Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Het is nog vroeg he. Pas over een week kunnen die gevoelens wat beteken toch.

Gast estrhalita
Geplaatst

En nu Jens weer on bed en ik weer in de zon. Beetje kleur krijgen zalig hoor

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja heb oom al een lekker kleurtje haha. Morgen niet zonnen hoor met de jongens naar plaswijckpark

Gast estrhalita
Geplaatst

Dat is een kleine dierentuin, speeltuin, zwembad etc onwijs leuk. Wil zelfs een abonnement gaan nemen voor een jaar

Geplaatst

Zal morgen eens kijken op de site.

ja echt heeeeeeerlijk maar als het maar niet zo is dat we daardoor een k zomer krijgen.

Vanavond de info avond ivf gehad, weinig nieuws weet natuurlijk al veel door het forum

Nu maar afwachten of deze iui gelukt is of niet en hoe we uitgaan komen met Michel hangt er een beetje om of we een maand moeten wachten of niet.

Ze hebben wel verplicht na elke poging ook cryo een maand rust.

X

Geplaatst

Spannend hoor medusa!

Es, al lekker bijgekleurd? We reden gisteren nog vlak langs je huis, we moesten in zuid-holland zijn.

Volgende keer ook bij jou langs?

Joy1, hoe was het avondje uit? Zou niet zo goed weten wat ik van hem zou moeten verwachten. Wel apart trouwens geen pauze.

Maar tijdje terug was ik bij Mike en Thomas en die hadden ook geen pauze. Vond het heel leuk, maar wel een lange zit.

Hier niks bijzonders te melden. Alles gaat goed en we genieten van het weer, al vind ik het nog steeds wat fris, maar we wennen er al aan.

XXX

Geplaatst

Het avondje uit was echt heel leuk! Hij heeft wel leuke humor en ik vind hem slimme grapjes maken, al lijkt het soms heel simpel, volgens mij is het wel een wijs man!

En, hoe gaat het broeden???? Ik ben niet aan het broeden maar gut wat een weertje zeg! Heerlijk! Fijne paasdagen! Joy1

Geplaatst

Hier nog niets, af en toe ongi gevoel maar niet echt dat ik denk ja ik ben zwanger, ik zal dinsdag wel ongi gaan worden.

Fijn paasweekend iedereen.

Ik heb voor mijn doen aardig kleurtje :-)

Gast estrhalita
Geplaatst

Medusa het is nog vroeg joh. Over 5 dagen mag je pas officieel testen en ik voelde het bij Robbie 2 dagen voor testsdag en Jens nou ja dat weet je.

Hier gaat alles goed. Genieten van het weer. Abonnement genomen op Plaswijckpark en we zijn al 3 dagen wezen zwemmen. Als ze wakker worden vragen ze gelijk of we weer gaan zwemmen haha. Gisteren was ik een dagje "vrij" en ben ik naar de sauna in Putten geweest. De middag in de zon gelegen en 's avonds nog even 2 opgietingen bijgewoond, toen lekker naar huis. Ik zie ook redelijk bruin. Maar vandaag en morgen is het nog goed dan wordt het weer een stuk kouder geloof ik. Maar ja het was wel genieten zo toch.

Ga nu even naar het speeltuintje in de straat en vanmiddag gaan we naar het Luxor naar de voorstelling van de Bibibaboerderij.

XX

Geplaatst

Ja weet ik pas over 5 dagen testen maar ik wordt altijd erg vroeg ongi, de laatste 2 keren zelfs op wd 12 en dat is dinsdag.

Sauna in Putten is dat niet beetje ver voor jou???

Wij zijn vandaag wederom in Spijkenisse geweest, Jim mn neefje werd 2 jaar.

Morgen gaan we lekker niets doen, luieren, want Michel gaat dinsdag alweer weg en dan voor 3 weken, daar zie ik nu wel ff tegenop, ik zal daar ook wel weer aan wennen maar ja doet moet eerst gebeuren.

Ik heb nog niet op de site gekeken van dat zwembad dat zal ik nog eens doen.

XXX

Geplaatst

Vandaag heeeeerlijk in de tuin geluierd, Ilona lekker de hele dag in dr zwembadje gespeeld.

Vanmiddag met zn 3en een water gevecht gehouden, we waren klets nat.

Wat een lekker dagje zo.

vanaf morgen 3 weken alleen, blegh, maar Michel gaat wel proberen om 1 week vrij te krijgen dat hij de volgende keer de 1e week niet weg hoeft, dan is hij 4 weken thuis, en dat dan in augustus weer, das wel lekker dan ben je de zomer op deze manier aardig door.

Hebben jullie ook zo'n fijne dag gehad vandaag??

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

Putten is 1 uur rijden. Mijn vriendin met wie ik ging woont in Steenwijk en voor haar ook 1 uur rijden. Vandaar.

De dagen zijn heerlijk geweest zo met dat mooie weer. Zoveel makkelijker met dat weer. Wij zijn ook veel thuis geweest en vanmiddag even naar de kermis geweest. was wel gezellig. Net lekker samen aan de fondue gezeten.

Jij zou dus morgen ongesteld moeten worden, ik duim voor je dat het uitblijft. En sterkte nu zonder Mies.

Geplaatst

Putten midden in het land?? bij voorthuizen of die andere Putten??

Ja in theorie zou ik vandaag of morgen ongi worden, als ik af ga op alle andere keren, ben er erg rustig onder, ook de 2e week, heb niet echt het gevoel gehad dat ik in de ww zit, nog geen test drang of niets. net alsof ik niet in de ww zit zeg maar.

Nou ja ook wel eens lekker om het op deze manier mee te maken :-)

O wat leuk de kermis, hoe vonden Robbie en Jens het???

Ik ga zo michel naar het station brengen, ik heb er deze keer wel een rot gevoel bij, omdat we weten dat het nu 3 weken is, blegh, maar ja hoort erbij he.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Nee niet midden in het land maar voor ons beide een uur rijden en een super sauna vandaar

Misschien een goed teken dat je er niet zo mee bezig bent? Spannend hoor

Meid als je je verveeld die 3 weken kom je gewoon deze kant op :)

Geplaatst

Waar igt die andere Putten dan??? bij ons ligt ook Putten en daar is ook een sauna, wel een leuke maar niet zooo bijzonder om er een uur voor te gaan rijden.

Kan wel een keer jou kant opkomen, maar ik verveel me niet zo snel hoor dat scheelt. moeten we ff kijken wat uitkomt.

Ja ik heb net zitten denken om te gaan testen, dan weet ik het al gewoon zeker, maar nu meer voor de bevestiging dat het mislukt is dan voor de spanning of het gelukt is.

Gast estrhalita
Geplaatst

Sauna drome in putten bij voorthuizen vinden wij een zalige sauna niet zo

Commercieel

Wanneer ga je testen?

Geplaatst

wel dus die putten in het midden van het land :-0 nou ja hij is wel leuk maar om er zo ver voor te rijden.....

ja weet niet zo goed, of dat ik gewoon de ongi afwacht of straks ga testen of morgenochtend...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden