Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Renaat het is echt al eerder uit je lichaam hoor.

Ik heb even mijn oude IVF pogingen nagekeken.

WD 7 negatieve test

WD 9 licht positief.

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik voel me vandaag niet zo lekker beetje misselijk net koffie op en die smaakt me niet werd er onpasselijk van MAAR ik heb een dochtertje die buikgriep heeft dus ik kan er helemaal niets uit maken over hoe ik me voel, wel een licht drukkend gevoel bij mn schaamstreek.

Ik ga proberen om niet eerder te testen dan minimaal wd10, er zijn zoveeeel verschillende verhalen als je leest van meiden die nog pos.testen van de pregnyl.

Wij hebben de verjaardag van Ilona vandaag afgezegd, vannacht een paar keer dr bed verschoond van het spugen vanmorgen een paar keer de vloer ondergespuugd en dr zelf uiteraard.

ES, jullie en hele leuke dag met Jens zn verjaardag X

Gast estrhalita
Geplaatst

O die verschillende verhalen ken ik niet sorry. Ken ze alleen vanuit het vroegtopic verhaal en daar is het vanaf wd 8 positief zwanger en niet meer van de pregnyl. De pregnyl deelt namelijk elke dag, maar dan moet je niet uitgaan van het aantal eenheden die spuit, maar het is net wat anders. Alleen dat weet ik niet meer. Stom he.

De verjaardag is achter de rug. Wat een drukte toch altijd en wat is hij verwend. 3 speelsets van thomas de trein. Als ik die allemaal uitleg dan staat mijn hele huis vol locomotieven en railsen haha, een slee, Hotwheels, railsjes voor thomas, boekjes van thomas. Dus goed verwend.

Maar ik ben zo moe ervan.

Renaat hoe is met de ziekenboeg?

Diana hoe is het met je, werken de medicijnen al?

Joy bij jullie ook alles goed?

Niki al gewend aan 2 kids?

XX

Gast estrhalita
Geplaatst

O meid ik hoop dat je snel beter bent. Dat het maar een 1 dags virus is. xx

Geplaatst

Hey, ik ben weer redelijk opgeknapt, heb me gister fiks beroerd en ziek gevoeld, heb alleen nog pijn in mn lichaam en nog geen koffie enzo.

Michel is nog wel ziek en Ilona ook erg pips en weet nog niet waar ze met zichzelf aan moet.

Jeetje wat heeft Jens veel kadootjes gekregen, ontzettend verwend.

Ja er is een "vaste " berekening over de pregnyl maar er zijn er zoveel die het getest hebben aan de hand van gewoon te testen en daar komen erg veel verschillende resultaten van.

Maar KrisKras vertelde gister zei heeft altijd IUI-D zonder hormonen en met alleen de pregnyl en dat ze nooit wat merkt van de pregnyl.

Wij blijven vandaag nog in de piyama's

ps: dat goede gevoel over deze poging begint om te slaan in twijffel ben toch ook wel bang dat het niet gaat lukken..

Geplaatst

Renaat wat een spanning weer! Ik leef met je mee hoor.

Es, wat is Jens verwend!!! Ik zag de foto's op je hyves! Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.

Joy, hoe gaat het bij jou?

Nou hier gaat het best aardig. Medicijnen lijken toch al wel iets te doen, en dat geeft rust.

Amirah gaat ook goed, al heeft ze vrijdag weer een enorme huilavond gehad.

Van 5 uur 's avonds tot half 3 's nachts!! Ik was helemaal kapot.

Maar goed het was onze eigen schuld want we waren en 's ochtends en 's middags op pad geweest en dat was dus teveel.

xxx

Gast estrhalita
Geplaatst

Wat lijkt ze op haar zus vind ik zo op de foto. En wat fijn dat het beter gaat. En ja sommige kindjes kunnen wel tegen allemaal indrukken. Jens kon daar ook niet goed tegen en huilde dan ook heel veel. Nog een week en dan is Jamillah jarig. vieren jullie het?? Volgend jaar kun in je november de verjaardagen samen vieren van de meiden??

Renaat snap wel dat je je nu minder positief voelt dat komt omdat je buikgriep hebt gehad.

Vanmorgen naar het cb met Jens geweest. Hij is 92 cm en weegt 12,7 kilo. Normaal hoef je pas over 1 jaar terug, maar wij over 6 maanden omdat ze zich toch zorgen maken over het praken van Jens. Hij moet toch wel wat 2 woordzinnetjes zeggen en dat doet hij niet. Dus over 6 maanden even terug om te kijken hoe het vorderd.

Net de woonkamer schoongemaakt en het speelgoed even boven gezet. Woensdag boven schoonmaken en dan ga ik donderdag het speelgoed in elkaar zetten.

Geplaatst

Diana, wat een leuke baby en weer die haartjes he :-) een schatje om te zien.

fijn dat de meds wat doen.

Jens is wel goed gegroeid en wat is hij licht??? ik denk dat Ilona wel zwaarder is hoor terwijl ze niet dik is.

Maar maakte ze zich zorgen of gewoon in de gaten houden??

Ilona zou 22 december naar cb gaan bellen ze net of het 6 januari kan.

ja de ww begint nu wel slopend te worden.

ik heb wel een zeurend menstruatieachtig gevoel op/bij mn schaambeen maar verder niet echt wat

Gast estrhalita
Geplaatst

Jens is lang en zijn gewicht is gemiddeld. Robbie weeg 15 kilo dus vind het prima

Qua praten houden ze het gewoon in de gaten. Hoeven ons geen zorgen te maken.

Die rot wachtweken he. Die zouden verboden moeten worden haha.

Geplaatst

fijn dat jullie geen zorgen hoeven maken...

Ja die WW is niet menselijk, ik lees net dat je vanaf wd 9 kan testen, dat zou donderdag kunnen zjn, ik ga dus vanaf donderdag elke dag proberen te rekken, hoelanger ik het volhoud hoe beter de test.

Gast estrhalita
Geplaatst

Waar lees je nu weer dat je vanaf wd 9 kunt testen? Ik zei het toch want ik had wd liccht positief.

Geplaatst

hahahaha, in het december wachtbankje zijn de meiden vanaf wd9 aan het testen en dat schijnt te kunnen, maar snap er dan niets van want in het broegtesters topic zijn er medien die van pregnyl op wd11 nog licht pos.testen

Gast estrhalita
Geplaatst

Renaat wd 11 van de Pregnyl kan echt niet hoor. Misschien is er bij die meiden wat fout gegaan bij de innesteling en hebben ze daarom een licht positieve test. De laatste 2x heb jij dat toch ook gehad.

Ga Robbie halen.

Geplaatst

Es, gefeliciteerd met Jens jeah hij is 2 jaar!!!!

vandaag wd 7 mn ww gaat door de helft.

Hoe voel ik me, vind het heel moeilijk, ik heb een bepaald gevoel in mn buik dat ik alleen maar heb als ik zwanger ben en daarmee denk ik ook dat ik zwanger ben, MAAR ik ben het met de vorige keren aan het vergelijken en dan mis ik wat symptomen waardoor ik denk nee het is niet gelukt, en dan denk ik weer niet iedere zwangerschap is het zelfde maar toch verwacht je hetzelfde te voelen.

Ik ben nog steeds misselijkachtig en kan echt bepaalde dingen niet verdragen maar komt dat door de buikgriep of door een zwangerschap dat durf ik niet te zeggen.

Hoe gaat het bij jullie meiden????

Gast estrhalita
Geplaatst

He hier alles goed. Vanmorgen diploma gezwommen met Jens. Zal de foto's op mijn hyves straks zetten.

Ik denk dat je zwanger bent hoor. Jens en Robbie voelde ook anders.

Geplaatst

Hier is alles goed. Heen nieuws eigenlijk. Spannend zeg die laatste daagjes.......ik ben nu even voor je aan het duimen! Wat gaaf al die treintoestanden zeg! Heerlijk spelen, kunnen ze het laten liggen? mooie foto zeg van het popke! Mmmm, mijn hart smelt! De sneeuw niet, heerlijk genieten. Ik hoef natuurlijk ook niet bang te zijn voor het omvallen e.d. mis jij je bak niet Es.?

Geplaatst

Diploma zwemmen met Jens??? hoe moet ik dat zien???

Ik zal straks ff je hyves bekijken.

hihihi Ja Es jij denkt iedere keer dat ik zwanger bent, mn slipje begint trouwens wel ongemakkelijk te zitten maar nu in beide liezen en ik heb steeds nog maar dat in 1 lies gehad.

Ik durf het gewoon niet te denken, maar komt denk ik ook door de mk's

Joy1, ja dat is nu wel super jij kan niet omvallen met de fiets dat is ideaal!!!

alles weer helemaal op de been thuis??

Gast estrhalita
Geplaatst

Effe snel, laptop net gevallen en nu laad hij niet meer op dus zal effe wat minder online zijn. Moet nu via mijn mobiel namelijk. XX

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden