Ga naar inhoud

wie met verhoogd FSH heeft goeie ervaringen?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Mia,

Heel veel succes vandaag hopelijk zijn die twee kleintjes ook nog even hard gaan groeien en doen ze ook nog mooi mee.

Zet hem op meid!!!

Henkie, vanacht lekker geslapen??????

Se, kun jehet nog volhouden allemaal zo in die elendige weken????

Hier weer in alle hefigheid begonnen met enorme pijn moet daar ook is naar laten kijken.

Ga zo weg naat een beurs en ben helaas laat in huis dus misschien tot vanavond anders tot morgen dan heb ik even alle tijd om alles goed door te lezen

Meiden denk veel aan jullie allemaal

lfs

• Reacties 1,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Chantal,

Enerzijds fijn dat het er toch weer normaal is, anderzijds vervelend dat je er zoveel last van hebt. Ik heb juist het tegenovergestelde; merk er niks van en het is zo weinig dat ik eigenlijk niet eens een tampon hoeft te gebruiken. Moet zeggen dat ik dat ook irritant vind, want heb dus dan het idee dat daarbinnen niet veel gebeurt. Ben benieuwd of ik over een dag of 8/9 ga menstrueren en hoe....

Werk ze vandaag. Ik ga zo ook maar weer eens het huis in. Vannacht hebben ze me overigens heerlijk laten slapen (thuis), tot 8 uur. Maar ben pas net opgestaan....

Mia, Succes meissie. Ben nog steeds hard aan het duimen voor je. You go girl!!!

Ik zit nu geloof ik op dag 7 of 8, maar merk nog helemaal niks. Het bloed/bruinverlies is wel zo goed als verdwenen lijkt het.

Sen, alles OK met wachten. Geen rare klachten of andere dingen. Hou je het een beetje vol?

Bloem, Nog nieuws uit DD?

Jootje, februari komt alngzaam dichterbij. Voor jou gaat het wachten ook steeds minder lang duren. Heb je je positieve gevoel nog???

Meiden, geniet van jullie vrije zondag. Ik ga aan het werk!

Liefs, Henkie

Geplaatst

hey meiden, ik heb van donderdag t/m gisteravond zwaar in de stress gezeten omdat mijn kleinste katje (16mnd) nergens meer te bekennen was. En dan te bedenken dat ze nooit verder dan de tuinen achter ons huis gaat, hooguit een uurtje. We hebben werkelijk overal gezocht, Amivedi ingeschakeld, de dierenambulance gebeld, de politie, pamfletten opgehangen, emails verstuurd naar tientallen buurtbewoners maar het leek wel alsof ze van de aardbodem was verdwenen. Tot gisteravond, toen zag mn vriend haar opeens hierachter in de straat lopen. Daar hebben we natuurlijk al tig keer uitgebreid gezocht en toen was ze daar niet. Bovendien was ze kurkdroog en had ze warme voetjes terwijl het al 2 dagen regende. Ze heeft blijkbaar ergens binnen/opgesloten gezeten. Misschien dat er mensen n.a.v. onze oproepen toch maar in hun schuur/garage zijn gaan kijken. Wij zijn in ieder geval zeer opgelucht, je haalt je op een gegeven moment de gekste dingen in je hoofd.. moet er toch niet aan denken. Dus dat was me weer een weekend! Ik hoop dat die stress geen kwaad heeft gedaan aan dit hele proces... wat denken jullie?

@Mia: inmiddels zal je de punctie hebben gehad, ben zo benieuwd

allemaal nog een fijne zondag en ik kom vanavond nog even hier kijken

liefs

Sen

Geplaatst

als ze gewoon goed eet en bij je komt dan heeft het vast niet veel stress opgeleverd

mijn tip is wel of binnen houden ,of wennen aan dat ze weg kan want ze heeft een uitweg uit jullie tuin gevonden , en een kat is nieuwsgierig genoeg om dat nog eens te willen testen , of dr aan een lijntje

is ze gechipt ?

want de stress voor jou is niet goed voor jou

Geplaatst

hey Pleun, dank voor je berichtje. Ik bedoelde eigenlijk of die stress niet kwaad kan voor mij aangezien in afgelopen woensdag een terugplaatsing heb gehad. Met Mika (kat) is alles prima, die heeft nergens last van.

Geplaatst

Lieve Sen,

Ook de stress voor jou heeft vast geen negatieve invloed op dat plakkertje in jouw buik. Overal worden mensen zwanger, ook in stress, oorlog, wat dan ook. Dus geen zorgen maken hoor! Wel blij voor je dat je katje weer terecht is. Heb er zelf ook een en je het zijn toch ook een beetje surrogaat kindjes voor je, toch...

Liefs, Henkie

Geplaatst

Mia meissie,

Hoe is het gegaan vandaag? Niet teveel pijn gehad? Zijn er veel eitjes gevonden??

Wanneer weet je hoeveel er bevrucht zijn en wanneer heb je de TP?

Een hoop vragen, ik weet het, maar ben benieuwd...

Liefs, Henkie

Geplaatst

Hee meiden,

Wat is er weer veel geschreven de afgelopen dagen…..Ik had een beetje een vol weekend en weinig laptoptijd gehad….dus effe lezen.

Chantal meid…..wat ontzettend jammer van die negatieve test. Je had er natuurlijk wel rekening mee gehouden maar als je lijf je zo in spanning laat begin je natuurlijk toch weer hoop te krijgen he? En dan wordt je ongi en dan stopt het weer……….om gek van te worden.

Ik hoop dat je nu wel toch snel starten met dat kleine eskimootje. Hopelijk heeft ie het zo koud gehad dat ie maar al te heppie is om bij jou een lekker warm plekje te vinden om zich veilig te nestelen…..we gaan weer hopen en duimen dadelijk.

Jootje, meid….nog effe en je kan starten. En wat goed dat je zo positief bent, dat beloofd wat. Misschien gaan we wel samen aan de slag…….en zien we elkaar nog eens in DD.

Vasthouden nu…………….we leven allemaal mee……..en duimen zoals we nog noooooit geduimd hebben. We gaan zo hard duimen dat we eelt ervan krijgen…..

HP…….bloedverlies…..en nu weer niks………hmmmmm….dat kan toch iets betekenen. En daar gaan we gewoon voor. Eerste beste ronde spuiten en meteen raak!!! Dat zou mooi zijn! Ben benieuwd naar je bloed-uitslagen.

Sen, meissss………….hoe voel je je……trek je het een beetje??? Nog even doorbijten en………..misschien wordt al je inspanning eindelijk beloond!!!! We gaan er voor meid….dat jij de eer mag hebben de eerste te zijn……en daarna HP……of een van jullie 2….ik weet even niet wie het het eerst weet….

en dan Mia, en dan Chantal………en daarna Jootje en ik………allemaal achter elkaar bij de eerst volgende poging…lijkt me een strak plan………niet?

Mia. Hoe is de punctie gegaan? Ik ben zo benieuwd hoe de oogst was……laat je ons niet al te lang in spanning.

Pleun……………ik wens jou veel sterkte. Er is al uitleg zat geweest van HP. Ikzelf ben 10 jaar geleden door een maagband ook veel afgevallen. De arts in het streekziekenhuis zei dat mijn eierstokken daarvan een optater gekregen zouden kunnen hebben…………maar later zei hij weer dat het ook aangeboren zou kunnen zijn dat ik een beperkte eicel-voorraad heb. Het is belangrijk dat je schoonzus wel dat AMH laat weten, dan weet ze veel meer waar ze aan toe is dan bij het bepalen van het FSH.

Houd er wel ook rekening mee dat Maastricht een van de ziekenhuizen is die het allermoeilijkst doet over de ‘moeilijke en uitzonderlijke gevallen’………..ze hebben niet voor niks de hoogste scores. Help vooral alleen maar mensen die ‘gemakkelijker’ zwanger te maken zijn en je scores blijven hoog………Vergeef me mijn cynisme maar het schijnt wel echt zo te werken. Succes.

Meiden….ik heb, zoals sen zei, de doc zelf een mail gestuurd en………………..IK MAG WOENSDAG KOMEN!!!!! Misschien dat ik dan halverwege februari dan ook nog eens kan starten in DD. Als mijn rode duvelkes dan op tijd komen zou dat vlak na carnaval zijn….16/2. Ik ga er voor…..nu mijn lijf nog!

Meiden…..het is spannend allemaal. Statistisch gezien moet er toch nu langzaam een of 2 van ons zwanger worden….

ZET ‘M OP! YES WE CAN!:toppie:

Kuzzzz, bloem

Geplaatst

Goedemorgen lieve meiden!!!!!

ik ben er weer hoor, had gister even nodig om te herstellen en lekker te tukken na de punctie.

Fuck, Fuck, Fuck wat deed het zeer. Ik wilde me zo graag niet aanstellen maar ik had rechts zoveel pijn! Ze kwam haast niet door die stok heen. Ik lag daar en voelde mijn lippen tintelen en viel bijna flauw. Ik ben normaal het type wat zich niet wil laten kennen maar nu liet ik me gaan, bah.

Links was veel beter te doen, niet lekker maar zeker houdbaar.

Al met al best heftig, ze waren heel lief voor me en als ik nog een keer zou moeten krijg ik rapifen, omdat die rechter eierstok wel heel stevig was, hij lag ook heel dicht bij mijn uterus.

Daarna kon ik even bijkomen in een speciale ruimte met een kruikje op mijn buik en een kopje koffie. Daar waren nog meer dames, wel bijzonder dat je daar ligt en allemaal voor hetzelfde.

Toen moesten we wachten op de score, eerst moest mijn man het gaan checken. 30 miljoen zwemmers in totaal!!! Dat heeft hij nog nooit gehad, het was altijd zeer en dan ook zeer slecht. Het slapen zonder onderbroek, geen poes op schoot, geen hete baden en sauna en veel vitamines heeft misschien toch geholpen!!! Het kan natuurlijk enorm wisselen maar dit was toch wel heel bijzonder, als ze het maar niet omgewisseld hebben, ha ha

Bij mij waren er 5 eicellen gevonden, we zijn dus best tevreden!! Er viel een last van me af. En nu maar hopen dat ze leuk met elkaar gaan spelen. Ik mag helaas woensdag pas bellen of er een bevruchting is geweest en dan hebben we 's middag eventueel de terugplaatsing. Zo val je van het ene spannende moment in het andere.

Echt 'gewoon' zwanger worden scheelt een heleboel stress!!! Wat een ongelooflijk vreemd avontuur is dit toch.

Ook ik ben na dit alles lekker naar de mac gegaan, heerlijk!

Nu heb ik nog wel buikpijn maar dat lijkt me allemaal vrij logisch. Nu ben ik lekker tot woensdag vrij.

Meiden bedankt voor jullie lieve reacties, het is zo ontzettend fijn dat er mensen zijn die dit zo goed begrijpen!!! Het voelt zo goed om hier lekker te spuien en niemand vind je hier stom of raar. Jullie zijn echt belangrijk voor mij geworden.

:hugg:

Bloem, woensdag al!!!! Wat een goeie tip van Sen. Er gebeurt tenminste iets. Spannend joh. Die dr Scholtes klinkt als een toffe peer die veel voor zijn patiënten over heeft! Heel fijn voor jullie.

Chantal, heftig ongesteld meid. Ben je ook in de bijbehorende mood? of valt het mee.

Sen, wat een stress om een katje he, ze zijn ons ook zo dierbaar, heel herkenbaar meid. Niet teveel zorgen maken om je plakkertje hoor, Henkie heeft het goed verwoord in haar bericht.

Henkie, rustig weekend gehad? Ben benieuwd naar je bloeduitslagen.

Pleun, wat betreft je schoonzusje, daar kan ik zeker niet veel meer aan toevoegen. Laat ze de moed niet opgeven. Ze moet niet te lang wachten en verder op zoek gaan naar een ander ziekenhuis. Mijn amh is niet gemeten, mijn fsh is een keer 17 en 12 geweest. Bij mij is het iets dat in de familie voorkomt, mijn moeder was 38 jaar en mijn oma 30 jaar toen ze in de overgang kwam. Ik had nu wel 5 eicellen bij de punctie.

Jootje! Nog steeds zo positief? Goed hoor meid, houd vol.

Mijn man komt net thuis met verse croissantjes, dus ik laat me nu even verwennen, het is echt een schatje!

Fijne dag!

Kissie Mia

Geplaatst

Lieve meiden,

@Mia, gelukkig zit het er allemaal weer op, want was echt een feestje geloof ik he : (

Ik herken dat wel een beetje wat je zegt, dat je je niet wil laten kennen, maar helaas is het met dit soort dingen behalve zeer pijnlijk, ook nog een allemaal emotioneel heftig en dan is het toch helemaal logisch dat je je laat gaan. Geniet even lekker van je vrije daagjes om bij te komen en dan woensdag vast het goede nieuws van 5 mooi bevruchte eicellen. Wat super dat het zaad nu zo goed was, dat moet een goed teken zijn!! Jullie laten er 1 terugplaatsen toch, of toch 2?

Bloem, wat een geweldig nieuws. Die dokter in DD id idd wel erg met zijn patienten begaan, zeg. Ik kan me het gewoon niet voorstellen dat dit in Ndl zou lukken...

Heel veel succes woe meissie en dat je maar meteen snel kan starten.

Chantal, alles OK. De rode duivels aan het verjagen, om snel dat eskimootje te kunnen ophalen??? Wachten, wachten, wachten, tja, weet je hoeveel we eigenlijk wachte in ons leven? Volgens mij meer dan dat we wat anders doen, naast slapen natuurlijk, want daar ben ik ook heel goed in : )

Sen, Heb je je katje lekker geknuffeld? De eerste wachtdagen zitten erop, nog een weekje te gaan. Sterkte meid, deze dagen zijn het moeilijkst he.

Jootje, alles Ok?

Ik ga zo lekker even sporten, dan naar Rotterdam om bloed te prikken en een telefonische afspraak te maken voor de bloeduitslagen. Daarna even langs mijn favoriete kleine draakje en vanavond eten met een vriendinnetje. Dus ben er ws laat nog even om nieuws van jullie te lezen.

Liefs, Henkie

Geplaatst

Hey Henkie,

ik mag er maar 1 terug laten plaatsen tenzij de kwaliteit niet zo goed is, dan 2. Ik ben 30, vandaar.

Je hebt een leuke dag voor de boeg, have fun!!

Kissi Mia

Geplaatst

Hey meissies,

Mia, wat vervelend dat de punctie zo pijnlijk is geweest maar wat goed dat er 5 eicellen en dan het goede zaad dat moet toch wel een heel goed begin zijn.

hopelijk hebben ze het geweldig in de speeltuin en heb je woensdag gewoon 5 goed bevruchte eicellen. Duimen draaien overuren.

Sen, wat fijn dat jullie poes weer thuis is kun je in iedergeval de tweede week in rust wachten op het goede nieuws lalala

Bloem, Woensdag al!!!!!! wat een geweldige arts die dr S daar in DD hopelijk gaat alles ook zo snel en kun je dan ook gelijk beginnen, dat zou toch echt helemaal geweldig zijn.

Henkie, heel veel plezier vandaag en hopelijk is de bloeduitslag goed en is het gewoon de innesteling geweest wie weet. I HOPE SO!!!!!!

Jootje, goed zo zo positief moet beloont worden hoor, ook vor jou gaan we voor geweldig nieuws.

Hier duidelijk de rode duivels aan het verdrijven (wil alleen nog niet lukken:()

ik heb net maar even gebeld en we moeten gewoon zondag komen en in het ergste geval moet ik gewoon een keer extra komen voor echo maar dat is natuurlijk geen probleem.

Wij kijken ook positief naar deze kans en ja zou erg leuk zijn dat we allemaal in feb mogen testen en dat het dan ook allemaal positief is.

Wij hebben hier dan ook een eigen wachtbankje straks.

Meiden ga zo maar is kleren aantrekken en dan een paar boodschappen en om 1/2 2 de winkel maar is open doen

Oja Mia je goed laten verwennen hè!!!!

Geplaatst

hey meiden, wat ontwikkelingen weer hier.

Mia, 5 eicellen... helemaal top!!! maar wat moet je lang wachten tot je hoort of er bevruchting is? waarom is dat? hopelijk raken ze alle 5 bevrucht, dan heb je misschien nog cryo's ook! dat zou wat zijn!

Chantal: balen van die heftige menstruatie meid, wat zegt de gynaecoloog daar eigenlijk van? Ik hoop dat je uitgangsecho binnenkort goed is en dan hup, 1 à 2 eskimootjes onderdak geven voor de eerstkomende 9 maanden zou ik maar zeggen :happy:

Bloem; YES, gelukt! superrrrr ik wist dat het zou werken. Woensdag al joh.. wat een verschil hè, eindelijk eens niet weken wachten. Ik ben benieuwd naar jullie gesprek. Ik heb evt. nog een tip voor als je misschien DD ingaat naderhand en ergens een lekker hapje wilt eten voor weinig geld www.vapiano.com daar heb ik afgelopen woensdag een gruwelijk lekker pizza op en dat is echt een heel leuk concept. Je komt binnen, krijgt een pasje, dan ga je naar het buffet naar keuze (pizza, pasta, salatbar) en als je een pizza neemt krijg je een wekkertje mee die afgaat als je pizza klaar is en dan kan je hem ophalen. Je hebt op dit moment 2 vestigingen in NL nl. in Amsterdam en in Den Haag.

HP: ben benieuwd naar je bloeduitslag... ????

Jootje: hou die positieve vibe vast he!!!

Pleun: Ik vind het wel heel lief hoor dat je zo met haar begaan bent maar je weet hoe het voelt natuurlijk.

Hier alles nog hetzelfde, kreeg vanmiddag wel de stress toen ik het een beetje voelde vloeien maar dat waren die mutsenbollen gelukkig maar. Verder voel ik niets en vanalles kennen jullie dat... beetje verwarrend.

nou meiden fijne avond nog

liefs

Sen

Geplaatst

Hey Sen,

Wat een vevelend gevoel hè van die mutsenbollen ook ik had daar erg veel last van.

Hoe lang moet jij ze eigenlijk gebruiken?

Wat betreft het lange wachten voor Mia dat hadden wij in Utrecht ook bij ons was de punctie op maandag en pas op donderdag kregen we te horen of ze goed bevrucht waren en of er een tp zou plaats vinden tevens kregen wij die midag al te horen dat er ook cryo's waren.

Ons hebben ze verteld dat ze zeker wouden weten dat ze goed door zouden delen.

Maar na wat ik allemaal heb gelezen is het in elk ziekenhuis weer anders.

meid ik hoop dat deze laatste week snel voorbij gaat voor jullie , ga je nog eerder testen trouwens?

Ga zo maar weer is wat nuttigs doen.

Fijne avond nog meiden.

Geplaatst

ik probeer te wachten met testen tot de testdatum, ALS ik dat vol ga houden. Ik moet die mutsenbollen zoiezo gebruiken tot de testdatum, tenzij er eerder menstruatie optreedt maar dat is niet de bedoeling natuurlijk dus als het aan mij ligt moet ik een paar maanden lang aan de mutsenbollen whatevah! :happy3:

ik had de punctie ook op een maandag en kon dinsdag al bellen of er bevruchting was. Dat zien ze aan bepaalde voorkernen. En in DD zeggen ze dat ze op dag 2 al terugplaatsen omdat een emmie beter af is in de baarmoeder dan in het lab. Ik weet niet wat beter werkt, als je meerdere emmies hebt is het misschien wel logisch om te wachten en te kijken welke het beste deelt maar het is gebleken dat ook dit geen garantie geeft tot een zwangerschap. DD wil ze in ieder geval z.s.m. terugplaatsen.

by the way; watvoor winkel hebben jullie eigenlijk als ik vragen mag?

Geplaatst

Hey meissies,

Ben ik weer effe...

Heb de bloeduitslagen nog niet hoor. In het eMC duurt dat altijd een paar dagen. Dus ga eind van de week maar eens bellen. Een innestelingsbloeding kan het niet zijn geweest hoor. Dan had ik die nu zo'n beetje verwacht, niet binnen een dag na de evt ovulatie. Weet het ook niet, maar kan verder toch niets doen dan afwachten....

Mia, hoe is het met de pijn in je buik. Weer wat beter na deze verwendag van je hub?Sen, die mutsenbollen zijn ook wat, he. Daar hoor je iedereen zo''n beetje over klagen hier op het forum. Ik heb die nu nog wel niet, maar zolang er geen rode duivels zouden zijn hierdoor, dan zou ik het er ook 9 maanden voor over hebben.

Chantal, als je nu een beetje van die heftige menstruatie aan mij geeft dan hebben we allebei een normale, ideetje??

Nou meissies, ik ga zo lekker op tijd mijn bedje in, een beetje voorslapen voor de rest van de week....

Kus

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Ik heb er al weer een uurtje op zitten vandaag een ben hopelijk vanmiddag op tijd in huis.

Sen wij hebben een rijwielzaak nu nog samen met mijn man zijn ouders maar die gaan er per 1 juni dit jaar uit dus wij hebben het druk genoeg.

Henkie ik wil je helemaal niks geven ik hoop dat het bij ons gewoon 9 maanden weg blijft. Vind ik een veel beter idee!!!!!!!

Mia alles goed bij jou?

Lfs

Geplaatst

Hey meiden,

ik zit nog niet eens in de wachtweken en ik droom nu al allerlei enge dingen!!!!

Ik heb vannacht alle lab processen van onze ebryoos gevolgd, jakkes. Natuurlijk ging het helemaal niet goed! Ik ben er veel teveel mee bezig. Ik hoop op goed nieuws morgen, kan ik daarna weer verder dromen over andere dingen!

Hebben jullie ook last van dromen?

Ik heb geen mutsenbollen, ik gebruik pregnyl. In totaal 4 keer spuiten en dat moet voldoende zijn.

Mijn buikpijn is al wat minder, ik slaap wel lekker veel, ik ben erg lui.

Meiden fijne dag vandaag!

Kissia Mia

Geplaatst

Hey meiden,

@ Chantal, jouw optie is idd veel beter!!!

@Mia, ook ik heb de laatste dagen rare dromen, gisteren gedroomd dat ik zwanger ben, maar toen alleen van 1 kindje. Eerder deze week was ik zwanger van een 6 ling en moest ik beslissen hoeveel ik er weg ging laten halen. Strange....

@Sen, alles OK met wachten. Hou je het nog vol?

@Bloem, morgen voor jou weer actie! Veel succes meid. Hoop dat je meteen weer kan starten.

Kus, Henkie

Geplaatst

Hey meiden,

ik ben zo zenuwachtig!!!!!!!!!!!!! Jakkes. Het is net of ik op de uitslag van mijn eindexamen zit te wachten!!! (tja, dat was toen het allerbelangrijkste)

Bloem, veel succes morgen!

Sen, haal jij al dingen in je hoofd of ben je koel?

Kissie van een ellendige Mia

Geplaatst

Hey Bloem,

Wil je nog even heel veel succes wensen voor morgen en hopelijk kun je dan ook weer beginnen in februari.

meid is het is jullie gegund.

liefs

Geplaatst

Mia meissies,

Gaat vast goed komen morgen.

Hoelaat kun je bellen morgen? Kan ik het kaarsje voor die tijd nog opsteken!!!!

Droom vanavond gewoon dat alles bevrucht is en dat je nog een paar cryo's over hebt.

Slaap lekker

Geplaatst

hoi meiden, tot nu toe gaat het redelijk.. maar het begint wel weer steeds enger te worden nu de tweede week ingaat. Het is ook allemaal zo dubbel.. je hangt tussen hoop en vrees. En het wisselt heel erg. Ik probeer niet te veel te verwachten en af en toe toch stiekem te denken stel nou dat het lukt... damn, durf er bijna niet aan te denken. Dan denk ik dat het gewoon niet voor mij is weggelegd dat het eens meezit. Heb immers al zoveel pech en ongeluk achter de rug (dit klinkt nu wel weer heel erg zielig maar het is wel zo). Maar aan de andere kant denk ik dan weer er is een mogelijkheid dat het lukt... en dan later denk ik weer who am i kidding het gaat toch nooit lukken... pffffffffffff gek kan een mens zichzelf maken. Voor nu probeer ik er dan maar achteraan te denken, wat een ander kan lukken, kan mij ook lukken! en ik heb voor alles in mijn leven altijd al KEIHARD moeten knokken, niets is mij in de schoot geworpen zegmaar... dus blijkbaar hiervoor ook. Dus dan doe ik dat maar... want mijn wens is veel sterker dan de ellende eromheen...

@HP; misschien heb ik het al eens gevraagd maar woon je in Rotjeknor?

en idd meiden, laat die rode duivels maar heeeeeeeeeeeeeeel lang wegblijven. Weg ermee met die troep

liefs

Sen

Geplaatst

@Mia: erg he dat wachten op de uitslag.. it's killing. Morgen weet je meer. En ik heb er een goed gevoel bij! toi toi toi

Geplaatst

Meissies, nog net even voor het slapen gaan....

@Mia, heel veel succes morgen!! Ik duim voor 5 topemmy's en dus 4 cryo's (die hopelijk pas veel later gaat nodig hebben). Geen last meer van je buik?

@ Bloem, nogmaals succes morgen. Go for it!!

@ Sen, laat je niet gek maken hoor! Dit is gewoon een plakkertje!! En idd ik woon in R'dam, maar ook een beetje in Leiden.

@Chantal, laten de duivels zich al een beetje verdrijven? Ben je je alweer aan het opladen voor dat eskimootje van je? Er komen een hoop mede-wachtenden binnen dit topic, dus kunnen we elkaar lekker gek maken, haha.

Zo, ga nog effe relaxen, want kom pas net thuis na weer een veel te lange vergadering. Morgen weer vroeg dag helaas...

Slaap lekker!

Kus, Henkie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden