Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

17 keer Decapeptyl spuiten;

10 Gonal-F injecties;

1 Pregnylprik;

2 weken lang 2x daags Progesteronbolletjes;

3 maal daags tarwekiemolietabletten

Dagelijks "zwangervitaminen";

Tig bakken thee;

Warme sokken ipv hippe slippers;

Een flinke dosis positiviteit;

Een nog grotere portie hoop...

En het resultaat; een negatieve test, en een teleurstelling rijker...

:icon_pale:

Geplaatst

Oh Evie,

Sterkte... kan niks anders verzinnen. We hebben allemaal met je meegeleefd en gehoopt op goed nieuws vandaag... Op vakantie gaan is een schrale troost nu maar je hebt wel alle tijd voor elkaar om erover te praten en het te verwerken. Succes.

Caroline

Geplaatst

Oh nee Kammie, niet jij ook al! Schrijf net naar Evie, die ook negatief getest heeft... Zitten we nu weer in zo'n negatieve spiraal??

Jullie ook heel veel sterkte!!

Caroline

Geplaatst

Hoi Evie

Zwaar kl*te voor jullie zeg. En zoals je misschien gelezen had zat ik er ook helemaal doorheen. Heb 1 verse TP gehad en een cryo TP. En ik had ook voor mezelf besloten dat ik 1 poging zou doen ongeacht het resultaat maar ik ga toch voor een tweede poging. De wens naar een kindje is nog zo groot. Maar heb nu wel weer gezegd ik doe de tweede en daarna stop ik. Op het moment dat het mislukt denk je daar weer heel anders over. En die woede en pijn en onmacht die mag er zijn. Het is ook gewoon niet leuk. Ik ben nu alweer dik een week verder nadat mijn cryo is mislukt en het gaat wel weer aardig. Ik ga ook lekker op vakantie en daarna gaan we weer beginnen. Maar meid echt wees een paar dagen lekker boos en verdrietig want dat is logisch en het lucht nog een beetje op ook.

Heel veel sterkte

Liefs

Geplaatst

Jeetje Kammie

Ik voel echt zo met jullie mee. Kan wel met jullie mee huilen.

Het is deze maand niet echt lekker op een paar mooie resultaten na.

Meiden houdt moed en wij komen nog aan de beurt.

Geplaatst

Wachtbankje juli

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis - negatief getest

Kammie, 10 juli testen - Negatief getest

Carolina(78) 10 juli testen

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Caroline (Elinorac), 15 juli testen

Billy, 20 juli bloedtest

Agnes, 20 juli testen

Dames ik heb helaas het lijstje weer met rood bij moeten werken, Kammie je hebt nu toch een dag te vroeg getest??????

Succes met het verwerken hiervan en Evie ondanks alles toch een fijne vakantie, hopelijk kunnen jullie het zo samen verwerken.

Carolina en Sipperdepip heel veel succes morgen met jullie testen, hopelijk zijn deze wel voor de groene kleur!!!!!!!!! Hoe voelen jullie je????

Sandra

Geplaatst

Wachtbankje juli

Elena, 4 juli testen

Yustin 10 juli testen

Billy, 20 juli bloedtest

Agnes, 20 juli testen

Hoi Witje,

Wel mooi hoe jij mee blijft leven, terwijl je er nu zelf effe niet op zit... Maar wel binnenkort weer hoop ik. Je bent echter Yustin vergeten, die moet ook morgen... Hierbij heb ik haar erbij gezet,oke Yustin?

Caroline

Geplaatst

Heeee meiden,

Verdikkie, wat nou?!!?

@ Evie, o meis ik hoop dat je deze mega domper weer te boven komt en dat je toch de kracht zult vinden om verder te gaan in welke vorm dan ook. Mijn lief en ik gingen ook naar de gyn, alleen om te checken of wij nog wel vruchtbaar waren. Nu ben ik uiteindelijk zwanger van een eiceldonor, dus het is normaal hoor dat je je grenzen uiteindelijk verlegd om je grootste wens in vervulling te laten gaan. Heel veel sterkte en desondanks toch een fijne vakantie!!

@ Kammie, vervelend ook voor jou! Hoop ook voor jou dat je deze mega domper weer te boven komt. Ik duim voor je, jouw tijd komt ook echt wel!

En alle andere wachtende...... we hadden afgesproken een GROENE golf en géén rode!! Dus bij deze stuur ik jullie mijn zwangerschapvibes, hoe pril ze ook nog zijn, maar hoop dat ze hun best voor jullie doen.

Toi toi toi en morgen op naar de positieve testen meiden!!!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hoi Evie en Kammie,

Wat een ontzettende tegenvaller is dit voor jullie zeg! Ik had echt goede hoop voor iedereen. Een dikke knuffel voor jullie allebei :hug:

Ik wens jullie heel veel sterkte en Evie, toch een fijne vakantie gewenst.

Voor de meiden die morgen moeten testen: heel veel geluk, succes en ik hoop morgen allemaal groene rijtjes te zien!

groetjes, Bx

Geplaatst

Wachtbankje juli

Elena, 4 juli testen

Yustin 10 juli testen

Billy, 20 juli bloedtest

Agnes, 20 juli testen

Esther, 20 juli testen

Geplaatst

Kammie wat ontzettend balen...: (

Heel veel sterkte!

Morgen is voor ons de bloedtest dag in t VU , Sjipperdepip en Yustin hopelijk morgen goed nieuws meiden!

Ik zal t maar zeggen ...ik heb inderdaad thuis getest (kruitvattest) en de uitslag was (licht) positief (gisteren en vandaag) maar dat maakt eigenlijk alleen nog nerveuzer voor morgen.

Je denkt met zo'n test dan weet ik t eindelijk (mien ongeduld) maar nu slaat de twijfel toe , als er iets zit is t hormoon ook niet direct weg als t mis gaat ..of mischien toch door de medicijnen positief ? who knows ik wacht dus ook gewoon af wat morgen de bloedtest uit zal wijzen.

Ik hoop in ieder geval dat er morgen 3 nieuwe groene regeltjes bij mogen en dat een van de regeltjes van mij zal zijn.

Pff op naar een lange nacht...

Geplaatst

Hoi Carolina

Vreselijk die onzekerheid daar wordt je helemaal gek van.

Gelukkig weet je het morgen zeker. En ik hoop voor je dat het maar positief mag zijn.

Is nu wel weer genoeg rood geweest weer tijd voor een groene golf.

Succes

Geplaatst

meiden...sterkte hier! Wat doet het zeer hé. Neem de tijd voor jezelf en jullie saampjes om dit een plekje te geven. Ik hoop dat jullie ondanks dit wel een fijne zomer of vakantie hebben!

Ennuh...carolina een licht streepje is een positieve test hoor! ik ga je alvast feliciteren meid! Wat fijn voor jullie. Succes morgen.

Geplaatst

Lieve Evie en Kammie,

Wat ontzettend erg voor jullie allebij. Ik kan me voorstellen dat jullie nu in een groot gat vallen. Ik herinner het me nog erg goed van onze vorige poging.

Ik hoop dat jullie de moed en sterkte vinden om toch weer evrder te gaan voor een mooi wondertje, wat het is jullie van harte gegund...

Dikke kus en knuffel van mij!

Hier nog steeds ongipijnen, maar geen ongi..

Heb met manlief afgesproken morgenavond te testen..

Ik hoop dat we dat halen en dat we na 2,5 jaar voor het eerst mogen zeggen dat we zwanger zijn....

De rest van de meiden, voor jullie bid en duim ik ook heel hard!

x

Geplaatst

Carolina,

Ik had dit ook! Enne...zie resultaat! Positief is positief. De uitslag is alleen zo licht, omdat je eigenlijk te vroeg test. Moet je morgen voor bloedtest of urinetest? SUCCES!!! Maar ik hoop dat het zo loopt als bij mij.

Voor de meiden die (weer!) een negatieve test hadden. Heel veel sterkte! Geef alsjeblieft de moed niet op.

Liefs

Geplaatst

@ Carolina, gefeliciteerd meis!!! We kunnen nu wel weer even wat goed nieuws gebruiken. De regel op het forum geldt "een streep is een streep" en dus ben je gewoon zwanger!!

Succes morgen voor de officiële test, zou er niet al te wakker van liggen. Je bent gewoon zwanger!!!!! :blob6::blob6::blob6:

Greetzzzzz,

Elena

Geplaatst

Ja carolina een streep is een streep. Ook namens mij alvast gefeliciteerd. Morgen is het gewoon een kwestie van formaliteit die test in het ziekenhuis.

Morgen dus 3 testers, was idd yustin vergeten sorry!!!

Heel veel succes hoor!!!! Ik duim voor een groene golf, ik zend al mijn kaarslicht naar jullie toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sandra

Gast Agnessie
Geplaatst

@ Esther spannend allemaal he. Ik mag ook testen op 20 juli.

Nu aftellen ...

Allemaal verder succes met duimen en aftellen.

Agnes

Geplaatst

Goedemorgen allemaal:

We hebben besloten om vanavond de test te doen..Vanochend vond ik eng, want als hij negatief zou zijn, dan moest manlief toch meteen de deur uit..

Vanavond rond 9.00 uur ben ik klaar met werken en dan sjees ik natuurlijk meteen naar huis als ik nog niet ongesteld ben geworden..

Whow wat is dit killing zeg!! De eerste keer was ik allang ongi..Nu ga ik stiekem toch steeds meer hoop krijgen, ondanks dat ik geen symptomen heb!!

Geplaatst

Carolina de duimen draaien hier overuren. Een licht positieve test is toch wel erg hoopvol! Ik ben er zelf een keer de mist mee ingegaan, dus ik durf e nog niet officieel te feliciteren, maar toch.... Hoop dat je snel een officiele bevestiging krijgt.

Yustin succes vanavond. Ok voor jou klinkt het hoopvol.

De meiden bij wie het mislukt is: heel veel liefs en sterkte. Neem de tijd voor jezelf. Echt eerlijk waar, na een tijdje drogen de tranen op en ga je weer verder. Het lege gevoel blijft, maar je veerkracht en strijdlust komen echt terug.

Hou je taai allemaal,

Henne

Geplaatst

Wachtbankje juli

Elena, 4 juli testen

Yustin 10 juli testen

Billy, 20 juli bloedtest

Agnes, 20 juli testen

Esther, 20 juli testen

Ilse03, 24 juli testen

Carolina, Sjipperdepip en Yustin heel veel succes vandaag. Ik wil groene lijntjes zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ilse ik heb je in het rijtje toegevoegt.

Sandra

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden