Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Het hele IUI/IVF gebeuren is al een geplan, maar voor jou nog eens extra ivm Michel. Om gek van te worden he.

Kidzcity is leuk, maar denk niet dat de kids het een hele dag volhouden hoor. Maar je kunt je er wel een hele dag vermaken. Wij waren er om 11.15 uur en gingen om 15.00 uur weg. Lang genoeg vond ik. Jens zat nog niet in de auto of sliep al haha.

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja inderdaad heel erg geplan, en soms denk dan zoals nu dat het kantje boord zal zijn of we het redden wat een rot baan, maar dat zijn momentjes

Ok,ja dat is lang zat voor een dag, hoeft niet van sochtends tot 15.00 uur maar voor 2 uurtjes vind ik te kort, maar klinkt errg goed dan.

Ik ga mn schoonzusje bellen van de week of ze daar een keer wil afspreken.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja zo'n 4 uurtjes is zat. jens wilde nog lang niet naar huis hoor en heeft ook alleen maar gespeeld in het peutergedeelte van 1 tot 4 jaar. Dat was al genoeg uitdaging voor hem. Robbie eigenlijk ook, maar er is veel meer. We zijn wel in het treintje geweest en ook nog in de luchtballonnen.

Geplaatst

klinkt super.

Nou ik ben me toch ongesteld he, niet normaal,zit donderdag aan mn zus te vertellen dat ik er altijd zo door heen fiets, licht vloei geen last van buikpijn of wat dan ook, nou heb me rugpijn last links in mn buik naar mn lies en ik vloei he daar is mn bevalling en mk niets bij, heb gewoon ob en maandverband nodig anders lek ik door, en echt elk uur verschonen, dit heb ik nog nooit meegemaakt.

En ik zit vanmorgen aan de eettafel koffie te drinken hoor ik achter me water lopen, heb ik lekkage aan de kraan onder het aanrecht en het liep er gewoon uit alsof de kraan openstond, en natuurlijk als Michel weg is.... ik heb elke keer van die accute klusjes als Michel weg is, zucht net een nieuwe kraan gekocht en zometeen komt een vriend de kraan maken.

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Dat is balen zeg dat dat gebeurt als Mies er niet is. Is het al gemaakt?

Wij zijn gisteren wezen carnavallen in Brabant. Helaas was het voor Robbie allemaal iets te veel van het goede. Jens vermaakte zich prima. Volgend jaar proberen we het gewoon weer, want ik wil wel dat Robbie went aan onverwachts drukke momenten hoor.

Foto's staan op mijn hyves. Er is een hele leuke van Jens bij die zal ik hier zetten haha.

[ATTACH=CONFIG]899[/ATTACH]

Geplaatst

Hey meiden,

Lang terug!!!!!!!! Druk druk druk.....maar goed, wel tijd voor hyves gehad, maar dat is even snerller dan hier alles doorlezen.

medusa, wat balen voor je zeg!!!! Nu op naar de laatste IUI, sterkte!!!!!

Es, leuke foto's, had zze ook al op je hyves gezien.

Joy1, lekkere drukke dagen gehad???

Nou hier gaat het wel wat beter.

Ouders zijn op vakantie, dus we zitten in hun huis.

2 keer per week hebben we nu thuiszorg, totaal 6 uur per week.

Dat scheelt wel heel erg veel.

Verders is er uit de MRI en alle andere testen, niks uitgekomen bij hubbie.

Het is onverklaarbare uitval en krachtsverlies, en we moesten er maar mee leren leven, en hopen dat het niet meer gebeurt.....

Tja daar kunnen we dus niet veel mee.

Vanaf gisteren is hij weer 3 keer per week 4 uurtjes gaan werken voor 1 week en daarna mag het 3 x 6 uurtjes en dan na de vakantie weer full-time.

Mits zijn contract verlengd word........Die loopt 1 april af en zijn baas wil niet over verlenging praten, want dat komt wel......

Niet handig gezien we op vakantie gaan.

Gisteren is hij even op gesprek geweest bij een ander bedrijf, en ook meteen aangenomen.

Vandaag even om tafel voor de financieen en als dat allemaal goed is zou hij na de vakantie kunnen beginnen, als zijn contract niet verlengd word.

Dus wel vervelend allemaal, maar het is aardig geregeld zo dachten we.

Met de meiden gaat het goed.

jamillah klets de oren van onze kop, niet normaal meer, het is echt een spraakwaterval, waar we soms helemaal gek van worden (zelfs in haar slaap praat ze)

Amirah gaat ook goed, alleen steekt de eczeem weer de kop op, dat is erg jammer.

Dus smeren met hormoonzalf, maar dat doet zeer, best sneu.

Nou verders gaat de vakantie dus wel gewoon door.

Tenzij er wat veranderd natuurlijk.

We vliegen 19 maart om 6.55 naar alicante, en komen vrijdag 8 april weer terug.

Nou meiden dat was het weer even voor nu, ik ga Jamillah helpen want die is nu de vloer aan het vegen (het zal je hobby maar zijn)

XXXX

Geplaatst

aan de ene kant wat rot dat ze niets gevonden hebben ,maar aan de ander kant wat fijn dat er dus niets ernstig aan de hand is.

Het gaat dus zooo goed met Hub dat hij weer beetje aan het werk is, das fijn.

Wat rot van zn baas dat hij het nog niet wilt zeggen, niet iedereen heeft snel een andere baan als hij pas op de datum hoort dat hij geen werk meer heeft, toevallig heeft Hub dus al wat, maar dat weet die baas niet.

Heeeerlijk dat jullie toch nog op vakantie kunnen.

De kraan is gelukkig gemaakt, bijna de hele middag mee bezig geweest.

Ik zal op je hyves kijken Es, maar wat een leuekf oto van jens, jammer dat het met Robbie niet zo goed ging, maar misschien volgens jaar beter.

geniet van het heeeerlijke weer dames XXX

Geplaatst

lekker druk de laatste tijd hier....!!

Ik word vanmiddag aan mn kaak geopereerd, ben super zenuwachtig voor...... vooral die spuiten in mn mond, kan nu al janken.

Vedre ben ik gister weer begonnen met spuiten en vrijdag de FM en dan maar hopen dat het uit gaat komen met Michel, heb een tikje meer puregon gespoten in de hoop dat er meer follikels gaan groeien.

Es, bij jullie vakantie ook weer voorbij??

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Super nieuws Medusa gefeliciteerd. Succes vanmiddag met je operatie aan je kaak. Wat gaan ze doen precies?? En alweer begonnen met spuiten. Spannend hoor.

Sorry dat ik even wat minder online ben, maar binnen 2 weken krijgen we het nieuwe bed geleverd voor de jongens en nu ben ik nog al druk met alles uitzoeken, kopen, behang afhalen, verven etc etc. Bijna geen enkele avond nog thuis momenteel. Vanavond vergadering van de oudercommissie van de school van Robbie, morgen naar de Ikea, dus hopeljk donderdagavond even weer wat tijd op de bank en internet.

XX

Geplaatst

Joy1, het lukte niet om een krabbel te plaatsen, dus hier dan. GEFELICITEERD met je verjaardag.

Es, lekker druk dus, geeft niet dat je minder op het forum ben, we zijn allemaal wel eens wat drukker, maar ja de rest is er ook minder, en dat valt best stil dan.

Leuk zeg dat de bedjes komen, dus flink aan het opknappen van de kamer.

Heb op je hyves gekeken leuke fotoos van de carnaval.

Ze hebben vanmiddag een ontsteking weggesneden, zat tegen mn verhemelte aan bij mn neusholte in de buurt, heb hechingen aan binnenkant wang en verhemelte.

Ja alweer aan het spuiten, ben er nu best zenuwachtig voor, ben erg bang dat we het niet gaan halen met Michel.

X

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben er weer even.

Medusa, vervelend die operatie, heb je er last van? Klinkt heel pijnlijk!

Joy1, ook nog gefeliciteerd!!! Ik heb het niet gezien, sorry!!!

Es, succes met de kamers, volgens mij gaat het heel erg mooi worden.

Hier gaat alles naar wens.

Wel druk met regelen voor de vakantie......

Gisteren met de kids naar dierentuin geweest (blanckendeal) was erg leuk.

zonnetje was heerlijk maar uit de zon best koud, dus we zijn niet heel lang geweest.

Terugweg ging het raam van de auto kapot......balen!!!

Wegenwacht geweest en heeft het vast geplakt, van de week even naar de garage om het te laten maken.

Vanmiddag als hubbie terug is van werken gaan we de ID's van de meiden ophalen, en vanavond ga ik alvast 1 koffer pakken.

Dan begint het aftellen al bijna....(al doe ik dat eigenlijk al)

XXX

Geplaatst

Ja vandaag best pijnlijk ja, pfff lang leve pijnstillers.

Diana, wat fijn om te horen dat alles naar wenst gaat, EINDELIJK,

Wanneer gingen jullie ook al weer precies???

XXX

Geplaatst

poging afgebroken, ik red het niet met Michel, nu aan de pil tot eind maart en alf april de laatste iui

lekker diana, heerlijk van genieten, gaat je vriendin nog mee??

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Hoe wist je dat al dat je dat niet zou redden dan? Balen zeg. Weer een maand wachten. Klote voor je hoor.

Ik ben hier heel druk met de nieuwe kinderkamer. De muur is al behangen.[ATTACH=CONFIG]945[/ATTACH] De kasten zijn allemaal al in mekaar en ik ben ze nu aan het verven. Elke dag een dag (een uurtje of 2 werk) want ik heb de afgelopen dagen niks anders gedaan dan geklusts dus even de rem erop zeg maar.

Het wordt echt gaaf.

Geplaatst

Ik heb vanmorgen de fm gehad, en de follikel was nu 13 mm, en ze verwachte dan uiterlijk dinsdag de iui en Michel komt dinsdagavond thuis, ja fiks balen, maar ben al blij dat ik vanavond gelijk aan de pil mag en tot eind maart en dan de ongi afwachten om te gaan spuiten, dus in theorie maar 2 weken verspild en niet eerts nu de ongi afwachten over 2 weken en dan 6 weken de pil slikken. maar toch balen dat op 1 dag het niet kan, ik ben toch net 1 dag te vroeg ongi geworden.

wat mooi behang zeg, dat ziet er super uit.

lekker druk dus aan de klus.

Ik ga wel vast voor eind april afspraak maken voor zaad onderzoek in Nijmegen, is de laatste iui geslaagd zeg ik de afspraak gewoon af en anders kunnen we die gelijk doen. scheelt weer tijd.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Die afspraak in Nijmegen zou ik ook nu al maken hoor. Ik had ook bij de laatste IUI dubbele afspraken staan. Anders duurt het allemaal zo lang. Je gaat ook richting de zomer dan he. Gaan jullie nog op vakantie?

Geplaatst

Ja, zou ik het gewoon doen, al die afspraak maken in Nijmegen???

We willen wel op vakantie, maar hangt ff van het geld af, we moeten 2000 euro aan de belasting betalen snik snik, dus ff afwachten of er wat overblijft.

En jullie???

Geplaatst

Hey meiden,

Medusa, wat balen dat het afgebroken is.......weer wachten, oef, sterkte!!!

Es, wat word de kamer mooi zeg! Dat behang is helemaal super.

Hier heel heel heel erg druk........lang leve de vakantie en alles inpakken en 2 huizen onderhouden.......moe!!!!

Gast estrhalita
Geplaatst

Wij gaan 20 mei een weekje naar Limburg. Zaterdag en zondag ben ik dan alleen daar omdat Jan toch moet werken. En dan in het najaar gaan we nog een midweekje weg. Dit jaar geen buitenland, omdat verleden jaar Robbie na 1 week al naar huis wilde. En ja om daar nu 1300 km voor te rijden, beetje zonde. Dus even lekker in eigen land, maar dat is niet echt veel goedkoper hoor. ja wel het aantal km en benzine dus, maar voor de rest maakt het niet zo uit.

Zo even een avondje niet klussen, maar bank hangen en maar een keer x faxtor kijken. Heb het nog niet echt gekeken dit seizoen.

Diana hoezo 2 huishoudens onderhouden?

Gast estrhalita
Geplaatst

Shit na 10 weken geen menstruatie nu opeens hele erge met enorme buikpijn

Geplaatst

Diana moet volgens mij ook het huis van dr ouders doen, die zijn denk ik nog op vakantie.

Lekker Es, toch ff weg, en ja als Robbie toch na 1 week naar huis wilt ga je inderdaad geen 1300 km rijden.

Jeetje das heftig, die ongi met zo'n buikpijn, hoop dat het snel over is........ ik had het vorige week ook zo erg.

Gast estrhalita
Geplaatst

Nou heel raar, het was echt op de wc heel veel bloed, maar de rest van de dag nergens meer last van gehad. Ook toen op de wc veel buikpijn en daarna niks meer. Zo raar. haha

Ik weet naturlijk niet of Robbie nu weer naar 1 week naar huis wil, hij had toen ook wel de waterpokken gekregen. Maar we hebben besloten maar lekker 1 jaar te wachten en dan zijn ze ook allemaal weer een jaar ouder en wordt het steeds makkelijker (hoop ik).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden