Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het ziekenhuis belde net. Ik moet morgenochtend om kwart over 11 een echo laten maken in utrecht. Ze willen mijn baarmoederslijmvlies controleren. Vraag me af waarom. De vpk die ik aan de telefoon had wist dat ook niet. Spannend morgen.

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ben ik weer....:icon_salut:

Ik heb toch even het vpk spreekuur gebeld. Het was me allemaal niet helemaal duidelijk. Ik ben eigenlijk wel gerustgesteld hoor. Het kan zijn dat het oude stolsels waren die in de holtes naast de baarmoeder (de plek waar ze verdoven en de punctie doen) zijn blijven zitten en gisteravond loskwamen. Dit is het meest waarschijnlijke. Ik ging me in een keer allerlei spookbeelden in mijn hoofd halen...wat als het uit de baarmoeder komt...dan ben ik m'n emmy's kwijt! Maar goed...dat is dus niet het geval.

Ze gaan voor de zekerheid even mijn bms controleren om te kijken of het dik genoeg is of dat ik nog wat meer utrogestan moet gaan gebruiken.

Met dat ik dit schrijf realiseer ik me dat ik vergeten ben om te vragen waarom dat niet goed zou zijn terwijl het tijdens de fm metingen altijd keurig was....stom! we gaan het morgen horen!

Geplaatst

EDR, wat een spanning zeg! Gelukkig is het nu wel gestopt maar ik ben toch erg benieuwd wat ze morgen zeggen. Beter dat je even niet gaat werken als je zo emo bent de laatste tijd. Het is ook niet niks natuurlijk......

Hmmmm ik ben na de IUI ook alleen van het knuffelen, je weet maar nooit!

Hier alles rustig. Morgen eindelijk !!!!!! de 1ste IUI na mijn miskraam. Kan niet wachten....Morgen kom ik officieel op het wachtbankje zitten.

Liefs Sil

Geplaatst

hahahah EDR we zaten tegelijk te typen. Nou dan is dat ook weer duidelijk en 'n zorg minder. Toch?

Sterkte meid morgen

Geplaatst

Dank je hoor! voor jou gaan er ook weer spannende tijden aanbreken. Vind je het moeilijk? Deze 1e keer na je miskraam? iedereen kan wel zeggen...je weet dat je zwanger kunt worden...maar daar heb je nu even niks aan! Je staat er weer voor met alle spanningen die het met zich meebrengt! Kom er gezellig bijzitten morgen!

liefs esther

Geplaatst

@Esther: ze meten je BMS omdat je bloed verloren bent en daarbij zit meestal ook BMS. Normaliter als je menstrueert, wordt je baarmoeder helemaal schoongemaakt zegmaar en daarna bij de volgende cyclus begint het weer opnieuw geleidelijk aan te groeien en wordt het steeds dikker. Dus ze willen gewoon ff checken of je BMS nog dik genoeg is.

Geplaatst

Hai Esther,

Heel veel succes morgen. Ik zie nu pas wat voor een hel je bent doorgegaan. Ik had het dus niet goed gelezen (sorry) en hopelijk (ik denk het wel) zit alles goed. Ik zal extra voor je duimen. Nathalie, het gaat verbazend goed na de punctie. Vanochtend al geen bloedverlies meer. Voor alle anderen, heel veel succes.

liefs,

Elly

Geplaatst

Nou we zijn weer terug van het EMC... Ze hadden dus 5 eitjes gevonden, waarvan er maar 2 bevrucht zijn, de ene is teruggeplaatst met 6 deling en de ander met een 8 deling. helaas voor de 3e keer weer geen Cryo's maar laten we hopen dat we die ook niet nodig hebben... All Aboard For The Emotial Rollercoaster. Ze zeggen altijd, 3x is scheepsrecht....

Geplaatst

Hi Esther, nou wat een gedoe allemaal. Ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt en dat je baarmoederslijmvlies nog mooi dik is.

Ik voel me erg moe en heb totaal geen energie. Ik was vanmiddag vrij en heb geslapen. Nu ben ik wakker maar nog steeds moe. Ik denk dat het van de Pregnyl komt.

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

jee Esther wat een spanning voor je zeg.

Maar ik ga dervan uit dat het niks is hoor. het was gelukkig maar een beetje he en als het nu weer helemaal weg is zou ik me niet zo druk maken(zegt stresskip heel stoer) Morgen ben je vast gerust gesteld.

Hier gaat alles wel zijn gangetje, energie voor 10 en een wijs en goed besluit genomen ik dien morgen mijn uitslag in. Manlief wil niet dat ik nog wat doe, hij is zo bang dat het weer misgaat. Ik ben huishoudelijkehulp bij de zorgboog. Hij zegt we kunnen het makkelijk missen jij blijft lekker thuis.Moet er ook wel bij zeggen dat ik maar 13 uurtjes werkte:) Oh wat een heeeeerlijk vooruit zicht zeg niet meer werken.

Hoe is het met de rest van de wachtende dames? Houden jullie het nog vol.

dikke knuffff voor allemaal!

Geplaatst

Wat een spannende weken hier weer zeg, jeetje. Esther heel veel succes morgen. Fijn dat ze zo snel en concreet reageren. De andere meiden ook veel succes en sterkte op het wachtbankje. Laat jezelf niet gek maken!

Henne

Geplaatst

ja, ze reageren idd wel heel netjes hoor! keurig op tijd teruggebeld en die vpk die ik sprak van dat vpk spreekuur nam ook echt de tijd voor me. Ze ging me van alles uitleggen. Voelt wel goed.

Bitch...wat een luxe joh, niet meer hoeven te werken. Maar zou je dat op den duur niet gaan vervelen? Ik merk dat ik na een bepaalde periode weer de kriebels krijg. Ik ga alleen maar geld uitgeven als ik teveel vrij ben! Maar voor nu...genieten meis!

Yvonne...vervelend dat je je een beetje lamlendig voelt. Hoeveel pregnyl moest je spuiten? ik moet zeggen dat ik het wel herken hoor, die moeheid. Ik wijt ( is wijt nou met een d of met een t?) het aan de progesteron.

Nathalie en henne...thnx.

Ik moet zeggen dat de dagen me tnt nog snel gaan hoor! Morgen over een week moet ik ongesteld worden. Het gaat hard. Dit weekend lekker druk. Morgen gaat m'n schoonmoeder mee naar utrecht...ze vond het veel te ver nu alleen...schattig!

Morgen is ook mijn mannetje jarig dus morgenavond feest. Ik heb alleen nog geen cadeau! Hij had al een nieuwe tas gehad in september (is begonnen met een nieuwe studie) maar ik vind niet dat ik morgen zonder wat aan kan komen! Alleen met wat...

Zaterdag en zondag ook de hele dag onder de pannen en dan is het alweer maandag...tijd vliegt.

liefs esther

Geplaatst

Esther veel succes morgen! Houdt je mannetje van lezen?? Haar naam is Sara -Tatjana (de?) Rosnay (dit verhaal vergeet je nooit meer!)

Hellen?? Ik ben zo benieuwd naar je, heb je niet de neiging om eerder te testen? Ik zou echt niet 3 weken kunnen wachten.

Geplaatst

Hee Esther,

Wat een akelige dagen heb je achter de rug zeg! Ik wens je heel veel sterkte morgen en ik duim voor je! Ook wel fijn om vrij te zijn lijkt me, vooral als je dit soort dingen mee maakt!

Voor de rest iedereen nog heel veel succes met wachten:unsure:

Geplaatst

Esther, jij sterkte morgen; hopen dat alles oké is.

Voor jou én voor alle anderen op het beruchte bankje: veel succes en op naar stapels positieve testen, hoor!

Geplaatst

Hee,

Groentje; We gaan idd voor alles groen laten we deze maand het eens anders doen.

Edr; Hoe is het ??

Anja; Hoe gaat het vandaag met jou??

En met de rest van de meiden!!!

Sas

Geplaatst

de tweede week is ingegaan.. 't wordt nu wel eng hoor

ik durf amper naar de wc :rolleyes2: en ik denk soms dat ik vanalles voel lopen maar dan is het gelukkig alleen maar de witte substantie van die balletjes utrogestan.. de arts zei namelijk dat het hormoon wordt opgenomen en dat vet er daarna meestal gewoon weer uitkomt...

ow wat is dit toch klote zo tussen hoop en vrees leven...

Geplaatst

Ik weet helemaal wat je bedoeld, Sen (en ik denk iedereen die hier rondneust).

Ik heb gister mijn laatste pregnyl-spuit gezet en vandaag is het precies 1 week geleden sinds de TP.

Esther, hoe is het gegaan vandaag? Alles goed?

Groentje, helemaal mee eens: Alles groen, dat gaan we doen! :wav:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden