Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey Krisje,

wat erg voor je, doe het lekker rustig aan de komende weken om de 2e poging met volle kracht te beginnen. Heel veel sterkte meid.

Ik heb sinds de TP (zondag) nachtmerries...heel vreemd, kan het totaal niet plaatsen.

Talya ook welkom hier en op naar nog een positieve test!

Gr. Cin

Geplaatst

Hi Talya,

Tja, tis nog niet echt veel jammer genoeg!

Hopelijk blijft het hier niet bij.

Groetjes,

Tamara

Geplaatst

Tamara,

Het gaat vandaag eigenlijk wel heel goed. Heb alleen last van mijn rug maar geen krampen!!! Maar ja dat kan zo weer anders zijn. Maar iniedergeval geen bloed!!! Wordt er wel gek van hoor......

En hoe is het met jou??

Lfs Es

Geplaatst

Hi Es,

Nog steeds regelmatig krampen.

Ben in mijn pauze naar het Kruidvat gegaan om een test te halen.

Maar toen ik voor het schap stond durfde ik het gewoon niet en ben heel hard weggelopen, wat een held hey....

Het voelde gewoon niet goed, gewoon nog steeds het idee dat ik ieder moment ongi word. Ben daarna doorgelopen naar de V&D om te checken of het al zover is.... Hoezo rustig en kalm blijven, hahahaha.....

Geplaatst

Dag Es,

Het gaat wel...Ik heb wel menstruatiepijn, vooral gisteravond. Ik dacht dat ik elk moment ongesteld kon worden. Vandaag heb ik alleen wat lage rugpijn en beetje buikpijn.

Ik zit nu telkens naar mijn lichaam te luisteren of ik al wat voel. Ik voel alleen menstruatiepijn. Ik word er gek van!

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Sen1972, ICSI 19 sep TP 2 emmies, 1 okt testen

Janet, TP 2 emmies, 1 okt testen

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt testen

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

Cindy1975, cryo tp 21 sept, 5 okt testen

EDR (esther), 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

Agnes, 3e cryo TP, 5 okt testen

Suze1975, 5 okt testen

Joy1, tp 22 sept, 6 okt testen

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

Natasja, cryo tp op 25 sept 7 okt testen

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

SIL, 3e IUI op 25 sep, 9 okt testen

Aramat (Tamara), 1e ICSI op 27 sep, 9 okt testen

Dorine (Simonja), 29 sep TP van 2 cryo's, 11 okt testen

Meisje81 (Es), TP op 27 sep, 11 okt testen

Wolkje, IVF, 27 sept TP 2 emmies, 11 okt testen

Krisje, 1ste icsi, 25 sept TP 2 emmies, 12 okt testen

Talya, 1e ICSI, 30 sept TP 1 emmie, 12 okt testen

Joycex (Joyce), tp 28 sept, 13 okt testen

Mama27, 2e IVF 30 sept TP, 13 okt testen

Nienke79, 3 okt tp van 2 cryo's, 15 okt testen

Marionh67, 3e ICSI, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

Marli01, 2 okt tp 2 emmies, testen....?

Manoah, cryo tp op 2 okt, 17 okt testen

MissC (Cindy), 1e IVF, 4okt TP 1 emmie, 17 okt testen

Leejoo, TP 1 cryo, 18 okt testen

Geplaatst

Hi dames,

Ik heb er vandaag precies een week opzitten. Tot nu toe ging het heel snel voorbij dus ik mag niet klagen. Wel heb ik soms flinke steken in mijn onderbuik dus ik ben benieuwd wat het deze keer gaat worden. Ik wacht maar (rustig) af.

Geplaatst

Heee meiden, ook ik wat last van lage rugpijn, het is wat zeurderig en ik ben moeeeeeee, het is nu half 3 en ik kan zo wel slapen.

Krisje, meid wat kl*te, erg verdrietig, ja er zijn zat meiden die weten hoe je je voelt, een schrale troost maar misschien sterkt het je wat.

Succes.

Liefs

Geplaatst

Tamara, ik zie het al helemaal voor me. Het wegrennen voor de test en dan gelijk naar V&D.

Nou hier is het rustig. Geen klachten MAAR gistermiddag voelde ik ongi krampjes en dacht dat ik ongi zou worden ergens in de komende tijd.

Vanochtend geen ongi. Net kreeg ik weer kramp en ik dacht dat ik nattigheid voelde (lekker praatje, sorry). Ik naar de wc en ik durfde mijn broek niet eens te laten zakken. Pffff der zat gelukkig niks in. Maar voor de zekerheid even een wc-papiertje er langs gehaald.

Pfffffffffffffffffffffffff daar zal ook helemaal niks in.

Vanochten was ik lekker relaxed. Zal de stress nu toeslaan?

liefs SIL

Geplaatst

Hey Sil,

Ja, ik herken dat, ik durf ook niet goed in mijn broek te kijken. Maar ik mag zo om drie uur weer 2 van die fantastische balletjes inbrengen, dus dan moet ik wel. Maar het wordt steeds enger....

Tja, het blijft moeilijk.

Ga jij vrijdagochtend testen?

Geplaatst

Hoi Tamara en Talya,

Ik herken jullie verhalen zo erg. Het lijkt wel of dat alles hetzelfde is....

Gisteren had ik echt een off day omdat ik gisterenochtend wat bruine afscheiding had. Na een uur was het helemaal weg maar toch over de zeik het ziekenhuis gebeld.

Ik heb nu voornamelijk last van mijn onderrug. Echt heel erg dat heb ik normaal echt nooit. Verder heb ik vandaag geen last van mijn buik maar dat kan binnen een uur weer anders zijn.

Ik ga wel echt om het uur na de wc en als ik dan geen bloed zie dan ben ik weer opgelucht. Ik hoop zo dat het goed is maar ik weet het gewoon echt niet. Ik zou willen dat ik nu kon gaan slapen en vrijdag wakker kon worden.

Ik mag vrijdag testen ben echt zo benieuwd. Ik hoop dat ik vandaag of morgen niet ongesteld word.

Maar ik moet ook wel zeggen dat je echt alles voelt wat er gebeurd in je lichaam. Af en toe vind ik het ook moeilijk te accepteren dat dit allemaal moet gebeuren waarom wordt ik niet gewoon zwanger en iedereen wel!! Hebben jullie dat ook?? Natuurlijk ben ik heel erg blij dat de mogelijkheid er is.

Nou wat een verhaal weer. Succes Lfs Es

Geplaatst

Nou net nog ff gecheckt, de bolletjes moesten erin, nog niks in zicht....

Brrrrr....echt scary hoor, wat we allemaal door moeten maken.

Hopelijk komt het goed en hebben we over 8 1/2 e maand gezond kindje...

Geplaatst

Hey Marion, check! Ik heb echt precies wat jij hebt... Alleen een uurtje of wat later heb ik geen last meer en ben ik weer topfit... FRUSTRATING! :BangHead:

Ik moet nog super lang wachten, haha. Ik zou al zoooo blij zijn als ik over het weekend heen ben zonder bloed, want zover heb ik het nog niet eerder gered.... en denk nog steeds dat het raak is...

Meiden we houden gewoon een collectieve wachtweek-herfst-slaap.. Jammer alleen dat we dan niet meer met elkaar kunnen kletsen :icon_geek:

lfs,

Nienke

Geplaatst

Nou de eerste week wachten zit er voor mij ook op, nog maar 1 week te gaan :waiting:

Ik moet zeggen dat ik er dit keer wel een goed gevoel over heb. Hopelijk klopt mijn gevoel weer net als altijd ;-) . Ga er alleen niet te veel op hopen dan is de teleurstelling als het straks toch mis gaat niet zo heel groot.

Ik merk nu dat ik af en toe misselijk ben (had ik bij de 1e x zwanger zijn ook) en dat ik 's avonds redelijk op tijd naar bed wil.....

Maar goed je kunt er eigenlijk niks over zeggen. Het is gewoon nog afwachten. Volgende week dinsdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis staan. Denk dat ik maandag alvast thuis even ga testen.

Hoe is het met de rest op het wachtbankje? Houden jullie het allemaal nog een beetje vol?

Groetjes Marjon

Geplaatst

Pfffft killing hè dat wachtbankje.... En zeker de 2e week.

Ik zit er pas net op en kan de klok wel vooruit kijken.....

Meiden die bijna mogen testen heel veel succes!! Hopenlijk komen er in de komende dagen een boel groene regels bij.

Geplaatst

Wachtbankje Oktober

Hellen, ISCI TP cryo, 1 okt testen

Sen1972, ICSI 19 sep TP 2 emmies, 1 okt testen

Janet, TP 2 emmies, 1 okt testen

Bitch1806 22 sep tp van 2 emmies 3 okt testen

Esk, IVF 18 sept TP, 4 okt testen

Sas, 1ste icsi, tp 1 emmie, 4 okt. testen

Ilse03, cryo tp 20 sept, 5okt testen

Anja icsi tp 20 sept,5 okt testen

Cindy1975, cryo tp 21 sept, 5 okt testen

EDR (esther), 3e isci 21 sept TP 2 emmies, 5 okt testen

Agnes, 3e cryo TP, 5 okt testen

Suze1975, 5 okt testen

Joy1, tp 22 sept, 6 okt testen

Yvonne, 3e IVF 22 sept TP, 7 oktober testen

ms78, cryo tp op 23 sept 7 okt testen

Natasja, cryo tp op 25 sept 7 okt testen

Groentje, 3e IVF 24 Sept TP, 9 okt testen

SIL, 3e IUI op 25 sep, 9 okt testen

Aramat (Tamara), 1e ICSI op 27 sep, 9 okt testen

Dorine (Simonja), 29 sep TP van 2 cryo's, 11 okt testen

Meisje81 (Es), TP op 27 sep, 11 okt testen

Wolkje, IVF, 27 sept TP 2 emmies, 11 okt testen

Krisje, 1ste icsi, 25 sept TP 2 emmies, 12 okt testen

Talya, 1e ICSI, 30 sept TP 1 emmie, 12 okt testen

Joycex (Joyce), tp 28 sept, 13 okt testen

Mama27, 2e IVF 30 sept TP, 13 okt testen

Nienke79, 3 okt tp van 2 cryo's, 15 okt testen

Marionh67, 3e ICSI, 2 okt TP 2 emmies, 16 okt testen

Marli01, 2 okt tp 2 emmies, testen....?

Manoah, cryo tp op 2 okt, 17 okt testen

MissC (Cindy), 1e IVF, 4okt TP 1 emmie, 17 okt testen

Leejoo, TP 1 cryo, 18 okt testen

Hallo ,

Als je het wachtbankje kopieert zorg dan dat je echt de laatste bij gewerkte hebt.

Had namelijk met tranen in mijn ogen mijn regel rood gekleurd gisteren.

Nu zie ik ik weer een lijst waar ik gewoon nog op het wacht bankje sta.(zwart)

Nu lees ik .... Hoe is het met Agnes.?

Terwijl ik al rood stond dacht ik ???!!!!

Niet dus.

Hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb.

Agnes

Geplaatst

Hoi Agnes, kan zijn dat ik de schuldige ben geweest met die wachtbank.... Dan spijt me dat echt heel erg. Denk dat ik dan te enthousiast aan het knippen en plakken ben geweest toen ik zelf weer op de wachtbank kwam en niet goed op de gekleurde regels heb gelet.. Ben er zelf ook wel eens afgevallen nadat ik al negatief was en dat is inderdaad vervelend. Nogmaals excuus.

lfs,

Nienke

Geplaatst

Krisje heel veel sterkte meid! Het heeft even zijn tijd nodig maar dan weet ik zeker dat je er met goede moed voor kunt gaan..

Liefs Pieneke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden