Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joy1, wat euk dat je vandaag gaat winkelen met een forum genootje, woont ze zeker dicht bij je in de buurt.

Wat fijn dat jullie zo de keus kunnen maken wat betreft werk en de kinderen.

Veel zouden dat willen maar kunnen dat niet.

Ik ga er nu echt nog vanuit dat het bloedingen is van de mk, ik kan nu nog niet ongesteld zijn, het is ruim 2 weken geleden en theoretisch gezien zou ik deze week mn eisprong gehad kunnen hebben en dan duurt het nog een week of 2 voor je ongesteld word, het is helaas afwachten.

Waar ik ook erg ongedudlig van wordt is dat ik bang ben dat ik met deze cyclus uit gakomen in de periode dat Michel weg is, dus moet ik NOG een menstruatie afwachten om mij cyclus om te gooien en dan kom ik op zn vroegst pas uit augustus/september en dan zit er bijna een half jaar tussen 2 pogingen en vind dat zoooo zonde van de tijd, maar ja wederom we kunnen niet anders dan afwachten geduld hebben.

Es ik hoop dat je je wat beter voelt vandaag.

Diana, hoe gaat het eigenlijk met en op je werk???

O ja, Es, x-factor ja het is moeilijk te zeggen aan de ene kant is de zangkwaliteit minder van de bad boyz maar is het totaal plaatje beter dan bv Donny, maar aan de andere kant het gaat erom dat er muziek gemaakt gaat worden en cd's uitbrengen dan is de stem toch het belangrijkst dan goed kunnen dansen en een leuke act hebben, dat zie je niet op de radio of een cd.

Je hoort overal gonzen dat Jaap gaat winnen.

Vanavond slot aflevering van Lost, baal er een beetje van dat ik vorige week gemist heb, maar ja vanavond het slot, spannend.

Gast estrhalita
Geplaatst

Renaat kan je niet kijken via RTl gemist, of uitzending gemist of zo de aflevering van vorige week? En lost heb ik nooit gevolgd. Stom he dat je sommige series wel volgt en sommige niet.

Ik heb een X faxtor weekend haha. Ach ja we zien wel wie er wint.

Het zongfestival is in ieder geval weer niet gelukt voor ons.

Ik heb inderdaad Domperidon gebruikt gisterenavond. En ik voelde me gelijk beter. Moet alleen normaal gesproken vandaag ongesteld worden en voel nog helemaal niks van een aankomende ongesteldheid. Balen he als je erop zit te wachten en het komt niet.

Geplaatst

Hey meiden,

Renaat, heb je hier wat aan? http://watchlostseason6.com/

Ik weet niet precies welk seizoen ze hier nu mee bezig zijn? Ik kijk house ook wel eens online als ik het gemist heb. Gewoon even googlen en dan vind je wel iets online, wel altijd zonder ondertiteling.

Met mijn werk, tja.....Ik ben nu vanaf vorige week al ziek en ik ga op z'n vroegst volgende week donderdag weer aan het werk. Kan dusn iet zeggen hoe het gaat, dat merk ik dan pas weer. Vind het nu (op het ziek zijn na) wel lekker om thuis te zijn.

Hmmmm, we gaan zondag lekker met Jamillah en mijn ouders naar de Griek toe:wav:

Hubbie had goed geraden dat het een meisje werd, dus gaan we uiteten, dat wilde hij dan graag. Had ik gewonnen werd het de sauna :-)

Maar een etentje is ook wel erg leuk en lekker!!!!

Inderdaad is het een x-factor weekend. Ik heb er zin in! Jamillah ligt lekker vroeg te slapen, en ik hoop dat ze vanavond dan ook lekker optijd ligt, dan heeft mama rust, hihihi. Samen met de andere meid languit op de bank naar x-factor kijken en luisteren. De kleine uk is erg gevoelig voor muziek, dus het worden 2 leuke avonden.

Wie hopen jullie dat er wint? Ik ben groot fan van Jaap.

Nou ik ga wachten op de schoonmaakster, die komt om half 2.

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Domperidon in tegen de misselijkheid. zijn zetpillen. Eerst alleen verkrijgbaar op recept, nu ook gewoon bij de apotheek te koop.

En Xfaxtor weekend, vanavond de halve finale en morgenavond de finale, dus ja X faxtor weekend.

Ikb en lid van een forum waar je allerlei series en films kunt downloaden etc. Is een hobby van mij sinds de zwangeschap van Robbie. Alle kinderfilms etc liggen hier dus ook haha

Geplaatst

Ow es dat is ook wel heel handig. Voorheen deed ik dat ook heel vaak. Ik had alle nieuwe films liggen, mijn pc stond 24 uur per dag aan, maar dat is nu helemaal gestopt. Best jammer want ik mag graag series en films kijken. Of ben ik gewoon tv verslaafd? hahaha:toothy4:

Zou je mij de link kunnen geven van die site? Zou ik echt heel leuk vinden.

Veel plezier vanavond en morgenavond? Is er weer een thema of niet? En weet iemand hoe het met boze Gordon is afgelopen?

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Gisteren bij RTl Boulevard was de lucht weer geklaard heb ik begrepen. Hij had het beter gevonden als er van elke categorie 1 in de halve finale had gestaan.

Ik download via een programma dat FTD heet. Je moet dan wel een payserver hebben en die heb ik via EWEKA en dat kost 7,50 Euro per maand. FTD heeft een hele goede en makkelijke beschrijving. Ik kijk Grey's Anatomy, Desperate Housewives, V (Visitors), The Good Wife, 2 1/2 man allemaal via de tv serie in America. Ik loop dus voor op NL. Dan kan ik kijken wanneer ik wil en Jan houdt niet zo van al die series dus dan kijk ik ze lekker op mijn laptop. Qua films vind het ik helemaal fijn. Ik ben al jaren niet meer naar de bios geweest.

Ik heb vanmiddag 1 druppel bloed verloren. Dus gelijk het zkh gebeld. Je moet altijd goed ongesteld zijn wil je mogen bellen, maar ja dat zien ze toch niet en bij de 1ste druppel bel ik altijd. Gevolg 10 juni 1ste fm. hoe bedoel je een goede cyclus, kijk en vergelijk

3de poging 4de poging

21 maart start decapeptyl 21 mei start decapeptyl

28 maart ongesteld 28 mei ongesteld

04 april start pregnyl 04 juni start pregnyl

10 april 1ste fm 10 juni 1ste fm

13 april 2de fm

15 april punctie

18 april tp

30 april testen

Nou dus we kunnen de rest voor juni wel invullen he. Komt wel goed uit want 1 juli gaat Jan naar Hong Kong dus kunnen we nog 30 juni samen testen.

Zo dit wilde ik even delen haha

Geplaatst

Ow Es, wat gaat het alweer hard dan!! Super zeg. Ik hoop zo dat het gaat lukken. Ik gun het je zo!!!!!!!!

Bedankt voor je beschrijving van het downloaden! Ik ga het allemaal even uitzoeken, thanx.

Zijn jullie ook klaar voor vanavond? Ik heb Jamillah net op bed gelegd, toch een uurtje eerder dan normaal, dus ik hoop dat het goed gaat.

Neem zo lekker een kop koffie, dan even de Pfaffs kijken, en dan begint het feest!!!!:headbang:

Ow ik had vandaag toch wat grappigs! Ik had een site met mooie kaarten gevonden: http://www.geboortekaartjesmetfoto.com/

Mail ik dat naar mijn schoonzusje omdat zij veel met fotografie doet, wat denken jullie??? Doet zij precies hetzelfde!!!!! Alleen dan als hobby, maar het is echt net zo mooi. Heb nu gevraagd of zij zoiets voor ons wil maken.

Liefs Diana

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw Diana wat een mooie kaartjes zeg. Echt onwijs gaaf.

Mijn kids liggen altijd tussen half 7 en 7 uur op bed dus wij hebben al ruim een uur rust haha. Ik wil graag nog wat aan mijn avond hebben dus vandaar dat ze altijd zo vroeg gaan. 's morgens zijn ze dan rond 7 uur wakker en ze weten dat we ze rond half 8 eruit halen.

Ga Goede Tijden effe kijken

Fijne X Factor avond he meiden.

Geplaatst

Ja uhhhh Gordon de mensen thuis stemmen toch dus heb je niets te willen en of te kiezen.

Ik ben mn badkamer aan het schoonmaken met antischimmel voegen spul ben ik net op tijd klaar voor x-factor.

Je heb inderdaad een hele strakke cyclus.

Ik ben ( bijna ) altijd 2 dagen eerder ongesteld, heb dus een strakke cyclus van 26 dagen.

Mooie kaartjes Diana, hebben jullie het geslacht egheim gehouden voor jullie omgeving???

Ilona gaat ook altijd tussen 7 en 7.30 naar bed heb ik ff tijd voor mn kopje koffie en de keuken/vaat afwasmachine weg te werken.

ga mn badkamer muren ff afschrobben.

X

Geplaatst

Momenteel weten mijn ouders, onze besten vrienden, en 1 vriendin wat het word, en jullie natuurlijk. Voor de rest nog niemand.

De kaartjes zijn gaaf he?! Ik kwam het ergens tegen en we waren er zo verliefd op, en helemaal super nu schoonzusje dit dus kan maken.

Wil ook zoiets van Jamillah laten maken en dan op canvas afdrukken. Dat lijkt mij wel heel erg mooi.

Ik ga voor de buis nestelen!!

Liefs Diana

Geplaatst

Zo, heb ik ff een vergiftiging opgelopen allemachtig.

Nou dames als jullie ooit van plan zijn om de voegen van je badkamer met hgc schoon te maken, doe dan een mandkapje voor, mn luchtpijp doet wat zeer en heb accuut hoofdpijn, heftig spul zeg.

Maar ja mn voegen zien er wat beter uit.

x-factor gaat beginnen toedeloe dames

Gast estrhalita
Geplaatst

HCG doe ik ook mijn voegen mee en ook water aanslag haal ik daar mee weg. Maar bij alles is het een vergifteging met HCG, maar het resultaat mag er wezen.

Mijn benen harsen. Ik heb het een paar keer laten doen en een paar keer zelf gedaan. Zelf doen vond ik geen ik geen succes. Kreeg niet alles weg. Dus mocht ik het ooit weer doen dan laat ik het doen, maar ik scheer gewoon 2x per week. Veel makkelijker.

Kelvin was echt super, maar Donny vond ik heel slecht hoor

Geplaatst

Vond Donny ook niet echt super, als ik moest kiezen tussen deze 2 kies ik absoluut voor Kelvin.

Ik ga het zo proberen om te harsen, maar ben zoooooo bang dat het zeer doet.

ik had de letters in verkeerde volgorde, oepsie hcg

Gast estrhalita
Geplaatst

En doet het pijn????

Ik vond Meike ook niet goed hoor. kelvin tot nu toe nog de beste.

Geplaatst

:36_11_6::36_11_6::36_11_6: wat een mutsen zijn we, het middel het HG en niet hcg dat is het zwangerschapshormoon.

Hoe bedoel je waar je ahrt van vol is.........

Gast estrhalita
Geplaatst

:36_1_13: :36_1_13: :36_1_13: Wat zijn wij stom zeg

Geplaatst

hahahaha ik lig hier ook in een deuk zeg.

Op basis van wat ik vanavond gezien heb Kelvin en Jaap in de finale

ik ga zo 1 strip hars trekken als ik durf

Gast estrhalita
Geplaatst

:goodluck: :uwoman:

:eekout:

Kelvin en Jaap in de finale

Geplaatst

Zooooooooooo :eekout: dat doe ik dus ook niet meer allememagsich, gewoon morgen weer met ontharings creme, dit doe je ook niet voor je lol.

En er zijn vrouwen die de bikini lijn laten harsen, ik weet ff niet of ik respect moet hebben of ze heel erg stom vind :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden