Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ach hoe kan ik het vergeten, het was natuurlijk bij de bart smit, logisch toch?! Hahahahaha! Vond ze mega schattig!

Joy, BI is bekkeninstabiliteit. Daar hebben Renaat en ik vorige keer flink last van gehad, en dan druk ik mij voorzichtig uit. Op de eerste weken na, heb ik er minimale last van, en dat hoop ik zo te houden. En uiteraard moet dat renaat straks ook gaan lukken!!

De auto heeft weer een nieuwe (tweedehands) accu. Even naar de garage, en 15 minuten later kon ik weer de weg op, gelukkig!!!! Wel heel vervelend om autoloos te zijn, al was het dan voor wel een half uur lang :-):toothy4:

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja bij bart smit, raar maar waar!

Kijk maar in de folder op pagina 2 onderaan. Het is op het internet de 3e folder (laatste, rechterfolder)

Ze zijn echt heel leuk. Heb alleen niet naar de maten gekeken.

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje wat kletsen jullie veel zeg.

Hier is het zo druk (door Jan zijn werk) dat ik weinig achter de computer kan zitten momenteel.

Shortyama ik vind het zo koud voor de kids. Je laat je kind toch neit de hele nacht met korte mouwen slapen??

Joy wel fijn dat het goed is gegaan op school zeg. Vooral dat hij na de lunch weer naar de juf wilde.

Diana moet je nu vanavond weer rechtop slapen? Lijkt mij moeilijk zeg. Ik zou het niet kunnen denk ik.

Morgenavond gaan wij naar Blijdorp Die is open voor genodigden (allemaal chronisch zieken en gehandicapten). Zo leuk want alles is gratis en allemaal vrijwilligerswerk. Echt tof he.

Geplaatst

ja Ilona heeft dr shortyama al aan, maar het is heel warm op dr kamertje lange mouwen is te warm

Wat leuk Es morgen, zhebben jullie dat al vaker gedaan???

Ja soms heb je van die dagen dat het ff erg druk is

Geplaatst

Es, met dit warme weer ligt jamillah 's middags alleen maar met een romper, en slaapzak, en dekbed.

En straks met warmere nachten vind ik korte mouwen prima kunnen.

Haar kamer komt echt dan niet onder de 20 graden.

Ik moet vanacht weer rechtop slapen, dus het zal me het nachtje wel weer worden. Maar ach, ik ou mij wel zoet met van alles :-) Ben een druk denkertje, en dan bij voorkeur 's nachts, hihihi. Maar moe ben ik wel!

Gast estrhalita
Geplaatst

Romper, slaapzak en dekbed?

Jens slaapt in pyjama en slaapzak ('s nachts winterslaapzak en overdag zomer). Maar denk dat ik morgennacht ook de zomerslaapzak pak hoor. Maar ben zo bang dat ze het koud krijgen haha.

Geplaatst
Romper, slaapzak en dekbed?

Dat dekbed is voor de show hoor, daar ligt ze altijd bovenop :-)

Maar als ze het koud heeft blijft ze er wel onder liggen, dus vandaar dat ie nog wel op haar bed ligt.

Gast estrhalita
Geplaatst

Trappelzak zonder of met mouwen renaat?

Ik lig ook nog helemaal onder mijn dekbed. Hier in huis is het (zomer en winter) meestal rond de 20 graden in de kamers. In de winter voelt het natuurlijk wel kouder aan en koelt het 's nachts wel af naar 19-18 graden. maar wij hebben airco's. Die zet ik altijd even aan voordat ze gaan slapen zodat de ergste warmte eruit is. Daarna gaat hij gewoon weer uit hoor. Nu is het 22 graden op de kamer en morgenochtend 21-20 graden zeg maar.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik laat ze 's nachts nooit zonder mouwen slapen. Dus altijd met een pyjama jasje aan. Die armen worden anders toch koud 's nachts. Vind ik he. :)

Geplaatst

Meiden, hubbie komt zo thuis dus ik ga afsluiten.

Dan kunnen we samen nog even de Mentalist kijken (zoooo leuk!!!)

x

Geplaatst

klopt inprincipe wel ja, vorige week nog wel lange mouwen maar nu met dit weer niet, het blijft zo warm op haar kamer, dit is nu de 2e nacht met korte mouwen. en ben bang dat anders de warmte niet echt weg kan of zo, ik check wel als ik zelf naar bed ga, vind ik haar koud dan krijg ze alsnog lange mouwen

Geplaatst

Dat de lichaamswarmte niet goed weg kan waardoor je lichaams tempratuur omhoog gaat en daar last van kan krijgen

( de rede waarom ze zeggen van baby's dat ze het beter koud dan warm kunnen hebben )

Gast estrhalita
Geplaatst

Oke maar daar hebben ze nu geen last meer van joh. Dat is echt bij baby's. Ik ga zo wel even voelen haha of hij warm aan voelt.

Robbie ligt in een zomerslaapzakje, pyjama en dekbed haha. We willen hem laten wennen aan een dekbed, maar als hij geen slaapzak aan heeft klimt hij uit bed en omdat hij zijn bed hoog staat valt hij er dan uit haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden