Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje Diana klinkt niet heel lekker allemaal zeg. Laat even weten wat de ha zei. Jammer dat je met de borstvoeding gestopt bent. Maar flesvoeding is ook goed hoor. Die van mij zijn groot geworden met de fles en doen het toch ook goed :)

Renaat tot nu toe heb ik geen last van het spiraaltje. Totaal geen bloed meer verloren na het inbrengen en nergens last van dus even kijken wat er over 3 weken gebeurt als ik ongi moet worden. Lijkt me heel raar als ik niet ongesteld wordt. Jaren hoop je dat je niet ongesteld wordt omdat je zwanger wilt worden en nu zou je dan niet ongesteld worden omdat je anticonceptie gebeurt. Heel raar. haha.

Joy hoe is het gegaan maandag?

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Diana, wat rot dat je je zo voelt, voel je je lichamelijk niet goed of mentaal???

Ja es, dat zal best wel raar zijn. beetje omgekeerde wereld.

Geplaatst

Dinsdagochtend kan ik bij de huisarts terecht. Kon ook nog vrijdagmiddag maar dan zit ik met 2 kids en een bezichting, leek mij niet handig.

Maar goed ik hoop maar dat het helpt, en dan zien we wel weer verder.

Kan iemand mij inlichten hoe of wat er is met Joy1????

Geplaatst

o ja, ik belde vandaag naar het ZH omdat ik teweinig puregon heb tot maandag vertelde ik dat ik uit 300 eenheden puregon 4 x 75 spuit en wat zegt ze, er zit 100 meer in elke ampul, kan dus 5 dagen spuiten met elke ampul, dat wist ik dus niet. mooi zonde

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik wist wel dat er meer inzit maar of het 100 meer is dat weet ik niet. Ik zou het risico niet durven nemen anders was het wel een ampul van 400

Geplaatst

Dat dacht ik ook ja, waarom staat er dan geen 400 op, maar ik heb net nog 1 keer gespoten en ik heb nog echt een klein beetje over, dus ik heb er nu wel 5 keer uitgehaald.

Stom he

Geplaatst

Gefeliciteerd Renata, wow, ik ga enorm voor je duimen.

Hier gaat alles goed. Florence is echt superlief en heeft al 3 nachten doorgeslapen.... Wow! Dat doet Charlotte nog steeds niet... Hihi. Groetjes, niki

Geplaatst

Haha, Diana, je wordt goed op de hoogte gehouden!!!Ja, het ging goed bij de je-weet-wel. Maandag laatste keer. We hadden/hebben hier ziekte dus...minder te vinden op het forum. Er heerst op de scholen e.d. buikgriep/overgeven e.d. We doen gezellig mee....korte nachtjes e.d. je weet er alles van. Dus...kort even hier. Joy1

Geplaatst

Ja ik geef borstvoeding en dat gaat gelukkig ook weer heel goed. Happy hier hoor. Wel veel werk twee kindjes, maar ik klaag niet!!! :-)

Geplaatst

morgen is Ilona jarig, en het voelt heel raar, michel is er niet dus we doen er niets aan morgen, ze heeft toch nog geen besef dat ze jarig is, maar voor mama is dat best vreemd.

Gast estrhalita
Geplaatst

Renaat kan me voorstellen dat dat raar is. Leuk zeg al 2 jaar. Ik vind deze leeftijd zo verschrikkelijk leuk en kan zo genieten van Jens. Zalig gewoon.

Voor ons nog 1,5 week. Gaat de tijd toch snel he.

Joy het klopt die virus. Bij Robbie zaten er verleden week maar 6 kindjes in de klas van de 11. Robbie heeft het gelukkig nog niet gehad en ik denk dat hij het niet gaat krijgen.

Niki ja het is druk he met 2 kindjes. Robbie ging altijd kattekwaad uithalen als ik Jens aan het voeden was. Maar zodra je je draai gevonden hebt wordt het echt een stuk makkelijker en dan ga je zo verschrikkelijk genieten.

Geplaatst

Ja het is erg leuk deze leeftijd en heerlijk kindje en inderdaad erg snel de tijd. we vieren het volgende week

jij al de verjaardag voorbereid???

Geplaatst

Jeetje meiden de verjaardagen komen er alweer aan!!!

Renaat, gefeliciteerd met Ilona!!!! 2 jaar alweer, wat gaat de tijd belachelijk snel!

Vandaag ook je FM, laat je weten hoe of wat??? Succes!

Hier het huis weer helemaal gedaan. Om 11.45 komen de kijkers, en morgen trouwens ook weer kijkers.

Zit nu te wachten tot Amirah wakker word voor de fles en de aannemer zou hier 10.00 zijn voor het gat in het plafond, maar die is er nog niet.

Zit dus vol spanning te wachten want we moeten zo toch echt weg.........

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo Diana spannend hoor 2x kijkens. Hopelijk lukt het. Staat dat huis wat jullie graag wilde nog te koop?

Geplaatst

Dank jullie wel dames, ze krijgt ons kadootje volgende week maar ze heeft van dr oma een hello kitty pop gekregen waar het hoofdje van kan gloeien en een zacht geluidje uitkomt.

En heb net nieuwe oorbelletje voor dr gekocht, kleine ringetjes waar een klein hartje aan hangt.

Moest vanmorgen toch ff een traantje weg pinken stomme emo doos ben ik ook.

Diana super 2 kijkers, hoop dat het wat word.

bij de fm was nog niets te zien maar het deed wel zeer de echo en dat heb ik nooit bij een fm.

Dinsdagochtend weer een fm.

Gast estrhalita
Geplaatst

O wat leuk oorbelletjes.

Pijn bij een fm dat is raar. was het een assisite of zo die de meting deed. Misschien dat het daarom pijn deed.

Geplaatst

sorry late reaktie, was vrij spontaan gister naar mn schoonouders en blijven slapen, nee het was de gyn zelf die de fm deed, als het dinsdag weer zeer doet moet ze ff beter kijken hoe dat kan, ik heb deze keer ook af en toe een venijnige steek

Gast estrhalita
Geplaatst

O wat raar. Nou hopelijk is de pijn dinsdag weg.

Robbie is sinds gisteren morgen samen met zijn neef bij oma. Wij hebben dus alleen Jens. lekker rustig hoor. Gisterenavond nog met Jens naar "Sinterklaas leest voor" geweest. De Sint sliep namelijk vannacht in de kapsalon en heeft voordat hij ging slapen nog even een verhaaltje voorgelezen. Het was niet druk dus Jens vond het super. Lekker op de fiets gegaan. Uiteindelijk waren we pas om 20 uur thuis. Nu ga ik even de woonkamer poetsen samen met Jens. En vanmiddag misschien nog even naar het bos.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden