Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:confettistars:Hahaha Jeanine,

je zou denken van wel he. Ja, wie weet!! Nou, ik ben altijd erg enthousiast van mezelf en stuiter vrolijk het leven door. Al moet ik zeggen dat ik nu wel heeeeeel erg stuiterig ben. :sp_ike:

Mijn kleine poezenukje lag net weer heerlijk in mn armen, maar heeft nu maar een ander plekje gezocht, hihi.

O, daar komt ze alweer. Heerlijk spinnend op haar ruggetje. Ik neem maar wat rust van haar over. :happy3:

xxx, mees

Geplaatst

Zo wat gebeurd er toch een hoop zo hier op het forum, bijna niet meer bij te houden op m'n iPhone.

@sas veel suc6 morgen met je fm! Dit moet gewoon een ijzersterk toppertje zijn! Ik duim voor je'

Zelf had ik er ook altijd maar 1 of 2 (en zelfs een keer helemaal niets :-(

@Linda grappig wat een verschil iedere kindje ook is he, jouw kindje heel rustig en die van mij juist mega bewegelijk, en ze zijn even oud, hihi.

@joske hoe gaat ie meid, kun je de spanning nog een beetje aan! Altijd zwaar die ww! Ik ben nog altijd voor je aan het duimen.

@meesje meesje, doe jij het nou eens ff rustig aan, hihi!

Is voor die ukkies ook beter hoor!

Lekkere stuiterbal die je bent.

Ik begrijp het wel hoor, je wilt zo graag duidelijkheid en gewoon positief!!!! Maar blijf positief en probeer je geduld in ieder geval tot zondag te bewaren! Denk dat het beter is om niet eerder te testen!

Toi toi toi meis, denk de hele dag aan je!

@Claus, pppfff meis jij valt ook van het 1 in het ander!

Geef de moed niet op en blijf aandringen dat je door wilt gaan zolang je het aankunt! En anders toch uitkijken naar ander zh zou ik zeggen! Maar zolang je nog vertrouwen in deze arts hebt dan moeten ze maar zorgen dat ze dat vertrouwen ook verdienen! Go fit it girl!!

@trish ik hoop voor je dat het morgen allemaal ok uitziet en dat je aan het einde vd week een tp hebt! Zou zonde zijn als je weer een maand moet wachten! Super sterk van je trouwens dat je gewoon naar dezelfde arts bent gegaan!

Toi toi toi meis, mijn duimen draaien overuren! Wil gewoon dat het gaat lukken. Het moet!!

@ jeanine hoe voel jij je inmiddels? Geen diaree meer! Tjee daar zit je nu toch niet echt op te wachten met al dat kotsen dat je ook nog steeds doet. Beterschap in ieder geval.

Ze hebben gister bij mij bloed afgenomen omdat de arts vermoed dat ik wellicht de helicobacter pylori bacterie in mijn maag heb. Dit komt voor bij mensen die veel reizen. Ik zou het dus ergens in het buitenland opgelopen moeten hebben, en tja voor mijn werk reis ik de hele wereld over dus het zou zomaar kunnen. Dat verklaart misschien ook waarom ik er in okt/nov/dec ook al last van had. Volgende week krijg ik de uitslag. Nu heb ik een capsule (maagbeschermer) voorgeschreven gekregen, hoop dat die wat verlichting geeft! En dat ik weer een klein beetje kan functioneren.

Verder wel enorm blij hoor met het kleine Beebje in mijn buik! Zit af en toe op internet al te snuffelen naar spulletjes! Nooit gedacht DDT ik dat ooit nog eens mocht doen!

Meiden houdt moed allemaal, hoe moeilijk dat af en toe kan zijn! Ik duim, bid en hoop voor jullie allemaal op het beste!!

Dikke knuffel

Geplaatst

Hihihi Trish,

Ja, ik ben zoooo erg :yeswink-1:!!! Maar.....ok, vanaf nu relaxen. Ben omgeven door 3 :sleepy2:poezenbeesten en neem wat van hun rust over. Ga nu heerlijk ff theetje doen, filmpje of boekje, winkeltje (testen ruilen!!!!) en daarna een bespreking in een restaurant met gelijk lekker eten erbij. Dus nu geen gemuts meer en rust. Ik ga ff in de zen houding. (NOT, hihi)

Super dat ze wat hebben kunnen vinden. Want dan kunnen ze er wat aan doen:smiley.php:. Hoop zo dat je je nu wat beter gaat voelen. En op naar weer goed functioneren. Zal ik je wat van mijn energie geven?? Hahaha!!

En dankjewel voor aan me denken!!!:knuf:

Ik houd me in en doe relaxed. (Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! O nee, stop mees, zoemmmmmmmmmmm.............) :sleeping:

xxx, mees

Geplaatst

Sjonge Mees ik hoop dat je man niet thuis is, die wordt gek!

Je weet dat die roze afscheiding ook van het innestelen kan komen he, kan best qua dagen na de TP...

Maar goed, je zult toch nog even moeten wachten...

Geplaatst

Ha Caroline,

Ja, die is er niet inderdaad :-) Hij is gevlucht, hihi!

Ah, denk je? Dat zou super zijn!! Ohh, ik hoop het zoooo!!

Nou, uitwendig ben ik rustig en lig ik nu languit op de bank en móét mezelf afleiden dus heb videootje van Bones opstaan. En ukkie languit op me. Ze droomt zeer onrustig; alles beweegt aan d'r. Mijn schuld ;-)

Xxx, mees

Geplaatst

nou ik zie het niet zo zitten, tekenen van ongi zijn er namelijk..., hoofdpijn en gisteren dan buikpijn...nu heb ik dat niet meer.

nog geen bloed te bekennen, duus zolang ik dat niet heb, houd ik hoop!!

Mees wat een super positieve instelling heb je toch!!!! petje af!

liefs en broedse

Geplaatst

Whahahahah...Ik denk dat alle dames as zondag aan hun pc gekluisterd zitten vanwege jouw test Mees...nog even en wij gaan met jou mee stuiteren. Ik heb hier een paar werklui over de vloer, en die denken dat ik gek aan worden ben hier achter mijn pc...hahahahah....en die roze afscheiding kan idd door de innesteling van de beebjes komen. Op zich wel heerlijk om lekker languit op de bank te liggen met ukkepuk. Het is buiten toch k** weer.

Geplaatst

Hey mees,

Zo spannend hè! Ik moet ook lachen om je mails, zo grappig!

En joske,

Hopelijk was t bij jou loos alarm. Ik had ook n dag ongi pijn en dacht dat ik ongi zou worden tijdens de ww, maar zoals je weet is dat niet gebeurd.. :) het kan goed door de bollen veroorzaakt worden. Ik mocht na de bloedtest stoppen met de bollen en t gespannen gevoel in mijn buik war aanhield, was daarna snel verdwenen. Hou moed meis!

Vandaag was m'n derde echo en deze was super! Hoorde t hartje kloppen, en zijn 18 okt uitgerekend. 8 april nekplooimeting. Ben heel gelukkig maar moe, dus hou t kort!

Liefs aan jullie allemaal en op naar de 100%!

Geplaatst

@marianne wat geweldig dat je vandaag een super echo had (was het ff vergeten, sorry)

En wat heb je al in een vroeg stadium het hartje gehoord! Meestal is dat pas bij 11/12 wkn!

Meis geniet van het zitten boven op je roze wolk!

Geplaatst

@Joske, meid hou vol hoor. Wanneer mag je testen

@Stuiterbal Mees, gelukkig dat je zo positief bent, straalt ook op mij af hoor.

@Marianne, heerlijk om te zien dat het goed gaat en dat je het hartje hebt horen kloppen,zo mooi lijktmij dat.

Morgen echo in DD,moeders gaat mee want vriendlief ligt het weekend in een zwembad, reddingstraining te doen. Worden ze geblindoekt in een helikopter in het zwembad afgezonken en dan moeten ze de weg naar buiten vinden en nog meer van die fijne oefeningen. En dan te bedenken dat hij een hekel heeft aan zwemmen hihi. Vandaag ook gestart met de Cetrotide spuiten, hoop zo dat mijn follikel mooi groeit.

Liefs

Geplaatst

Itsus, ik hoop dat je gauw de uitslag het want dan kunnen ze er wat doen. Zou een hoop verklaren. Ik hoop dat die maagbeschermer wat helpt idd. Ik ben inmiddels van de diarree af maar gisteren een paar uur na het avondeten weer met golven kotsen. Ik ben inmiddels weer afgevallen was ik in totaal 4 kilo aangekomen het meest tot nu toe nu maar anderhalve kilo. Maandag 30 weken wat zal ik slank zijn na de bevalling ha ha ! Nou ja de kleine groeit goed en ligt op schema.

Mees, rustig aan hoor met dat gestuiter straks gaan de katten nog haarballen kotsen van ellende ! Ha ha !

Joske positief blijven hoor, ik heb in het begin ook buikpijn gehad hoeft niet op ongesteldheid te duiden Net als hoofdpijn kan goed door de veranderende hormonen komen hoor ! Kop op !

Marianne69, heerlijk hoor dat je het hartje weer gehoord hebt ! Ongelooflijk he zo'n klein kindje en dan zo'n krachtige hartslag ! Het is en blijft een wonder en zo mooi ! Geniet lekker van je roze wolk !

Sas67, veel succes morgen met de echo in DD fijn dat je moeder mee gaat.

Vanochtend een telefoontje gekregen dat de gordijnen klaar waren en die heb ik vanmiddag opgehaald en opgehangen ! Het staat prachtig zo nu is het echt 1 geheel op het kamertje en lekker licht qua kleur. Iedereen een heel fijn weekend !

Geplaatst

Hey lieve Joske, dankjewel!!! Jij ook hoor....ik blaas wat positivisme richting jou en we gaan samen voor een positieve test!!! Dikke knuf :hug: en broedse verder!!! xxx

Hey meiden, ik ben er weer!!! Ja, ik dacht, ik ga ff uit eten en gun jullie wat rust. Sorry voor mijn gestuiter hoor! :blob1:

Hahahaha Nal! Wat grappig van die werklui!! Ik lig hier ook te hinniken hoor, van jouw en de andere berichtjes. Mijn pc schudt op mijn schoot. En jij vindt ook dat die roze afscheiding van het innestelen kan komen he? Heel goed! Dat moet het zijn. En ik hoorde van Michaela dat dat ongi gevoel (ook voor jou Joske) van het uitrekken van je baarmoeder kan komen. Dus...allemaal positief. Ja, wat een zaadweer was het he? Het was heerlijk met ukkie. Hahaha, zondag wordt DE dag!! Systemoverload in Nederland, hahaha.

Nu heerlijk gegeten en weer thuis. Ukkepuk vliegt door de kamer met de andere 2 achter zich aan. Mmmm, ze zijn volgens mij drukker dan anders. Kan toch niet door mij komen; ik ben de rust zelve.... :hypocrite:

Dankje Marianne!! Hihi, zo gezellig hier. En wat gaaf van je goede echo. Meid, wat moet dat super zijn! En het hartje! Wauw:yah:!! Geniet ervan meid. En lekker dromen in bed van jullie kleine. En ook super fijn dat jij ook ongi last had en toch zwanger was. Geeft moed!

Ahh, heel goed Sas!! En het gaat helemaal goed komen bij jou hoor! Een high five voor jouw follikel!:alright:Dus morgen de echo en daarna op naar de punctie. Lief dat je mams meegaat! Ach, die arme vriend van je. Klinkt gaaf, maar ook wel tikkie eng. Geblinddoekt in een helikopter onder water?? Hallo!!! Wat een held is hij! Knuffel voor jou v.e. stuiterbal :-)

Hahaha Jeanine, dat zou heel goed kunnen! Die arme dieren, hihi. Ze komen rollebollend de trap af achter een bolletje wol aan. Hebben ze het stuiteren van mij of andersom??

En super dat de gordijnen er waren en nu alles helemaal mooi is. Wauw, zo gaaf hoor. Doe nog maar s een klein fotootje, want volgens mij is het heel mooi!!

Nou, het is alweer zaterdag Wat gaat het snel!!!:msn-wink:

Nu in alle rust op naar zondag.....! :woohoo:

xxxx, meesje. :toothy9::toothy9::toothy9:

Itsus, lief dat je voor me bidt! :toppie:

Geplaatst

Mmmmmm.....zal ik een ticker maken voor het aantal uren dat ik nog moet wachten voor de test? Wat denken jullie? Niet dat ik er naar uitkijk of zo... :laugh::laugh::laugh:

Geplaatst

Oh Mees, word je niet moe van jezelf?? Ga eens naar bed joh, haha! Maar je kan toch niet slapen. Heb je dit elke keer zo gehad of alleen nu? Jemigdepemig!

Geplaatst
Oh Mees, word je niet moe van jezelf?? Ga eens naar bed joh, haha! Maar je kan toch niet slapen. Heb je dit elke keer zo gehad of alleen nu? Jemigdepemig!

Nee, alleen nu!! Weet ook niet waarom. Ik denk omdat ik nu veel hoop heb dat het goed zit!!

Naar bed?? Misschien n idee. Ik heb n heerlijk stuiterbed!!

:-) mees

Geplaatst

Mees, lieverd, gaat leg. Ga slapen. Je moet zo wel goed uitgerust zijn, als je gaat testen. Ik zie je al helemaal voor me, met van die lucifers om je oogleden open te houden, omdat je de afgelopen dagen heb staan rond stuiteren...hahahah...op deze wijze haal de zondag niet.

Geplaatst

Hahahaaaaa, "gaat leg". Zooooooo grappig!!!

Ok, ik lig nu want ik moet de zondag idd wel halen. Ff nog lezen en dan oogjes toe, snaveltje dicht....

Xxxx, mees

Geplaatst

Itsus, sas, jeanine en mees,

Bedankt voor jullie lieve woorden! Ik had ook helemaal niet verwacht om t hartje te horen kloppen. Geen verwachting, dus ook geen teleurstelling, zal ik wel gedacht hebben. Dat je dat normaal pas hoort bij 11/12 weken maakt t nog bijzonderder!

Jeanine, doe ons n fotootje!? Ben benieuwd hie t allemaal staat en natuurlijk ook de nieuwe gordijnen erbij. Heerlijk joh dat t allemaal klaar is! Wij moeten nog beginnen, onze slaapkamer splitsen... Manlief heeft nog zoveel te klussen!

Gister zijn we naar de kraamzorg winkel geweest hier op t dorp en hebben n afspraak voor volgende week. Deze week ook n verloskundige gaan regelen.. Oh ben zo blij dat t normale traject begint! Alleen nog ff de combinatietest en dan hebben we alle hobbels gehad... Op de bevalling na dan, maar daar denk ik nog niet over, brrrr ;)

Mees aka Stuiterbal, nog 1 dagje, hou je t nog vol?

Heb je nog lekker kunnen slapen?

En sas, veel succes vandaag! Op naar n top ei!

Liefs van n roze wolk 

Geplaatst

Hey Marianne, ja gaaf hè, zo'n hartje horen kloppen. Jij hebt vast heerlijk geslapen :-)!!

Ik ook best goed. Tikkie onrustig. Begrijp ik niets van ! En...ik droomde dat ik positief testte!

t Is dat ik beloofd heb morgen te testen anders deed ik het nu, haha. (al denk ik dat ik in t echt niet positief test ivm m'n ongigevoel en geen zwangerschapstekens)

Hey, ik zag dat je emoji gebruikte Marianne. Ik wist niet dat dat kon. Ga ik ook doen nu. Willen jullie ff laten weten of je emo's ziet?

Ok, hup hup mees, eruit. De meiden ophalen en kletsen... 

Xxx, stuiterbal 

Geplaatst

Mees, er komt ineens een titel van een carnavalskraker uit de jaren 70/80 in mij op na al je gestuiter hi hi !!!! " Ik ben zo stoned als een garnaal "

Ik zal zo even een paar foto's maken van het kamertje !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden