Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Natas, spannend hoor! Je zit hier ook al zooooo lang op het forum, kom op he! We duimen allemaal met je mee...

Krisje, ik hoop voor je dat het misschien innestelingsbloed is en dat het niet door zal gaan zetten.. hou je ons op de hoogte??

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Officieel is a.s. zaterdag mijn testdag, maar omdat dat in het weekend valt en puncties en echo's voorgaan moet ik wachten tot maandag, dan moet ik naar het ziekenhuis voor een test, als dat nodig is...

x

Geplaatst

Oh eh, ik denk niet dat ik vanavond ga testen hoor. Ga denk ik wel zo een test halen! Ik durf echt niet te testen voor mij niet ongi dag (en die is morgen). Schijterd die ik ben.

Geplaatst

Ja maar Otjes, ik heb geen idee hoe mijn cyclus nu loopt, wanneer mijn eisprong zou zijn geweest of wanneer ik ongi zou moeten worden, dit is mijn 1ste behandeling dus weet daar niet veel vanaf.

Hoe zou ik dat uit kunnen rekenen??

Veel succes met testen morgen !

x

Geplaatst

Jeetje kris, wat lang zeg!

Ik hoop voor je dat het ZH gelijk heeft en dat het niets te betekenen heeft...

Ik heb 1 keer bloed gehad met een nega test, en een keer bloed met een posi test....

Natas, had ik ook hoor! Durfde pas op de dag zelf te testen....

xxxxxx

Geplaatst

Ik hoop inderdaad dat het ziekenhuis gelijk heeft!

Bedankt voor je reactie iig daar krijg ik weer een beetje hoop door...en dat is toch wel prettig nu!

x

Geplaatst

Dat zou bij mij 27 sept. dan zijn geweest..dan is het nu veel te laat voor innestelingsbloed, denk ik...ik wordt gek van mezelf, maar ik kan het niet laten om eraan te denken, maar dat is vrij logisch natuurlijk!

x

Geplaatst

Hi Sil,

ik ben idd mijn testdatum vergeten toe te voegen; dit is 13 okt.

Ik moet ook allemaal ff kijken hoe t werkt op het forum. Jullie hebben een eigen taal (wel heel duidelijk by the way) en ook moet ik nog ff uitzoeken hoe alles werkt met je profiel etc.

Esk proficiat!

Geplaatst
Dat zou bij mij 27 sept. dan zijn geweest..dan is het nu veel te laat voor innestelingsbloed, denk ik...ik wordt gek van mezelf, maar ik kan het niet laten om eraan te denken, maar dat is vrij logisch natuurlijk!

x

Laat je niet gek maken Krisje! Dit piekeren heeft geen nut. Je maakt jezelf zo helemaal gek. Het is makkelijker gezegt dan gedaan, ik weet het.

Je kunt nu ook nog een innestelingsbloeding hebben hoor. Dit kan zelfs nog met een week of 6 van de zwangerschap nog gebeuren. Blijf hoop hebben totdat je zeker weet dat het niet goed is. Ik duim voor je!!!

Liefs Elke

Geplaatst

Natasja,

Heel veel succes morgen. Wat goed dat je tot nu toe nog niet getest hebt, weet niet of ik het zou volhouden, petje af.

Ik duim met je mee.

Liefs Linda

Geplaatst

Krisje!

Laat je inderdaad niet gek maken.. Als je in een behandeling zit kun je niet uitrekenen wanneer je ongesteld moet worden, omdat alles kunstmatig wordt gereguleerd door de medicijnen (bij een cryo TP in de natuurlijkecyclus heb je er iets meer zicht op!)...

Je moet je punctie zien als het tijdstip waarop kunstmatig je eisprong plaatsvindt. Hier kun je verder niets uit afleiden wat betreft de dag dat je ongesteld moeten worden, omdat je ws. ook de bekende bolletjes gebruikt die de ongi kunnen uitstellen.

Bij bruin bloed kun je niet meer dan afwachten! In 50% van de gevallen kan het goed zitten, bij de andere 50% zit het niet goed. Je kunt echt niets anders dan afwachten of gewoon testen als je niet kunt wachten. Je zit nu op wd 10 na je TP, met een gevoelige test weet je misschien meer....

X Pieneke

Geplaatst

Hoi meiden, is het nog een beetje uit te houden? Spanning lijkt wel om te snijden hier! Logisch ook natuurlijk met al die onzekerheid. Je kunt jezelf helemaal gek maken, en je lichaam doet dat ook graag voor je...

@Suze, wat een teleurstelling! Wat ontzettend jammer meid, heel veel sterkte.

@Cindy, natuurlijk geen probleem. Op volgorde testdatum is lekker duidelijk.

@Krisje, wat een onzekerheid he? Ik had dat ook bij mijn vorige tp, echt zooo vervelend. Want er is echt geen touw aan vast te knopen. Zolang het niet helderrood is, is er hoop!

Hier natuurlijk nog geen nieuws, zit pas op wd 2. Ik heb het gevoel dat het raak is. Ik weet het, het slaat echt helemaal nergens op! Als het negatief uitpakt is de klap misschien ook weer harder.... maar toch.

Wachtbankje Oktober

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Sen1972, ICSI 19 sep TP 2 emmies, 1 okt testen

Janet, TP 2 emmies, 1 okt testen

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt testen

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

Cindy1975, cryo tp 21 sept, 5 okt testen

EDR (esther), 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

Agnes, 3e cryo TP, 5 okt testen

Suze1975, 5 okt testen

Joy1, tp 22 sept, 6 okt testen

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

Natasja, cryo tp op 25 sept 7 okt testen

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

SIL, 3e IUI op 25 sep, 9 okt testen

Aramat (Tamara), 1e ICSI op 27 sep, 9 okt testen

Dorine (Simonja), 29 sep TP van 2 cryo's, 11 okt testen

Meisje81 (Es), TP op 27 sep, 11 okt testen

Wolkje, IVF, 27 sept TP 2 emmies, 11 okt testen

Krisje, 1ste icsi, 25 sept TP 2 emmies, 12 okt testen

Joycex (Joyce), tp 28 sept, 13 okt testen

Mama27, 2e IVF 30 sept TP, 13 okt testen

Nienke79, tp 2 cryo's, 15 okt testen

Marionh67, 3e ICSI, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

Marli01, 2 okt tp 2 emmies, testen....?

Manoah, cryo tp op 2 okt, 17 okt testen

MissC (Cindy), 1 IVF 4 okt TP, 17 okt testen

lfs,

Nienke

Geplaatst

Dat zelfde gevoel heb ik ook Nienke, dat het raak is.

Het is weliswaar mijn 1e IVF maar vanaf dat ik ermee begon heb ik zo'n gevoel, en met GOD zijn hulp zal het allemaal goed komen. Ik voel me kalm en probeer relaxed te blijven. Maar het is dan ook pas mijn 1e WD. Ik laat het allemaal op me afkomen, verder kunnen we toch niets anders doen dan wachten.

Liefs Cin

Geplaatst

Bedankt dames voor jullie reacties, ik kan weer positief denken, was straks een beetje overdonderd en erg geschrokken, en het is niet helderrood, dus er is inderdaad nog hoop!

Ik ben bang dat testen nog te vroeg is, geen bloed geeft moed, die spreuk gaat hier in dit topic wederom op!

Ik ben ook benieuwd hoe het met de testdames zit??

x

Geplaatst

Hey Cindy,

Misschien zijn we wel gek, jij en ik :-P. Deze positiviteit ervaar ik in ieder geval als een stuk fijner dan de onzekerheid van mijn afgelopen 2 pogingen. Ik voel me sinds de tp net een verliefde puber, haha. Loop alleen maar te grijnzen.

Dan maar een hardere klap, mocht het zover komen. Maar dat denk ik dus niet, hihi.

lfs, Nienke

Geplaatst

ja idd. Ik ben juist bang om te gaan stressen en dat het fout afloopt door teveel stress (weet niet of dat echt kan magoed). Ook omdat ik juist het idee heb dat het alleen door de endometriose moeilijk is om spontaan zwanger te raken. Dus ik heb sterk een gevoel dat mijn lichaam het gaat accepteren.

Hopelijk voelen we ons zoals het is. En hebben we over +/- 2 weken een positieve bevestiging.

Liefs Cin.

Geplaatst

Krisje, wat een onzekerheid meid! Hou nog even de moed erin....broekloeren zal zeker weten om de 5 minuten zijn maar daar ga je je helemaal gek mee maken. Misschien heb jij wel een late innesteling...dat kan toch ook?

Natas, wanneer ga je nu testen dan? Ik ben wel heel erg benieuwd in ieder geval heel veel succes.

Joycex, je bent door Nienke, volgens mij, op het lijstje gezet. Lekker gevoel heh dat je erop staat!

Volgens mij hebben we morgen geen dames die moeten testen. Overmorgen pas....

Spannend!

Cin, ik heb dat gevoel ook altijd hoor. Niet negatief denken of instellen want dan kun je je lichaam beinvloeden. Dus klinkt helemaal niet stom. Ik denk er net zo over.....

Liefs SIL

Geplaatst

Hoi, hoi,

Test is binnen..... Nu maar hopen dat de rode duivel nog aantal maanden wegblijft :-).

Probeer je niet gek te laten maken hè. Weet dat het moeilijk is. Het gaat me eerlijk gezegd ook beter af tijdens de derde ivf dan de vorige twee keren en tijdens de iui's. Behalve de laatste paar dagen. Gelukkig is het op mijn werk nu redelijk druk, dus heb je geen tijd om je er druk over te maken. Behalve als ik naar het toilet moet dan en dat probeer ik dan maar uit te stellen.

Succes meiden, zet hem op. Duim, duim, duim, duim

Liefs

Natas

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden