Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Nu ik je berichtje heb gelezen Joy weet ik het weer. Sorry maar mijn geheugen laat me vaak in de steek.

Renaat na een sessie van 4 weken was ik maar 5 cm afgevallen op mijn heupen. Erg weinig dus ben ik er mee gestopt en nu sport ik 1x ind e week zo'n les steps of arobics of zo.

he super zeg al 5 cm afgevallen. werkt dus wel nu met de dietiste?

Hoe laat mag je dinsdag bellen?

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

5 cm op de heupen is toch niet weinig???

Je bent nu bij de sportschool gewoon aan het sporten.

Ja dat werkt dus wel bij haar en het gaat ook gewoon makkelijk, hoe absoluut geen honger te hebben en kan bijna alles gewoon eten.

Tussen 2 en 5 uur, ik bel dus gelijk om 2 uur, ik ben gister ongi geworden en dan zit ik op cd4 als ik pap2 heb misschien nog net op tijd om weer te gaan spuiten.

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw wat spannend zeg. Bah wordt er gewoon eng van.

Ja ik sport nu 1x in de week dan doe ik toch wat daar gaat het effe om. En voor de rest blijf ik gewoon zoals ik nu ben denk ik.

Net naar de voorstelling van het Zandkasteel geweest. Robbie vond het super. Ik vond het wat minder. Je mocht geen foto's maken tijdens de voorstelling (?) en na afloop mochten de kinderen Koning Koos, Sasa en Toto een handje geven op het podium, maar de ouders mochten niet het podium op en zo konden we dus geen foto maken. Dan moet je dus je kindje van 2 alleen op het podium laten. Zo raar. Aan de ene kant erop brengen en de andere kant eraf halen. Nou die knullen van mij kwamen er dus nooit meer af he. Dat is toch bij Plop wel beter geregeld hoor. Maar ja Robbie vond het leuk en Jens was nog net wat te jong denk ik. Maar ook hij vond het leuk. Moest wel lachen. We kwamen aan bij het theater in Den Haag en Jens riep gelijk K3 K3. haha. Toen was het al snel Kasteel Kasteel. Maar toch die K3 weer he.

Geplaatst

hahaah die Jens, dat heeft hij dan maar mooi wel onthouden, is opzich wel wat raar ja, maar ja daar hebben Jens en Robbie niets van gemerkt :-) en jammer dat er geen fotoos gemaakt mochten worden.

Ja erg spannend, de spanning begint nu ook echt te komen, ik zit in mn hoofd al helemaal te denken wanneer weer te spuiten, vanmiddag gechekt hoeveel ik nog in de spuit heb zitten en wanneer dan waarschijnlijk de IUI zal zijn., in mn hoofd heb ik al pap2 moet wel echt tegen mijzelf zeggen dat ik er rekening mee moet houden dat ik niet kan gaan spuiten.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik heb wel stiekem foto's gemaakt hoor. Ze staan op mijn hyves.

Ja daar moet je wel rekening mee houden dat het slecht kan zijn, maar ik vind je goede instelling goed hoor. Beter dan een slechte instellling.XX

Geplaatst

Ja, de houding die jij hebt Renaat is wel goed denk ik. Fijn dat het zo lukt toch? Ik hoop met je mee!

Es., Wat leuk datje weer gezellig op pad bent geweest! Ik zal even op je hyves kijken. Nou, hier geen nieuws. Morgen weer naar hetzelfde heen als vorige week....Haha, jullie weten wel wat ik bedoel he?......Duim maar voor mij a.u.b. bibber-de bibber...

Gast estrhalita
Geplaatst

Joy alles goed gegaan vandaag?

Renaat heel heel heel veel sterkte en succes morgen. Ik leef zo met je mee.

Diana alles goed met je? Je hebt het zeker druk?

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw renaat wat een super nieuws meid. Dan heb je dus hetzelfde als ik. Elke keer onrustig maar op tijd weer goed. meid echt super. Op voor een brusje.

Geplaatst

Es, er is wel verschil bij ons, ik heb wel het virus en het risisco hoog variatie,en dat ik nu op dit moment niet behandeld hoeft te worden is omdat ik eerst zwanger wilde worden.

Maar voor nu ben ik blij

Gast estrhalita
Geplaatst

O Sorry dan heb ik het verkeerd begrepen, maar in ieder geval voor nu goed nieuws toch. En de 19de al je FM. Super meid misschien ga je nog zwanger dit jaar uit.

Geplaatst

Geeft niets Es ;-)

Ik ga er serieus voor mocht ik zwanger worden dat na mn zwangerschap mn baarmoeder verwijderd word.

Laten we hopen zwanger dit jaar uit!!!!

Joy1 hoe gaat het met je???

Diana hoe gaat het bij jullie??? gaat het nog goed met de BV???

Gast estrhalita
Geplaatst

Doen ze dat je baarmoeder verwijderen? Wouw dat is wel heel heftig hoor. Maar ja joh je wordt eerst nog lekker dit jaar zwanger daar gaan we gewoon voor.

Geplaatst

Dat weet ik niet hoe dat zit met het wel of niet verwijderen van de baarmoeder, maar ga wel kijken of ze dat doen, ik heb geen zin om contstant af te vragen of ik al kanker heb en regelmatig de uitstrijkjes, maar ja eerst zwanger worden

hoe gaat het met je buik/spiraaltje??

Geplaatst

Renaat ik duim voor je hoor.

Hier gaat het minder. BV ben ik mee gestopt, het gaat/ging gewoon niet. Voel mij niet goed. Vanmiddag afspraak bij de HA maken, en dan zien we wel weer verder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden