Ga naar inhoud

uitgerekend juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Marchan, kan me voorstellen dat je nog even wilde wachten, maar als het niet gaat, dan gaat het niet.

Ik ben erg benieuwd of het is doorgezet, zal het hier goed in de gaten houden.

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

en en.... is het al zover??

ben heel nieuwsgierig..

pff als jullie allemaal al gaan bevallen gaat het bij mij ook kriebelen hoor! haha

Geplaatst

Hi Marchan.

Ik ben ook wel heel nieuwsgierig of het heeft doorgezet. Veel succes in elk geval.

Kiet, ik heb precies hetzelfde. Iedereen begint nu zo'n beetje dus vind ik het ook steeds spannender worden. Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen. Ik ben er in elk geval klaar voor.. hahaha

Fijn weekend.

Groetjes Dorine

Geplaatst

Bij mij in de straat zijn ook 2 kindjes geboren als ik dat zie denk ik oohhhh ik wil ook haha wil ons kindje vast houden!

Geplaatst

Pff zet niet echt door hier. De hele dag al slijm en bloedverlies. VK gebeld en ik moet bellen als ik meer vocht ga verliezen. Ik heb ook een hoop harde buiken maar ze komen en gaan. Wordt een lange rit dit haha.

Ik probeer morgen weer even te berichten.

Groetjes

Geplaatst

En ik natuurlijk ook. Ik hoop voor jou Marchan dat het doorgezet heeft en dat je je meisje al in je armen hebt.

Vind het nu zo spannend worden, zeker na de bevalling van Natasja.... zo zie je maar dat het echt elk moment kan gebeuren.

Heeft iemand trouwens nog eens iets van Tessa gehoord?

Groetjes Dorine

Geplaatst

nee niets meer van gehoord... zou ze ook al bevallen zijn?

nou hier gebeurt nog niets hoor die kleine zit nog goed haha

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier dan eindelijk een berichtje van de kersverse moeder. We zijn gistermiddag om 15.00 uur uit het ziekenhuis gekomen en maken het goed. Was wel ff schrikken hoor.

We lagen net in bed (di 11/5 om 23.45 uur) en toen voelde ik wat vocht lopen. Daarna nog meer. Johan dacht dat ik hem voor de gek hield. Wat te doen? We hadden een afspraak voor die dinsdag erop voor instructies voor als dit zou gebeuren. Dus toch het spoednummer van de verloskundige gebeld. Johan was inmiddels bezig met DE TAS te pakken (dat was ik die week pas van plan te doen). Ik was heel rustig moet ik zeggen. De verloskundig heeft gevoeld aan mijn buik en onze dochter was ingedaald. Ze moest ons overdragen naar het ziekenhuis dus om (woe 12/5) 1.45 uur werden we opgenomen bij de afd. verloskunde. Diverse metingen werden gedaan en we werden daarna zo lang met rust gelaten. Het kon immers nog wel een paar dagen tot een week, twee weken duren voordat de bevalling kon beginnen. Voor Johan hebben ze een bed gehaald en zo probeerden we iets te slapen. Al heel snel kreeg ik om de 15 minuten weeën, na 4.00 uur om de 5 min. Toch maar even op de knop gedrukt. Volgens Johan moest ik me niet aanstellen (hij geloofde niet dat de bevalling was begonnen haha) en rustig blijven. De verpleegster kwam kijken: "ze was even bezig met een bevalling"! dus ik tegen Johan "en mijn bevalling dan?". Uiteindelijk kwam ze terug. Tegen die tijd had ik zulke ernstige weeën en kwam er ook een andere mevrouw bij. Ik was de weeën aan het opvangen, maar opeens had ik het gevoel dat ik poepen moest. Dat zei ik ook. Ze waren direct alert en ik mocht bij de eerstvolgende wee persen. Uiteindelijk na maar 4 persweeën is Dési geboren (met 35 weken en 3 dagen). In totaal vanaf het moment dat de vliezen braken heeft het zes uur geduurd! Heb ook maar 2 hechtingen dus het is netjes gegaan.

We moesten natuurlijk wel in het ziekenhuis blijven. Dési woog met de geboorte 2635 gr en is 47 cm. Enfin, ze heeft niet in de couveuse gelegen (iedereen in het ziekenhuis is zeer verwonderd dat het zo goed met haar gaat). Ze neemt de borst soms wel en soms niet, dan voeden we haar bij. Uiteindelijk heeft ze moeten laten zien dat ze groei vertoond en dat de labuitslagen binnen waren kregen we te horen dat alles zo goed was dat we naar huis mochten zaterdagmiddag.

Nu zijn we dan thuis. De eerste nacht zit er op. Dat van de kraamverzorging is waar. Heel vreemd een vreemde in je huis. Niet echt leuk, moet ik eerlijk zeggen. Zij heeft weer een andere mening dan al die andere mensen hebben die zich met je "bemoeien" (ik zeg het oneerbiedig, maar zo bedoel ik het niet. Ze proberen echt het beste voor je, maar het zijn zoveel gezichten die je ziet). Vandaag zit ik er ook helemaal doorheen en de kraamtranen vloeien rijkelijk.

We zijn superblij en gelukkig dat onze Désiree Anna Josina het zo goed doet en we doen ons uiterlijke best dit zo te houden.

Meiden that's it for now. Ik hoop dat jullie net zo'n superbevalling hebben als ik, maar dan niet zo onverwacht haha. Voor één ding is wel iets te zeggen: ze is er toch nog voor mijn 40e verjaardag. En ze is geboren op mijn uitgerekende dag (ik was 2 weken te laat).

Dikke knuf (zal zo even foto's plaatsen).

Liefs en tot gauw

Natas

Geplaatst

Heel erg gefeliciteerd! Geniet van jullie prachtige mooie meid en van deze heerlijke tijd!

Liefs, Nora.

Gast Nic1968
Geplaatst

Gefeliciteerd! Fijn dat alles zo goed verlopen is. En voor onverwacht is toch ook wel wat te zeggen, kun je je ook niet te druk maken vantevoren...

geniet ervan! Nic

Geplaatst

Hi Natasja.

Wat super dat het allemaal zo voorspoedig is gegaan. Ik ben blij iets van je te horen en al helemaal als het allemaal goed nieuws is. Jij hoeft in elk geval niet te wachten... hahaha

Laat die tranen maar lekker lopen, het kunnen volgens mij in jullie geval alleen maar tranen van geluk zijn.

Ben erg benieuwd naar de foto's van je dochter en geniet volop van deze tijd.

Heel veel liefs, Dorine

Geplaatst

Thanks meiden, zal nog ff proberen wat foto's te plaatsen.

Iemand al iets van Marchan gehoord?

xx

Geplaatst

Hi Natasja,

Nee, nog niets van Marchan gehoord dus ik hoop dat ook zij haar kleine meid al in haar armen heeft.

ben heel benieuwd naar de foto's van je dochter dus kom maar op!

Geplaatst

Daar zijn ze dan, de bijna eerste foto's van ons kleine dotje. Is het geen plaatje?!

Ik kan niet wachten op jullie eerste foto's en hoop dat jullie bevalling net zo goed zal gaan als de mijne. Voel me vandaag opperbest en heb nu eindelijk de rust een btje gevonden.

Tot gauw.

Liefs Natas

Geplaatst

Hi Natasja,

gefeliciteerd met jullie prachtige dochter desi! Fantastisch, wens jullie echt alle geluk van de wereld toe samen!

Groet,

IVFSH

Geplaatst

Natasja, echt een dotje. Geniet ervan en ik hoop idd dat mijn bevalling ook zo voorspoedig mag gaan.

Veel liefs, Dorine

Geplaatst

Natas,

Nogmaals van harte met jullie kleine meid! Wat een geweldig meisje! Dit is ze dan, zoiets moois had je op de avond van je test (tjeetje wat hebben wij over en weer getypt die avond) niet durven dromen ;-)

Liefs Pien

Gast Sannie66
Geplaatst

Wat een lekkere wangetjes heeft ze Natas! Nogmaals: van harte en geniet, geniet!

Geplaatst
Hi Natasja,

gefeliciteerd met jullie prachtige dochter desi! Fantastisch, wens jullie echt alle geluk van de wereld toe samen!

Groet,

IVFSH

Hoi meissie,

Dank voor je berichtje. Ik lees in jouw handtekening dat het voor jullie deze maand niet is weggelegd. Das weer balen zeg. Houd moed. Ik ga weer voor je duimen.

Dikke kus

Natas

Geplaatst
Natas,

Nogmaals van harte met jullie kleine meid! Wat een geweldig meisje! Dit is ze dan, zoiets moois had je op de avond van je test (tjeetje wat hebben wij over en weer getypt die avond) niet durven dromen ;-)

Liefs Pien

Nee hè, super tester haha. Nu jij nog, 2 tegelijk nog wel.

Liefs

Natas

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden