Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt voor jullie begrip.

Sharon ook ik heb pregnyl gebruikt, je kunt niet eerder testen omdat je pregnyl voor een positief resultaat zorgt. Dus echt niet doen hoor! Als het niet is gelukt slaat hij namelijk ook positief uit. Je kunt een dag eerder testen maar echt niet eerder.

Wanneer mag je testen?

Maris, heel veel succes woensdag, hoop dat je er wat van kunnen zeggen.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Succes morgen maris! Ben ook erg benieuwd wat dr haselbach zegt.

Hier nog steeds hetzelfde, heb ook nog steeds rugpijn... Morgen of overmorgen zou ik ongesteld moeten worden, vind het nu wel vermoeiend worden pfff.. Ben zoo bang dat het weer mislukt is :(.. Lig nu ook al in mijn bed, ben doodop..

Geplaatst

Dank je wel Sharon ik ben ook heel erg benieuwd.

Jeetje dat is vroeg nu al in bed kan wel een goed teken zijn dat je zo moe bent.

Ik duim heel erg hard dat de ongi lekker weg blijft voor een maand of 9.

Geplaatst

Maris, succes morgen!

Sharon, al die emoties zijn ook vermoeiend, helemaal goed toch als je je eraan over geeft en lekker gaat rusten! Weet je al wanneer je gaat testen?

Geplaatst

en hoe is het gegaan maris??

waarschijnlijk komt het testen er niet meer van, ik had vanmorgen weer veel bruinverlies, vanmiddag is het weer bijna weg.. maar zo begint het meestal een dag voor de menstruatie... of er moet echt een wondertje gebeuren..

Geplaatst

Duim voor een wondertje Sharon, hoop zo dat je "gewoon" lekker zwanger bent..... Succes en sterkte!!!

Maris, hoe is het gegaan?

Geplaatst

Dankje wel Liesjuh, vandaag of morgen zullen we het weten.

Hoe is het verder met jou? al wat gehoord over die functie waar je op gesolliciteerd had?

ben ook erg benieuwd hoe het met Maris is gegaan!

Geplaatst

Sharon ik duim ook voor dat wondertje.

Hier is het wel goed gegaan de gyn zei ook dat het dan een vroege miskraam is geweest. Gelukkig was alles schoon van binnen, maar onze topper heeft wel z´n best gedaan.

Geplaatst

nou toch goed om te horen maris, niet dat je er heel veel aan hebt, maar het lijkt me wel een fijn gevoel dat er toch wat is gebeurd....

Weet je al waar jullie verder gaan?

Geplaatst

ja het geeft inderdaad iets rust dat het toch z´n best gedaan heeft en dat het dus wel moet kunnen.

We zitten er over te denken om naar het Geertgen te gaan we gaan eerst een gesprek aan en dan zien we wel of we daar verder gaan of niet.

Geplaatst

ik heb geen idee maar daar is ons gevoel tot nu toe nog het beste bij.

Maar ik heb me er nog niet helemaal in verdiept dat wou ik het weekend samen met mijn vriend doen.

Geplaatst

Succes iniedergeval! Na je eerste afspraak voel je denk ik al snel aan of je je er prettig voelt, ik keek even snel op de site, ik vind wel dat het er goed uitziet. Mocht het met onze cryos ook niet lukken dan willen wij onze laatste poging ook in een ander ziekenhuis doen, misschien wel in Duitsland. Tegen die tijd maar even goed over nadenken.Eerst vannacht maar afwachten of mijn ongi helemaal doorbreekt!

Geplaatst

Ik ga duimen dat het gewoon helemaal niet door breekt.

Ja we hadden wel in Enschede willen blijven maar niet in combi met Zwolle en DD is gewoon een stuk duurder.

En of we nu naar DD heel moeten of naar Brabant dat maakt ja niks uit.

Er stond hier vanavond in het weekkrantje een advertentie voor een oppas baantje voor 2 dagen nou kon ik volgende weke vrijdag komen voor gesprek dus ik hoop dat het wat word dan hoef ik er maar voor 3 dagen werk bij te zoeken. Zou wel goed uitkomen want ik wil toch geen 40 uur meer werken. Maar ja is weer afwachten ze klonk wel heel leuk.

Fijne avond dames ik ga even naar het zwembad waterearobiccen haha

Geplaatst

Maris, succes met het uitvinden van het beste ziekenhuis voor jullie! Spannend dat je volgende week op gesprek moet komen, om welke leeftijd gaat het?

Sharon, denk aan je!

Ik heb deze week ook weer 2 afwijzingen te pakken.... één bij de drogist waar ik op gesprek ben geweest en vandaag kreeg ik een brief dat ik niet geselecteerd was voor de gesprekken bij een ander bedrijf. Het valt nog niet mee.... maar we geven het niet op! Heb a.s. maandag een gesprek bij een opleidingsinstituut, denk dat ik me laat omscholen, zodat ik in ieder geval een diploma heb. Studie duurt 20 weken, dus dat valt nog wel te overzien!

Geplaatst

Ja erg he dat solliciteren ik word er ook gek van elke keer die afgewezen worden.

Welke opleiding is dat dan?

Misschien is dat ook wat voor mij 20 weken is nog te doen.

Ik heb dara al vaker aan gedacht maar dan moet je een opleiding van 3 of 4 jaar gaan doen en dat is mij te lang.

Die kinderen zijn bijna 7 en bijna 2 jaar en het ging alleen om de kinderen en geen huishouden dus dat is wel mooi. We gaan het zien hoe het verloopt.

Sharon ook ik denk aan je.

Geplaatst

Maris, zonder huishouden is het inderdaad wel leuk om te doen, maar vaak hoor je dat je ook moet poetsen en strijken enzoo... blehh....

Ik ga de opleiding medisch secretaresse doen, heb er helemaal zin in!!! Eindelijk wordt er weer actie ondernomen door mezelf, haha....

Sharon, hoe is het nu met je?

Geplaatst

Sharon hoe gata het met je?

Dat is wel een leuke opleiding Lisette is dat via roc dan?

Ja als het huishouden erbij komt is het ook niet wat voor mij hoor ik kom daar voor die kinderen. Maar gelukkig is dat niet zo daar.

Zo ik zal maar eens naar de tandarts gaan bah ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld maar nu moest het echt een keer gebeuren haha

Geplaatst

Helaas ben ik vanmorgen ook ongi geworden.... echt balen, maar ik had al vanaf het begin een slecht gevoel door het bruinverlies steeds... gelukkig kwam het daardoor niet zo hard aan.. nu weer kijken hoe, wat, wanneer we verder gaan!

Geplaatst

Och jeetje meid wat een teleurstelling weer. Jammer genoeg weet ik precies hoe je je voelt.

Heel erg veel sterkte en als ik wat kan doen moet je het zeggen.

Geplaatst

Het gaat weer een stuk beter, moest vandaag wel een traantje laten bij mijn zwangere vriendin maarja we kijken weer vooruit.. Het moet toch een keer lukken! Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden