Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus


Sab

Aanbevolen Berichten

Oooh wat een lieve berichtjes allemaal, bedankt voor jullie felicitaties dames! Idd Daan, had m'n mannetje toch nog gelijk, gelukkig :)

 

 

 

Dit is echt iets heel moois wat ik iedereen zo van harte gun. Ik had nooit gedacht dat het de 1e icsi raak zou zijn. Meiden op het wachtbankje, zet hem op hoor! Negatieve testers heel veel succes en op naar de volgende poging, het gaat gewoon lukken!

 

 

 

Dikke :hugg:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Wachtbankje augustus

 

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger

 

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

 

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

 

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

 

Nellas, IVF, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar ook bloeding, 6 aug bloedtest --> deze was goed!

 

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

 

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

 

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

 

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

 

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

 

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

 

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

 

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen

 

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen

 

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Simonja, we duimen voor je!

 

 

 

Wat heb je je goed kunnen inhouden om niet eerder te testen zeg. Morgen bloed prikken of thuis testen?

 

 

 

Toi toi toi, -M

 

 

 

P.s. Siebje.. prachtig hoe dit loopt, van harte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje augustus

 

 

 

 

 

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger

 

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

 

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

 

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

 

Nellas, IVF, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar ook bloeding, 6 aug bloedtest --> deze was goed!

 

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

 

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

 

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

 

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

 

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

 

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

 

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

 

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen

 

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen

 

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

 

Agnes, 2e Cryo, 11 aug TP, 25 aug testen

 

 

 

 

 

Heb me zelf er even bij gezet.

 

Ben er even een poosje niet geweest.

 

Maar toch wil ik deze 2 weken weer doorkomen en veel lezen op dit forum werkt wel mee!

 

 

 

Iedereen sterkte en succes.

 

 

 

Agnes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, het is hier wel stil de laatste tijd.

 

Hier nog steeds geen ongi en ook geen buikpijn. Eigenlijk alleen maar moe....

 

Morgen officieel testen.. Word gek van de spanning!!!

 

 

 

Hoi hoi,

 

 

 

Nog eventjes wachten en dan eindelijk testen! Ik moet nog een paar daagjes wachten terwijl we op dezelfde dag de tp hebben gehad :-(

 

Maar eigenlijk weet ik bij mij de uitslag al...mijn gevoel zegt dat het weer niet gelukt is. Ik heb ook nog helemaal niks gemerkt, ben niet moe of misselijk. Weet dus eigenlijk wel zeker dat ik eind deze week weer gewoon ongesteld ga worden.

 

Hoop in ieder geval dat je ons hier morgen goed nieuws komt brengen ;-)

 

Anders blijft het deze maand allemaal zo rood....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simonja...veel succes morgen..knap dat je je nieuwsgierigheid nog hebt kunnen bedwingen door niet eerder te testen! Hoop je naam morgen groen te zien in t schema.!!

 

 

 

Marjon... moe en misselijk kan ook pas veel later in de zwangerschap komen he..ik merkte de eerste 2 weken ook niks van de zwangerschap..kon ook niet geloven toe dat ik zwanger was..merkte er niks van...dus je kan er toch geen pijl op trekken. Hoop dat je voorgevoel onjuist is...succes met afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simonja....spannend, ik duim voor je morgen!

 

 

 

Siebje, wat een gaaf bericht! En tof om te lezen dat je door het dolle heen bent, echt heel gaaf. Het is je van harte gegund.

 

 

 

Marjon, ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger. Vandaag hebben we heeeeeeel iets het hartje kunnen zien op de echo (je moet wel heeeeel goed kijken hoor) Het is nu 5 mm, en ik heb nog totaal geen zwanger gevoel.( Af en toe wat gevoelige en warme borsten, thats all). Net als jij dus :-)

 

 

 

Groet en succes aan iedereen die van de week gaat testen!

 

 

 

Lisette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Taurus, het laatste jaar heeft mijn voorgevoel me niet in de steek gelaten...maar goed het kan inderdaad altijd nog. Alleen de vorige keer dat ik zwanger was merkte ik dat gelijk, echt misselijk en heel erg moe. We wachten het maar gewoon af.

 

 

 

Lisette, Ik ben een paar maandjes geleden ook even zwanger geweest maar dat is net mis gegaan vlak voordat ik de echo zou krijgen waarop we het hartje zouden kunnen zien. Die keer had ik dus echt zwangerschapkwaaltjes. Ach nog een paar daagjes wachten en dan weten we het zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon t niet laten, toch even snel t wachtbankje checken vanaf m'n vakantie. (Met mij gaat alles goed!)

 

 

 

Wat heerlijk voor je, Siebje, dat je toch zwanger bent!!! Super veel geluk en geniet ervan!!!

 

Jij ook nog gefeliciteerd, Nellas! Hardstikke fijn!

 

Alle anderen nog even geduld en/of heel veel sterkte!

 

 

 

Liefs, Marike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal,

 

 

 

Nogmaals bedankt voor de felicitaties, ik gun het iedereen!

 

 

 

Lisette, dankjewel, ben zooo gelukkig! En ik wens het echt iedereen toe om dit mee te maken.

 

 

 

Simonja, wat spannend zeg! Ik hoop echt dat het een positieve uitslag zal zijn, heel veel succes morgen!

 

 

 

Aaah Marike, toch wel ff nieuwsgierig he, hahah! Jaaa, dat wonderen bestaan, ongelofelijk is het! Hoop dat je een fijne vakantie hebt. Geniet er lekker van!

 

 

 

Veel liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Simonja,

 

 

 

En? Weet je al wat?

 

Ik ben het weekend ongi geworden dus ik ga voor m,n eerste Icsi in oktober. Ga eerst maar ff lekker op vakantie.

 

 

 

Spannend he voor je?!

 

 

 

Laat je het weten hoe het is afgelopen?

 

 

 

Heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Siebje: Geweldig! wat een mooie HCG uitslag! Gefeliciteerd!!

 

 

 

Ben een tijdje niet geweest vanwege een heel hectische week, moest veel werken. Daarnaast ging alles goed hier, we waren ons aan het verheugen op de echo komende vrijdag. Totdat ik gistermiddag een bloeding kreeg.... alweer, deze keer op het werk. Ben naar huis gegaan en het was behoorlijk heftig gedurende een paar uur. ben flink in de weer geweest met van die nachtmaandverbanden, zoveel was het. Schrok me natuurlijk helemaal kapot, ben nu echt bang dat het afgelopen is.

 

 

 

Vanochtend werd ik wakker met een schoon maandverband en nog wat roze afscheiding bij het afvegen. Ik begrijp er niets van, heb ook totaal geen idee hoe lang een bloeding van een miskraam duurt, meende toch echt langer dan een paar uur, lees zelfs hier en daar dat het wel 2 weken kan aanhouden.

 

 

 

Heb het ziekenhuis gebeld en die zeiden dat ze niks kunnen doen, als het komt dan komt het. Toch maar de echo afwachten vrijdag. Ergste is nog dat wij het een beetje rustig aan hebben verteld tegen mensen,met de boodschap dat alles nog erg pril is (mensen vragen toch hoe de behandeling is gegaan en we willen niet liegen), maar dat mijn moeder het (zonder ons medeweten) al van de daken aan het schreeuwen is. Ligt er vanochtend een felicitatiekaart in de bus van een bevriend stel van m'n ouders................ pijnlijk!

 

 

 

Iedereen veel sterkte en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

 

 

 

Wat een rood bankje weer zeg deze maand, bah!

 

 

 

Mnail, Daan, Groentje, Manon, Natasja, Annelies, Charmedone en Dorine: wat moeten jullie je rot voelen! Ik hoop dat jullie 't een plekje kunnen geven en vol goede moed aan een volgende poging kunnen beginnen! Sterkte!!!

 

 

 

Siebje & Marike2: GEFELICITEERD! Al last van kwaaltjes?

 

 

 

Nellas: Ondanks je bericht toch gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat 't een innestelingsbloeding is. Wat zal vrijdag een spannende dag voor jullie worden. Wat kunnen dagen dan lang duren hè? Succes/sterkte!

 

 

 

Nu is 't wachten en hopen op een postieve test voor Cindy, Marjon, Siene, Agnes en ikzelf.

 

 

 

Vind die laatste wachtweek 3x niks. Heb vanalles te doen hoor, qua werk en privé maar m'n gedachten zitten alleen maar bij m'n buik en bij elk steekje of krampje of wat dan ook naar de wc. Hoe maak je jezelf gek...

 

Eigenlijk voel ik niet zoveel, geen ongi-krampen, af en toe een steekje maar volgens mij heb ik die normaal gesproken ook, maar dan schenk je daar geen aandacht aan.

 

Ik wil zo graag zwangerschapsverschijnselen maar volgens de geleerden en ervaringsdeskundigen kan dat bijna nog niet (uitzonderingen daargelaten).

 

Moest 't ff van me af schrijven, ik neem aan dat 't wachtbankje ook daarvoor bestemd is.

 

 

 

Tot 't volgende bericht!

 

 

 

Liefs, Eveline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje augustus

 

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger

 

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

 

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

 

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

 

Nellas, IVF, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar ook bloeding, 6 aug bloedtest --> deze was goed!

 

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

 

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

 

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

 

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

 

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

 

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

 

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

 

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen

 

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen

 

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

 

 

 

Bij mij is het nu ook definitief voorbij. Ondanks dat ik geen klachten had ben ik net ook ongi geworden. Hoe kan je het verzinnen, een paar uur na de test...

 

voor mij nu even een maandje rust en dan op voor de cryo's..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden