Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik heb een zak met uitdeelzakjes, maar die eet ik zou allemaal op.

En nee ik snoep bijna elke avond haha. Jan is een feeder zeg maar. Elke keer wil ik niks, maar dan neemt hij ijsjes mee etc. Dus ja het gaat niet goed met lijnen. Maar na deze poging (als hij niet lukt) ga ik echt sporten en lijnen

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hahahahahaha een feeder daar ben je klaar mee.

Ik heb dus die uithaal van Jaap gemist, was thee inschenken.

Ik alleen op zaterdagavond, dan neem ik van die katjang pedis nootjes

Ik MOET nog 20 kilo afvallen dan zit ik op een voor mij goed gewicht.

Dus een hele strijd wat voor mijn gevoel een niet te winnen strijd is.

maar ja heb nu goede hoop op de slimbelly

Jij wil alleen een paar kilootjes toch?? jij bent wel slank toch???

Gast estrhalita
Geplaatst

20 kilo jeetje dat is een hoop. Vind het knap als mensen kunnen lijnen. En inderdaad ik mag nu al niet klagen hoor.

Ik woog altijd 54 kilo (voor al mijn zwangerschappen en hormoonbehandelingen). Bij elke zwangerschap 24 kilo aangekomen. Na Robbie geen moeite gedaan met afvallen omdat we toch voor nummer 2 gingen. Uiteindelijk altijd rond de 63 blijven hangen. Na Jens enorm gaan afvallen (Sonja bakker) en woog ik 58 kilo. Nu weer 61/62 kilo. Maar ik doe er niks aan en die IVF behandelingen werken ook niet echt mee. Dus daarom doe ik er nu niks aan. Of na de zwangerschap of na deze behandeling. Ik wil dan een personal trainer voor 2x per week.

Geplaatst

Ja ik ben een poos geleden 30 kilo aangekomen door medicijnen en het is haast een onmogelijke strijd om af te vallen.

Nu nog 20 kilo, maar het is echt heeeeel moeilijk.

soms denk ik echt dat het nooit gaat lukken, en daar wordt ik dan wel een beetje verdrietig van

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik kan me dat heel goed voorstellen hoor. Ik zou het ook heel moeilijk vinden. Ik heh al moeite met 3-4 kilo. Ik vind sommige dingen ook zo lekker. VOordat ik zwanger werd rookte ik ook. Dus ja die kilo's zijn er natuurlijk ook bij gekomen plus ik ben al bijna 40 jaar. En ja hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt volgens mij.

Geplaatst

Jeetje wat een afval verhalen!

Daar houdt ik mij maar buiten want met mijn 100+ is er geen beginnen aan :-)

Hoe vonden jullie de single van Maaike?

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik vond het geen nummer voor een meisje van 19 jaar. Meer voor iemand van mijn leeftijd ahhahahaha

En Diana een brutale vraag, maar ben je altijd zo zwaar geweest? Of is dat door hormonen, zwangerschap, frustratie etc gekomen.

Geplaatst

Ja, en ik ben daarvoor altijd gewoon slank geweest niet dun maar gewoon netjes zeg maar.

Ja ik vond het super van Maaike, zij mag winnen van mij.

Echt mooi gezongen hoor.

Diana, jij mag nu niet lijnen, eind van het jaar mag jij mee doen hihihi, en dan lopen wij nog met dikke buik dan loop jij weer hartsikke voor op ons

Ik hoef ook niet echt dun meer te worden, ik bedoel is niet een realistisch beeld van waar ik vandaan kom met gewicht en zwanger geweest en 31jaar, maar 2 maatjes minder en niet meer zo'n dikke buik, die vind ik het ergst. dan ben ik blij

Geplaatst

Es, ik heb vroeger zeer fanatiek gesport, stijldans, jazzdance, fitness en paardesport. Was dus gewend aan flink eten, en echt slank was ik niet, maar wel flink gespierd en goed in vorm.

Toen raakte ik heel erg depressief, en tja......ik had straatvrees dus kwam de deur niet meer uit, en ging extreem snoepen.

De zwangerschap van Jamillah heeft toen met het stilzitten weinig goed gedaan. Daarna ben ik wel weer veel afgevallen en kwam ik onder de 100 terecht, was ik super trots op!

Maar tja toen poging 2 en ik lijkt echt te verdubbelen van de hormonen. Want ik snoep echt zelden, en ik eet minder dan een gemiddeld persoon.

Maar goed, so be it. Ik zit er niet zo erg mee.

Als ik bijvoorbeeld naar mijn trouwfoto's kijk denk ik ach met een maatje meer is het ook best mooi.

Geplaatst

Ow ik ben zo benieuwd naar het nummer van Jaap. Ik ga even kijken en luisteren.

Wisten jullie trouwens dat Jaap het nieuwe nummer van Glennis Grace heeft geschreven?

Gast estrhalita
Geplaatst

dat buikje vind ik ook het ergst. Dat komt bij mij echt door de keizersnede.

En Maaike winnen, nee hoor ik wil echt Jaap.

Ik ben ook realistisch dat ik nooit meer 54 kilo hoeft te wegen. Maar 58/59 kilo vind ik prima.

Geplaatst

Ik kan bij andere ook best denken jeetje met een maatje meer kunnen vrouwen ook mooi zijn, maar bij mijzelf ik vind et zoooo verschrikklijk lelijk ehb er geen woorden voor.

Ik ben trouwens definitief voor Maaike, ik vind dit een K*T van Jaap

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana jeetje een echte sportvrouw. Ik heb nooit echt gesport. En ik vind een maatje meer ook in sommige gevallen niet lelijk hoor. Echt dat hele dunne wat ik altijd geweest ben is ook niet mooi hoor. Mijn armen en benen waren altijd zo dun, net lucifer houtjes. Toen vond ik het mooi, maar nu ook niet meer. Ik vraag wel eens tegen Jan als ik iemand die mager is zie lopen of ik ook zo was. Dus niet echt mooi. Gewoon vrouwelijke rondingen is veel beter.

En Jaap moet winnen. Echt perfect dit nummer vind ik.

Geplaatst

Ik wist niet eens dat Glennis een nieuw nummer had laat staan wie geschreven hahahaha

Viind het trouwens erg knap van je Diana dat je het niet zo erg vind, ik wou dat ik dat kon

Geplaatst

Het was hier vandaag super weer!!!!Heerlijk!!! Ik heb een roseetje, chipje en heerlijk xfactor! Ik geniet Bye, bye. niet nu....Joy1

ps. Succes met de afvallerij, ook voor mij een punt van aandacht...

Geplaatst

Ja je zelfbeeld is heel belangrijk renaat. Je moet kijken waar je jezelf het prettigste bij voelt.

Die hangbuik vind ik ook vreselijk. Zeg wel eens tegen hubbie dat ik wel een hangbuikzwijn lijk, hahahaha.

Hmmmm vond het nummer van Jaap ook tegenvallen. Zijn stem is lekker maar het nummer.......mmmmmmmm

Zou Lisa nu ook nog optreden?

Weten jullie nog met wie zij toen in de finale stond??? Zit er de hele avond al over te peinzen

Gast estrhalita
Geplaatst

Shit shit shit. Ik werk op een laptop en nu laat mijn batterij niet meer op. Ik haak dus af. Balen man vind het net zo gezellig............ Godve...... Shit ding. Baal echt. En Jan is werken dus ik kan niet verder op zijn laptop want die werkt met zijn vingerafdruk

Geplaatst

Hey Joy1 dag Joy1 hahahaha dat was een snelle.

Uhhhhhh met wie Lisa in de finale zat ja met die vrouw die in chaotic zat shit hoe heet ze ook alweer, jeniffer of zo iets???

Geplaatst

Renaat ik kon er eerst ook niet goed mee omgaan, maar inmiddels zit ik er niet meer mee. Maar wel heel graag weer onder de 100 kilo terecht komen straks. Maar goed, dat gaat nu even niet :-(

Gast estrhalita
Geplaatst

Zou Lisa nu ook nog optreden?

Weten jullie nog met wie zij toen in de finale stond??? Zit er de hele avond al over te peinzen

Rachel.

Ik heb nog 12% batterij.......................

Geplaatst

Het is wel lekker druk zo.

Blijkt wel dat de mannen er niet zijn, hahahahaha!!!!!

Rachel idd, dank je wel Es. Heb mij echt rot zitten peinzen vandaag. Je hoor ook niks meer van haar.

Hmmm joy roseetje klinkt lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden