Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Ahh Marianne, was misschien wel wakker rond die tijd. Ben nml wel tig x wakker geworden. Normaal nooit! Gedroomd en gedroomd! Als ik had geweten dat je wakker was, had ik ook ff m'n iPhone gepakt :-)

O, nog n berichtje? Joehoe ik ben heeel wakker hoor.

Zit de tijd weg te kijken tot 8 uur. Wil de ha bellen!

Haha Marianne , 3 en 4 uur. Ben jer er nu? Of lig je eindelijk te zzzzzzzzzz? ;-)

Wat keuk trouwens van je katten! Dus ook aanhankelijker? Super!! Wat n goede voortekenen!!

Lieve Claus, dankjewel!!!! Ik heb zoooooon zin!!!

En zo geweldig dat je aan me denkt. Vooral na jouw ellendige tijd. Hele grote knuf!!

Xxxxx, mees

Geplaatst

@marianne tjee wat was jij nog laat op! Ben je vandaag vrij? Ik heb een oud boek van mijn vriendin gehad, ik vind het wel ok. Veilig zwanger heet het van Beatrijs Smulders.

Hey en jij mag ook best klagen hoor! Je bent niet de enige die dat doet ;-) haha

@mees, pieppieppieppieppiep (je wekker gaat af)

Vandaag is de dag dat je testen mag!!!!! Good luck!!!!

@trish was fijn dat jij ook weer vooruitzicht hebt op een TP! Respect dat je gelijk weer doorgegaan bent!

Alle hoop op de 3 cryo's!!!!!

@yoske ook voor jou bijna tijd om te testen! Hoop dat alles nog steeds goed gaat! Toi toi toi

Ik heb een medicijn gekregen om de maag de beschermen en ik moet zeggen het gaat een stukje beter. Nog wel altijd misselijk, vooral na wat eten, maar de pijn is wat milder.

Manlief is dit weekend druk bezig geweest met verhuizen van een 3.80 meter kastenwand naar een ander kamertje! Tjee wat een troep kan een mens hebben!! Het is nog niet helemaal klaar, maar als het kamertje leeg is kunnen we aan de babykamer beginnen. Heb zaterdag een wieg van mijn zus en zwager kado gehad, die staat nu nog mooi in de woonkamer. En mijn schoonouders belde om te zeggen dat we de kinderwagen op hun kosten mogen uitzoeken! Errrugggg lief allemaal. Kan niet wachten om er 1 uit te zoeken.

Soms kan ik het ook nog niet geloven, dat na al die jaren het dan toch echt zo is!! Staar vaak naar de mooie echo van 12 wkn, die is zo lief!

Meiden die nog steeds aan het vechten zijn om zo'n mooi einddoel te bereiken: ik gun het jullie allemaal zo! Ik hoop dat jullie mij snel zullen volgen! Toi toi toi allemaal!!!

Geplaatst

Hey mees je bent wakker!!!!

En waaaaaatttttttt, heb je je kunnen inhouden??? Nog geen zelftest gedaan??!!!!

Ohhh ik had allang over het strookje gepiest!!

Spannend he meis!!!

Geplaatst

Marianne69, ik heb van m'n vriendin het boek : Zwangerschap voor dummies gehad. Staat werkelijk van alles in. Ik vind het een heel fijn boek. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Is uit het engels vertaald.

Mees, veel succes vandaag ! You go girl ! woohoo spannend !!!

Itsus, wat lief van die kinderwagen en wieg ! Zo komen wij aan onze commode ook via een familielid. Leuk he nu kun je zelf ook lekker gaan shoppen. Ik deed elke keer wat dan voel je het niet zo in je portemonnee. En ik ben nog jarig geweest in januari en toen kreeg ik veel kadocards van Prenatal en Lief ook nooit weg ! Wil je tzt het geslacht ook weten of laat je je verrassen ?

Geplaatst

@jeanine ja wij willen wel weten wat het wordt. Is toch wel handig voor de aanschaf van spulletjes. Ik doe ook zoals jij af en toe iets kopen. Tjeeeee wat moet je veel hebben en wat is het vaak duur! Ik doe ook veel via mpl. Heb daar mooie badstandaard gekocht en lief wippertje van LIEF.

Geplaatst

Itsus, ik ben ook MP fan ! Heb de wieg, kinderwagen, strandkastjes en wipstoel ook van MP. Kan mij echt niet schelen en als het nog mooi is waarom niet ? En dan erbij het kost al genoeg en een ander kan nooit in jou portemonnee kijken. Ik vind het snuffelen op MP gewoon leuk al zit ik er zo weer een uur achter ha ha !!! Dan moet ik de computer echt uitzetten. Af en toe koop ik ook via Ebay maar dan vaak uit Engeland.

Geplaatst

Jaaaaa, heb me ingehouden!!! Zo goed van mij;-) Ben op weg naar de huisarts en...staat het compleet vast door wegwerkzaamheden!!! Bleeeeer! Heb de testen in m'n tas; kan dat in de auto? Wahahaahaaaa!!

Xxxx, mees

Geplaatst

Ha meiden!

Lees zo nu en dan nog mee en zeker de meiden van dit topic probeer ik te volgen.

Maarrrrr nu "onze"Mees zo dicht bij het uur van de waarheid is al even vroeg ingelogd.....YOU GO GIRL!!!!!

Liefs,

Elies

Geplaatst

Super leuk Elies!!!!! Dankjewelll :-)))

En Rachel, ook dankjewelll !! Super!

Zat totaal vast met mn auto door die werkzaamheden! Alles naar 1 weg geleid dus chaos! En je kon ook niet meer terug. Alles muurvast. Nou, ik ben nu niet meer tegen te houden dus ben via n stukje fietspad (zonder fietsers) en afgesloten weg, eindelijk uit deze 'verstopping' gekomen. Ja, de ME zou nodig zijn om mij nu te stoppen, haha!! Eindelijk bij huisarts en nu weer wachten op ass. Daarna wachten op verwijzing voor prikken en dan eindelijk prikken!!!

Xxxx, mees

Geplaatst

Oh mees, wat spannend! Nee ik geloof dat jij ook niet te stoppen bent, hahaha: over het fietspad! In den haag hè?

Nou meis, ik ben weer wakker, en kijk meteen op m'n iPhone voor jou uitslag, ben r helemaal klaar voor om te feesten! (zonder alcohol dan, hihi) 

Geplaatst

Hey itsus, super dat de pillen aanslaan! Bedankt voor de tip, ik denk alleen dat dat boek over de zwangerschap gaat en ik zoek iets over de ontw van de baby. Maar koop t misschien ook nog wel. Een hele nieuwe wereld opent zich waar ik alles van wil weten! Alsik er aan toe ben wil ik straks t boek veilig bevallen vd zelfde schrijver kopen, heb je die? Overigens was ik gister netjes op tijd in m'n mandje hoor! Maar wordt dus midden in de nacht wakker. Ik werk vanuit huis en kan mn Uren gelukkig zelf indelen, erg handig want ben nu brak.

En wat heb je liever n jongen of n meisje? niet echt natuurlijk maar een beetje?

Geplaatst

Hey mees stuur je net om 9:37 u n berichtje, maar je leest r vw de zenuwen over heen! Heb de feesttoeters al uit de ( mobiele) kast getrokken voor je!  keep it cool, babe! Nog ff...

Geplaatst

Het jeanine, jij ook al met je neus op je beeldscherm geplakt?!? Hihi!

Bedankt voor de tip, ik ga ns neuzen in deboekwinkel! En op marktplaats, is idd ook super!

Geplaatst

@mees dus eerst een prikformulier halen en dan prikken! Had je dat formulier afgelopen week niet kunnen halen, dan kon je gelijk gaan prikken! Tja das nu te laat!

Je houdt ons wel in spanning hoor.

@Marianne nee dat andere boek heb ik niet. Mij maakt het echt niets uit wat het wordt, allebei vind ik leuk. Mijn man zou graag een meisje willen!

Wwwaaahhhhh ik heb net een doppler besteld voor 25 euro!! Daarmee kun je thuis naar het hartje luisteren!

Ik hoop dat hij morgen al bezorgd wordt.

Geplaatst

hoi meiden,

wat een energie springt er van ons forum af!!! Komt allemaal door onze stuiterbal!!!! Ik duim voor je en voor je volle buik!!

XXX

Geplaatst

Hallo meiden, was een paar dagen niet op forum geweest, moest een uur lang bijlezen haha.

Mees, wat een spanning hier op het forum, we zijn met zijn allen in afwachting van jouw goed bericht.

Duimen draaien hier op volle toeren.

Hey Moto wat leuk zie dat jullie een jongetje krijgen.

Joske, voor jou ook erruggg spannend de komende dagen. Ook voor jou draaien de duimpjes hiero.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden