Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja baby's hebben dat meer maar dat kan ook bij volwassene, je lichaam moet altijd kunnen ventileren.\Het zal nu ook wel geen vaart lopen het is geen 30 graden

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Jens heeft altijd een hoge lichaamstemp. Altijd rond de 37,4. Laatst dacht ik ook dat hij koorts had, maar toen was hij gewoon warm van op zijn wang liggen.

Wanneer komt Michel weer thuis?

Gast estrhalita
Geplaatst

Lekker voor je, zolang zonder mekaar bah.

Ben ook blij als Jan wat minder druk heeft, Hopelijk volgende week.

Geplaatst

Wanner gaat Jan ook alweer naar Tokio ( of ergens die kant op )??

Ik ben het gewend he dat hij zoveel weg is, maar ik moet zeggen iedere x vlak voor hij weer thuis kom krijg ik van die kriebels in mn buik en wordt een beetje zenuwachtig en dan de maandag dat hij thuis komt die dag duurt toch zolang zeg lijkt altijd een eeuwigheid voor het zover is.

Nu is hij steeds maar 2 weken weg heb ook langere periodes meegemaakt.

Wij weten niet beter vanaf het begin van onze relatie weet ook niet of ik zou kunne aarden als hij altijd thuis zou zijn

maar soms is het wel lastig of vervelend zoals nu dat er veel geburd en alles alleen moet doen

Gast estrhalita
Geplaatst

Sorry paniek even hier, Jens heeft een apneu aanval gehad en nu zitten we te wachten op de arts. Kom morgen terug.

Gast estrhalita
Geplaatst

NOu het was echt even paniek gistenavond. Robbie en Jens hebben beide slaapapnue. Niet een hele erge vorm, maar toch. Robbie heb ik met 3 maanden net op tijd gevonden. Als ik 1 minuut later was geweest weet ik niet hoe het afgelopen zou zijn. Gisteren dit verhaal dus bij Jens. Hij was al blauw, reageerde niet en net toen we wilde beginnen met reanimeren en 112 bellen kwam hij terug. Daarna is er niks met hem aan de hand. Helemaal de oude zeg maar. toch even voor de zekerheid de arts er naar laten kijken. Het kan zijn dat het een combinatie is van heel erg moe (was naar de creche geweest en niet geslapen tussen de middag) en verkouden. In ieder geval weer even schrikken. Maar alles is nu weer de oude.

Moet zo naar de logopedie met Robbie. Wilde op de fiets gaan, maar Jan vindt dat geen goed plan. Het is best ver weg (6 km) en een brug over. Moet het eerst maar een keer doen als hij thuis is zegt hij. Dus gaan we maar met de auto. Beide om 13 uur naar bed, om 16.15 uur al avond eten en dan om 16.45 uur weg naar Blijdorp. Heb er super veel zin in.

Nou meiden geniet van deze mooie dag, want man wat is het zalig weer zeg.

Groetjes

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Zo dat was echt even schrikken Es!! Gelukkig is het goed afgelopen.

Oef 6 kilometer fietsen, nou dat zou mijn dingen niet zijn hoor. Ik heb het niet zo op fietsen.

Heel veel plezier vanavond in blijdorp!

Ik ben verschrikkelijk verkouden, knallende koppijn en weer zoooooo misselijk!:sick:

Weet niet hoe ik de dag door moet gaan komen, ik wil naar bed!!!!

Vanacht hele erge buikpijn aan de rechterkant gehad, als er ook maar iets tegenaan of op kwam werd ik wakker van de pijn.

Nu is het een stuk minder geworden, maar het voelt nog steeds beurs, dus ik hou het maar even in de gaten.

Anders misschien toch de gyno even bellen?

Gast estrhalita
Geplaatst

Diana geen risico nemen maar de gyn bellen joh.

Sterkte met je hoofdpijn, verkoudheid etc.

Balen hoor voor je.

Geplaatst

Es, jeetje wat schrikken meid, ik zou zelf ook totaal in paniek raken denk ik.

Blij dat het goed afgelopen is.

Heeeeeeele fijne avond in Blijdorp.

Jakkes Diana, bellen kan nooit kwaad he!!! en hoop dat je misselijkheid ondertussen weg is.

je hoeft nu niet meer rechtop te slapen dat heb je gehad.

Geplaatst

Ik heb al een dag of 3 heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden, wat heviger dan normaal, ik check ook steeds of ik al niet ongesteld ben geworden omdat ik dat gevoel dan heb van oke nu breekt het door, heb zoals vandaag heel lichtroze afscheiding, maar stel dat ik vandaag of morgen zo iets ga vloeien kan ik dat dan als menstruatie zien??? nu dinsdag is het 4 weken geleden??? wat vinden jullie???

Geplaatst

Oef renaat dat vind ik een moeilijke vraag. Mijn gevoel zegt dat het erg kort op elkaar zou zijn om nu al een menstruatie te hebben. Maar dat is puur mijn gevoel. Ik zou het eigenlijk gewoon niet weten.

Als het doorzet zou ik de huisarts of ziekenhuis bellen.

Hoofdpijn is nog steeds heel heftig!!! Misselijkheid is minder gworden na het nuttigen van een kroket, hoezo zwanger? hahahaha!

Buikpijn is nu ook veel minder geworden. Zag vanochtend dat ik een enorme blauwe plek op mijn hoofd heb dus ik denk dat hubbie vanacht bezig is geweest, en dus ook mijn buik heeft geraakt. Hij vecht nog wel eens in zijn slaap, en ik denk dat ik het slachtoffer ben geweest.

Ow renaat, ik was even bij de zeeman :-) Dus ook 2 shortama's gehaald. Wat een naäper ben ik, he?!

Jamillah heeft bij de speelgoedwinkel een V-tech babycomputer gekregen, ben benieuwd of ze het leuk vind! Ook een keyboard met microfoon meegenomen, daar heeft ze enorm mee "gezongen"

Zo verschrikkelijk schattig!!!

Zal als ze wakker is eens kijken of ik het kan filmen. Maard an doet ze het natuurlijk niet meer ben ik bang.

Geplaatst

Dat verklaard misschien wel je hoofdpijn.... :-)

hahaha geeft niets hoor dat je zo ook gekocht heb, ze zijn ook errrrg leuk

O jaa ik wil voor Ilona ook een babylaptop valt ze mijn laptop misschien niet meer lastig hahaha

Vind het ook lastig om te zeggen mn menstrautie is, maar aan de andere kant "zeggen " ze dat het kan 4 weken na de mk terwijl je gewoon gevloeid heb, stel dat ik ga vloeien vind het ook eigenlijk niet meer logisch dat het bij de mk hoort. zucht rot lichaam :-)

ahahahah zwanger en eten tja daar zijn zat verhalen over

Geplaatst

O ja mn vriendin was afgelopen maandag op de helft van de slimbelly, er 2 weken opzitten en was 4 cm kwijt, dus bijna 1 kledingmaat en 1,9 kilo

Geplaatst

Ow Ilona is ook al gek op jou laptop? Dat probleem heb ik hier ook. Brullen als ze er niet achter mag, en dat mag dus nooit. Maar ja, bij oma......daar mag het wel.

Ja het is lastig te bepalen wat het nu wel of niet is he?!Kan mij zo goed voorstellen dat het enorm frustrerend is. Maar je kan niet anders dan afwachten

Gast estrhalita
Geplaatst

Zo daar ben ik weer, versleten maar wat was het weer leuk. Een hele leuke foto van ons 4-en maar die moet ik even inscannen. Ook zijn de kids met John de Wolf, Fatima Moreira de Melo en Benny Wijnstekers op de foto geweest. Doen wij altijd bekende NL spotten haha. Zal morgen de foto's even plaatsen. Morgen moet Jan de hele dag werken, dus wordt een drukke dag met de kids alleen. Ga zwembadje neerzetten en we blijven de hele dag thuis. Net belde mijn oude stapmaatje op (man) of ik mee wilde stappen (dat is 5 jaar geleden haha). Maar omdat ik morgen alleen ben met de kids doe ik dat maar niet. Wel jammer want dat is echt alijd feest met hem.

Ik ga douchen en lekker in bed liggen. Na 3,5 uur wandelen ben ik wel moe. Hopelijk slapen de kids een beetje uit, want ze liggen er pas een half uurtje in.

Geplaatst

Hey Es, wat leuk zeg gister avond ook dat ze met de kids op de foto wilde, ik snap dat je bek af was.

Hoe was het vandaag je drukke dagje?? lekker de jongens in het badje???

Baal er zo van dat vanaf morgen het weer regenachtig wordt, dit weer mag wel weken aan houden van mij, dit is niet te heet maar wel erg warm.

Vandaag de begravenis gehad van mn vriendin, was erg emotionele dag.

Gister wezen condoleren en zij we langs de graven geweest van onze eerder overleden vrienden. ( op die begraafplaats 4 )

Alles komt dan weer boven van iedereen heel confronterend.

Heb ook barstende hoofdpijn vandaag maar das logisch.

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Familieportetje001.jpg

Tot nu toe de enige foto van gisteren, want Jan heeft het toestel meegenomen.

Renaat jeetje wat een dag heb jij achter de rug zeg. Kan me voorstellen dat je hoofdpijn hebt.

Ik ben helemaal kapot. Van morgen 1,5 uur wezen fietsen. En vanmiddag in de tuin gezeten. Robbie binnen en buiten geweest. Af en toe tv kijken, dan weer zwemmen, dan weer in de zandbak. jens wilde niet het water in. wel aan de rand zitten en met zijn handen in het water. Dus misschien is het de leeftijd Diana. Toen eten gehaald, douchen en naar bed. Maar ja de hele dag in en uit lopen moest dus ook de beneden boel schoongemaakt worden. Nu op de bank met As the word turns van gisteren en dan lekker op tijd naar bed.

Inderdaad balen dat het weer weer slechter wordt. Ik hou hier ook van hoor. Hopelijk dat het snel weer goed wordt.

Geplaatst

Wat een leuke foto Es en wat ben jij BRUIN wat een heerlijk kleurtje heb je

Ilona is eigenlijk al vanaf gister van slag nu ligt ze ook al bijna een uur te huilen, wilde niet echt eten. heb al getempt maar was 37.7 dus das niet zoveel en met het warme weer kan het wat hoger zijn. weet het ook niet, maar haal ik er uit bed gaat ze spelen ja das niet de bedoeling.

fijne avond

X

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik word heel snel bruin, maar ben alleen maar bruin aan de voorkant hoor. Kan niet op mijn buik liggen als de jongens hier rond lopen. En ik zit gewoon in een stoel met een korte broek en een topje haha. Dus wel overal strepen.

Jens is ook zeurderig de laatste dagen. Misschien een ontwikkelings sprong of zo. Of last van het warme weer of zo.

Gast estrhalita
Geplaatst

Slaapt ze nu al of nog niet? Ja moeilijk ik zou bang zijn om ze te verwennen met uit bed te halen. Ik haal Jens echt nooit uit bed Robbie ook niet hoor.

Geplaatst

Heb net ffies met dr in de schommelstoel gezeten het lijkt nu stil.

Ik haal haar soms uit bed, omdat ze eigenlijk altijd gewoon gaat slapen en dan vind ik die enkele keer dat ze moeilijk in slaap komt of dan verdrietig is dan troost ik haar 1 of 2 x boven en als ze dan nog niet slaapt ff mee naar beneden, vind het dan zielig om haar te laten huilen of die enkele keer, het is dan meestal maar 1 of 2 avonden of zo iets, dus ben dan niet bang dat ik haar verwen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden