Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

het is toch wat al die mensen diemaar met vakantie gaan.....ben gewoon jaloers hoor!

Nal geniet van de zon op Aruba. Ga je carnaval vieren???

Linda, lekker van de sneeuw genieten in Oostenrijk

Mees, hoop dat de echo van je donor goed is! Heb gsiteren op de site ven eugin zitten kijken. Zag er goed uit. Jij zit in een andere kliniek he, in Valencia? Ga nog wel door met de ICSI in DD maar orienteer mij ook vast op ECD.

@Caroline, ik duim voor je

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden ik heb slecht nieuws: geen TP vanmiddag. Beide cryo's hebben het niet overleefd. Ik had het echt niet verwacht, ben helemaal in shock... Ik heb net naar het lab gebeld omdat ik er wat meer van wilde weten en ze vertelde me het volgende.

Ze hebben het protocol iets aangepast, zijn soepeler geworden waardoor ze eerder invriezen. Het waren wel morula's maar ze waren bij invriezen al niet perfect. Gisteren waren ze al teruggevallen naar 1 cel en 4 cellen met fragmentatie en vanmorgen was dat nog steeds zo. Ik weet het even niet meer. Zei net tegen mijn vriend, we hebben in ieder geval iets om over te praten tijdens ons weekendje...

Leef je er zo naartoe, dacht echt na alle ellende weer wat positiefs in mijn leven, krijg je dit. Kut. (Sorry)

Geplaatst

Hey Sas,

Ja klopt. Ik ben in bernabeu, daar werkt DD mee samen. Eugin is ook populair.

En dankjewel!! Ik houd steeds m'n mail in de gaten. Hoop dat er snel bericht komt :-)

Liefs, mees

Geplaatst

Oh Caroline!!! Nee toch!! Wat een vreselijke teleurstelling. Echt zo verdrietig voor jullie! Helemaal klaar voor de tp en dan dit!!

Hele dikke knuffel, mees

Geplaatst

Ach Caroline, wat een rot nieuws!! Je zo op voorbereid en dat dit. Ik gun het jullie zo wat geluk. Heel veel sterkte en liefs

Geplaatst

Mees, ik ga ook ff op hun site kijken.

Valencia is een onwijs leuke stad, lekker eten en tapas, zon en strand en winkels. Voor als je nog tijd hebt na de tp.

Geplaatst

Tijd zat na de tp! Willen toch paar daagjes blijven na de tp ivm het vliegen. Heeeeerlijk aan de tapas. Goed idee Sas!!

Geplaatst

Jeetje Caroline, daar schrik ik gewoon van!! Dat had toch niemand verwacht, dat je beide cryo's het niet zouden overleven... Arme meid, wat een ontzettende domper. Wat ga je nu doen?

Geplaatst

Haha inderdaad! Geen Aruba(nooit geweest) maar toch ook best leuk;-)!! Spanje wordt natuurlijk wel m'n favoriete vakantieland als het allemaal lukt!!!

:-)

Geplaatst

Ha meiden,

Een hart onder de riem voor Clausje en Caroline, veel sterkte!!!

Iedereen een fijne vakantie en vooral Mees heel veel succes toegewenst.

Ikzelf ga lekker carnavalluh en ga dit jaar verkleed als...baby.

Lfs Moto

Geplaatst

Dankjewel Moto!!!!!!! En veel plezier als baby!! Is n goed teken voor mij..op weg naar een beebje;-) !!!

liefs, mees

Geplaatst

@caroline

Wat een verschrikkelijk bericht! Dan stort je wereldje even in lijkt mij. Je kijkt er zoooo naar uit en dan dit!

Want vind ik dit vreselijk erg voor jullie, heb er gewoon geen andere woorden voor dan zwaar K#t

Sterkte meis.

Dikke knuffel

Geplaatst

Oh nee caroline! En je hebt steeds van die mooie resultaten met bevruchtingen! Hoe kan dat toch steeds, zeg. Ik zou me kunnen voorstellen dat je nu zoiets hebt van, gooi ze er alle 10 maar in de volgende keer! Bahbahbah. Sterkte joh.

Geplaatst

hi Caroline, wil je even heel veel sterkte wensen mit dit superk bericht! Ik weet wat je voelt, je wereld stort idd in...ik denk aan je, hou vol!!

liefs trish

Geplaatst

@Elinorac wat een teleurstelling voor je! Ik weet hoe het voelt, afgelopen januari zaten wij ook te wachten op onze enige cryo (goede kwaliteit), ook in het EMC

en dus hetzelfde resultaat als jullie, heel triest. Ik wens je veel sterkte.

Geplaatst

O Caroline, wat klote. Eindelijk cryo's, je leeft ernaartoe en dan dit... Kan me voorstellen dat je in shock bent, je hoopt toch dat er tenminste ééntje goed ontdooit.

Heel veel sterkte...

Geplaatst

Ola meiden,

Net bericht gekregen dat de punctie dinsdag 8 maart wordt (1 dagje later). De vlucht/hotel kunnen geboekt worden.

Knuffel voor allemaal en extra :knuf:voor Claus en Caroline.

Liefs, mees

Geplaatst

Hey mees

Top dat je nu een datum hebt!

Weet je de leeftijd van de donor al?

Nu hopen dat ze aardig wat eitjes voor je heeft!

Ik ga weer duimen voor je.

Geplaatst

Hey Itsus,

Jaaaa! Gaaf!! Nee, weet verder niets. Horen we daar denk ik. Ik hoop ook massa's top eitjes!!

Olé!! :-)

En hoe voel je je? Hoop ok!!!! En dankjewel voor t duimen! Het helpt!!!!!!

Xxxx

Geplaatst

hey meiden

ff snel een update, en reageer de volgende keer uitgebreider!

gisteren bij de eerste en enige FM 12 follikels te zien, dus top. Alleen was de grootste al 19 mm, en de kleinste 10 mm. De kleinste zal waarschijnlijk niet mee doen, en de grootste is de kans dat die overrijp kan zijn bij de punctie.

de rest was 14 á 15 mm. Zondag volgt de punctie, hopen dat de grootste follikel dan nog goed is! BMS was 7 mm, dus ook goed.

Duimen maar weer!

liefs joske

Geplaatst

@Mees, op naar Espana( en de tapas:))

@ Joske niet slecht toch het aantal. Hopen dat de grote nog mee gaat met de punctie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden