Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat heb je teruggeplaatst gekregen? (hoeveel cellig? of was het morula of blastocyst?). In avondlicht ziet het streepje er ook lichter uit, morgen weer testen!

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ze konden niet meer tellen hoeveel cellig het was. Hebben het overigens niet gezegd. Ik ga morgen wel weer testen. Kijk ik gelijk even op die van vandaag bij daglicht haha. Thanks dat ik ff tegen je aan mocht praten...

Geplaatst

Natas is het het teststreepje wat je ziet? MOet je echt heel veel moeite doen om het te zien?

Ik heb de hele week al een goed gevoel bij jou. Vraag me niet waarom maar het is zo. Het zou me niks verbazen als de streep morgen dikker is. Maar wil je ook niet blij maken met....

Moeilijk hoor....

Geplaatst

Tuurlijk meis! Niets meer drinken nu, en morgenvroeg weer testen. Geeft toch niet dat je getest hebt joh.. het is wel of niet raak, maar we maken zelf van die rare kronkels. Je weet in ieder geval dat er iets gaande is en hoe dat uit gaat pakken daar heb je geen garanties voor. Ik vind het positief hoor..

X Pieneke

Geplaatst

Ik blijf je lastig vallen Natas. Als je nou morgenvroeg wederom hetzelfde resultaat heb, rij dan even naar het Kruidvat en koop een voorraad testen van verschillende merken. Als het jou gerust stelt, moet je er gewoon een paar centen tegen aan knallen. Wat je ook kunt doen is je huisarts bellen en aangeven dat je positief getest hebt en een verwijzing vragen voor bloedprikken. Als je het ziekenhuis belt, heb je grote kans dat je nul op het rekest krijgt en moet wachten tot de geplande datum..

Excuseer mijn enthousiasmerende aard, zo steek ik nu eenmaal in elkaar!

X Pieneke

Geplaatst

Ohw....natas...ik was zo benieuwd of je al getest had en ja hoor! Meid wat een spanning en onzekerheid! Ik heb vorige week met precies dezelfde test getest en ik had ABSOLUUT GEEN rechtopstaand streepje hoor! Nul, nul!!! Zelfs niet onder de lamp en daglicht noem maar op. En we hebben echt goed gekeken.

Dusseh....ik snap je onzekerheid maar er gebeurt wel degelijk iets bij je, anders heb je niet zo'n streepje, hoe vaag ook. Net wat pieneke zegt...morgenochtend weer testen hoor!

Oh meid wat spannend. Bah, zit helemaal met je mee te zenuwen! Maar wat zou het super zijn zeg! Laat je het morgenochtend weten?

Ik ga vannacht voor je duimen hoor. sterkte en ik hoop dat je nog een beetje slaapt.

liefs esther

Geplaatst

Natasja, wat spannend! Ik ben heel benieuwd, en ik hoop dat je met de volgende test een duidelijker streepje krijgt. Heel veel succes met testen!

Geplaatst

Ik wil iedereen die negatief heeft geweest/ ongi is geworden heel veel sterkte wensen!!! En de meiden die nog moeten testen ook heel veel succes en op naar groene regels, zet hem op!

Geplaatst

Oh Natas..lees hier net dat je gisteren al hebt getest..

Zal gewoon vandaag een clear bleu test kopen met venster...veel duidelijker dan die streepjes.

Op de test van gisteren kijken bij daglicht zou ik niet doen...heb ook wel gehad dat er bij de test niks zichtbaar was en de volgende dag een heel vaag streepje...er staan ook bij de beschrijving vaak dat je niet later dan 1o min.bijv. moet aflezen....

Clear bleu is gevoeliger dan kruidvat nog en duidelijker kun je t niet hebben met tekst zwanger of niet zwanger.

Ohhh..spannend hoor!

Ik blijf de berichten in de gaten houden vandaag!

Geplaatst

Oh Natasja ik hoop het zoooo voor je! Ik heb bij vage testen een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant wil ik roepen 'een streepje is een streepje', maar ik heb ook mijn eigen ervaring en die is niet zo positief. Maar toch, je bent over je NOD heen en dat was ik nog niet. Dus ik hoop heel erg hard dat de vage streep vanochtend een stuk duidelijker is en dat je gewoon zwanger bent meid!

Henne

Geplaatst

Oh, Natas, wat ongelooflijk spannend! Ik ben wel van streep = streep dus vind het er goed uitzien, maar kan me je reserves heel goed voorstellen. Succes!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Dit wordt wederom een spannende dag!

@Natasja, volgens mij is een streep een streep....

Heel veel succes allemaal!

Groetjes,

Tamara

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Natasja hoop dat je vandaag veel duidelijkere streep ziet!

Tamara, jij mag ook al bijna testen. Nog 2 dagen te gaan. Voel je al wat?

Ik zit zelf op wachtdag 7 en voel al 5 dagen alleen maar menstruatiepijn:sad1:.

Geplaatst

YES!!! Het streepje was vanochtend duidelijker!

Heb het ziekenhuis gemaild om te vragen om een bloedtest.

Ik kan het nog niet geloven, denk pas als het ziekenhuis mijn vermoeden bevestigt dat het gaat doordringen.

In ieder geval iedereen bedankt voor het zo met me meeleven in deze dagen.

Iedereen op de wachtbank succes!!!!!! Geef niet op.

Liefs

Natasja ongeloof

Geplaatst

Natas, wat super!!! Van harte gefeliciteerd meis, geniet maar van het mooie streepje en laat het idee dat je mama gaat worden lekker tot je bezinken!

Geplaatst

Yes! Geloof het nou maar! Maar ik kan het me voorstellen hoor, dat je eerst zekerheid wil voordat je toegeeft aan je blijheid... Toch alvast gefeliciteerd want volgens mij zit je goed, eindelijk!!

Caroline

Geplaatst

Natas meid van harte gefeliciteerd! Wat een wonder zeg, na 3 icsi's nu met een cryo zwanger! Heel erg gegund is het jullie.

Pfff....wat een spanning zeg en wat fijn dat het vanmorgen duidelijker was dan gisteren. Nogmaals gefeliciteerd.

liefs esther

Geplaatst

OEHHHHHHHHH YESSSSSSSSS !!!!!:bf_new:

Hopelijk laten ze je niet wachten tot vrijdag voor een bloedtest...ohh wat gaaf zal dat zijn Natasja!!!

Lachen..lijkt wel of iedereen die maar 1 oog open had vanmorgen de computer heeft aangezet uit nieuwsgierigheid !!!

Ben erg blij voor je!

Groetjes Manon.

Geplaatst

Hey Natasja,

Van harte gefeliciteerd meid!

Eindelijk eindelijk weer een groene regel erbij...

Hoe voel je je?

Groetjes,

Tamara

Geplaatst

Hi Talya,

Ja idd nog twee dagen te gaan.

Heb er helaas geen goed gevoel over, gisteren mijn laatste dag met die bolletjes, dus ik zal binnen nu en korte tijd ongesteld worden denk ik :-(

Liefs Tamara

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden