Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Plien.

Fijn dat je lekker gewerkt hebt. Sport jij al intensief? Pijnvrij betekent dat je geen borstontsteking meer hebt? Gelukkig maar.

José, beide mooie auto's denk ik? Welke kleur? haha

Hoe is het met jouw boobs? Die van mij zijn minder gevoelig en slinken....ieks!

Heb de hele dag al erge rugpijn en net dacht ik iets te bespeuren van naderende ongesteldheid! Ook dat nog bleh!

Weet iemand wanneer ik met de pil moet starten? Heb hem wel al in huis, maar weet eigenlijk niet wanner te starten. Als menstruatie echt losbreekt? Hoopte dat het nog even zou duren; nu ben ik op vak ook ongesteld zeker.....

Geplaatst

Ik heb opgehangen hoor en alleen omdat mijn vriendin net in de auto stapte om weg te gaan.

We kunnen enorm lang bellen.

Record staat op 2 uur.......

Erg hè?!?

Dus ik kan niet alleen hier veel ouwehoeren, telefoneren kan ik ook als de beste hahaha :kermit::kermit::kermit::kermit:

ga ff jullie berichtjes lezen nu!

Geplaatst

je kan hem nu meteen innemen...maar je kan ook wachten en dan moet je hem de eerste dag van je ongi innemen!

Met een beetje mazzel komt het nu...dan heb je er op je vakantie bijna geen last van...ik zit net op de laaste dag dat mijn ongi zou kunnen komen!

Geplaatst

Haha, vandaag vond ik intensief, sporten en gym.. draai het gewone sportprogramma.. n uurtje.

Ja José, we gaan naar Texel.

En pijnvrij is zonder ontsteking.. pfew

Hi Brau, klepperdeklep!!

Geplaatst

Ja, Robbert wilde zelf minder op de vloer en meer klanten af rijden en opleveren en zo, maar hij moet wegens personeelproblemen te vaak zelf ook werken. Niet handig met machines en vieze lijmbroeken in de Touareg.... Nadeel van een bus is dat hij de kindjes dan niet meer kan wegbrengen-ophalen. Hij probeert een bus te bestellen met bank voorin ipv 2 stoelen en dan 2 driepuntsgordels. Zien we na de vakantie wel hoor.

Plien ook lekker op vakantie! En nu ben je aan het voeden? Leuk!

Geplaatst

welke kleur...ik wil donker...jheroen niet....hahahahaha...dus eerst maar model uitzoeken en dan de kleur...hahahahahah

jeetje beau....2 uur...wat doe je dan met je kindjes...geef je ze een glaasje rum....hahahahahah

ga maar lekker lezen hahahahahah

Geplaatst

Niet lachen Plien! Jouw tijd komt ook nog wel haha.

Ik heb het toch maar mooi nog 6maanden uit kunnen stellen.

Maar jij kunt ook al iedere dag aan de beurt zijn hoor, vraag maar aan José

Geplaatst

Ik vind donkere auto's ook vaak mooier. Tegenwoordig is mijn enige eis een airco. Mijn vorige auta had dat niet en baalde ik van.

Als ik hem vanavond neem, ben ik midden in mijn vak aan de beurt.....

Of niet, hoe zat dat ook alweer, poeh help even

Geplaatst

jeetje dat zou ik wel een probleem vinden hoor....de auto moet ook voor de kindjes gemakkelijk zijn........dat is bij ons de reden om een andere te kopen...die van mij is te klein....jheroen zegt als ze je aanrijden zijn jullie nergens meer!

Maar waarom dan niet ook zoiets als een carens....daar kan je de stoelen heel makkelijk inklappen en heb je bijna een bus....en zo kan ie ook de kindjes gewoon meenemen...ook wel handig als je een keer een weekend met de kindjes weg wilt........als die spullen die dan mee moeten...hahahahah

Geplaatst

ja plien.....ik werd al 6 weken na de bevalling ongi........dus kan met bv ook hoor...hahahahahaha.echt balen...maar ja niet tegen te houden helaas...hahahaha

Geplaatst

ja je kan hem nu nemen en dan een maand doorslikken...heb ik vroeger ook wel gedaan....dan heb je nergens last van!

Geplaatst

Ja José, daarom rijd ik een VW Passat station. Stevige auto.

Maar we rijden eigenlijk niet veel privé met de Touareg, aangezien je dan ontzettend veel bijtelling moet betalen. Hoe doen jullie dat?

Pline, hopelijk hebben we nog een beetje nazomer als je op Texel zit? Gaan jullie met jullie drietjes of met meerderen?

Geplaatst

even denken hoor...er zitten 21 pillen in die strip.......dus als je nu begint dan word je over ongeveer 23 dagen ongi!

dat zou zijn ...ff kalender erbij.......dan zou je ongeveer de 20 ste weer ongi worden!

Geplaatst

Ja Beau, ik wil weer beginnen aangezien ik niet meer kolf.

José, doorslikken vind ik weer eng, lijf is al van slag geweest denk ik dan, maar ja, kiezen hè

Geplaatst

Ik werd aldoor maar niet ongesteld.

Heeft 3 maanden geduurd ofzo.

Gynaecoloog gebeld, die zei begin maar gewoon met de pil.

(anders moet hij op je 1e dag van je menstruatie volgens mij)

en toen werd ik wel ongesteld, inmiddels loopt het nu weer prima.

Geplaatst

20ste....hmmm we komen de 25ste terug en ben ik het ook in het vliegtuig met beetje pech...

Zal doorslikken kunnen? Voor ik de boel helemaal van slag breng? Doos ben ik hè

Geplaatst

Tussen mijn laatste pil en wannneer ik ongesteld wordt zit bij mij 2 a 3 dagen.

Dus ik zou ff kijken wanneer het voor jou gunstig uitkomt Lau.

Geplaatst

Ik hoopte dat ik niet vanzelf zou worden en dan vlak voor de vak zou beginnen.

Maar meiden, ik kijkm orgen nog wel aan, wie weet zet het nog niet door. Dan wacht ik nog even

Waar is Sab eigenlijk?

Roos, hoe gaat het met je moeder nu? En met je vader, broers?

Geplaatst

oja je ging naar texel...was ik ff vergeten...sorry meis.....waar ga je heen op texel...ik ben daar al vaker geweest...o.a in de krim...leuk park is dat!

laura...ja die stomme bijtelling.... daarom gaan wij waarschijnlijk voor de carens...is een vrij goedkope auto met veel ruimte...is de boekhouder ook weer blij...hahahahahahaha...

Geplaatst

Ik heb hem de 1e keer ook niet doorgeslikt hoor.

Voelde me daar niet goed bij, alles moet toch weer wat in het gareel komen.

Nu ga ik hem deze maand wel een paar dagen doorslikken want ik word het nu elke keer in het weekend.

Vind dat niet zo prettig (ben al 2x helemaal niet lekker geweest terwijl we een etentje hadden of feestje).

Ik moest echt weer ff denken hoe het ook alweer werkte hoor.

Is zo lang terugdat ik hem heb gebruikt! Hahaha.

Plien, ga je naar TExel las ik dat?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden