Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Diana...ook nog wakker!!!!!Nou, ik blijf ook nog even kijken hoor, ben toch wel benieuwd wie er door gaan naar de finale!! Veel kijkplezier. joy1

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat jammer Joy1 dat je alleen moest winkelen, kom vast een ander xtje nog wel.

Michel is helemaal niet iemand van het knuffelen en van ik vind je lief en zo, maar hij heeft nog nooit zo vaak gebeld als deze week, hij belde zo straks en hij zei ja ik heb gister niet gebeld dus bel ik nu nog ff.

hahahah hij is het niet gewend he ik van huis.

Jeeeeeeetje ik zit vol spanning met Lost, is pas om 1 uur afgelopen

weet eigenlijk niet wie er uit is van x-factor, ga ff op internet kijken

Geplaatst

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! :tongue9: dat meen je niet, ik vond Maaike steeds wel erg goed maar vanavond wat minder, ik ging al helemaal vanuit Jaap en kelvin

Gast Sannie66
Geplaatst

Even inbreken: tsja Joy... 4 uur in de trein vond ik helaas geen optie, maar neemt niet weg dat ik het ontzettend jammer vond... t was zulk lekker weer en ik ben ik geen jaren in Zwolle geweest... next time girl! Next time...

Gast estrhalita
Geplaatst

Vond Kelvin ook veel beter en wilde hem ook in de finale hebben.

En Joy1 ja leuk om naar Rotterdam te komen. Gezellie, wanneer haha:bf_new:

Geplaatst

Zo meiden, zijn we er vanavond weer klaar voor? Ik ben erg benieuwd naar de finale, al had ik inderdaad ook meer voor Kelvin en Jaap gegaan. Maar helaas, so be it.

Is het weer bij jullie ook zo treurig? Jamilah is nu lekker in de tuin aan het spelen, maar het is maar 14 graden buiten, dus ik zit binnen vor het achterraam haar in de gaten aan het houden. Had liever buiten in het zonnetje gezeten.

Geplaatst

Ik denk nu dat Jaap inderdaad gaat winnen, als hij met kelvin in de finale had gezeten had ik het niet zeker geweten of hij zou winnen, zeker als kelvin van die rustige liedjes zingt en zichzelf begeleid op de piano.

Hier is het eigenlijk wel redelijk lekker weer, ik heb de achterdeur open en Ilona speelt zonder jas buiten, het zonnetje schijnt wel ietsjes.

Ik ga ff boodschappen doen

X

Geplaatst

Ja ik zie Jaap ook wel als winnaar uit de bus komen vanavond. Maar ja, je weet het nooit zeker.

Net mijn huisje even gedaan, lekker alle meubels met meubelspray, dat ruikt zo lekker!!!

Hoop dat er vandaag nog wat mensen langslopen om naar ons huisje te kijken en dat er snel afspraken komen.

Geplaatst

lekker fris weer je huisje, lekker is dat he!

Als ik aan de eettafel zit kijk ik zegen een veld en bos aan en zie steeds konijntjes met elkaar spelen wat een leuk gezicht is dat.

Helaas begint het mais al iets te groeien dus over een poosje is dat beeld weg, dan kijken we tegen een mais veld aan.

Zo ff broodje eten en dan ook wat huishoudelijke taakjes doen.

Zijn jullie ook al aan het rond kijken voor een ander huis of wachten jullie daarmee tot jullie huis verkocht is???

X

Geplaatst

Ja het is heerlijk als alles weer fris is!

We hebben een ander huis op het oog, dus we hopen dat het allemaal snel gaat. Gezien eind aug mijn contract afloopt moet het voor die tijd rond zijn. Fingers crossed!!!!!

Hubbie is net thuis dus ik ga Jamillah eruit halen en dan kunnen we boodschappen doen. Moet vanavond wel om 20.00 klaar zijn met alles :-)

Wat heerlijk dat je zo vrij uitzicht hebt zeg! Dat lijkt mij echt een droom.

Geplaatst

Mijn huisje is ook weer fris, op een klein stukje dweilen na maar moet ff wachten tot de rest droog is :-)

Haast vanwege de hypotheek met wel of geen baan hebben????

Ik hoorde laatst dat je gewoon je eigen hypotheek meeneemt als je verhuist, als je dat wilt in ieder geval, ik zei laatst dat wij nooit meer een ander huis kunnen kopen omdat ik een uitkering heb en toen zei ze dat.

O ja dan is het ook spannend als je een huis op het oog heb, hoop voor je dat die niet verkocht wordt voor jullie huis verkocht is.

Ja dat uitzicht is wel prettig ja, ik kan mee ook niet meer voorstellen dat ik in een huis zal wonen waar de overburen op je bord kijken.

Mochten we ooit verhuizen, waar nu totaal geen sprake van is zal ik ook absoluut een huis kopen wat ook op een bepaalde manier vrij in uitzicht is.

Blijven jullie in dezelfde plaats wonen??

Gast estrhalita
Geplaatst

Hier is het de hele dag zalig weer geweest, 23 graden. Nu gaat het waaien en betrekt het dus nu zitten we binnen.

Wij wonen in een hoekhuis en aan een redelijk drukke weg. Dus vanuit de tuin horen we alleen maar auto's haha. Maar niet echt achterburen die naar binnen kunnen kijken of overburen dat scheelt wel vind ik. Maar ja dan woon je wel in Rotterdam.

Ik ben klaar voor vanavond. Ik denk ook dat Jaap gaat winnen, maar ja je weet het nooit he. .

Zou lekker zijn al je huis snel verkocht wordt en je dan dat andere huis kunt kopen. Zijn er al wel kijkers geweest?

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik nog niet, ben nog bezig met de werkmap van Robbie en een brief aan het maken voor de revalidatiearts. De kids liggen al te slapen sinds 18.30 uur. Jens had maar een half uurtje geslapen in de auto vandaag dus die was doodop.

Ga effe snel door, dan ben ik rond 20.30 uur klaar.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ben klaar nu effe thee zetten en een zakje m&m's pakken en dan ga ik zitten.

Gast estrhalita
Geplaatst

Jaap is wel mijn favoriet hoor. Meike niet.

Geplaatst

:icon_cherry: shit ik zit hete nootjes te eten nu branden mn lippen.

Ik hou ook meer van Jaap zn stem, maar vind Maaike ook wel heel mooi zingen, het is nu wel echt van wat voor stem je houd, het loopt erg uiteen

zo in de reklame thee zetten

Gast estrhalita
Geplaatst

Net een zakje m&m's op en zit nu aan de cornetto haha. Nog even :snorting:

Er is net pauze geweest, dus had je T kunnen zetten.

Gast estrhalita
Geplaatst

Was zeker goed gezongen. Beter dan Cindy Loper haha

Geplaatst

hahahaha een familly bag m&m's???

Ja zo kan Jaap wel winnen ja, moet je eens horen wat voor nummers ze kiezen bij zn stem, maar mooi gezongen

Mag jij ook snaaien van jezelf op zaterdag??? ik mag een schaaltje nootjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden