Ga naar inhoud

wie in afwachting van cryo tp?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Nog geen nieuws van sandra hé! Bah wat spannend!!!

Ja, ik zit ook op een berichtje van haar te wachten.

Geplaatst

Nou allemaal hier ben ik dan met klote nieuws.

negatief

We nemen nu pauze voor de bahandeling en starten op zijn vroegst pas weer met de pil ergens in januari 2010. In september gesprek waar we gaan vragen of er bij mij eens onderzoek gedaan kan worden naar evt oorzaak van herhaaldelijk falen.

Gelukkig las ik hier een bericht van positieve aard ben je naam even kwijt maar welkom en van harte!!!!

Ilse ik weet precies hoe jullie je nu voelen. Dikke knuffel en sterkte.

Sandra :bye2:

Geplaatst

hé jakkesbakkes...

ergens misschien wel verwacht maar toch blijft er iets van hoop rondspoken in je hoofd of niet?

Meid wat balen. Het is een heftig half jaar geweest voor jullie al met al. Ik hoop dat jullie de komende periode jezelf weer op kunnen laden. ennuh...laat je je af en toe nog zien hier?

Big hug vanuit hiero hoor!!!

Geplaatst

ik verhuis mezelf naar het topic pauze en afvallen voor ivf, maar ik lees ook regelmatig ergens anders en wie weet reageer ik nog wel eens ;)

Sandra

Geplaatst

het gatverdakkie San, misschien inderdaad wel een beetje verwacht maar toch wel rotnieuws he?

1 positief dingetje: de komende maanden even niks aan je lijf, lekker aan jezelf werken, je hoofdje klaren en lekker tijd voor elkaar!

Liefs Sab

Geplaatst

moet zeggen dat we daar samen wel heel erg aan toe zijn. We zijn alles helemaal beu. Dus eerst lekker tijd voor elkaar en straks lekker op vakantie. We denken er zelfs aan om in december nog een weekje naar de zon te boeken, voor we weer aan de behandelingen beginnen.

Sandra

Geplaatst

Aw Sandra, wat balen! Niet onverwacht, maar nog steeds een rotresultaat van deze poging. Heel veel succes met het verwerken hier allemaal van en met het afvallen natuurlijk.

Dikke knuffel.

Geplaatst

Ai Sandra (Witje), wat jammer... Ben zo geen forumschrijver, maar ik heb met veel interesse jouw verhaal over de laatste weken gevolgd, en ik vind het echt zoooo jammer voor je... Hopelijk vind je rust voor jezelf en bij je ventje.

Ik heb zelf de bevestiging van de bloedtest gehad, al om 11u30 (normaal bellen ze hier pas in de namiddag): zwanger. HCG staat nu 150, 10 dagen na de TP (maar embryo was 5 dagen oud, denk ik), maandag moet ik weer terug voor bloedname. Ik blijf erg op mijn hoede, want de verhalen van vroege miskramen bij ivf en cryo vliegen je hier om de oren. Ik heb wel al een zoontje van 5, zwanger geworden na de eerste IUI. Wij werken met een donor als lesbisch koppel, ik moest icsi doen omdat het voorraadje sperma van dezelfde donor te klein was om nog een gewone iui mee te doen. Ben dus best wel vruchtbaar, maar het voelt ook wel kl*te aan, het hele traject van ivf (met overstimulatie), cryo's ontdooien etc. te moeten volgen. Maar voor een brusje heb ik véél over.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes nog, ik hoop dat het voor iedereen goed zal gaan. Liefs,

Liesbeth

Geplaatst

He ik had nog wel gehoopt dat er 1 was blijven zitten, maar helaas.

Heb de hele dag aan je gedacht (achter de pc gezeten), zodat ik zelf vergeten ben het zh te bellen (lekker slim van me, hé)

Wie weet doet een break wel goed, dus lekker ertussenuit, klinkt niet verkeerd.

En lekker tijd voor elkaar nemen is ook niet verkeerd. ik merk zelf dat dat tijdens de behandelingen er niet snel van komt. Je wordt er zo door geleefd.

Heel veel geluk voor 2010, dat wordt jullie jaar!

Dikke knuffel van mij!

Geplaatst

Sandra wat een klotenieuws. Heel veel sterkte. Hopelijk doet de pauze jullie goed. Nogmaals heel veel sterkte meid.

Liefs,

Hanneke

• 2 weken later...
Geplaatst

Leuk dat je er weer bent Wendy! Hopelijk zie ik je nog op het wachtbankje augustus :)

Geplaatst

Hé meiden, I'm back!

Liesbeth, gefeliciteerd. Wat een verhaal zeg... kan me voorstellen dat je tijd nodig had je lichaam weer te laten herstellen.

En wat een nare berichten verder :-(... Sab, Ilse, Sandra, kl*te zeg!

Ik zit officieel nog op het wachtbankje, morgen (14d na TP) bloedtest, maar we hebben afgelopen zaterdag al stiekem getest omdat ik al dagen zo moe en misselijk was... en positief! Ben nu - naast misselijk - vooral heel bang dat het niet goed zit of weer fout gaat, maar we kunnen nu weinig anders doen dan maar gewoon afwachten.

Ik duim nog even door voor de laatste meiden op het wachtbankje!

Liefs, Willemien

Geplaatst

Mag ik wel al heel voorzichtig feliciteren dan???

Positief is positief het blijft natuurlijk altijd spannend en zeker na je mk in april kan ik het me wel voorstellen.

Maar wel al gefeliciteerd!

Geplaatst

Hoi Willemien,

Toch alvast gefeliciteerd..!! Super dat het toch zo snel weer is gelukt na je MK. Probeer ervan te genieten maar dat is heel moeilijk dat weet ik...!! En vandaag bloedtest gehad? Weet je de uitslag al? Spannend in elk geval tot de echo...

Liefs,

Hanneke

Geplaatst

hoi hoi

ik was zo bezig met van alles te lezen dat ik mezelf niet neergezet had.

12 augustus 1ste bms meting voor 1ste cryo tp.

hopen dat het deze keer wel goed gaat en niet al een eisprong gehad heb.

succes allemaal.

groetjes silvia

Geplaatst

Ilse, Hanneke, bedankt. Inmiddels gebeld door het ziekenhuis, en inderdaad zwanger. Hcg was 134, volgens hun prima voor 4w4d, maar ben nog steeds niet helemaal overtuigd, haha (vorige keer 210 op 4w4d..).

Hanneke, wat balen dat jouw cryootjes zo slecht ontdooit zijn zeg. Hoop dat er toch een doorzettertje bijzit!

Ilse, weet jij al wanneer jullie weer door kunnen?

Silvia, ik hoop met je mee... toch balen als door zoiets de poging niet doorgaat :S.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Allereerst: Willemien gefeliciteerd met je zwangerschap. De 1e hindernis ben je alvast voorbij. Nu op naar de 1e echo!

Hier ook in afwachting van de cryo tp. Vandaag 1e meting gehad. Follikel 15 en slijmvlies 7, morgen nogmaals meting en dan zeer waarschijnlijk 's avonds de Pregnyl en donderdag 13 augustus de tp van ik hoop 2 cryo's.

Geplaatst

Willemien ... goed zeg! Altijd fijn om succesverhalen van een Cryo te lezen! Gefeliciteerd.

Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld (dag 15 na TP van een C kwaliteit Cryo, waar ik niet zwanger van ben geworden) en kan gelijk komende cyclus door voor de laatste Cryo. Ik ga er wel vanuit dat deze niet goed zal ontdooien (ze hadden er 2 ondooit de laatste keer, eentje niet goed ander nog maar C kwaliteit), maar goed, we moeten het natuurlijk proberen.

Dus nu stoppen met de hormonen, wachten tot ik ongesteld word en weer starten met Progynova.

Zo blijven we bezig :)

Iedereen die in afwachting is van Cryo ... succes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden