Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Natasja, ik weet niet wat moet ik zeggen. Het zag er zo veelbelovend uit en nu dit. Heel veel sterkte meid.

Heel veel liefs,

Yvonne

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Natas, wat een $@#%@#^% bericht zeg! Ik hoop dat je 2 kanjers van een cryo's hebt en dat die alsnog uitbloeien tot 1 of 2 mooie kindjes!

Sterkte voor nu in ieder geval.

Liefs Sab

Geplaatst

Shit Natasja..wat k.. !!! Had zo gehoopt dat het goed zou zitten bij jou.

Wens je heel veel sterkte met deze teleurstelling te verwerken. Die 2 eskimo's gaan t doen volgende keer!!

Marike...hele fijne vakantie..geniet er van en op naar de echo!!

Eveline> welkom op t wacht bankje..rustige zit tot 18 aug.

Ikzelf ben vanmorgen idd weer naar het zh geweest voor bloedprikken.

Thuis nog weer een kruidvattest gedaan om verschil met nu en maandag te zien...streepje was eerder lichter (tot bijna niet te zien) dan donkerder geworden.

Daarnaast een clear bleu test digitaal er tegen aan gegooid en die gaf zwanger aan 1-2 weken ...dus ja dat klopt...dat zal hij blijven aan geven tot zover ik boven de 5 terug zak denk ik.

Heb t gevoel dat ik al half van t bankje gedonderd ben..zit nog met een kwart bil er op...vanmiddag na half 4 kan ik bellen. (zal wel later worden voordat ik de arts te pakken krijg of dat ik weer moet wachten dat hij mij belt)

Afwachten maar weer.

Geplaatst

Hi Taurus

Ik blijf vanmiddag nog voor jou duimen! Ik hoop ondanks jouw lichtere streepje dat er nog hoop voor je is. Deze onzekerheid moet killing zijn.

Geplaatst

nee toch natasja!!

Ik had echt gedacht dat het bij jou raak zou zijn!!

heel veel sterkte, en een dikke (virtuele) knuffel vanaf hier!

liefs

Desiree

Geplaatst

Eveline, veel succes in deze wachtweken, hopelijk met een positief resultaat!

Marike, een hele fijne vakantie!

Natasja, wat een rotbericht zeg, heel veel succes met het verwerken en op naar de volgende poging!

Manon, wat spannend, ik ben zo benieuwd, blijf heel hard voor je duimen dat je goed nieuws krijgt straks.

Nou meiden, mijn mannetje is weer thuis, hij was zo erg blij dat ik zwanger ben en wil er niet in geloven dat het mis zal gaan. Het was heel erg emotioneel. Gister avond had ik met vegen wat bruin/ rozige verlies. En net voelde ik het, en jahoor weer bruin/rozig, wel heel weinig. Ik weet echt niet wat ik moet denken, ik ben zo moe van alles...

Geplaatst

Nou..einde verhaal...bloedwaarde was van 39 in 2 dagen na 41 gegaan dus in principe gelijk gebleven. Prille zwangerschap dus maar gestopt in prille ontwikkeling.

Nu stoppen met progeteron bolletjes en hopen dat ik binnen een week ongesteld word.

Zo niet dan moet ik weer bellen.

Na deze aankomende menstruatie een cyclus rust en dan bij de volgende menstruatie kan ik weer verder voor een cryo poging.

Voorgevoel was goed dus en ben ook blij dat ik t nu weet en kan stoppen met de bolletjes...klaar er mee en laat deze aankomende maand maar omvliegen...oh nee..heb ook nog 3 weken vakantie vanaf de 24ste aug....die weken mogen iets langer duren ...

Lieve meiden..bedankt voor jullie opbeurende en mee levende berichtjes.

Geplaatst

He Taurus dat is balen zeg. Sterkte voor jou en je mannetje. Laad jezelf maar lekker op in de vakantie en dan met frisse moed verder.

Geplaatst

Hey Manon, ben meteen van de andere topic hier naar toe gaan klikken! Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Ik vind het ontzettend jammer, had zo gehoopt dat je hcg ineens zou stijgen. Heb je ook al wat bloedverlies of dat niet? Ik verwacht ook eigenlijk geen goed nieuws maandag. M'n man die is eerder heel blij dan verdrietig, hij kon het ook niet geloven en besefde het ook vandaag pas. Hij heeft er een goed gevoel bij. Ik denk dat het nog tot hem moet doordringen.

Geplaatst

Jeetje Manon, wat een vervelend nieuws ook voor jou zeg! Dramatische weken op het wachtbankje de laatste tijd. Hopelijk keert het tij snel.

Ga lekker van je vakantie genieten en geef ook dit een plekje. Ook voor jou hoop ik dat die cryo's superkanjers zijn!

Sterkte met het verwerken.

Groetjes Sab

Geplaatst

Thanx dames. Valt mee had me er al bij neer gelegd en was al verder dan ik had verwacht had van te voren. Positieve test had ik al niet verwacht dus dat geeft hoop voor de toekomst.

Vind negatieve testen van anderen die veel verder in t traject zitten veel erger eigenlijk..ik zit in de luxe positie van veel eskimo's dus ik kan nog vaak proberen. Voor veel anderen is dit niet t geval en dat vind ik veel sneuer (schrijf je dat wel zo?)

Siebje> Ik ken dat..mijn vriend is ook altijd elke keer weer er van overtuigd dat t goed zit...heel herkenbaar dus. Hoop voor jullie dat hij gelijk gaat krijgen!

Geplaatst

Manon

Wat balen nou, he niet leuk!!

gelukkig pak je het goed op en ga je verder

je hebt gelukkig idd de luxe van veel eskimos

Hopelijk kan je gauw voor een eskimopoging!!!

Ik heb je reactie gezien bij topic maansteen

Maar mijn reactie stond verkeerd daa, die moest hier staan nl.

Dus ben hier verder gegaan met reageren op jou verhaal.

Succes meid!

liefs Claudia

Geplaatst

Hoi meiden,

Allereerst bedankt voor de vele lieve berichtjes die ik via het forum en via mijn hyves ontving. Ik werd vanmiddag van mijn werk naar huis gestuurd om het eerst zelf maar even te verwerken (heel erg lief). Heb dus lekker een partijtje zitten snotteren thuis. Gelukkig hebben we nog 2 cryo's (de vorige 2 pogingen hadden we niets), dus dat stemt ons nog een beetje positief.

Zal straks (over een half uurtje) al mijn moed verzamelen om nog even naar een "kinderverjaardag" te gaan.

Manon en Siebje, ik heb in mijn hart ook zo met jullie meegeleefd.... heel veel succes. Natuurlijk ook voor alle kanjers die deze rollercoaster van een malle molen mee moeten maken.

Ik zal waarschijnlijk tegen de tijd van mijn cryo-poging weer actief zijn op het forum, wil voor nu even afstand nemen en me met andere (leuke) dingen bezighouden. Dan ben ik er misschien weer helemaal klaar voor over een maandje.

Heel veel dikke knuffels van mij.

Natasja (hyves: otjes2605 of Natasja Otten)

Geplaatst

Hoi,

Ik lees hier al een tijdje mee, wil graag iedereen die een nega-test en een te laag HCG gehalte had echt heel veel sterkte wensen....

Ik duim heel hard voor jullie mee in de volgende ronde..

Alicia

Geplaatst

He meiden wat een rotberichten vandaag zeg.

Manon en Natasja: veel sterkte met het verwerken van deze klap, zeker na de eerste positieve gevoelens. Neem jullie rust en succes met de eskimo''s he. Die worden het gewoon !!!

Ik ben ook van het wachtbankje afgedonderd, dus weer veel rood deze maand helaas. Vanochtend ongesteld geworden. Het is nog niet zo erg als anders de eerste dag, maar aan mn buik te voelen zal dat nog wel komen. Het komt best hard aan, zeker nu we ook geen cryo's hebben. Alles voor mn gevoel voor niks en weer van vooraf aan beginnen. Weer de spanning over of er wel genoeg eitjes zijn en of er een bevruchting komt.... grrrrr. Maar ja,toch maar weer moed opbouwen en hoop voor de volgende poging. Gelukkig hebben we die nog. Al komt de angst dat het niet zal lukken wel steeds dichterbij. Maar ik mag ook niet zeuren na 1 afgebroken en 1 mislukte poging waar anderen nu het mislukken van de laatste poging te verwerken hebben.

lieve meiden nog op het bankje... hou em vast, statistisch hebben jullie nu veel kans !!!

dikke kus

Daan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden