Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Is alweer even terug.

Moederdag was hier ook waardeloos.....Snik, was zo verschrikkelijk teleurgesteld! Niet eens meer boos.

Maar hij heeft het vandaag goedgemaakt, ik heb een nieuwe (tweedehands) auto gekregen :-)

Medusa, het is zeker een lade vol he?! Heftig gevoel als je het allemaal moet ophalen he?! Ik voelde mij dan altijd zo raar.

Es, ik zag op je hyves al dat Jens ziek was, wat een zielig hoopje!! Zijn ze beentjes nog steeds kapot, of gaat het beter? hahaha

Joy1, jij bent zeker verwend met moederdag, wauw!

XXX

Geplaatst

Er zijn denk ik maar weinig mannen die echt aandacht schenken aan moederdag... behalve de man van Joy1 :-)

Michel belde wel savonds en we hadden elkaar weinig te zeggen, er gebeurd daar niet zoveel, en hier ook niet,zei hij ik belde ff om je stem te horen :throw_up: slijmbal maar leuk bedacht :-)

Hoe gaat het met Jens en zn zere benen???

Diana, das ook leuk kadootje een nieuwe 2e hands auto :-)

Hoe gaat het verder met jullie.... met jou ??

X

Geplaatst

kado was zeker heel erg leuk, ben er super blij mee!!! Had al tijdje geen auto meer en dat was heel vervelend.

Moeten nu nog paar dingetjes aan gebeuren en dan kan ik scheuren :-D

Met ons gaat het redelijk.

over 2 weken de hartcatheterisatie van danny dus dat is super spannend.

en dan weer 2 weken later kan ik naar de revalidatie-arts!

Pijn word wel steeds erger, merk toch wel elke week dat het ietsjes slechter gaat, maar het gaat gelukkig niet heel hard.

Gemeente is ook langs geweest en ik krijg weer hulp in het huishouden (vorige indicatie liep tot 20 mei)

Wacht nu op de brief hoelang en hoeveel ik weer ga krijgen.

XXX

Gast estrhalita
Geplaatst

He meiden wat een rust hier. medusa aangezien jij bijna niet op hyves zit. Ik zag op de hyves van Diana staan dat Amirah in het ziekenhuis ligt en iets met een ruggenprik. Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar ze heeft ook in ieder geval koorts dus het gaat niet echt lekker daar. Dan ben je even op de hoogte.

Ben je al gestart met spuiten trouwens?

XX

Geplaatst

O, inderdaad ik zit nooit op hyves, bedankt voor de info, jeetje wat heftig zeg.

Houd het dan niet op bij hun zeg.

Ik zet vanavond de 1e spuit.

Hoe was het deze week weer naar school enzo, weer druk???

Donderdag komt Michel thuis en dan hebben we 4 weken vakantie :-)

X

Gast estrhalita
Geplaatst

O wat lekker dat Mies 4 weken thuis komt. Gaan jullie nog wat doen?

Geplaatst

Ja we gaan misschien op vakantie met de caravan, hangt van het weer af, en ik zit natuurlijk midden in de ivf poging, dus we gaan dan wel dichtbij huis zodat ik tussen door naar het zh kan voor de fm's

Gast estrhalita
Geplaatst

ja dat is zo natuurlijk met al die metingen, de punctie etc. Ben zo benieuwd hoe je het gaat ervaren, vooral die punctie ahah. Gemeen he.

Geplaatst

Heb ff zitten checken, en als ik Renata intik krijg ik alleen maar afbeeldingen van sexie vrouwen in badkleding of nog blooter.

En Ilona Both bestaat al, ook hyves en facebook., niets gelinkt aan ons

Gast estrhalita
Geplaatst

gelukkig maar toch. Als je mijn naam in klikt krijg je foto's te zien van de bruiloft haha. Ja zo zie je maar, maar je een album aan voor de gasten is het gelijk op google te vinden.

Ja die punctie, het verschilt ook per keer hoe je het ervaart hoor. een bevalling is erger haha.

Geplaatst

Dat is helemaal belachelijk, dat je een album voor gasten aanmaakt, en dat het gewoon op google te vinden is.

nou maak me zenuwachtiger over de punctie als toen voor de bevalling. we zien het wel, de avond ervoor en sochtends oxazepam, wat moest jij nemen???

X

Geplaatst

asl ik jou naam intik krijg ik 1 gevonden op google en dat is een gesprek op het forum over zwemmen, en als ik bij afbeeldingen kijk 1 foto van Jens, verder verscheillende zwangere vrouwen, 1 foto van de dochter van Marieke geloof ik hier op het forum en heel veel tickers.

Geplaatst

en als ik downsyndroom robbie intik, ook 1 foto van Jens 1tje maar van Robbie geloof ik, en volgens mij ben jij het een foto van een zwangere vrouw zonder hoofd.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik weet echt neit meer of ik dat in moest nemen. wel 1,5 uur van te voren wat pillen geloof ik.

Gast estrhalita
Geplaatst

Nooi last van gehad gelukkig ik rolde hem als wel een

X of 20 door mijn handen

Geplaatst

het zit erin, het viel me mee, maar voel wel gelijk wat raars door mn buik gaan, de naald gaat inderdaad iets moeilijker dan pregnyl

ik ga nu de da vinci code kijken

X

Gast estrhalita
Geplaatst

En over een paar dagen tot een week heb je een hele blauwe buik haha. Erg sexy

Geplaatst

Wat?? hoezo blauwe buik??? krijg je van deca blauwe plekken op je buik???

Nou mn buik is toch al niet sexie meer mat al die straie hahahaha

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja ik zat altijd onder de blauwe plekken. Zit scream4 te kijken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden