Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Marianne69, wat heerlijk zo'n echo en dan een kloppend hartje te zien ! Ik vond het zo byzonder zo klein en dan al een hartje wat druk klopt. Elke echo daarna blijft ook prachtig ik heb er afgelopen maandag weer 1 gehad en ook met 27 weken blijft het zo mooi om te zien hoe het kindje in mń buik weer gegroeid is.

Itsus, jij ook een fijne echo gehad ! Heerlijk ! Ik heb destijds wel een neklplooimeting en bloedtest laten doen. Uitslag bij mij was 1 op 1200 ook van te voren de vraag wat ga je doen als de uitslag niet goed is ? Moeilijk , moeilijk. De uitslag was dus goed gezien mń leeftijd maar zekerheid heb je idd nooit. Vandaar dat wij ook af hebben gezien van een vruchtwaterpunctie de nekplooimeting vonden we genoeg en daar is geen risico van een miskraam aan verbonden en aan een vruchtwaterpunctie wel. De 20 weken echo vond ik veel spannender, zijn alle organen goed ? voornl. het hartje.

Mees, spannende hoor dat wachten tot maandag. Gaat allemaal goed komen, positiviteit scheelt de helft ! You go girl !

Pherenike, wat fijn om te horen dat het is Dusseldorf zo fijn is gegaan qua gesprek e.d. Ik heb nooit de grens over hoeven gaan maar ben blij om te horen dat er zoveel positieve reakties zijn over Dusseldorf. Dat geeft een ander ook weer moed. Veel succes met alles !

Vandaag maar even het ziekenhuis bellen of de bloeduitslag al binnen is. Ik ben en blijf zo moe

dus hebben ze m'n HB geprikt misschien bloedarmoede ? Vannavond de commode ophalen bij familie. Zij hebben hem niet meer nodig en hij is helemaal onze smaak. Van Ikea met 3 lades. Naast de strandhuiskasten en het ledikantje nu dus de commode. Het kamertje krijgt steeds meer vorm. Zo leuk ! Ik heb zo goed als alles nu alleen nog een keer naar Prenatal voor wat kleine spulletjes. Over ruim 2 weken komen de gordijnen en manlief heeft gisteravond de nieuwe wolkenlamp van Ikea opgehangen. Het enige "grote" "ding" wat we nog moeten kopen is een box maar daar is nog tijd zat voor.

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Marianne

YYYEEEAAAHHH wat geweldig! Mooi he dat zo'n ini mini mensje al een hartslag heeft! Pak van jou hart om dat te zien na die wat onzekere echo vorige keer! Nu zie je het steeds veranderen! Geniet lekker!

@mees

Zo dat was een latertje!!!!

En zoals je zegt: ga jij die resultaatcijfers maar ff positief bewerken!!! Uiteraard ga ik super hard voor je duimen.

@jeanine

War heerlijk dat je al bijna klaar ben met het aanschaffen van de spulletjes. Ik durfde gister na de goede echo pas in catalogus te kijken etc, maar zie door de bomen het bos niet. Tjeeeee wat moet je veel hebben. Nou ga maar zoetjes aan beginnen met wat kleine dingetjes kopen.

Ik hoop dat ze een oorzaak kunnen vinden voor je extreme moeheid, (buiten het feit dat je zwanger bent ;-) )

@trish ook voor jou draaien mijn duimen overuren hoor! Op naar een positieve test!!!

@Caroline, weet je al iets meer van je cryo? Laat die maar een lekker warm plekje bij jou vinden, is toch veel fijner dan die koude vriezer! Toi toi toi meis.

@ Josje, spannend vandaag toch fm! Succes, hoop dat het er goed uitziet.

@ vlok, veel plezier met je echo!!!!!! Hoop dat de kleine fotogeniek is!!!

Geplaatst

@ Marianne, Wow wat gaaf om een hartslag te zien. Lekker genieten nu maar, heb je dik verdiend.

@jeanett, ze hebben helemaal gelijk in Belgie dat je hier in NL heel snel wordt opgegeven. In ons geval zijn wij voordat ik 36 werd al weggestuurd na 4 behandelingen en 3 keer zwanger bij dit ziekenhuis, maar helaas geeindigd in een miskraam. Ze hebben de oorzaak van de miskramen (nu inmiddels 5) niet gevonden en waar ik het meest boos en teleurgesteld door was dat ze vonden dat wij op de spontane manier nog veel kans hadden en dat maar moesten proberen. Nou daar zakt je broek van af he. Wij waren toen al dik 5 jaar bezig met zwanger proberen te worden. Hadden al 6 IUI pogingen en 1 IVF en 3 ICSI pogingen achter de rug, krijg je zoiets te horen. Echt belachelijk. Nu achteraf blijkt dat wij bijna geen kans hebben om spontaan zwanger te worden, doordat het zaad van mijn man te slecht is. Wij proberen hier niet te veel stil bij te staan, en vooruit te kijken. Gelukkig hebben we nog wel tijd, heb nog wel genoeg voorraad eicellen, en m.b.v. technieken in DD zoals IMSI en antistolling (ik bleek factor v leiden te hebben) na een terugplaatsing hopen wij dat het ook voor ons een keertje goed gaat lukken.

Maar gelukkig zijn er ook in NL hele goede ziekenhuizen, klinieken (kijk maar naar Jeanine en zoveel anderen) daarom is vooraf informeren heel verstandig alvorens ergens blindelings te beginnen. Forum's zoals deze zijn dan ook ideaal vind ik. Ziekenhuizen die erg gericht zijn op statistieken zou ik zeker vermijden.

@Caroline, succes vrijdag, mijn duimen draaien ook voor jou.

@Vlok, succes met de echo, spannend zeg!

Verder hebben wij onze cryo gisteren teruggeplaatst gekregen, onze eskimootje heeft de vriezer overleeft, nu maar hopen dat hij gaat doordelen/groeien de komende 8 maanden in mama's buikje hihi.

Geplaatst

@leeuwinnetje,

Geweldig meis dat "captain iglo" nu een lekker warm plekje bij je kan zoeken.

Sorry ik had je ff gemist, wist niet meer dat je gister de tp had (ik heb denk last van zwangerschap dementie, haha)

Je staat overigens ook nog niet in de lijst vermeldt.

Zet je jezelf er ff op, kunnen we je nog beter volgen.

Heel veel succes in deze spannende ww. Ik ga enorm voor je duimen dat deze uiteidelijk 9 maanden blijft zitten, dat verdien je!

Liefs

Geplaatst

Goed zo Leeuwinnetje! Ik hoop je morgen te mogen volgen, ze worden vandaag ontdooid en ik mag morgenochtend bellen, brrr! Succes met wachten!!

Caroline

Geplaatst

Marianne, wat geweldig dat jullie een kloppend hartje hebben gezien! Bijzonder hè, zo'n knipperlichtje dat heel snel aan en uit gaat.

Itsus, lastig, die beslissing wel of niet een combinatietest. Als het voor jullie niet uit maakt of het een down-kindje wordt of niet, dan kan je het inderdaad gewoon overslaan. Of de kans wat groter of kleiner is, maakt dan toch niet uit. En het scheelt weer een bloedafname :helluup:.

Caroline, ook hier wordt morgen voor je meegeduimd! DD heeft hoge slagingspercentages voor het ontdooien van cryo's, iets van rond de 90% toch? Dus op naar twee mooie emmies.

Leeuwinnetje, lekker broeden maar!! Spuit je nu ook meteen bloedverdunners?

Overmorgen een weekje de sneeuw opzoeken in Oostenrijk. Helaas voor mij niet skiën (stel dat ik een buiklanding maak :new_shocked:), maar wandelen en genieten van het winterzonnetje daar is ook lekker.

Geplaatst

He Linda, het lijkt wel of wij met alles gelijk lopen!

Ik zou ook dit weekend een weekje naar Oostenrijk, heb het toch afgeblazen, voel me nog altijd heel erg misselijk en beroerd dus zie op tegen de reis erheen. Ik zou als reisleidster gaan met een bus met gasten. Het wordt goed weer, dus geniet van de wandelingen!!

Geplaatst

Dank je Linda! Maar ik zit in het EMC, niet in DD en daar zeggen ze 50 % kans... Ik heb er 2 dus in ieder geval eentje moet kunnen hoop ik... Veel plezier in Oostenrijk!

Geplaatst

Leeuwinnetje, spannend nu dat wachten maar ik ga voor je duimen hoor !

Elinorac, ik stuur jou en je eskimo ook heel veel positieve energie moet goed komen. Sterkte met wachten tot het telefoontje van morgen .

Linda, ik wens je een fijne vakantie in Oosterijk, heerlijk even er tussenuit. Ik ben 2 keer ( in de zomer) in Zwitserland geweest en ben gek op de bergen !

Itsus, ja je hebt best veel nodig maar ik heb alles in etappes gekocht hoor en na de eerste goede echo ben ik gelijk naar de winkel gerend om een mutsje te kopen hi hi ik moest wat hebben. In m'n achterhoofd telkens wat als het misgaat ? Maar ik ben posotief ingesteld en dacht genieten van het moment en dat doe ik nog steeds. Ik zit veel op Marktplaats en we hebben niet alles nieuw gekocht. Sommige dingen vind ik gewoon zonde en het maakt mij echt niet uit. Kleding heb ik wel wat nieuw maar ook 2e hands van een vriendin en soms ook Markplaats. Beddegoed heb ik wel nieuw gekocht. Ik heb voor de eerste tijd een wiegje en vond het wel leuk daar wat nieuws voor te kopen. Ach, het is zo leuk om te shoppen en vooral de kadootjes die je krijgt van mensen. M'n vriend heeft het op z'n werk verteld na de 12 weken en van zijn collega's heb ik ook al het een en ander gehad, zo lief. En dan al die kaarten vanwege de zwangerschap ik heb ze allemaal bewaard en ga ze inplakken net als de echo foto's. Kortom het is zo byzonder en fijn en dat gun ik echt iedereen. Bij mij is het ook niet zonder slag of stoot gegaan dus houdt moed meiden !

Net de uitslag van het ziekenhuis gehad, ik heb bloedarmoede zo even langs de apotheek staalpillen halen. Ik hoop dat ik mij binnenkort wat beter voel.

Geplaatst

@Elinorac, ooh wat spannend is dat toch he, vind dit nog spannender dan met verse embryo's. Ik hoop dat jouw cryo'tjes ook goed ontdooien en de komende 8 maanden bij jou mogen blijven, gaat goedkomen. Heel veel succes morgen. Mijn duimen blijven draaien voor jou.

@Itsus, geeft niet joh, het is ook moeilijk om iedereen goed te volgen. Het is makkelijker om elkaar te volgen als je indezelfde fase van een behandeling zit.

Jammer dat je je reis niet kunt maken, maar het is voor een goed doel toch, des te leuker als je straks een reis maakt met een kleine erbij. Maakt alles weer goed lijkt mij.

Ik heb mijzelf niet in het lijstje durven zetten, wist niet of dit wel gepast zou zijn, ben nl. 37. Ik schrijf graag mee hoor, hartstikke gezellige meiden hierzo.

@Linda, ja ben dag voor terugplaatsing begonnen met fraxiparine en ascal 80 haha, nou dan kan het haast niet mislukken toch. Tuurlijk komt er een heel groot portie geluk bij kijken, maar ik ben wel wat positiever nu ik weet dat er betere kansen voor ons zijn m.b.v. medicatie. Nu de slopende 2 weken nog doorkomen pffff.

Geplaatst

Marianne, wat goed nieuws! Wat moet dat een heerlijk moment zijn geweest om het hartje te kunnen horen...

Itsus: Ook voor jou heel goed nieuws. Nog even doorzetten je bent door de 12 weken grens. Het is de moeite helemaaaaaal waard. Niet naar Oostenrijk gaan zal vast een bijzaak zijn. Je hebt nu belangrijkere dingen aan je hoofd..;-)

En Mees, laat je kisten door vervelend nieuws. Jij zorgt ervoor dat die cijfers weer omhoog worden gekrikt. Daar zorgen onze duimen wel voor. Volgende week vol positieve energie naar Spanje, het lekkere weer zal daar zeker op een positieve manier aan bijdragen.

Trish: ik reken op jouw postieve stalen..:-)...let wel: ook ik ben heeeel erg hard bezig om positieve vibes naar jou te sturen

Geplaatst

Meiden, wat een goede berichten lees ik hier! Echt geweldig positief. Super hoor!

Ik heb morgen weer een afspraak in het ziekenhuis en dan krijg ik medicatie om de miskraam op te wekken. Ik kon het dinsdag ook al krijgen maar ik wilde toch nog even wachten omdat ik er toch een beter gevoel bij heb om het op de natuurlijke manier te laten gebeuren maar de arts heeft me weten te overtuigen dat het beter voor "het koppie" is om er een punt achter te zetten. Je moet toch een keer verder en dat is natuurlijk ook zo! Dus het wordt even doorbijten voor Claussie maar dan heb ik het (als het goed gaat allemaal) na het weekend achter de rug.

Jullie weer alle succes, sterkte en liefde met alles wat er gaande is of komen gaat! :positive energie:

Liefs Claus

Ps: Mees en Caroline: go for it girls!!! Duim voor jullie! (voor allemaal natuurlijk maar even speciale noot voor jullie!)

Geplaatst

@Claus

Heel veel sterkte met het opwekken.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het knap vind dat je eerst hebt afgewacht of het op de natuurlijke wijze zou gaan en dat je nu toch voor de medicatie kiest.

Persoonlijk heb ik vorig jaar in dezelfde situatie gekozen voor het laten weghalen van de vrucht zo'n 2 dagen nadat het hartje gestopt was met kloppen.

Geplaatst

@Marianne, heerlijk moet dat zijn om je ukkie op de echo te zien

Ook voor jou Itsus natuurlijk.

@Trish redt je het nog in die vreselijke wachtweken?

@ dappere Claus, je hebt wel gelijk denk ik als je zegt dat je toch verder moet. Maar wel moeilijk hoor. Veel sterkte morgen

@ Leeuwinnetje, sluit je maar aan bij ons lijstje hoor ook al ben je nog een jonkie:)

Alle anderen, succes met alles

Geplaatst

Even een kort berichtje voor Claus: heel veel sterkte gewenst. Ik moet zeggen dat je heel sterk overkomt. Ik leef heel erg met je mee. Laat je thuis lekker verwennen.

Geplaatst

Hey Nal,

Dat ziet er goed uit! Eerst nog aan het informeren en nu al afspraken. En handig dat er Belgische artsen werken. En...ook al snel. Over ruim een maand! Top hoor! En eind maart al hier in een zh. Dus allemaal vlot.:clap2: Gaaf hoor!!

Hey Wachtweken Trish,

Fijn dat het goed gaat! Ja, afleiding helpt wel he. Jij gebruikt dus geen Utrogestan voor het innestelen, maar Pregnyl?! Doet dat hetzelfde? Ik heb altijd Utrogestan gehad. Interessant waarom ze de ene x dit kiezen en de andere x wat anders. Weet jij waarom? En...ik duim hoor!!!!!

Hihi, ik heb al zin in de zon! Nog ff wachten en dan waarschijnlijk zaterdag maar s n klein koffertje pakken. Kan het me eigenlijk nog niet voorstellen, maar aan de andere kant zo'n zin om zwanger te worden!! Ik ontplof bijna, haha! Vast niet goed voor je baarmoeder ;-)

Phenerike, top dat je zo'n goed gevoel hebt over de kliniek! En dankje voor je info. Idd heel handig om te weten!

Jeannet, helemaal waar wat je zegt!!

Leeuwinnetje, wauw, wat super dat het gelukt is!! Een super cryo! En idd, nu maar lekker bij je houden in mama's buik. Klinkt erg leuk! En ja, gewoon op de lijst staan hoor. Je bent al bijna, hihi, net zo jong als wij.:laughing9:. Ja, we zijn heeeeel gezellig, haha!:happy7:

Caroline, hoop dat het morgen doorgaat! Ik duim hoor!!

Linda, fijne vakantie. Ja, zo'n buiklanding is niets. Dus heerlijk wandelen maar! Geniet ervan!

Itsus, ja, dat lijkt me zeker zwaar, met zo'n bus gasten en jij daar de hele tijd enthousiast van alles regelen. Wel heel leuk als je op en top bent. Fijn dat je er onder uit kon. Nu hopelijk beetje op adem komen en je weer sterker voelen.

Jeanine, nog lekker bezig met de kamer. Leuk hoor, van alles kopen en inrichten. Ik zou ook meteen iets kopen als ik zwanger zou zijn. Hoeft niet groot te zijn, maar iig wel iets :-) Wauw, wat een mooie droom. Moet gaan uitkomen!:yah:

Hoop dat de staalpillen gaan helpen.

Leeuwinnetje, ja, gewoon op de lijst staan hoor. Je bent al bijna, hihi, net zo jong als wij. Ja, we zijn heeeeel gezellig, haha!

Chablis, hoe is het met de kleine Kenzy. Ik word helemaal blij van je leuke emootje. Bij jou is het allemaal gelukt. Ik wil (en ga, zei ze dapper) je volgen en hoop ook op zo'n ukkie.

Dankjewel Sas!

Lieve Nal (nog een x, hihi) dankjewel! Ja, ik ga gewoon de cijfers opkrikken. Geen gemuts maar zwanger worden! Dankje wel allemaal voor het duimen. Zo lief!!

Morgen de laatste echo voor mijn donor en dan horen we definitief of we af gaan reizen naar Spanje. Si, si, si!

Heel veel succes allemaal. Morgen weer erg spannend voor velen!:goodluck:

Liefs, Mees

Geplaatst

:positive energie:Lieve lieve Claus, heel erg bedankt voor je speciale noot voor mij!!!! Echt geweldig dat je nog aan me denkt! En zo moeilijk wat je gaat doorstaan. O, ik vind het zo erg voor je en heel moedig hoe je erover praat hier. Ik denk heel erg aan je, vooral dit weekend! Een hele dikke dikke knuffel! Je komt er doorheen!!!

Heeeeeeeeeel veel knuffels, Mees

Geplaatst

Dank je, meiden! Ik ga lekker genieten daar in Oostenrijk, skiën komt over een tijdje wel weer. Jammer dat jouw weekje Oostenrijk niet door gaat Itsus, maar met al die misselijkheid zou dat geen leuke week worden.

Caroline, de zwangerschapsdementie slaat hier al duidelijk toe... Maar ééntje zou toch moeten lukken, ik duim voor je.

Ola Mees, ik hoop over een week te lezen dat je in gezelschap van een stel mooie minibeebjes bent teruggekomen!

Leeuwinnetje, kom onze lijst maar versterken, naar boven afgerond ben je ook 40 :happy:. Krijg jij trouwens ook van die harde plekken (bobbeltjes) op de plaatsen waar je de fraxiparine spuit?

Alle anderen, veel succes!

Geplaatst

Lieve dames, nog even voor vertrek een special noot aan jullie allemaal. Voor diegenen die een echo op de agenda hebben staan, of een tp (Mees!) heel veel suc6, geniet er lekker van. Ik sta op het punt om lekker naar Aruba te gaan, even iets anders dan kou hier.....even uitrusten voordat de hele circus begint. En uiteraard, voor diegenen ook op vakantie gaan, veel plezier!

Mees/Trish: ik heb tot nu toe ook altijd pregnyl gebruikt voor de innesteling. Het houdt de bms iig in stand zolang je je prikjes gebruikt. Geen flau benul van wat ik moet gebruiken voor ECD in Spanje, maar dat komt van de vakantie wel....;-)

En Claus nogmaals, heel veel sterkte meid!

Geplaatst

@vakantiegangers

Oostenrijk, geweldig, wintersport is echt mijn favoriet, (jammer nu van de apres-ski borrel)

Tja en Aruba, i love it there! Zon, zee, strand, leuke mensen! Wwaaaaahhhh ik wil ook weer.

Geniet lekker van jullie welverdiende vakantie!!

Geplaatst

Ola Linda, das mooi geschreven!! Ja, dat ga ik doen, "met mooie minibeebjes terug komen". Zo ga ik ze voortaan omschrijven; 'n super mooie naam!! Dankjewel!!!

Dankjewel Nal!!!!! Ik ga meteen mailen naar la spanja wat zij gebruiken. Ik dacht utrogestan maar ik weet niet zeker en wil graag weten wat beter is.

Veel fun en zon op Aruba!!

Xxx, mees

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden