Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 738
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sandra ik ga voor je duimen! Heel veel sterkte vandaag met deze onzekere dag, maar net wat je zegt, je weet vandaag wel waar je aan toe bent.

Ik trouwens ook, want mijn test was negatief.

Dus het augustus wachtbankje ga ik niet redden, want wij gaan de zomerstop in. Even geen hormonen, ook wel fijn (toch proberen positief te blijven).

Mijn mannetje verwennen, want voor hem is het ook geen pretje als ik die hormonen slik, hihi.

En wie weet, de wonderen zijn de wereld niet uit, lukt het deze keer spontaan, aangezien er geen duidelijke aanwijzingen zijn, waarom het niet lukt bij ons.

Geplaatst

He gatsie Ilse, ook bij jou niet gelukt! wat een #$#$cryo's deze maand zeg. Had toch nog wel goede hoop voor jou eerlijk gezegd...1 op 3, maar helaas...

Sandra, wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Veel geluk vandaag.

groetjes Sab

Geplaatst

sandra...spannend! Hoelaat krijg je de uitslag?

Het zou toch wel helemaal superdesuper zijn als het toch goed zit

Geplaatst

Hè gatsie Ilse, wat vreselijk naar zeg. Verdorie!

Voor Sandra is iedereen nog aan het duimen. Wat een spanning.

Toitoitoitoitoi en een dikke knuffel van mij

Geplaatst

witje schreef vorige week dat ze tussen 2 en 4 uitslag krijgt.ben nog steeds aan het duimen !!

vanochtend heeft arts hier via bloed ook vroege zwangerschapstest laten doen, maar ttot nu toe waardes te laag.positiviteit heeft wel eeen deukje opgelopen.maar alles is nog mogelijk,zondag iss pas officieel testen.

Geplaatst

Sandra (witje), 29 juni ongi en bloedtest negatief

Rose, 30 juni testen - bloedtest negatief

Henne, 30 juni testen - ongi en negatieve test

Knorrie, 1 juli bloedtest - ongi geworden

Chantal, 3 juli testen - ongi geworden

Mandy, 3 juli testen- positief getest

Faye, 3 juli testen - positief getest

Elena, 4 juli testen

Youme, 5 juli testen - negatief

Bitch1806 6 juli testen - ongi geworden

Evie, 9 juli urinetest ziekenhuis - negatief getest

Kammie, 10 juli testen - Negatief getest

Sjipperdepip 10 juli bloedtest

Yustin 10 juli testen - ongi geworden

Caroline (Elinorac), 15 juli testen , 12 juli ongi geworden

Billy, 20 juli bloedtest - 16 juli thuistest positief

Agnes, 20 juli testen - Negatief getest

Esther, 20 juli testen (15 juli ongesteld geworden)

Carolina(78) 10 juli -HCG te laag(45),17 Juli - HCG nog te laag (450), 22 juli opnieuw testen - 20 Juli : (

Ilse03, 24 juli testen

Sandra (witje), 24 juli testen

Colinda, 24 juli testen

Sab, 23 juli ongesteld geworden,26 juli testen

Nienke, 26 juli testen

Jolanda, 28 juli testen

Siebje, 3 aug testen

Marike2, 4 aug thuis testen

Nou meiden hier ben ik dan met helaas een rode regel. Ilse die van jou heb ik helaas ook rood moeten kleuren. We geven de moed niet op!!!!!!!!!!!

FF lekker pauze tot jan 2010, klinkt ver weg maar we hebben het nodig. In september onderzoeken aanvragen voor mij. Omdat het probleem bij mijn mannetje ligt is er bij mij nooit onderzoek gedaan en het leek ook niet nodig. Was ff zwanger de eerste keer. Helaas maar 5 weken maar het KAN wel. Nu nog ff uitzoeken waarom het dan niet meer lukt, we zitten met alles steeds boven het gemiddelde wat kwaliteit van emmy's e.d.

Maar eerst lekker wij samen. Liever kinderloos met een goede relatie dan slechte relatie met kind..........

Succes allemaal verder!!!!!!!!!!!! Ik ga verder in het topic Pauze en Afvallen voor ivf.

Sandra

Geplaatst

Hoi Ilse en Sandra,

Kon niet slapen meer...was gisteren al heel vroeg op bed.

Denk de computer aan...was zo nieuwsgierig naar de uitslag.

Helaas..wat ontzettend jammer.

Sandra ik had toch nog goede hoop voor je omdat je vloeien toch niet echt door zette...

Maar je hebt gelijk...beter eerst goed uit zoeken...jezelf iedere keer op de proef stellen en moeten teleurstellen als het mislukt is ook niet alles. Stel voor als ze wel ergens de vinger op kunnen leggen en dat er iets aan gedaan kan worden...

Shit..vind t erg jammer.

Dus nu even een zomer stop...wens jullie beide een rustige zomer toe en vol goede moed weer verder als jullie zo ver zijn!

groetjes Manon.

Geplaatst

Sandra goed dat je uit laat zoeken of er eventueel bij jou ook een haperinkje zit. Als je je kansen kan vergroten hiermee zou het mooi zijn.

En ik ben het helemaal met je eens, liever een goede relatie zonder kinderen dan een slechte met! Dit hebben wij ook altijd tegen elkaar gezegd.

Een dikke knuffel!

Vanessa

Geplaatst

Pfff, balen toch zeg, al die rode regels.

Sandra bij mij is het precies hetzelfde, omdat het bij mijn vriend niet goed zat is er bij mij nauwelijks iets nagekeken. Alleen bloedwaarden, maar dat is ook alweer 1,5 jaar geleden. Als wij doorgaan, dan wil ik ook graag dat ze beter naar mijn cyclus etc. kijken.

En je hebt helemaal gelijk ook verder: kinderen moeten een aanvulling zijn op je relatie, geen invulling.

Henne

Geplaatst

wat een rode regels weer zeg. heel veel sterkte meiden.

Sandra wat onwijs balen zeg, we hadden zo gehoopt met zijn alle.

Hele dikke knuff meis

Geplaatst

Bedankt voor jullie steun en lieve woorden. We kunnen weer opgelucht ademhalen hier in huis en niet meer zo sjacherijnig (of hoe je het ook schrijft haha) zijn.

Het brak ons echt op de laatste 2 weken. Na de negatieve uitslag leek het wel een opluchting, eindelijk zekerheid. Het is nu weer gezellig in huis en maken er weer grapjes over. We waren echt aan deze pauze toe en de toekomst zal uitwijzen hoe en of we nog verder gaan.

Iedereen heel veel succes op het wachtbankje en ik kom af en toe nog eens spieken en een hart onder de riem steken.

Geplaatst

Hallo lieve allemaal,

wat een onvoorstelbaar verdriet op het julibankje ......... ik wil jullie allemaal een ongelooflijke lieve knuffel geven, ik zit met tranen in mijn ogen, heb mijn eigen verdriet dus duidelijk ook nog niet verwerkt, maar vindt het voor jullie ook allemaal zooooo erg ........... Tenslotte weet ik heel goed dat ik mezelf heel gelukkig mag prijzen met een schat van een zoontje (bijna 4 jaar inmiddels) maar de wens blijft, en maakt het verdriet niet kleiner.

Voor iedereen die wél positief getest heeft deze maand natuurlijk ook een onwijze knuffel en hieper-de-piep-hoera !!!!!!!!!!! Fantastisch !!!!!

Onze vakantie was lekker, maar echt gesproken over een tweede poging of iets in die richting hebben we niet - het was zalig om het even helemaal los te kunnen laten en niet aan spuiten of bolletjes of wat dan ook te hoeven/moeten denken. Ik wil een afspraak maken voor begin september voor een gesprek, en tot die tijd laten we het mooi even met rust.

Heel veel sterkte, voor diegenen die nog aan het wachten zijn, die laatste dagen zijn killing, hou vol !!!

Liefs, Evie

Geplaatst

bedankt voor de berichtjes. Maar ook hier gaat het goed hoor. Wel lastig om te horen dat er WEER een zwangere in mijn omgeving is, maar ja that's life. Zo zal het altijd blijven gaan. Gelukkig is dit meestal alleen wat moeilijker als ik met een poging bezig ben.

We gaan met frisse moed verder en hopen op een goed uiteinde dit jaar. Jaja, je kunt er maar vast mee bezig zijn haha.

groetjes Sab

Geplaatst

Sandra verdorie zeg.

Je wordt er bijna moedeloos van. Raar woord, als je er een "r" tussen denkt. Succes meissie met de verwerking ervan.

xx

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Net weer helemaal fris en fruitig terug van de vakantie....

We hebben er echt super van genoten..alleen vandaag weer back to work...:-(

Klap op de vuurpijl is er vandaag een neefje geboren, helemaal gezond... alleen stiekem had ik het er echt moeilijk mee.

Kon wel janken..dit is iets was ik ook zo graag wil. Ben niet afgunstig...maar.. hoe moet ik het zeggen..stiekem iets jarloes..

Kortom ik voel me vandaag dus weer behoorlijk met de neus op de feiten gedruk en heb dus ook behoorlijk kop pijn.

Vanavond op tijd slapen en morgen ziet alles er weer anders uit..

Geplaatst

Weet iemand de testuitslag van Nienke eigenlijk? Zag opeens dat dat nog nergens staat. Gewoon ff een nieuwschierig vraagje..

Groetjes,

Hanneke

Geplaatst

Nienke en Colinda hoe is het met jullie????????????????????????? Hopelijk zo verschrikkelijk blij dat je ons ff vergeten ben.......................

Jolanda vandaag voor jou een spannende dag. We willen groene regels bij schrijven..........................................

Geplaatst

Ik wil nog even reageren.

Ik lees wel vaak even mee maar ben niet een echte forumschrijver.

Maar ik wou wel even laten weten dat ik positief heb getest 25 juli.

Ik ben zwanger naar 12 jaar.We kunnen het nog niet echt geloven.

19 aug eerste echo.

Wonderen zijn er dus echt nog.

Ik wens iedereen heel veel succes met de behandelingen en hoop dat voor iedereen hun wens uitkomt.

Lieve groet Maaike

Geplaatst
Ik wil nog even reageren.

Ik lees wel vaak even mee maar ben niet een echte forumschrijver.

Maar ik wou wel even laten weten dat ik positief heb getest 25 juli.

Ik ben zwanger naar 12 jaar.We kunnen het nog niet echt geloven.

19 aug eerste echo.

Wonderen zijn er dus echt nog.

Ik wens iedereen heel veel succes met de behandelingen en hoop dat voor iedereen hun wens uitkomt.

Lieve groet Maaike

Heej Maaike,

Wat een super goed nieuws!!! Na 12 jaar.... ze zeggen wel een dat geduld een schone zaak is, maar dit is wel erg lang.

Geniet van deze mooie tijd!!

Liefs Elke

Geplaatst

Hoi meiden,

Helaas voor ons geen groene regel....op te testdag zelf wat gebloed.

Voor de zekerheid heb ik gisteren het ziekenhuis nog even gebeld, en de zwangerschapstest (zowel urine als bloed) was ook negatief.

We zijn erg verdrietig, en moeten het hele gebeuren (ook de overstimulatie) even een plekje geven. Voordat wij weer verder gaan moet het lichamelijk weer goed hersteld zijn !!

Inmiddels ben ik wel ontslagen uit het ziekenhuis en ben weer lekker thuis.

Meiden die nog op het wachtbankje zitten heel veel succes !!!

Ik ga eens kijken of ik ergens anders mee kan schrijven.

Liefs Nienke.:tearyeyed:

Geplaatst

Ik zit helaas maar met een halve bil op dit wachtbankje. TP vandaag was een grote teleurstelling. Toen we aankwamen was er al onduidelijkheid over de ontdooiing. We hadden 2 rietjes. We kregen eerst al te horen dat het 1e rietje niet goed ontdooid was later mocht ik toch binnenkomen. Werden er 2 embryo's teruggeplaats. Dan zeggen ze verder nog helemaal niks. Toen gaan plassen en een gesprekje met de arts. De ontdooiing was van het tweede rietje helaas ook niet goed gegaan. Nu hebben ze 1 van het 1e rietje toch maar teruggeplaatst en 1 van het 2e rietje. Allebei van hele slechte kwaliteit, nog maar 1 cellig. Helaas weten we nu dus al bijna zeker dat dit niet gaat lukken. Dit is echt een domper en ik zit er op dit moment helemaal doorheen. Ik wil nu ook geen hoop meer houden. Hoop alleen maar dat ik snel ongesteld wordt en dat ik nog de moed heb om door te gaan. Sorry klink misschien heel negatief nu maar voel me gewoon even zo op dit moment.

Nienke: balen meid. Eerst nog overstimulatie en dan ook nog een negatieve test... Heeeeeeeeeeel veel sterkte voor de komende tijd.

Liefs,

Hanneke

Geplaatst

@ Hanneke en Nienke, heel veel sterkte de komende tijd.

@ Maaike, gefeliciteerd met dit geweldige nieuws.

Liefs,

Dorine

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden