Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Mijn jongens spelen nooit ergens zonder dat ik ergens heen moet hoor. Lijkt mij ook niks hoor.

Heb je geen vriendin die met je naar de sauna wil

Wij zitten nu in de auto onderweg naar de sauna, lekker hoor. En shoppen zonder geld kan ook, gewoon lekker in de stad wandelen, ijsje eten, op terrasje zitten mensen kijken. Maar zeker lekker uitrusten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Super en lekker snel al

Nee ik ga niet naar de forum dag. Ken niemand alleen jullie zit ook helemaal niet meer op het forum komt denk ik omdat ik uitbehandeld ben

Ps laptop kapot dus allee mobiel internet en dat typt een beetje raar , dus dan weet je waar de fouten vandaan komen

Geplaatst

dat is waar, ik ben ook pas weer actief geworden op het forum sinds ik weer aan het behandelen ben...

Ja ik weet het ook nog niet hoor, aan de ene kant wil ik wel, maar hangt er vanaf wie er nog meer gaa.

ooo is je laptop nog steeds stuk... das balen

Ja kon alwel eerder je kan het elke werkdag inlevern tot 12 uur, en je zegt gewoon welke dag je wilt, maar de 20e komt ons het beste uit, ilona is dan naar kdv Michel is dan alweer een week thuis dus heeft al bij kunnen komen. maar dat ilona naar kdv is is wel het handigst.

Gast estrhalita
Geplaatst

Nee weer kapot haha

Ja zou dat ook willen weten wie er gaat, maar is er geen lijst van wie zich heeft aangemelde ?

Gast estrhalita
Geplaatst

Stom dat ze niet een lijst maken die je steeds weer bovenaan zet zoals op het wachtbankje of bij wanneer je uitgerekend bent toch.

Vermaak je je een beetje zonder Ilona

Geplaatst

ja hoor ik zit lekker in de tuin in het zonnetje, heb al een paar mailtjes van mn schoonvader gehad dat ze het erg naar dr zin heeft en opa ook :-) vanavond ga ik ff bakkie doen bij mn vriendin, het is de enige vriendinmet wie ik naar de sauna zou durven gaan maar zij is zwanger dus dat gaat niet :-)

Morgen moet mn neefje afzwemmen en ga daar kijken en blijf daarna bij mn zus eten en dan is het alweer bijna zondag

x

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja je treft het wel met het weer. Hier staat lekker de tuin deur open maar echt in de zon zitten heb ik nog niet gedaan.

Ja een weekend is zo om. Morgen wil ik de stad in. Wil graag een nieuwe zonnebril. Die ik nu heb is al 10 jaar oud denk ik.

Nu even eten koken

Geplaatst

ja heerlijk heb 2 uurtjes in de zon gelegen.

Ik koop elk jaar op de feest markt hier in het dorp een nieuwe zonnebril en dan doe ik er weer een jaartje mee

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik wil een goede hebben. Die ik nu heb ik volgens mij van Gucci of een ander merk. Hij is nog prima en al 10 jaar oud, alleen zijn het lichtblauwe glazen. Vandaar dat ik er ook een donkere bij wil.

Leuke avond gehad bij je vriendin?

Ps mijn laptop doet het weer.

Geplaatst

ja was gezellig, ff lekker gekletst.

Ja nee, ik ben geen dure zonnebril waard :-) flikker hem altijd van me af ligt ergens in de auto enzo.

Morgen wordt het weer mooi weer.

Mn schoonvader heeft een glijbaan voor Ilona gekocht, ik neem hem zondag mee naar huis, ze is echt gek op glijen

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1147[/ATTACH]Ik heb hier ook een glijbaan in de tuin. de grootste/hoogste van Little Tikes. En echt de favoriet van de jongens, maar de schommel is nog leuker, dus ook vechten. Vandaar dat die vaak in de schuur ligt. De zandbak is ook leuk, helaas nemen ze het ook vaak mee naar binnen. Ja het is hier net een speeltuin in de tuin. Jens zegt ook vaak dat hij de speeltuin in wilt en wijst dan naar de tuin haha.

Het is hier nu enorm bewolt? bah. Vanmiddag maar lekker even de stad in met het zonnetje hopelijk.

Gast estrhalita
Geplaatst

Zag gisteren nog jouw topic over het potje naar het ziekenhuis brengen. Wij wonen 15 min van het zkh vandaan, jan heeft goed zaad en binnen een uur moet het er zijn. Alleen is dat bij ons de stad in en 's morgens kan dat nog al eens druk zijn. En dan zit je echt op heten kolen hoor. Een keer over de busbaan gegaan met als gevolg aangehouden worden door de politie die alle tijd nam. De situatie toen uitgelegd en toen mochten we wel snel doorrijden maar toch. Dus ik zou je echt adviseren om het daar te doen, want 50 min is wel heel krap hoor. Er hoeft maar iets tegen te zitten en je bent dan zo gestrest, want het moet ook op de juiste temperatuur blijven en dat is natuurlijk het beste als het in je lichaam zit he

Geplaatst

O hier is het heeerlijk zonnetje, strak blauwe lucht.

Deze glijbaan is ook van Little tikes, maar blauw rood en ook 5 treden, maar niet van die hele hoge hendels boven op.

Hier wordt ook steeds meer speeltuin ook zandbak speelhuisje glijbaan zo/n hobbel wip wap.

ja inderdaad toch beter in het zh te doen. sowieso met de zaad test dan weten we ook hoelang we erover rijden en wara het is en zo.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben er weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het was heerlijk (ik wil weer terug!)

Ik schrijf weer als ik wat meer tijd heb.

XXXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik heb al wat foto's gezien op je hyves. Het lijkt wel eeuwen dat je ben weggeweest. Hoor graag hoe het was en hoe het met jullie is?

Medusa hoe heeft Ilona het gehad?

Geplaatst

Hey Diana, welkom terug. we horen het wel wanneer je wat meer tijd heb.

Ilona heeft het errrrg naar de zin gehad bij opa en oma lekker verwend en zo :-)

Ben jij nog geslaagd voor een zonnebril???

XXX

Geplaatst

Het was heerlijk, maar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te kort :D

Volgend jaar voor 6 weken geboekt, wat een luxe......

Jamillah heeft zich goed vermaakt. Ze is veel op het strand geweest en veel gewandeld.

Amirah is niet veel buiten geweest, haar eczeem was op een hoogtepunt gekomen na haar vaccinatie, en op de laatste week kwam er ook nog eens een tandje door....

Die heeft het dus niet zo makkelijk gehad. Maar al met al een top vakantie, en we zijn echt al aan het aftellen voor volgend jaar.

ik wilde zooooo ontzettend niet naar huis, dat heb ik nog nooit gehad (beetje heimwee normaal gesproken)

XXX

Geplaatst

Klinkt heeeerlijk diana,en wat een fijne luxe volgend jaar 6 weken :-)

Arme Amirah die heeft het nog niet makkelijk zeg.

Hoe is het allemaal met Hub gegaan, knapt hij goed op???

XXX

Geplaatst

Amirah heeft het inderdaad niet makkelijk. Ze zit echt onder de uitslag. Heeft voor de vakantie van de huisarts in overleg met de KA een anti histamine gekregen, en dat werkt heel goed, maar zodra we er mee stoppen begint het een dag of twee later weer volop.... Morgenochtend ga ik de KA nog even bellen want ze moet vrijdag voor de koemelkallergie-test, maar ik weet niet of dat wel kan als ze zo onder de uitslag zit.

Met hubbie gaat het verrassend goed. Hij heeft op vakantie regelmatig 's middags geslapen, en hij lijkt wel beter dan ooit.

Ziet er naar uit dat het met eens sisser is afgelopen.

Morgen gaat hij beginnen met zijn nieuwe baan, en daar heeft hij ook veel zin in.

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana het klinkt echt onwijs jullie vakantie zeg en wat fijn dat jullie zo genoten hebben. Voortaan lekker overwinteren daar haha.

Balen van al die uitslag zeg. Ik hoop dat ze nu eindelijk eens wat gaan vinden.

Jens gaat zo naar bed en ik ga even lekker in de tuin in het zonnetje zitten. Even lekekr 1,5 uur niks, zalig. Vanmorgen het huis schoongemaakt, was opgeruimd dus nu echt even mama tijd.

Geplaatst

Vrijdag de IUI met maar 1 follikel, er zaten nog 2 kleintjes maar die waren nog geen 10 mm dus die doen niet mee.

De gyn denkt dat ik "gewend"ben aan de puregon dus dat het niet echt meer stimuleert.

Vroeg wel of dat effect heeft op de IVF dan wil je zoveel mogelijk follikels hebben, maar ze zei omdat je nog iets anders spuit het wel weer effect zal hebben, zal ze de deca bedoelen??? horen we volgende week wel.

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden