Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier gaat alles weer helemaal lekker. Mijn teleurstelling was van korte duur en bij de echo gisteren zaten er alweer wat meer. Het zag er allemaal prima uit. Ik voel me ook goed. Morgen de punctie. Ik zie er tegenop maar als we die gehad hebben is er weer de kans op mooie tijden (we denken maar niet aan de frustratie voor als het niet lukt) In elk geval zijn we weer van het prikken af.

Sharon, hoe is het gegaan?

Gr. mama van Tim

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hier gaat alles weer helemaal lekker. Mijn teleurstelling was van korte duur en bij de echo gisteren zaten er alweer wat meer. Het zag er allemaal prima uit. Ik voel me ook goed. Morgen de punctie. Ik zie er tegenop maar als we die gehad hebben is er weer de kans op mooie tijden (we denken maar niet aan de frustratie voor als het niet lukt) In elk geval zijn we weer van het prikken af.

Sharon, hoe is het gegaan?

Gr. mama van Tim

Wat fijn en morgen de punctie al.. Alvast heel veel succes/sterkte.. Ik hoop echt voor je dat alles positief verloopt.

@ Pammie: Jaaa, over een half uurtje gaat de spuit erin.. Ben wel een beetje nerveus. Zal het snel laten weten hoe ik het vond. Achteraf zal het wel meevallen allemaal.

Geplaatst
Hallo Dames,

Ja hoor, afgelopen vrijdag viel de onvelop op de mat. We hebben een uitnodiging gekregen voor de gezamelijke afspraak. Wij mogen op 22 april gaan.

Ik was zo blij hiermee. Komt het toch weer allemaal dichterbij. Even was ik ook erg emotioneel. Jammer genoeg Pammie niet samen.

Mijn zusje is ook terug van haar vakantie in Africa. Dit betekent dat zij binnenkort kan gaan starten met haar poging met een donor. Ook erg spannend allemaal.

Zij heeft alles wat wij nu meemaken al doorlopen maar zonder resultaat.

Dat maakt alles wel zwaarder voor mij omdat ik van dichtbij gezien heb wat het met je kan doen als het met ICSI niet lukt. Maar ik ben ontzettend trots op haar hoe ze daar doorheen is gekomen met haar man, en nu 3 jaar later hebben ze toch besloten het te wagen met een donor.

Nou, het weekend zit er weer bijna op. Voor iedereen een goede week.

groetjes

Jessie

Hey jes

:wav:wat goed eindelijk vooruit kijken en alles gaat nu heel snel

hier gaat het goed heb alleen een heel opgeblazen gevoel en het gevoel dat ik echt vol zit haha ben blij dat ik morgenvroeg de echo heb kijken of mij gevoel klopt

sanne succes met de eerste spuit ben benieuwd hoe die erin gaat

en mamavantim succes morgen met de punctie hoelaat moet je ik ben er om 08:20

Geplaatst
Hier gaat alles weer helemaal lekker. Mijn teleurstelling was van korte duur

Wat zei ik je :bigwink::msn-wink: WE BLIJVEN POSITIEF

Geplaatst

Nou, de eerste Decapeptyl-spuit is een feit.

Hij ging er niet zo makkelijk in. Maar toen die erin zat, was het snel gebeurd.. Het valt reuze mee. Hoop dat ik dit over twee weken nog zeg :tongueP:..

Geplaatst

Sanne, Goed zeg dat de eerste spuit erin zit !!!!! en over 2 weken zeg je: goh wat gaat het snel zeg, hihihihi

Succes

Jessie, eindelijk voor jullie ook de brief zodat er schot in zit !!! super hoor,

en wat knap van je zus en haar man, hebben ook al veel meegemaakt dus? voor julllie allemaal veel succes,

Mama van Tim, Spannend meid, morgen de punctie !!!! komt helemaal goed, en ook jullie heel veel succes,

Pammie, hoe is het met jouw?

Hier ook goed bericht (mocht ook wel, na zo'n rot bericht in 't weekend)

we mogen STARTEN !!!:woohoo:had vanmorgen gebeld, en ze zou proberen om me in te plannen voor deze maand, maar mocht dat niet zo zijn dan werd ik gebeld voor 14.00 uur !!! pffff in me pauze op het werk ging de telefoon (was het half 12) ik schrok me dood, maar gelukkig geen ziekenhuis !!! Nu dus afwachten wanneer ik alles thuis gestuurd krijg,

Heb er zin innnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes jessica

Geplaatst

Hoi hoi,

Was ik weer na een poosje, schaam schaam.

Ik heb me vanmorgen ook aangemeld, dus ben ook erg benieuwd wanneer we de spullen binnen krijgen. Was inderdaad ook bang dat ik voor 14.00 nog gebeld zou worden, maar gelukkig dus niet!

Wanneer kunnen we nu ongeveer de punctie verwachten denken jullie?

groetjes

Geplaatst

Goede morgen!

@ Sharon: succes vanochtend! Laat je ons weten hoe het was?

@ Sanne: goed gedaan meid! Hoe laat spuit je?

Ik had hier toch wel even een dip hoor (gister). Spuitdag nummer 13 (toevallig?). Heb diverse blauwe plekken en mn buik is gewoon gevoelig aan t worden. Toch een kijken of ik over kan op de benen.

@ Liesbeth: 3 wk wachten en ongeveer 4 wk spuiten. Reken maar uit...

Groetjes en fijne dag!

Paula.

Geplaatst
Sanne, Goed zeg dat de eerste spuit erin zit !!!!! en over 2 weken zeg je: goh wat gaat het snel zeg, hihihihi

Succes

Jessie, eindelijk voor jullie ook de brief zodat er schot in zit !!! super hoor,

en wat knap van je zus en haar man, hebben ook al veel meegemaakt dus? voor julllie allemaal veel succes,

Mama van Tim, Spannend meid, morgen de punctie !!!! komt helemaal goed, en ook jullie heel veel succes,

Pammie, hoe is het met jouw?

Hier ook goed bericht (mocht ook wel, na zo'n rot bericht in 't weekend)

we mogen STARTEN !!!:woohoo:had vanmorgen gebeld, en ze zou proberen om me in te plannen voor deze maand, maar mocht dat niet zo zijn dan werd ik gebeld voor 14.00 uur !!! pffff in me pauze op het werk ging de telefoon (was het half 12) ik schrok me dood, maar gelukkig geen ziekenhuis !!! Nu dus afwachten wanneer ik alles thuis gestuurd krijg,

Heb er zin innnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes jessica

Kan me heel goed voorstellen dat je er zin in hebt!! Joeppieie, het kan beginnen..

Hoi hoi,

Was ik weer na een poosje, schaam schaam.

Ik heb me vanmorgen ook aangemeld, dus ben ook erg benieuwd wanneer we de spullen binnen krijgen. Was inderdaad ook bang dat ik voor 14.00 nog gebeld zou worden, maar gelukkig dus niet!

Wanneer kunnen we nu ongeveer de punctie verwachten denken jullie?

groetjes

Inderdaad, zoals Paula zegt. Wachten tot cyclusdag 21 en dan begin je met spuiten en dat ongeveer 4 weken lang. Spannend hé? Wanneer had jij de GA gehad dan?

Goede morgen!

@ Sharon: succes vanochtend! Laat je ons weten hoe het was?

@ Sanne: goed gedaan meid! Hoe laat spuit je?

Ik had hier toch wel even een dip hoor (gister). Spuitdag nummer 13 (toevallig?). Heb diverse blauwe plekken en mn buik is gewoon gevoelig aan t worden. Toch een kijken of ik over kan op de benen.

@ Liesbeth: 3 wk wachten en ongeveer 4 wk spuiten. Reken maar uit...

Groetjes en fijne dag!

Paula.

Hey Paula, Wat vervelend dat het wat gevoelig begint te worden. Kan ook bijna niet anders als je iedere avond in je buik moet spuiten. Op een gegeven moment kan je geen plekje meer vinden natuurlijk. De benen lijkt mij persoonlijk niets! Wel toevallig hoor; spuitdag 13 en een dip. Toeval bestaat niet denk ik zelf.

Ik spuit trouwens om 20.15 uur.

@ Sharon: Hoe was de echo? Ben zóóó benieuwd. Had je veel eitblaasjes?

@ MamavanTim: Hoe is de punctie gegaan. En hoe voel je je nu?

Nu komen er natuurlijk een paar spannende dagen. Ga super hard voor je duimen.

Geplaatst

nou dames hier alles super had sinds gister al last van mijn buik alsof ik helemaal vol zat nou dat is vanochtend even bevestigd met 20 folikels en een paar kleintjes en ook een paar HELE grote ze waren echt verbaasd dat het er zo goed uitzag en zo goed en snel gegroeid was zelfs zo goed dat ik donderdag om 9 uur de punctie al heb dus vanavond om 21:00 de pregnyl erin spannend allemaal ben helemaal happy en het leuke is we zijn donderdag op 1 april 4 jaar bij elkaar toevallig allemaal

@paula bij jou ook al toeval en vervelend dat je blauwe plekken hebt had ik helemaal niet ik deed ook altijd na het spuiten even na masseren doe jij dat ook

@sanne hoest bij jou voel je al wat haha

@mamavantim lopen we toch bijna gelijk haha en hoe was de punctie

@liesbeth succes

Geplaatst
nou dames hier alles super had sinds gister al last van mijn buik alsof ik helemaal vol zat nou dat is vanochtend even bevestigd met 20 folikels en een paar kleintjes en ook een paar HELE grote ze waren echt verbaasd dat het er zo goed uitzag en zo goed en snel gegroeid was zelfs zo goed dat ik donderdag om 9 uur de punctie al heb dus vanavond om 21:00 de pregnyl erin spannend allemaal ben helemaal happy en het leuke is we zijn donderdag op 1 april 4 jaar bij elkaar toevallig allemaal

@paula bij jou ook al toeval en vervelend dat je blauwe plekken hebt had ik helemaal niet ik deed ook altijd na het spuiten even na masseren doe jij dat ook

@sanne hoest bij jou voel je al wat haha

@mamavantim lopen we toch bijna gelijk haha en hoe was de punctie

@liesbeth succes

Wat goed!!! Jeetje, 20 follikels.. Aaah dat moet helemaal goedkomen.

En a.s. donderdag al de punctie. Het verloopt voorspoedig allemaal. Ik hoop op een uiteindelijke positief test :icon_biggrin:..

Ik heb net de tweede spuit gezet. Het voelt branderig tijdens het inspuiten, maar nu voel ik niets meer.

Nou Sharon: Geniet van het mooie nieuws..

Fijne avond allemaal..

Liefs

Geplaatst

we hebben morgen een individuele afpraak.Heb gisteren gebeld of we ons toch niet alvast mochten aanmelden. En dat mocht, mede doordat we vertraging hadden opgelopen door een fout van het ziekenhuis. Ze waren maar even vergeten om naast chromosoomonderzoek een dna onderzoek te doen. Ik belde na 8 weken en toen was het oeps.... dat hebben we niet gedaan. Dus ze hadden wat goed te maken :yeswink-1:

Daarnaast lopen we al 3 jr in het ziekenhuis, maar dus 3 verschillende ziekenhuizen en we konden steeds weer opnieuw beginnen. Dus we mogen onderhand wel. Maar dat vind iedereen natuurlijk haha.

Wist niet dat je nu dan weer 3 weken moet gaan wachten om te beginnen, Dacht dat ik in deze cycles mocht gaan spuiten. MAar dat zullen we dan morgen wel horen neem ik aan. Heb me er nog niet teveel in verdiept, laat het maar over me heen komen allemaal. Je kunt er toch niets aan veranderen. Vind eigenlijk ook wel raar dat ze je kansen weergeven op de digipoli. De kansberekening zegt mij ook niet zoveel, je kunt je er helemaal gek mee maken maar uiteindelijk zegt alleen een positieve test en een echo pas echt wat natuurlijk.

We lopen allemaal wel heel verschillend nu qua behandeling terwijl we in januari volgens mij bijna tegelijk allemaal de intake etc hadden?

Duimen voor de eerste positieve test over 2 weken dan maar!

succes allemaal!

Geplaatst
we hebben morgen een individuele afpraak.Heb gisteren gebeld of we ons toch niet alvast mochten aanmelden. En dat mocht, mede doordat we vertraging hadden opgelopen door een fout van het ziekenhuis. Ze waren maar even vergeten om naast chromosoomonderzoek een dna onderzoek te doen. Ik belde na 8 weken en toen was het oeps.... dat hebben we niet gedaan. Dus ze hadden wat goed te maken :yeswink-1:

Daarnaast lopen we al 3 jr in het ziekenhuis, maar dus 3 verschillende ziekenhuizen en we konden steeds weer opnieuw beginnen. Dus we mogen onderhand wel. Maar dat vind iedereen natuurlijk haha.

Wist niet dat je nu dan weer 3 weken moet gaan wachten om te beginnen, Dacht dat ik in deze cycles mocht gaan spuiten. MAar dat zullen we dan morgen wel horen neem ik aan. Heb me er nog niet teveel in verdiept, laat het maar over me heen komen allemaal. Je kunt er toch niets aan veranderen. Vind eigenlijk ook wel raar dat ze je kansen weergeven op de digipoli. De kansberekening zegt mij ook niet zoveel, je kunt je er helemaal gek mee maken maar uiteindelijk zegt alleen een positieve test en een echo pas echt wat natuurlijk.

We lopen allemaal wel heel verschillend nu qua behandeling terwijl we in januari volgens mij bijna tegelijk allemaal de intake etc hadden?

Duimen voor de eerste positieve test over 2 weken dan maar!

succes allemaal!

Oh ja Liesbeth, dat had je wel verteld. En volgens mij waren wij nog voor jullie in de plaats met de GA op 9 mrt omdat jullie een individuele afspr. wilden en daardoor een maandje doorschoven.

Je gaat wel in deze cyclus beginnen, maar het begint pas op dag 21 van je cyclus met spuiten van Decapeptyl. Het duurt vanaf nu ruim 7 weken tot de punctie.

Geplaatst

Hallo Dames,

MamavanTim: Hoe was de punctie? Heb je veel pijn gehad of had je goede pijnstillers?

Ik had echt pijn bij mijn eerste punctie maar daarna heb ik toen weinig last gehad. Ik hoop dat jij er nu ook niet zoveel last van zult hebben.

Sharon: Donderdag de punctie. Dat is goed nieuws. Maar dan wordt het ook wel erg spannend. 20 follikels is super.

Sanne: de tweede spuit is alweer gezet. Het kan inderdaad met inspuiten wat branderig aan voelen. Doe je het spuiten zelf?

Jessy: ook goed nieuws voor jou zeg. Je kunt eindelijk weer verder.

Liesbeth: Wat erg he als je hoopt dat het telefoontje niet komt en dan gaat ineens de telefoon. Ik zou ook in de stress schieten hoor. Maar wel erg fijn dat jij ook mag gaan starten.

Paula: heb je zoveel last van het spuiten in de buik? Ik had dat op het einde ook steeds meer ja. Is erg vervelend, maar het is allemaal voor een goed doel.

Dames, allemaal bedankt voor de spontane en lieve reacties omdat ik de brief het gekregen voor de gezamelijke afspraak. Ik vind het allemaal erg lief dat iedereen zo met iedereen meeleeft. Doet me altijd goed om even hier te kijken.

Allemaal weer veel succes.

groetjes

Jessie

Geplaatst

Hey Sharon, wow wat snel en wat goed! Wat een leuke datum voor jullie! Hoe ging de pregnyl spuit?

Paula: heb je zoveel last van het spuiten in de buik? Ik had dat op het einde ook steeds meer ja. Is erg vervelend, maar het is allemaal voor een goed doel.

Ja echt vreems dat ik er zo last van heb. Ik heb heel makkelijk blauwe plekken. Juist als ik namasseer, dan krijg ik blauwe plekken! Dus ik masseer niet meer na! Nu heb ik gister mn collega in mn been laten prikken, qua gevoel is dat niet veel anders... MAAR WEER EEN BLAUWE PLEK.

Maar goed, we moeten door, heb vast gewoon even een dipje.

Meiden succes en tot horens!!!

Xxx Paula.

Geplaatst

dus als ik het nou goed heb gelezen, mogen we allemaal door. We hebben nu allemaal een GA gepland staan? Is het een idee om een lijstje te maken met wie wat in de planning heeft de komende tijd? Ik lees elke dag bij hier, maar het is nog best lastig om het overzicht te houden. Vooral omdat ik niet overal op reageer.

Weet jullie omgeving dat jullie hiermee bezig zijn? Bij ons niet, aan de ene kant moelijk omdat je dus met niemand er echt over kunt praten, maar aan de andere kant wil ik ook niet dat mensen me in de gaten gaan houden of dat ze zich er mee gaan bemoeien.

Vanmiddag dus de GA en dan blijkbaar op dag 21 starten met de medicatie. Wel lang zeg 4 weken prikken. MAar vind wel fijn dat je dan zelf ook actief iets kunt doen, ipv van maar wachten wachten wachten...

Succes allemaal!

Geplaatst
Hey Sharon, wow wat snel en wat goed! Wat een leuke datum voor jullie! Hoe ging de pregnyl spuit?

Ja echt vreems dat ik er zo last van heb. Ik heb heel makkelijk blauwe plekken. Juist als ik namasseer, dan krijg ik blauwe plekken! Dus ik masseer niet meer na! Nu heb ik gister mn collega in mn been laten prikken, qua gevoel is dat niet veel anders... MAAR WEER EEN BLAUWE PLEK.

Maar goed, we moeten door, heb vast gewoon even een dipje.

Meiden succes en tot horens!!!

Xxx Paula.

liesbethb;133473]dus als ik het nou goed heb gelezen, mogen we allemaal door. We hebben nu allemaal een GA gepland staan? Is het een idee om een lijstje te maken met wie wat in de planning heeft de komende tijd? Ik lees elke dag bij hier, maar het is nog best lastig om het overzicht te houden. Vooral omdat ik niet overal op reageer.

Weet jullie omgeving dat jullie hiermee bezig zijn? Bij ons niet, aan de ene kant moelijk omdat je dus met niemand er echt over kunt praten, maar aan de andere kant wil ik ook niet dat mensen me in de gaten gaan houden of dat ze zich er mee gaan bemoeien.

Vanmiddag dus de GA en dan blijkbaar op dag 21 starten met de medicatie. Wel lang zeg 4 weken prikken. MAar vind wel fijn dat je dan zelf ook actief iets kunt doen, ipv van maar wachten wachten wachten...

Succes allemaal!

@ Paula: Wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt. Ik geef je een hele dikke knufff :hug: (niet dat het helpt hoor).

@ Liesbeth: Volgens mij heeft iedereen nu een GA staan ja.

Goed idee van het overzichtje. Ik heb het al eens bij andere topics gezien. Zal er zo eens 1 onder zetten hier.

Geplaatst

Gezamenlijke afspraak

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 30 maart Liesbeth

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 17 maart Paula

- 4 maart Sharon24

- 29 maart Sanne

-

-

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

-

-

Eerste echo

- 30 maart Sharon24

- 11 april Paula

- 25 april Sanne

-

-

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon 24

-

-

-

Testdag

-

-

-

-

Geplaatst

Al je het wat vindt kan je dit lijstje zo kopieren en dan plakken.

Als ik iets vergeten ben, want ik kan het niet zo 1,2,3 van iedereen terugvinden, dan vul het zelf maar even aan.

doei doei

Geplaatst

goed bezig sanne :notworthy: heb je weer mooi gemaakt en ook helemaal in de juiste kleur haha

@ paula echt kl*te dat je er last van hebt maar ja tis allemaal voor een goed doel en de pregnylspuit ging goed nergens last van vond het mengen wel eng (als ik hem maar niet laat vallen)mijn schoonvader was toevallig hier die hield 1 buisje van me man 1 en ik ging mengen hahaha

@ liesbeth wij hebben het iedereen verteld in onze omgeving vrienden en familie dan en ik heb er heel veel steun aan gehad kaartjes berichtjes enz ik heb op mijn hyves bijv op mijn wiewatwaar staan (spannende week tegemoet en hopen op mooie vooruitzichten) en daar reageren mensen op ik vind dat super fijn dat de mensen met ons meeleven ieder zijn keus natuurlijk maar tis wel lekker dat je gewoon kan zeggen wat je dwars zit op het werk weet ook bijna iedereen het en ze hebben net wat meer begrip voor je

ooh en wat betreft het 4 weken spuiten dat heb ik dus nu gehad en die weken zijn HEEL SNEL gegaan dus dat komt wel goed succes vandaag

@ mamavantim WAAR HANG JIJ UIT ik wil weten hoe het was en wat ik morgen kan verwachten :whistling_girl:

ze zeggen trouwens dat je je eigen cd kan meenemen dat hoef ik nou ook weer niet maar weet iemand of de radio het daar ook gewoon doet

nou ben blij als ik morgenvroeg de punctie gehad heb ben al 2 dagen niet naar de wc geweest kan echt geen druk op mijn buik verdragen die folikels zitten in de weg dus het eerste wat ik morgen na de punctie doe is een half uur op de wc gaan zitten haha succes dames

Geplaatst

ja, daar ben ik eindelijk. Even snel want ik heb het razend druk.

Gisteren punctie gehad. Weer veel last van mijn linkerkant. Die zit achter de rechter verstopt en is eindeloos vaak aangeprikt. ook de volle lading pijnstilling gekregen maar ik kan niet zeggen dat het wel ging. Het deed zeer! Maar goed. De dame voor en na mij vonden het prima te doen..

Wellicht heeft het met de verklevingen te maken rondom mijn eileiders/eierstokken.

Maar we hebben 10 goede eicellen die nu aan het delen zijn; hoop ik..

Morgen krijgen we de uitslag. Allemaal duimen draaien svp. Ik hoop niet nog eens zo'n punctie te doen. Twee is wel genoeg..

Jij veel succes Sharon, het gaat vast helemaal goed. 20 is een mooi aantal en hoewel ik weet dat het nog niet veel zegt kan je er beter veel als weinig hebben.

Paula; wat gek van die blauwe plekken. Ik heb er ook maar ik denk twee of drie..

Alle anderen. toiToitoi, ik denk aan jullie maar moet nu weer gauw verder.

Gr. mama van Tim

Geplaatst

Gezamenlijke afspraak

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 17 maart Paula

- 4 maart Sharon24

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

-

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

-

Eerste echo

- 30 maart Sharon24

- 11 april Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

-

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon 24

-

-

-

Testdag

-

-

-

-

Geplaatst

Wat fijn dat er een lijstje is nu !!! (vind het ook zo moeilijk te onthouden allemaal hihihi)

maar kan iemand mij er ook opzetten??? (weet niet hoe ik dat moet doen???) ik mag 13 april starten met de deca en 28 april met de puregon, als het goed gaat tenminste hè?

Bedankt alvast, en iedereen ontzettend veel succes en dat wij hier over een tijdje maar een flinke babyboom hebben !!!!

Liefs Jessica

Geplaatst

Gezamenlijke afspraak

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 17 maart Paula

- 4 maart Sharon24

- 29 maart Sanne

- 13 april Jessy

- 18 april Liesbeth

-

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 28 april Jessy

- 2 mei Liesbeth

-

Eerste echo

- 30 maart Sharon24

- 11 april Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

-

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon 24

-

-

-

Testdag

-

-

-

-

Geplaatst

Ja tis gewoon balen die blauwe plekken en dat gevoel dat het beurs is.

Als t niet erger wordt, overleef ik t wel.

Sharon: ze hebben daar SkyRadio zeiden ze tijdens de GA tegen ons! Ze vinden het heerlijk om af en toe een CD te spelen zeiden ze toen, omdat ze SKY nogal beu raken... hahahaha moest er wel om lachen!

Succes meid morgen!

Xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden