Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle


eslief

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Sas, Geweldig, verrassing he???? Top! Genietse!!!

 

Hermien, het is voor mij nog een beetje te vroeg om me er bij neer te leggen. Het zal nog wel even duren voordat ik aan het idee 'gewend' ben. Lief dat je het vraagt. Joy1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sas, van harte gefeliciteerd. Op naar de eerste echo.

 

 

 

Annemarie, 18 juni de eerste echo. Super. Hopelijk is alles goed.

 

 

 

Hermien, jouw volgende poging komt er al weer snel aan. Spannend. Ik hoop voor je dat dit hem wordt.

 

 

 

Joy, hoe gaat het met jou?

 

 

 

Met mij is alles goed. Op 24 juni heb ik nog een gesprek in Zwolle. Vooruitblikken op de volgende poging. Ik heb gelukkig gemerkt de laatste weken dat ik toch kan genieten van het leven, ondanks de tot nu toe onvervulde kinderwens. Ik blijf er nog steeds in geloven en probeer positief te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris H, Het gaat goed met mij. Probeer de kinderwens te relativeren. (Blij zijn met wat ik heb...)Ik hoop met je dat de wens van jou echt in vervulling gaat. Ik ben blij te lezen dat je je leven kan leven en dat je ook positief kan blijven. Ik vind het zo lief dat ook jij aan mij denkt! Doet echt goed!! Als ik je niet meer 'spreek' dan wens ik je veel succes de 24e! Joy1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag echt een K dag gehad :( hele dag bruine afscheiding en een heel klein beetje verdund bloed...

 

Het is niet zoveel dat het eruit komt, maar bij het afvegen zit er genoeg aan mijn wc-papier.

 

Gister had ik alleen 's morgens wat afscheiding.

 

 

 

Voel me sinds een paar dagen echt zwanger. Mijn borsten voelen als kanonnen. Had dit bij mijn zwangerschap van mijn zoontje niet trouwens.

 

En dan nu dit.

 

 

 

Ik heb een TP van 2 gehad, zou het kunnen dat er 1 is overleden? Of kan het de innesteling zijn?

 

 

 

Wordt hier zo onzeker van! Wat denken jullie?

 

 

 

@ ChrisH, wil je mij wat van jou positieve gedachten sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

 

 

 

Annemarie, gister het ziekenhuis gebeld om te zeggen dat ik zwanger ben. En toen werd mij door een verpleegkundige verteld dat de meeste vrouwen nog bloed gaan verliezen. Ik moest me daar niet druk om maken zolang ik geen buikpijn of krampen had.

 

 

 

Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie, graag wil ik je wat positieve gedachten toesturen.:icon_sunny:

 

Je hebt een positieve test gehad en je voelt je nog hardstikke zwanger, dus het gaat vast goed. Over het bloedverlies kan ik niet zoveel zinnigs zeggen, omdat ik nog niet in die fase zelf ben geweest.

 

Deze dag is in ieder geval met zonnig weer begonnen, althans hier in Zwolle, probeer daar lekker van te genieten. Ik ben gisteren even naar de Tuinland in Zwolle geweest en wat potten en bloemetjes gekocht, waardoor mijn tuin er weer wat beter uit gaat zien. Misschien een idee? Wel manlief alles laten sjouwen.

 

 

 

Sas, heb je al een datum voor de eerste echo?

 

 

 

Joy, dank voor je woorden. Ik wens je veel geluk en voorspoed in je verdere leven. Je hebt veel om voor te leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames

 

 

 

Annemarie ik had dat ook vorige week maar ben toen naar de gyn geweest hun zeiden dat het ook kan komen doordat de baarmoedermond beter doorbloed is waardoor een vaatje kan knappen,of evt nawerking van de punctie ik had er ook krampen en steken bij en het was gelukkig goed ik hoop dat het je wat geruststeld, het is ook een goed teken dat je je zwanger voelt!!En als je het niet vertrouwd gewoon hun bellen want al die onzekerheid pff

 

 

 

Chrisg knap van je meis dat je er zo goed positief onder blijft echt waardering voor en datzelfde geld ook voor jou joy !!

 

 

 

Hier nemen de krampen en steken gelukkig nu af en voel me idd ook zwangel borsten die behoorlijk gevoelig en opgezet zijn en af en toe misselijk en kan de hele dag wel eten hihi nog een tiental dgs voor de volgende echo wat duurt wachten toch lang weten jullie trouwens dat als je 4 operaties hebt gehad aan de buik (laparoscopie)en herstelingrepen aan de eileiders/baarmoeder of je naar de verloskundige mag na de 12 weken controle by de gyn of dat je toch onder behandeling blijft van de gyn

 

 

 

Lfs Elvira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

 

 

 

Chris, Ik heb 23 juni de echo ben erg benieuwd. En ik ben woendag in tuinland geweest heb weer allemaal nieuwe planten voor in huis gekocht. En donderdag kon ik weer ik had 2 plantjes te weinig. Dit soort dingen kan je wel ff goed doen.

 

 

 

Annemarie, wanneer heb je de echo??

 

 

 

Elvira, fijn dat de steken en krampen wat af nemen. Ik weet niet of je straks naar een eigen verloskundige mag, maar ik denk het wel.

 

En jij mag 8 juni voor een echo.

 

 

 

 

 

Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie

 

 

 

Ik weet zo goed wat je voelt, ik heb dit namelijk ook meegemaakt.

 

Die onzekerheid is verschrikkelijk.

 

Meid, het kan echt alle kanten op maar zolang jij je zwanger voelt

 

en het bij licht bloedverlies blijft dan zou ik me nog niet zoveel

 

zorgen maken, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd.

 

Het gebeurt wel veel vaker en er zijn zelfs vrouwen die een bloeding

 

hebben in hun hele zwangerschap.

 

Maar als je het niet vertrouwd of je hebt even iemand nodig die

 

je advies kan geven dan zou ik altijd even bellen met de verpleegkundige.

 

Dat heb ik de afgelopen keer ook gedaan.

 

veel sterkte meid, en een hele dikke knuffel

 

 

 

Elvira,

 

Fijn dat de klachten wat zijn afgenomen, en gelukkig krijg je binnenkort

 

de echo.

 

Dan kun je het wondertje in je buik gaan bewonderen!

 

 

 

Sas,

 

Voor jou ook al een datum in zicht, spannend he'!

 

Geniet ervan!

 

 

 

Chrish,

 

Het is goed om te horen dat je ondanks de onvervulde kinderwens

 

toch van je leven kan genieten

 

Ook al zal dit niet altijd gemakkelijk zijn, zeker als je er mee

 

geconfronteerd wordt.

 

Ik las dat je eind juni een gesprek hebt over de volgende behandeling,

 

dan heb je toch weer een beetje het gevoel dat je er

 

weer een beetje mee bezig bent, tenminste dat gevoel heb ik

 

dan meestal wel.

 

Ik hoop dat er voor jou, na de zomer een super positieve tijd zal

 

komen en dat je droom werkelijkheid mag worden.

 

 

 

Joy,

 

Ik vind het erg knap dat je het een beetje kan relativeren, hoe

 

moeilijk het ook is.

 

En dan vooral al die verhalen hier.....

 

Ik denk dat het misschien ook wel goed voor je is, een stukje

 

afscheid, een soort 'rouwproces'.

 

Maar ook jij moet je verhaal kwijt, dus als je de behoefte hebt

 

dan zijn wij/ ik er ook voor jou.

 

Dat moet je niet vergeten hoor!!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen wilde ik de was uit de droger halen en ging door mijn knieen.

 

Opeens voelde ik dat het nat werd, dus snel naar de wc gegaan.

 

Daar een wc papiertje eronder gehouden en flop daar lag 'het'...

 

 

 

Voel me zo raar! Kan niet eens huien.

 

 

 

Zal toch niet zo zijn dat er nu nog 1 in zit? Ik bloed niet extreem veel en heb ook niet extreeme krampen.

 

Maar ik bloed wel en voel ook dat er wat gebeurt vanbinnen onder in mijn buik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annemarie,

 

 

 

Waarschijnlijk heb je nu toch een soort miskraam.

 

En volgens het ziekenhuis kan het niet dat je een miskraam hebt

 

van 1 embryo, want als er 1 zou afstoten dan heb je meestal

 

geen bloeding.

 

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt de vorige keer en bij mij

 

was de bloeding ook maar licht.

 

Maar bij mij had ik op een gegeven moment wel het gevoel dat

 

het niet goed zat, m'n zwangerschapsgevoel nam af, vandaar.

 

En niet kunnen huilen, dat is ook herkenbaar, maar ik was er

 

toen zelf ook wel een beetje klaar mee, die onzekerheid

 

vond ik zo erg, dat ik liever wist waar ik aan toe was.

 

Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je het een plekje kunt

 

geven en weer verder kunt met een evt behandeling.

 

Een dikke vette knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

 

 

Ik ben helaas gister ongesteld geworden... Dus deze IVF-poging is mislukt.

 

Hebben jullie enig idee wanneer je dan weer zou kunnen beginnen in Zwolle?

 

En moet iedereen in Zwolle steeds eerst weer aan de pil voor t beginnen aan een nieuwe poging?

 

 

 

liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sterkte Naomi, in Zwolle is de wachttijd tussen de behandelingen voglens mij gewoon 4 a 5 maand. Je zou eventueel op hun site kunnen kijken.

 

Heb je al doorgegeven aan Zwolle dat de poging mislukt is? Dan kun je het namelijk gelijk even navragen.

 

Volgens mij moet je elke behandeling van te voren aan de pil zodat ze de behandelingen goed verdeeld over de maand kunnen inplannen.

 

 

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte Naomi.

 

Ik zou even informeren bij het ziekenhuis. Dat er een paar maanden tussen zitten, zou niet vreemd zijn. Tegen mij zeiden ze dat er minimaal twee tot drie maanden tussen moet zitten. Je lichaam heeft ook even rust nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

 

 

Ik ben helaas gister ongesteld geworden... Dus deze IVF-poging is mislukt.

 

Hebben jullie enig idee wanneer je dan weer zou kunnen beginnen in Zwolle?

 

En moet iedereen in Zwolle steeds eerst weer aan de pil voor t beginnen aan een nieuwe poging?

 

 

 

liefs Naomi

 

 

 

Hoi Naomi, wat jammer nou! Had je geen cryo's? Dan heb je namelijk geen wachttijd, maar mag je zo weer door.

 

Anders bel je even naar Zwolle, daar zullen ze je vast kunnen helpen.

 

 

 

Su6!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Naomi,

 

Jammer dat het niet gelukt is.

 

Ik mocht 21 febr 2010 testen na onze 1ste IVF maar voor de tesdatum werd ik ook al ongi, ik heb toen gebeld en werd direct weer ingepland voor de 2de poging en dat was in april, dus 2 maandjes later al. Ik heb toen ene andere behandeling gehad en hoefde niet meer aan de pil. Ik had de Flare up behandeling, zelfde als het korte protocol en deze behandeling is gelukt ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden