Krisje Geplaatst 24 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 24 September, 2009 Inderdaad een spannende dag morgen, en dat merk ik ook wel aan mezelf. Er komt niks uit mijn handen, dus het is maar goed dat ik vakantie heb. Vanavond uit eten met vrienden, dus dat is wel fijn een beetje afleiding. En dan vannacht slecht slapen gok ik zo... Ik laat het morgen wel weten hoe het gegaan is! x Quote
Dutchess73 Geplaatst 24 September, 2009 Geplaatst 24 September, 2009 Oh, ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt morgen en op het wachtbankje mag gaan zitten! Afleiding zoeken is natuurlijk altijd goed maar ik denk dat je dan nog in je achterhoofd steeds mee bezig bent. Heeeel veel succes morgen! Aafke Quote
Krisje Geplaatst 24 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 24 September, 2009 Ja natuurlijk ben je daar gewoon mee bezig, al is het onbewust! Maar gelukkig weten die vrienden ervan dus we kunnen erover praten en als ik dan wat stiller ben weten hun waar het aan ligt! En ik hoop dat ik morgen goed nieuws kan brengen, en dat ik op het bankje mag gaan zitten! x Quote
Krisje Geplaatst 25 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2009 iiiieeeeeee, nog 10 minuten en dan mag ik bellen........ben zo benieuwd ! ! ! Quote
Marli01 Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Succes!! Ben erg benieuwd, Krisje!! Quote
MarMira Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Ik val weer op een spannend moment binnen... en en en?? Quote
Krisje Geplaatst 25 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2009 Goedemorgen allemaal, Net het ziekenhuis aan de telefoon gehad: Van de 6 eicellen die uit de punctie zijn gekomen waren er 5 geschikt voor ICSI. Alle 5 zijn ze bevrucht, en om 11.00 u krijg ik 2 emmy´s terug ! ! ! Ik weet alleen nog niet of de overige drie geschikt zijn voor cryo, dat krijg ik denk ik straks allemaal te horen! Maar voor nu goed nieuws ! x Quote
MarMira Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Oh, wat een geweldig nieuws, Krisje! Gefeliciteerd!! Succes straks met de terugplaatsing! Quote
xxxxxx Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Krisje; Wat een goed nieuws geweldig, straks 2 emmie `s in je buik. Succes. Sas Quote
marionh67 Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Goed nieuws!!!! Succes voor straks Quote
Nathalie28 Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Wat een goed nieuws Krisje!!! Op naar je 2 emmy's!! Groetjes Nathalie Quote
Krisje Geplaatst 25 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2009 Hallo allemaal, Mijn emmy's zitten lekker warm in m'n buik, zo bijzonder! Ik vond de terugplaatsing echt een bijzonder moment! Nou hopen dat ze lekker blijven plakken...:notworthy: Ik heb nog heerlijk 2 weken vakantie, dus lekker relaxen! x Krisje Quote
marionh67 Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Geniet ervan! Heb je ook nog cryo's? Quote
joy1 Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Chrisje helemaal geweldig!!!!!!:wav:Ik hoop dat ze ook goed blijven plakken en heb je gehoord of je nog cryo's hebt? Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Joy Quote
Pieneke Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Super Krisje! Deze stap is weer genomen... Succes! Quote
Dutchess73 Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Gefeliciteerd! Super zeg!!! Da's toch wel een fijn gevoel om je vakantie mee in te gaan. Lang leve het wachtbankje, en nu inderdaad maar hopen dat ze mooi blijven plakken! Groetjes, Aafke Quote
Marli01 Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 Super, Krisje!! Fijne vakantie. Quote
Meiske74 Geplaatst 25 September, 2009 Geplaatst 25 September, 2009 heej Krisje wat heerlijk dat er 2 teruggeplaatst zijn en super dat er ook nog cryo's zijn Geniet lekker van je vakantie en ik hoop voor je op een mooi eindresultaat! De wachtweken kunnen behoorlijk slopend zijn maar je vind vast steun op het forum heel veel succes! groetjes meiske74 Quote
Krisje Geplaatst 25 September, 2009 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2009 Hoi hoi, Bedankt voor al jullie lieve reacties. Heb alleen nog niks gehoord over het invriezen van de overgebleven emmy's. Daar zal ik maandag wel even voor bellen! Voor degene die het al hebben meegemaakt, hebben jullie dat ook dat je onbewust dingen laat omdat je weet dat je emmy's in je hebt? Zo heb ik vandaag harder geremd voor drempels, en als ik naar de toilet moet 'druk' (jak!) ik niet te hard. Hoewel ik weet dat het er niet uit kan vallen. Mijn gyn zei dat ik het moest vergelijken met 2 zandkorreltjes in een potje gelei. Dat zal ook wel minder worden hoor, maar nu denk ik, baat het niet dan schaadt het niet! Fijne avond allemaal! x Quote
Lies Geplaatst 26 September, 2009 Geplaatst 26 September, 2009 Hoi Krisje, Super dat je 2 emmy's lekker warm bij je hebt! Mijn gyn/ vertelde dat je het kon vergelijken met 2 plakken brood met pindakaas met daartussen een korreltje hagelslag :yeswink-1:. Maar ik had hetzelfde hoor, elke keer als ik moest niezen dacht ik weer oei, zal het goed gaan? hihihi en ook fietsen deed ik liever niet meer en zwaar tillen en noem maar op, ik deed zeker rustiger aan.... Succes in je wachtweken!!!!! Quote
Heather Geplaatst 26 September, 2009 Geplaatst 26 September, 2009 Hee Krisje, Wat lekker dat je nu 2 emmy's in je buik hebt! Het wachten zal wel moeilijk zijn! Lekker rustig aan doen, en wat je niet wil doen, doe je lekker niet! Succes de komende dagen. Zelf heb ik nu 5 keer deca gespoten en moet zeggen dat het allemaal nog goed gaat. Af en toe een zweetaanvalletje, maar verder niks te klagen! Groetjes Heather Quote
Arzu Geplaatst 26 September, 2009 Geplaatst 26 September, 2009 wat goed krisje en 2!! beetje nieuwsgierig maar waarom hebben ze er 2 teruggeplaatst> Bij ons doen ze maar 1:( maar doe het ff rustig aan en proberen te genieten van het gevoel en niet te zenuwachtig ( makkelijk praten heh hahah) xxxxxxxxx Quote
marionh67 Geplaatst 26 September, 2009 Geplaatst 26 September, 2009 Bij ons doen ze geloof ik onder de 35 jaar 1, en boven de 35 jaar 2 emmies terugplaatsen, mmmm als ik het goed onthouden heb.... Quote
Heather Geplaatst 26 September, 2009 Geplaatst 26 September, 2009 bij ons doen ze in principe ook maar 1, onder de 36 jaar, maar het heeft dan wel met de kwaliteit te maken; heb je een a-kwaliteit dan 1, bij b-kwaliteit mag je kiezen 1 of 2. groetjes heather Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.