Rachel Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Na een eerste poging met een miskraam mag ik ook weer meedoen. Zodra ik ongesteld ben mag ik weer beginnen. Heel fijn want eigenlijk zou ik nog een maand moeten wachten. Gelukkig heb ik nog wat cryo's Quote
elinorac Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Hoi Rachel, Ik zit ook te wachten tot ik ongesteld word voor poging 2. Zitten we straks samen op het nieuwe wachtbankje december... Andere dames succes vandaag!! Caroline Quote
Nine Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 He meiden, hier superstoned... en blij met de 11 eitjes. Het is me echt meegevallen. Beetje kort van stof nu, bzzzzzz, later meer X Nine Quote
Rachel Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Hai Nine, Zo toe maar 11 eitjes dat is een top opbrengst. Het gaat dus voor jou ook weer spannend worden. Suf he? na de punktie? Ik wens je heel veel succes. liefs Rachel Quote
Rachel Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Caroline, Jij hebt toch ook nog veel cryo,s over? Hoeveel heb jij er nog? Rachel Quote
marionh67 Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Hoi Nine, zooooooooo das top zeg, 11 eitjes! wanneer kan je bellen hoeveel er zijn bevrucht? Woehoeee spannend! Quote
elinorac Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Rachel, Was het maar waar! Ik had 11 bevruchtingen maar geen cryo's... Zeer frustrerend. Moet dus gewoon weer een punctie doen over een paar weken... Caroline Quote
elinorac Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Goed zo Nine! 11 eitjes is top! Eventuele cryo's hoor je later? Caroline Quote
Rachel Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Jeetje Caroline dat is wel balen. Wat een teleurstelling dan. Hopelijk deze keer dan wat cryo's. Hou je me op de hoogte? liefs Rachel Quote
Gast Diane180 Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Hoi Josephine, Helaas helaas niet. Heb al met het ziekenhuis gebeld, maandag moet we testen maar mogen het ook zondag doen. Denk dat het ongi is die vroeg kwam, misschien is het afstoten van 1 vruchtje (hebben we ook gezien) en dat er nog 1 zit, maar we gaan er niet vanuit....... Jammer genoeg hebben we geen cryo's.. liefs Diane Quote
elinorac Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 He getver Diane, ik had zo'n goeie hoop voor jou! Heb je helemaal gevolgd vanaf het begin... Op zich goed dat je je er op instelt dat het mis is, maar je weet maar nooit... Sterkte! Caroline Quote
Juutje Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Hoi Diane, hoe is 't nu? Ik vind 't echt rot voor je als 't mis is, hou nog even hoop. Sterkte de komende dagen. liefs, Judith Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Hi girls... Punctie is erg tegengevallen... rechts 'no problemo'... naaldje voelde ik bijna niet en de follikels waren zo weggezogen.. links groot probleem..waren niet te zien op de echo..nog een assistente erbij.. duwen..duwen..duwen (zoooo...ging door de grond van de pijn!)...ook alles weggezogen.. shit..toen kwamen de :crybaby2:...spanning eruit, ontlading (want de morfine hielp maar weinig, was goed bij).. ok.. Gelukkig mocht het mannetje toen naar het EMC en ik naar zaal.. wilde geen morfine meer...wilde gewoon naar huis... verdomme, pas na 4 uur kwam de man weer !!! Lang verhaal kort: Ik heb 4 eitjes uit 9 follikels en het sperma ´daar konden ze wat mee´.. hoor morgen of er bevruchtingen hebben plaatsgevonden en dan de tp zondag....hoor het dan tussen 9 en 10 uur 's ochtends hoe laat... Shit..weeeer wachten tot morgen... meiden, ik heb er echt geen goed gevoel over.. weet niet waarom.. ik hoop hoop het zo! Zit er ff helemaal doorheen (en ik kan bijna niet lopen van de pijn..niezen, hoesten, plassen... alles brengt pijn..)... Lees dat Nine er 11 heeft...helemaal FANTASTISCH meid..ben trots op je broedkippie! Zo..sorry hoor, moest ff... Kuzzzzzzzzz, San Quote
Nine Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Lieve Diane, wat jammer is dat nou...gek is dat, ik had bij jou ook zo'n "goed gevoel". En dan loopt het toch weer anders. Ik wens jou en je man veel sterkte. (en ik weet uit ervaring dat je je paar dagen heel K*T voelt en dat je daarna alweer uitziet naar het vervolg) Rachel, Juut, Caroline en Marion, dank jullie wel voor de support. Zaterdag hoor ik of er bevruchtingen zijn. Dit was dus mijn derde punctie en echt de minst erge. Ik heb gewoon de hele tijd mijn ogen dichtgehouden, mijn man hield mijn handen allebei vast en ik luisterde naar de arts en verpleegkundige,( "loopt, loopt, drupt, klaar, volgende...) De intense zoen die ik van mijn man kreeg toen de laatste follikel geprikt was, was echt onbetaalbaar. Tja, en nu begint voor mij de zware tijd...het wachten. Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Wat lees ik nou? Diane! Wat vreselijk sh*t meis... had zo'n goede hoop! :cry2: Ik hoop zo dat er nog een vruchtje zit.... Heel veel sterkte meissie, ook voor je man... Dikke knuf, San Quote
Juutje Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 och Sannie, dat is geen prettige ervaring. Het is ook gewoon een kwetsbare plek voor allemaal gefrot en geduw. 4 eicellen zijn 4 eicellen, die zijn er in ieder geval. Zaadjes "waar ze wat mee kunnen", dat is een beetje popie jopie taal voor iets wat zo belangrijk voor je is. Zou morgen terugbellen en vragen wat ze nou precies bedoelen. Sterkte vanavond, vannacht met de pijn. Eet of drink even iets waar je heel veel zin in hebt. Bij mij was dat een broodje gerookte zalm :). Morgen weer verder, nachtje slaap doet wonderen. liefs, Juut Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Dank je Juut, Nou ik begrijp die popie jopie taal wel hoor, aangezien het zaad van mijn mannetje normaal niet zo goed is.. De man is nu ff roti halen...met een extra ei...daar had ik nou zin in..:icon_biggrin: Quote
Juutje Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 hahaha, heerlijk! Ik ga zo lekker nasi eten, met veel peper en 'n ei. Quote
Gast Diane180 Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Hallo meiden, Dankje voor jullie meeleven. We gaan er niet vanuit dat er nog een vruchtje zit. Het zkh zei dat als er 1 emmie afgestoten wordt, je geen bloedverlies hebt als er nog 1 zou zitten. Het kan wel dat bloedingen hebt en ook zwanger, maar we denken zelf van niet. We mogen een dagje eerder testen, zondag dus en dan maandag bellen over het hoe verder. Dat zal wel jan. 2010 worden. Op naar de volgende poging en dat het jaar 2010 maar een heel vruchtbaar jaar mag worden voor iedereen ! liefs Diane Quote
Pieneke Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Gadsie Diane, wat een tegenvaller dat je bloedingen doorzetten. Sterkte jullie! Pieneke Quote
Josephine Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Lieve Diane, Verdomme toch! Wat een zware teleurstelling is het, he? Gaat het een beetje met je? Ga dit weekend maar iets HEEL LEUK doen, verwen jezelf maar extra, extra erg! Jij hebt het dik verdiend! Heel veel liefs van Josephine. Quote
Josephine Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Arme Sannie, wat een rotpunctie, zeg! Dat is niet mis. Had je geen verdoving? We moeten nog even flink 'our fingers crossed' houden voor jou, he?! Ik kom morgen weer naar je kijken hier :-) Liefs! Quote
Josephine Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Zo, en dan onze Nine hier! Spuit 11 :toothy9:!!! ELF eikes! Fantastisch score weer, he? Laten we hopen dat het mooie resultaat voor mooie bevruchtingen gaat zorgen. Ook voor jou gaan de fingers weer in crossed stand! Liefs van mij. Quote
Josephine Geplaatst 19 November, 2009 Geplaatst 19 November, 2009 Mijn eike was vanochtend op springstand. Ik heb daarom direct Pregnyl (ja, ja, toch aan de Pregnyl deze dame) gespoten. Ik kreeg het recept ter plekke en kon het dus in de apotheek van het ziekenhuis ophalen. Ik heb me op mijn kantoor met de lamellen en deur dicht, als een stiekeme junk, zitten spuiten. Aparte ervaring om dat zo op je werk te doen, vond ik. Morgenochtend 09.15 mag ik weer terug naar het ziekenhuis. Ik begin het aardig zat te worden, iedere keer weer terug naar dat ziekenhuis. Bah, bah. En weet je wat ik denk? Ik zit nu zowat op cylcusdag 20 en nog is dat Ei niet gesprongen bij mij. Zou het dan hormonaal gezien wel in orde zijn deze ronde. Is het wel zo slim om dat cryo terug te laten plaatsen. Ik ben bang als ik dit in het ziekenhuis bespreek zij mijn 'angst en twijfel' weg wuiven. Ach, ik zal het maar loslaten. Go with the flow. Caroline en Rachel: gezellig dat jullie er bij komen!! Ben ik nu nog iemand vergeten?? Vergeef me dat is niet de bedoeling. Ik draag iedereen een virtueel warm hart toe. Liefs. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.