Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

HOe was het feest gisteren? Jullie hadden wel super weer. leuk zeg dat je vader is getrouwd.

Diana spannend die test. Wanneer hebben jullie die test?

Ja Jens zijn praten? Hij zegt alles na, echt alles, kan alle liedjes zingen, maar praten is nog moeizaam hoor. er zit wel verbetering in dat zeker wel, maar ik vind het nog niet super. 30 mei moeten we hiervoor extra naar het cb dus ik zie wel wat ze zeggen.

En met Ilona?

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Test met amirah gehad. Ze dronk keurig alles op....Dus dat was in ieder geval dit keer wel goed.

Volgende week naar de KA en dan horen we de uitslag.

Zelf ben ik voor mijn bekken bij de HA geweest en ik ben doorgestuurd voor een foto en naar de revalidatie-arts.

Ben vrijdag even aan het rondbellen geweest maar de wachttijden zijn bizar lang! Morgen nog even het RKZ in beverwijk proberen, en anders word het een zkh hier in de buurt waar ik niet eerder dan aug terecht kan :-(

Hubbie is vandaag weer aan het werk gegaan....ben er niet blij mee, maar ja hij zit in zijn proeftijd dus ik begrijp het ook wel weer. Lastig!

Eind mei is overigens de hartcatheterisatie, en begin juni afspraak bij de cardioloog, erg spannend.

Meiden wat doen jullie met die forumdag????? Gaan julie of niet?

XXX

Geplaatst

Hey Diana, nou wat fijn dat ze nu wel alles opdronk, en nu maar wachten op de uitslag.

Duurt ook nog lang met Hub voor hij die hartcatheterisatie, gaan ze dan met een cameraatje in via zn lies kijken of wat is het precies???

Das ook erg lang die wachttijden voor de rev.arts.

Heb je nog erg veel last, of denken ze dat er misschien nog wat anders kan zijn???

sterkte ermee ( bij mij heeft het meer dan een jaar geduurd voor het "over " was ) en hoeverre het over kan zijn bij mij.

Ik heb me gister opgegeven voor forumdag, je moet wel snel zijn wil je nog opgeven vandaag was sluitdag zeg maar.

Maar wel onder voorbehoud want ik zal rond die datum mn punctie hebben.

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje je man al weer werken, zou daar ook niet zo blij mee zijn denk ik.

En goed dat ze alles opdronk, ben benieuwd naar de uitslag.

Ik ga niet naar de forumdag. Lees niks meer o[ het forum alleen hier. dus ja dan heeft het niet zoveel zin he.

Geplaatst

Es, jammer dat je niet heen gaat!!!! Ik heb mij wel opgegeven. We hadden elkaar anders meteen weer kunnen zien.

Net afspraak bij de revalidatie-arts gemaakt. Donderdag 9 juni kan ik heen en a.s. vrijdag de foto maken. Best spannend!

16 mei met jamillah naar de kno, haar amandelen zijn weer zo opgezet dat ze al een paar dagen niet eet (wel veel drinken gelukkig)

Hoop dat die rottige amandelen er nu snel uitgaan! Dit is zo zielig.

Es, dat werken ben ik ook niet blij mee, maar tja, van de arts mocht het, dus wat kan ik er dan van maken.....Maar blij ben ik er niet mee!

Ben constant zo ongerust over hem, maar dat is natuurlijk ook niet goed.

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje 9 juni pas dat is pas over 1 maand, lang wachten hoor.

Wat die amandelen betreft, meestal wachten ze tot na 3 jaar. maar als ze er echt last van heeft hoop ik voor je dat ze het sneller willen verwijderen.

Heb effe weinig te melden sorry ben een beetje moe. XX

Geplaatst

9 juni was de snelste data die mogelijk was. Andere ziekenhuizen was de wachtlijst nog veeeeeel langer, variërend van begin augustus tot eind van de zomer.

De amandelen mochten er van de KNO-arts al uit, maar hij wilde graag wachten tot ook haar buisjes weer moesten, want die zitten nog steeds. Maar het is zo wel mooi geweest vind ik, dan maar niet tegelijk.

Echt veel heb ik ook niet te melden sorry!

Gast estrhalita
Geplaatst

Waar is medusa? Die is zo stil?

Ik ga zo naar de apenheul hopelijk vinden de jongens het leuk

Geplaatst

Medusa is er wel, ik vind het ook wel meevallen hoor 6 juni, al over paar weken, hoop dat ze je kunnen helpen.

Hoe is het met Hub en werken gegaan???

Oo leuk naar de apenheul, wij hebben kortingskaarten die zijn geldig tot eind mei, ik had ze wel kunnen opsturen.

Ik ga zo met ene vriendin en haar dochtertje die is net zo oud als Ilona gaan we zwemmen, Ilona zit de hele tijd nu al Lizzie seppen lizzie seppen, zwemmen dus.

Mn vaders is gister geopereerd, de tumor is verwijderd en hij had ook dubbele liesbreuk, vrijdag krijgt hij de uitslag over de tumor.

Morgen ga ik naar duitsland en zaterdag ga ik ook naar hem toe.

Mijn vriendinnen hadden vrijdag op ilona gepast toen wij naar het trouwen van mn vader gingen, kwamen ze met boodschappen doen mn moeder tegen, ze keek mn vriendin aan, toen naar mn hond en naar ilona, en ze draaide zo om en liep weg, Ilona riep nog oma, maar ze was zo weg gelopen.

dat vind ik echt erg dat ze dat gedaan heeft.

fijne dag dames xxx

Geplaatst

Medusa, Wat vreselijk zeg zo'n reactie van je moeder.. Dat is toch echt niet normaal vind ik. Ook wel hartverscheurend als je kind nog oma zegt. Brrrr. Wat kunnen mensen toch raar doen zeg. Ik snap er werkelijk niets van hoor. Maar goed, als we het zouden begrijpen dan waren we ook niet helemaal normaal he? Wat zei je dochter????? Joy1

Geplaatst

Jeetje medusa, wat erg! Zo jammer dat je moeder zo doet tegen Ilona. Oef....

Es, leuk de apenheul! Mijn ouders hadden kortingskaarten maar die hebben ze aan mijn broer en schoonzus gegeven, best jammer. Schijnt erg leuk te zijn.

Medusa, hoe gaat het met je vader na de operatie? Hoop dat de uitslag niks bijzonders zal gaan brengen.

Geplaatst

Ik heb Ilona er verder niet over gehoord, daar is ze nog te klein voor, gelukkig maar ik zelf ben er wel boos om.

ja weet niet hoe het met mn vader is nu na de operatie, ik hoor vandaag wel weer meer.

Es, hoe was de apenheul???is erg leuk daar. Ik kan je wel kortingskaartje opsturen Diana, alleen is nog maar geldig tot eind mei.

Het zwemmen was errg leuk, de meisjes hebben zich goed vermaakt.

Ik heb net alles voor de ivf opgehaald bij de apotheek, nou inderdaad de groente la ligt echt vol, snap nu wel waarom ze het op het forum over de groentela hebben.

Er zat een papiertje bij de mutsebollen, dat het de rijvaardigheid beinvloed enzo, das lekker dan

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik vond de Apenheul super, maar vond de jongens nog net iets te klein. Ik had ook kortingsbonnen 4 euro per entree. Via Wicky drinken.

En weet je al wat van je vader?

Wat een ellende je moeder zeg.

Die mutsbollen beinvloeden niks hoor. Nooit last van gehad.

Ik hou het even kort, maar ben zo moe en ga lekker mijn bedje in.

XX

Geplaatst

De mutsebellen, voor IVF, worden via de vagina ingebracht en werken lokaal aldus "mijn" gyn.; de bijwerkingen die worden beschreven zijn dan niet van toepassing aldus arts. Groet joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

He dames, genoten van het super weer en moederdag. Ik ben een beetje boos. Behalve de kadootjes die de jongens op de PSZ en school hebben gemaakt heb ik niks gekregen. Heb het vandaag al meerdere keren aangekaard, maar hij wil er niet over praten. Hij vindt dat ik zeur. Ik heb alles wat ik wil, kan alles kopen wat ik wil dus wat zeur ik nu. Hij snapt mij gewoon niet. Mijn vriendin (die heel krap bij kas zitten) heeft van haar man een langweekend weg gekregen met haar moeder naar ??? (eigen keuze). Lijkt mij ook leuk of zo. Maar het gaat mij niet om de waarde, al was het 1 roos of zo. Gewoon het idee dat hij er wat moeite voordoet. Dus ik ben BOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Hoe is jullie dag geweest? En wat hebben jullie gekregen?

Heb wel genoten van het lekkere weer vandaag zeg. De jongens lekker gezwommen in het badje, ik ben weer goed bruin geworden haha.

Morgen begint het gewone leven weer. Lekker Robbie naar school en Jens PSZ. Zo dan kan ik even schoonmaken want dat is wel nodig zeg.

Geplaatst

Hey,ja het idee er achter en niet de waarde, ja al is het maar 1 roos.

Michel is er niet, dus ik ook alleen het kadootje van het kdv.

maar ik had ook niets van hem hoeven verwachten hoor, zo attent is hij ook niet.

Ik woon vlak naast een basisschool, heb een poos met ilona op het schoolplein gespeeld, staat klimtoren zandbak en grote glijbaan, er kwamen nog wat buurkindjes met hun ouders dus ff lekker in het zonnetje zitten beppen.

Mijn vader komt morgen thuis uit het zh, hij had iets uitzaaiingen in de lymfen maar die hebben ze kunnen verwijderen.

Nu maar herstellen, maar door die liesbreuken is het wel zwaar.

ik ga de film angels and demons kijken komt nu op tv X

Gast estrhalita
Geplaatst

Mies is dus hetzelfde als Jan haha.

Shit die film had ik ook willen zien, maar ja hij is nu al bezig dus maar een keer op dvd kijken dan. Hij duurt zo lang die film en ik moet morgen weer om 6.45 uur op gggggggrrrrrrrrrrrr dat is het nadeel weer he.

Gelukkig hebben ze de uitzaaiingen kunnen verwijderen. HOpelijk gaat het herstellen ook.

Hoe was de bruiloft trouwens, want heb er niks over gelezen toch??

Geplaatst

Ja de bruiloft was leuk en gezllig, niet veel poes pas, lekker gegeten.

ja gelukkig alles weg gehaald en nu maar opknappen.

De film is nog niet zolang bezig X

Geplaatst

Medusa, Goed nieuws dus, dat ze de uitzaaingen hebben kunnen verwijderen, al is het natuurlijk absoluut niet fijn dat er uitzaaien waren gevonden he? En dan goed herstellen idd. veel succes voor je pa. Spannend hoor.

Ik ben goed verwend!!!! Badolie, boddylotion, geurtje naast het schoolwerkje. En ook nog TOPmerken, ik was ook blij geweest met een roos...., dus...deze mama is goed verwend door man en kinderen. Ik kan me voorstellen dat je goed boos bent, niet zo attent vind ik zelf, ben het dus met je eens. Ik kom uit een gezin waarbij mijn vader dit niet goed oppikte, zullen we maar zeggen. Dus manlief weet goed hoe belangrijk dit voor mij is. En gelukkig verplaatst hij zich in mij. (Zo niet, dan weet hij dat ik zo vertrek op zo'n dag als vandaag en kom pas terug als het mij uit komt......oef, hard he?, gelukkig is dit nog niet voorgekomen.....) Maar goed meiden, er is dus verschil en ik zou er maar eens goed over praten Es. Laat hem weten hoe belangrijk dit voor jou is en hoe teleurgesteld je bent!!!!!(Als het helpt...) XXX Joy1

Gast estrhalita
Geplaatst

Jens is doodziek. Zo zielig. Hij houdt niks binnen en spuugt dus nu alleen nog maar slijm. Ligt op de bank met een emmer naast hem. Al 4x een andere pyjama aan gedaan. lekker met een dekbedje over hem heen. Zo zielig.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja heb ik wel gegeven, maar hij vind het helemaal niks. De dokter zei dat het niet de 1ste dag al hoeft, omdat ze op deze leeftijd niet meer zo snel uitdrogen. Gisteren om 18 uur heeft hij voor het laatst overgegeven. Nu heeft hij 200ml water op en een droge boterham. Dus hopelijk blijft het erin. Hij ligt nog wel op de bank tv te kijken, maar er zit al meer leven in dus goed teken.

Gast estrhalita
Geplaatst

Hij is weer redelijk beter en heeft weer praatjes, maar wil wel zijn tutje in, kussentje en dekentje op de bank en moeders moet hard lopen voor alles wat meneertje wilt, want zijn beetjes zijn kapot hahaha. Ik lach me rot.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden