Ga naar inhoud

De klets tantes II

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nee ik bedoelde wat eet jullie hond hahaha. ik ben geen allochtoon die maar halve zinnen maakt he? wat een jullie hond hahahaa. grappig, bedoel het verder niet discirminerend hoor, maar over het algemeen zijn het allochtonen die halve zinnen maken haha.

Korfballen, ga je dat dan weer doen?

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ow ik dacht misschien van die stinkdingen met hart of zo, gruwelijk, wat een lucht is dat zeg.....ik ga zo nog even wat foto's plaatsen ahah

Geplaatst

hahaha, ik ben eerder hahaha, funny he? heb ze onder september geplaatst.

hey heb je al eenaccount aangemaakt op je weet wel waar? hihi

Geplaatst

gek wief jose hahahahhaa, ze krijgt gewoon peer van opa hoor haha. En opa is net 60 geworden, dus dat is ook nog niet zo oud toch? Mijn vader en ik schelen 25 jaar, hij was gewoon erg jong toen ik kwam haha.

Waar zijn jouw foto's?

Geplaatst

ja je laaste berichtje voorsat je queen word toch!

De foto`staan erop hoor...kijk maar..ongeduldje...hahahahaha

och voor die tijd was 25 toch helemaal niet jong!...ja ja peer van opa...lijkt wel citroen...hahahaha...nee hoor anne-meya kan ook zo`n snoet trekken!

Geplaatst

ik heb ze gezien, echt lief hoor!!

Ben reeds queen zag ik net haha.

Nou ik ga maar even wat doen, want het is alweer half 12..WHAAAAAAAA, spreek je of later vandaag of morgen?

Ik ben om denk ik half 5 terug of zo...

Geplaatst

okeeeeeeeeeeeeee...is goed meis...ik moet ook gaan verschonen en eten geven....spreek je weer!!!!!!!!!!

Geplaatst

Sab, heb even beijgelezen.. eng hé als ze geen lucht krijgen! Len heeft dat ook al een paar keer gehad, als hij erg verkouden is. En dan zat er enorm veel slijm in zijn keel.. als dat er eenmaal uit was, was het over.

Ik doe nu, als ik merk dat hij er last van heeft, "kloppen".

Met je handen zachtjes kloppen tussen de schouderbladen, niet met platte hand, maar kommetjes maken. Dan komt het slijm los.

Hopelijk snap je wat ik bedoel..

Ik ben er weer vandoor.... boterhammetjes smeren.. er heeft er een honger..

Len is trouwens ook weer verkouden, zal wel in de lucht hangen.... zelf heb ik ook keelpijn en hoofdpijn..

Fijne dag, tot vanavond..

amanda

Geplaatst

Hé Sab,

Hoe was het bij de podoloog? Vervelend voor je zusje dat de laatste loodjes zo zwaar zijn, ik hoop dat het kleintje zich heel snel aandient, voor jouw verjaardag.

Ik begin de 25e weer.. heb lieve werkgevers.. vier weken cadeau gekregen.. jaja, ik weet het schandalig. Plus een weekje vakantie omdat dat met de opvang beter uitkomt. Maar het schiet al op, vandaag over drie weken. Hoe is het met jouw gesprekken? Ga je nog in beroep tegen je ex-werkgever?

Arme Carolijn, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Hoop dat ze nu geen last meer heeft.

Beau wat was je vroeg.. ben je na vandaag vrij of moet je vrijdag ook nog werken? Werk je twee of drie dagen?

José je vakantielijstje is heel handig.. wat moet er veel mee voor zo'n pukkie. Ik ga m'n zoon eten geven en dan lekker even lopen, Huggies inslaan. Even eruit!

Geplaatst

aloha meiden, ik kom even hallo zeggen. er zijn 88 nieuwe berichten, help!!!!

ik moet nog even opruimen hier, dus ik kom er niet aan toe...

groetjes!!!

lis

Geplaatst

hallo hgier liggen ze erin, faasje is echt weer strontverkouden hoor, ook hier weer, veel hoesten en slijm.

José, ik heb ook lang gekorfbald(toen ik nog jong en slank was hahahah) wat leuk te lezen!

Waar is iedereen?

Cynthia

Geplaatst

plien, heb je nog verlof? Heerlijk zeg! Wat lief van je werk dat je langer thuis kon blijven. Heb je zin om weer te gaan of zie er tegen op?

Len heeft het ook flink te pakken.. vanmorgen om half 8 wakker, vanmiddag heeft hij een kwartiertje geslapen... steeds als hij ligt, krijgt hij geen lucht.. zielig..

Net om 8 uur naar bed, half 9 weer gillend wakker.. hem toen in een badje gedan, nu slaapt hij weer.

Ik vind het zó zielig.

Och ja, het hoort erbij hé... :bye2:

Verder kan ik jullie eigenlijk niet zo bijbenen.. nog spannend nieuws??

Hoe moet dat als ik volgende week weer moet werken hahaha.

Nog even mijn emails lezen (19??) en dan naar bed, denk dat ik er vannacht nog wel een paar keer uit moet...

Maar doe ik met alle liefde van de wereld,

Amanda

Geplaatst

haha lees net nog de zin met : Slank? van José

Ik heb vanavond onder het eten de oplossing gevonden om een paar kilo kwijt te raken ...

Jullie moeten nog even wachten, maar zodra je, net als ik, het grandioze idee hebt gekregen dat je kindje met jouw mee moet eten, val je af! Len vertikt het namelijk om te eten zonder heel veel gocheltrucs en abracadabra, en dus is mijn eten is koud en mijn eetlust is weg..

Amanda

Geplaatst

hahahaahahha....ja dan moet ik nog een paar maanden wachten.....jij bent ook een lekker dier...kom ik jou zoon wel lenen...hahahahahah

Geplaatst

Alle kindjes verkouden.......hier gelukkig (nog)niet...wil ik eigenlijk ook wel zo houden.....ze moet niet ziek worden op vakantie!

Geplaatst

haha José...

Wanneer gaan jullie op vakantie? En wie ging er nu nog? Laura?

(sorry, geheugen als een zeef, en ik mag het ontzwangeren niet meer als smoes gebruiken...:occasion18:)

Amanda

Geplaatst

wij gaan 9 sept........laura 7 sept.........en plien gaat ook...ik dacht maandag.......en cynthia gaat in oktober.

Geplaatst

En Corine gaat ook nog een weekje de hort op.

Hier ook snottenbellen hoor. Mama ook nog eens aangestoken, zou verboden moeten worden haha.

Ik heb alleen even snel de laastste pagina gelezen. Vanavond weg geweest en nu mijn mandje in.

Nog 3 nachtjes slapen en moet nog zooooooveeeeeel doen!

Groetjes

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden