Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis

Kammie, 10 juli testen

Carolina(78) 10 juli testen

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Caroline (Elinorac), 15 juli testen

Billy, 20 juli bloedtest

Ik heb het laatste lijstje er nog eens bijgepakt, zaterdag kan ik me hopelijk ook weer toevoegen onderaan en dan weer opgaan voor een positieve test, ik wil ook wel eens zo'n groen regeltje.

Evie donderdag komt steeds dichterbij hoe voel je je?

En vrijdag is een top testdag 3 dames!!!! Laat het weekend maar groen beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allemaal een dikke knuffel van mij

Sandra

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi witje,

ik duim met je mee hoor dat het maar goed mag ontdooien en zal wat positiefs naar je sturen de wave:wav::wav::wav::wav::wav::wav:

en die geldt voor de rest natuurlijk ook en dat er nog maar veel groen bij mag komen

duim ook voor jullie succes allemaal!!!

groetjes faye

Geplaatst
Hoi meiden,

ik heb voor het inbrengen van de bolletjes een inbrenghulsje gekregen. Maar ik weet ook niet precies hoe ver dit naar binnen moet, dus ik doe maar wat haha.

Ik heb nog wel een beurs en rommelig gevoel in mijn buik maar dat zal nog wel van de punctie komen denk ik.

Ik had trouwens bij de tp bij het EMC in Rotterdam de liefste arts die ik kon wensen. Hij nam echt de tijd om even naar je te luisteren en ik had echt het idee serieus genomen te worden. De terugplaatsing ging ook heel soepel. Dus ik was echt blij met hem, ik ging echt met een supergevoel naar buiten!

groetjes, B

Was dit toevallig de arts met het rode haar?

Ik vind hem echt een super vent daar.

Kan je op je gemak stellen en luistert naar je.

Geplaatst

Oh gelukkig hebben meerdere dus last van een "schuimbad". Ik dacht al even dat ik ze niet ver genoeg inbracht of dat mijn lichaam ze afstoot.

Ach ja wat je je al niet in je hoofd gaat halen in die wachtweken.......

Evie, donderdag komt nu echt dichtbij. Gaat het goed met je?

Ik heb de laatste dagen best wel last van hoofdpijn en dat heb ik voor een menstruatie ook. Maar ja hoofdpijn is ook weer 1 van de bijwerkingen van die capsules.

Geplaatst

Gisteren was het mijn dan van testen...en helaas negatief.

Heb gisteren ook niet anders gedaan dan huilen...

Kortom ik voel me KL*TE

Geplaatst

Oh youme wat een tegenvaller zeg. Ik leef met je mee.

Sterkte met het verwerken en zoeken naar kracht om door te gaan.

Sandra

Geplaatst

Meiden, heel veel succes de komende dagen met het testen.... de lijst wordt langer en langer. Mijn duimen draaien voor jullie!!!

@ Witje, welkom terug...... natuurlijk heb jij a.s. zaterdag een tp en deze blijven gewoon plakken. Op naar een mooie zwangerschap!

Hierbij zet ik nog wat positieve zwangerschaps-vibes naar jullie toe!! Toi toi toi!!!!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

thanks voor al jullie support!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan alleen maar goedkomen deze keer. Bij ons moet het gewoon 6x scheepsrecht zijn.

Ik ontvang heel graag jullie zwangere vibes hoor!!

Sandra

Geplaatst

Oh wat onwijs klote YouMe.

Heel veel sterkte met verwerken, en een dikke knufff.

Sandra wat spannend weer, ik ga voor je duimen 6x moet ind maar gewoon scheepsrecht zijn.

Wij horen maandag hoe en wat het gaat gebeuren met de cryo's.

Geplaatst

Dan is het voor jullie ook weer spannend, ik hoop dat jullie gelijk weer verder kunnen als jullie dat willen.

Sandra

Geplaatst

als de cryo's goed ontdooien willen we die zsm terug laten plaatsen.

Mocht dit geen succes worden, nemen we een flinke pauze voor icsi 3

Geplaatst

ik geef je groot gelijk, als deze poging bij ons niet lukt nemen we zowiezo pauze tot en met december. In die tussentijd ga ik wel vragen of ze niet eens bij mij wat onderzoekjes willen doen omdat dat bij mij nog nooit is gedaan.

Dan kan ik evt. met een gerust hart aan icsi nr 3 beginnen.

Ik ga er heel hard voor duimen dat het voor ons allebei niet nodig is die pauze.

Sandra

Geplaatst

Youme, wat balen zeg meid... Heel veel sterkte!

Sandra, ik duim voor je hoor!!!!

Hier nog 3 nachtjes slapen en hopen dat ik niet ongi wordt...

Verleden keer werd ik 12 dagen na tp ongi, en dat zou deze keer morgen zijn!! brrrrr wat een spanning!

Geplaatst

Succes met die spanning Yustin!

Ik ben zelf vandaag een beetje somber... heb het gevoel dat het niet gelukt is, beetje hoofdpijn, heb ik ook als ik ongesteld word... Moet nog 8 dagen wachten en daarin kan zoveel gebeuren...

Caroline

Geplaatst

Elinorac, gewoon moed houden hoor!

hihi zeg ik :hmh: hihi pff nou ik heb sinds gister ofzo ook een beetje de moed verloren, maar waar ik dit op baseer weet ik niet! Dus meid, gewoon hoop houden!!!!!!!

Geplaatst
Succes met die spanning Yustin!

Ik ben zelf vandaag een beetje somber... heb het gevoel dat het niet gelukt is, beetje hoofdpijn, heb ik ook als ik ongesteld word... Moet nog 8 dagen wachten en daarin kan zoveel gebeuren...

Caroline

Ik had dat gisterenavond ook heel erg. Eigenlijk kan ik vanaf vandaag testen (14 dagen na inseminatie), maar ik durf niet. Ik ben zó bang voor een negatieve test en toen ik daar gisteren aan moest denken, kwamen de tranen. Nu en de komende dagen heb ik het gelukkig druk op mijn werk, dus goede afleiding (nou ja, over het algemeen dan; ik kan het niet laten om zo nu en dan even op het forum te kijken...). En ik wil pas vrijdagmiddag als we allebei uit ons werk zijn testen. Vanmorgen voor het laatst de bolletjes toegediend...

X

Geplaatst

Ja Kammie,

Ik had je verhaal net al gelezen op het IUI topic. Het is voor mij wat lastiger om druk te zijn, ik heb een eigen tekstbureau en moet afspraken maken voor interviews voor een blad waar ik voor schrijf, maar mensen zijn op vakantie of reageren niet snel genoeg op een voorstel voor een datum... en in de tussentijd zit ik maar een beetje op het forum te hangen en kom ik nergens toe. Zou wel wat aan het huishouden mogen doen bijvoorbeeld maar kan het niet opbrengen. Gelukkig heb ik een dochter van 5 die me wel bezighoudt, maar die zit nu op school natuurlijk.

Pfffff, nu begin ik de wachtbankstress te begrijpen... de eerste paar dagen had ik nergens last van maar nou ik bijna de tweede week in ga...

Succes iedereen!

Caroline

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve reacties!! Heb echt al veel zwangerschaps testen gedaan, en ben ook vaak al teleurgesteld. Alleen voor mijn gevoel waren we nu zo dichtbij. Mijn eileiders zijn "kapot" waardoor wij echt 0 procent kans op een natuurlijke zwangerschap hebben. Bij ons is er dus nog nooit een embryo op de juist plek geweest, en nu dus wel.

12 augustus voor een afspraak naar het ziekenhuis. Nu lekker 5 weekjes rust, geen spuit, geen echo, geen bolletjes...lekker even niets en tot rust komen en de tranen lekker laten gaan.

Voor degene die nog moeten testen succes!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden