Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi dames,

Hier gaat het nu eigenlijk een stuk beter. Mijn borsten zijn nog steeds niet gevoelig maar wel behoorlijk gegroeid...

Daarnaast heb ik helemaal geen buikpijn meer, echt helemaal niets. Ik vind het wel heel spannend nu. Gaat nog lang duren tot woensdag..

Groetjes Dorine

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Siebje...ben benieuwd naar je...lees niet zo veel berichtjes meer van je...

(ben zelf een weekendje bij mijn zus geweest dus niet zoveel gelezen nog)

Hoe is t...morgen grote dag he...hoe laat hoor je de uitslag?

Heb je een goed gevoel er over?

Sienne en Hanneke..welkom op de oh zo spannende, zenuwslopende wachtbank.

Simonja, spannend..nog even en dan ga je t een beetje groen kleuren hier he..afgesproken!

Geplaatst

Hey Manon,

Hoe is het met je? Gezellig weekendje gehad? En ben je al gaan vloeien?

Ik kom me wel iedere dag inloggen om berichtjes te lezen, maar ik merk dat het hier zowiezo rustiger is geworden vindt je ook niet?

Met mij gaat het wel. Morgen is het idd een spannende dag, weet ik eindelijk waar ik aan toe ben! M'n man heeft er een heel goed gevoel over en heeft het er alleen maar over dat ie papa gaat worden. Heel leuk eigenlijk! Ik moet zeggen dat ik ook wel een goed gevoel heb na die 2e test, maar eigenlijk ben ik ook zo bang om te hopen. Ik moet 's ochtends voor de bloedtest en 's middags gaan ze bellen voor de uitslag. Ik laat het weten!

Dikke knuffel

Geplaatst

Yep..opoe is er weer...vannacht goed door gezet.

Ben ergens wel blij..geen nasleep oid...

Maandje verplicht rust en dan begin sept. bij menstr. sta ik weer paraat voor een cryo poging.

Ik hoop dat je manneke gelijk gaat krijgen..duim voor je en houd forum in de gaten voor de uitslag! Succes!

Geplaatst

Neem lekker je rust en op naar de cryo poging wat hopelijk echt gaat lukken, het is je gegund! Ik hoop dat je cryo het goed gaat doen!

Dankjewel, ik laat het morgen meteen weten!

xx

Geplaatst

Hoi, hoi,

Siebje succes vandaag. Mijn duimen draaien nog hoor!

Manon, wij lopen dan zo'n beetje gelijk met de cryo terugplaatsing in september. Mijn opoe is nl. afgelopen donderdag gekomen. Heb wel verschrikkelijke kramp gehad dit keer (anders nooit last van).

Heel veel succes allemaal. Ik vertrouw erop dat het jullie wel gaat lukken.

:3some: Natasja

Geplaatst

Siebje: succes vandaag!

Ik heb vanochtend negatief getest. 13 dagen na TP. En ik heb zo'n pijn aan mijn borsten, als ik zwanger zou zijn geweest en ik had daar zo'n pijn van dan was de test ook wel positief geweest. Dus zal wel aankomende ongi pijn zijn. Ben blij dat er duidelijkheid is. Hopen dat ik snel doormag voor poging 2. Dit was voor mijn gevoel toch niet echt een eerlijke poging. En die wil ik nu eindelijk wel weer eens. Zijn al vanaf april aan t wachten.. Pff maakt het er voor mij in elk geval niet makkelijker op.

Iedereen op het wachtbankje heel veel succes en sterkte met wachten..!!

Liefs,

Hanneke

Geplaatst

Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ik kom net van het ziekenhuis, bloed afgegeven en nu afwachten tot vanmiddag. Ik heb verteld dat ik een paar dagen erna een donkerdere + had. Zegt ze dat dat niks zegt over het het HCG en dat het zo zou kunnen dat we misschien vandaag ook geen duidelijkheid hebben en dat ik misschien nog ik een keer terug zou moeten komen AAARRRRGGGGHHH!!!! Maar goed, eerst de uitslag afwachten. Ga nu door naar m'n werk.

Hanneke, wat balen zeg, echt heel jammer! Ik wens je heel veel sterkte!

Geplaatst

Hanneken, balen dat je negatief getest hebt. Veel succes de komende dagen.

Siebje, ik duim voor je. Op naar een positieve uitslag vanmiddag!

Hier alles nog oke. Ik heb nergens meer last van, voel me eigenlijk heel goed. Gisteren de laatste Utrogestan gezet dus ben nu wel heel benieuwd....

Geplaatst

Oooo lieve meiden,

Bedankt voor het duimen en voor alle lieve berichtjes. Ik heb de uitslag, m'n hcg is van de 49 flink gestegen naar 900!

Kan het helemaal niet geloven! Ik ben gewoon :B-0020: YIPPIEEEE!!! :bf_new:

Donderdag heb ik een echo om de officiele bevestiging te krijgen (dat kon ze nu niet doen door de telefoon)

Geplaatst

Oh Siebje dat is echt helemaal geweldig, kan me voorstellen dat je het nog niet kan geloven maar dat komt nnog wel.

Gefeliciteerd!!!!!!! Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Meteen bij thuiskomst op t forum kijken Siebje...geweldig!!!!

Hartstikke fijn joh...ben erg blij voor je!

Wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

Otjes> Gezellig dat we straks weer op t zelfde bankje zitten in september als alles goed gaat!

Geplaatst

Siebje ... JIPPIE!!! Geweldig, wat fijn na zoveel onzekerheid. Gefeliciteerd.

Hanneke .. gelukkig duidelijkheid in ieder geval, is altijd beter. Op naar de volgende keer inderdaad, deze laatste poging kon je toch bijna niet meetellen.

Ik ben vandaag ongesteld geworden, morgen het ziekenhuis bellen en dan over ongeveer 2 weken hopelijk de laatste Cryo terugplaatsing.

Geplaatst

Siebje: WAUW zeg. Wat een mooie stijging en wat heerlijk om een bevestiging van je gevoel te krijgen. GEFELICITEERD meis. Probeer ervan te genieten he.

Heeft je mannetje toch gelijk gekregen ;-)

Hanneke: balen van de negatieve test, maar je had al niet zo'n goed gevoel he. Hopelijk zet het nu gauw door en kun je verder voor een nieuwe, verse poging. Op naar een groen bankje voor die maand !!

Annelies: fijn dat het doorgebroken is. Dat vond ik iig bijna nog wel het zwaarst. Negatief testen en dan toch niet ongi worden. Die laatste cryo gaat het gewoon worden !!!

Liefs

Daan

Geplaatst

siebje,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. je bent dus een trage strarter.

geniet ervan!

liefs

Desiree

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden