

Heel naar en vervelend.....ik zou er ook niet vanuit gaan dat het meteen mis is. Dat schreef ik net ook al aan Nienke. Bloedtest is toch de officiele weg zou ik zeggen, maar ik kan me voorstellen dat je je wel even klote voelt.

 

 

 

Om je handtekening te wijzigen en of aan te vullen ga je naar "gebruikersinstellingen". Dat zit rechts onder het kopje "site menu". Je klikt op "je gegevens wijzigen" en daaronder ergens staat "wijzig handtekening". Daar vul je in wat je in wil vullen en vervolgens druk je op de knop onderin "opslaan". Je hoeft die handtekening niet elke keer te wijzigen tenzij je natuurlijk iets te wijzigen hebt. Bij elk bericht wordt je handtekening automatische meegenomen.

 

 

 

Sterkte,

 

Rose

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden