Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeeeeeey Bengel....

Ben je zwanger?!?!

Ooww..ik dacht dat je op het wachtbankje zat!

Of begrijp ik het niet goed?

Ja, ik ben ook tevreden over het ziekenhuis in Zwolle.

En dat apparaat heb ik wel zien staan, maar daar ben ik snel voorbij gelopen. Ik had juist geen zin om dat allemaal uit te zoeken en te proberen te begrijpen.

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Kyra, Jij bent snel met je berichtje.

Ja klopt ik zit nog op het wachtbankje. Nog maar 3 dagen aan het wachten zo kun je het zien. Of heb je ook een wachtbalkje?? Dan moet ik dat even veranderen denk ik.

Betreft het apparaat. Je hoeft alleen maar je ponsplaatje erin te stoppen, dat ding scant je code and that's it.

Maar als het goed is kom je daar de aankomende periode niet vaak meer behalve dan de echo's e.d..

Veel liefs Bengel

Geplaatst

OOwww spannend!!

Geen idee of er een speciaal wachtbalkje is, ik was zelf even in verwarring gebracht!

Spannend voor jou dus!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Kyra, gefeliciteerd!!

Joy1, heel veel succes deze maand!

Hier weer een paar dagen voorbij, wordt wel spannend nu.

Ik denk dat we woensdag er een testje tegenaan gooien...haha

En verder maar blijven duimen...:duimen draaien:

Groetjes

ps. heb het nieuwe apparaat gebruikt, werkt ideaal, alleen je pasje neerleggen en je kunt naar de wachtkamer.

Geplaatst

Heeeeeeeeeeeeeeeeeey Bengel, jij bent echt handig!

Tjééééé..ik heb bewondering voor je!

Ik ben al blij dat ik kan typen!

Geplaatst

Hoi Hoi Dames

zo is aardig weer wat bijgkomen om te gaan lezen

Ik zie dat er nog een paar dames zijn die op het wachtbankje zitten spannend meiden ik zal voor jullie duimen dat het net zo mag lukken als by kyra

En idd dat apparaat had ik ook voor in de hal zien staan,nog niet gebruikt maar dat zo te horen wel moeten, is het alleen voor controle echo's dan dat apperaat daar voor word gebruikt tot nu heb ik steeds netjes in de rij gewacht by de receptie hahaha.

Liefs Elvira

Geplaatst

Hi Joy

Zo dat spannend krijg je een cryotp dat is wat ik zag by je handtekening?

Krijg je dan ook vaak controles of doen ze het gewoon via je eigen cyclus

Maar in ieder geval veel succes en hoop dat het mag lukken

Liefs Elvira

Geplaatst

Joy..........spannend!!!!!!

In zo'n gezellig nestje met slingers en ballonnen is het goed landen, denk ik!

Successssss

Geplaatst

@joy,

Geweldig, dat je kunt starten!!

En ik hoop dat deze laatste poging jullie heel veel

geluk mag brengen.

Ik lees allemaal verhalen over een nieuw apparaat?

Waar is dit dan voor?

Geplaatst

@Hermien, ja, dat weet ik niet....volgens mij een een of ander pasje dat haal je ergens door en dan hoef je je niet te melden?????Maar ik heb het misschien verkeerd hoor klok en klepel.....

@Elvira, In eigen cyclus. Op de 12e dag van je cyclus, dus na je menstruatie, mag je komen voor een follikelmeting en dan houden ze je eisprong in de gaten. Dus hoe vaak je terug moet komen voor een inwendige echo hangt af hoe snel je eisprong is. Net voor je ei gaat springen krijg je een pregnylspuit en dan een aantal dagen later worden de cryo's teruggeplaatst. Dit is in grote lijnen hoe het bij mij gaat verlopen.

Ik ben ook eens geweest, 1e follikelmeeting, toen kon ik direct een pregnylspuit krijgen want mijn ei stond op springen!! Nou, toen was het allemaal wel rap hoor! Joy1

Geplaatst

Hoi allemaal,

Vraagje, ook al gesteld op een ander forum, maar ik

zit er een beetje mee.

Ik ben bezig met de 2e icsi, lange protocol.

Mag morgen beginnen met decapeptyl en ben nog tot

maandag aan de pil.

Ik ben sinds gisteravond niet lekker en ik denk zelf aan

buikgriep, zou dit gevolgen kunnen hebben voor de behandeling?????????????

Hermien

Geplaatst

heb vorige week ook griep gehad zelfs met hoge koorts

heb flink zitten stressen voor niks want toen ik met het isala belde zei de lieve mw aan de telefoon dat het geen invloed op je behandeling had zolang de man maar geen koorts kreeg

dus schot tussen ons in in bed en geen kusjes meer

beterschap

Geplaatst

@ sandra,

Ik heb vanmorgen het zh toch maar even gebeld, en net

wat jij zegt, het was geen probleem.

Dus ik kan morgen rustig beginnen met de 1e spuit, ha ha!

En ja we moeten maar even afstand houden, m'n man en ik,

maar even geen kusjes en misschien toch een idee, zo'n

schot tussen ons in, ha ha!

Ik ben in ieder geval weer gerust.

Geplaatst

Kyra, gefeliciteerd!!! Op naar de echo!

Joy, spannend...11 maart fm, ik duim dat jullie derde-kindje-wens uit mag komen! Veel succes...

Wanneer zou ik moeten bellen om het hele cryo-traject in werking te stellen als we eind juni voor een cryo-poging willen? (alsof we wat te willen hebben whahaha maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel...) We moeten natuurlijk eerst weer voor gesprek lijkt me?

Andere dames allemaal veel succes met jullie poging!

Geplaatst

Disi,

Ik denk dat je zowiezo wel met het zh kunt bellen en

het na kunt navragen.

Een cryotp kan vaak altijd wel, die zijn makkelijk in te plannen.

In ieder geval succes ermee!!

Geplaatst

Dank, dank voor de aanmoedigingen!!!Heerlijk om te lezen.

He hallo Disi, Ik zou geloof ik ook eerst het ziekenhuis bellen. De eerste vraag die ik kreeg is heeft u een regelmatige menstruatie?? Wanneer is deze weer begonnen na de bevalling. Dus daar kun je even over na denken.En inderdaad eerst een gesprek met de gyn. En na dit gesprek zal er iets met jullie afgesproken worden. Misschien worden de hormoonwaarden weer bekeken aan de hand van een bloedonderzoek, of een maand lang de cyclus in kaart gebracht? Kortom.....je gaat weer aan de slag. Succes alvast he? Joy1

Geplaatst

De eerste deca spuit zit er weer in!

Was erg lang geleden, maar dit verleer je dus niet, ha ha!!

Verder weer wat beter te pas, van de buikgriep, dus we

gaan er weer helemaal voor!

16 maart startecho, kan niet wachten:happydance:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden