Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

MamavanTim; GEFELICITEERD!! Wat fijn dat het direct gelukt is. Nu lekker genieten inderdaad.

Het gaat echt goed hier op het forum... Oooh dat zal wat zijn, straks allemaal groen.. Ik hoop het zóóó!

Ik voel me verder prima, nergens last van gelukkig. Nog een weekje en dan hebben wij de eerste echo. Ik heb het idee dat dan de punctie niet lang meer kan duren. Ik hoop diezelfde week nog. Misschien wel op Koninginnedag.

Liefs

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey dames hier is het kut heb sinds vanmiddag veel bloed heb ook een tampon in gedaan en last van ongie krampen dus waarschijnlijk miskraam ff klote dus maar er liggen er nog 3 in de vriezer weet iemand wanneer ik die teruggeplaats kan krijgen hoe gaat dat eigenlijk moet je daar nog iets voor slikken

Geplaatst
hey dames hier is het kut heb sinds vanmiddag veel bloed heb ook een tampon in gedaan en last van ongie krampen dus waarschijnlijk miskraam ff klote dus maar er liggen er nog 3 in de vriezer weet iemand wanneer ik die teruggeplaats kan krijgen hoe gaat dat eigenlijk moet je daar nog iets voor slikken

Lieve Sharon,ik schrok al bij je wie wat waar op Hyves.

Vreugde maakt plaats voor verdriet. Ik vind het echt heel naar voor je.

Maar is het zeker dat helemaal mis is? Sanne schreef al dat ze haar bij zwangerschap enorm veel bloed verloor.

Je eventuele volgende behandeling geldt nog steeds als je 1e ivf. Je gaat nu gebruik maken van je cryo's embryo's.

Hiervoor hoef je NIETS te slikken/prikken.Dat scheelt toch weer een hoop hormonen.

Als je maandag belt,dan zul je vast erg goed geholpen worden,en heb je snel meer duidelijkheid.

Wens je heel veel sterkte!!

Liefs.

Geplaatst

Meissie, wat erg!

Ik heb je net op je Hyves al even een berichtje achter gelaten, maar doe het hier toch ook nog even.

:censored2: %$#&@!!

Ik hoop dat je cryotjes je meer geluk brengen meid.:CuutKuw258698217:

Liefs,

Paula.

Geplaatst
Meissie, wat erg!

Ik heb je net op je Hyves al even een berichtje achter gelaten, maar doe het hier toch ook nog even.

:censored2: %$#&@!!

Ik hoop dat je cryotjes je meer geluk brengen meid.:CuutKuw258698217:

Liefs,

Paula.

komt goed alles heeft een reden ik wordt moeder alleen niet van deze emmy
Geplaatst

Lieve Sharon, Ik schrik van je bericht. Wat zwaar kl*te zeg!! Volgens mij hoef je voor de terugplaatsing van een cryo niet een rustmaand te hanteren. Maar is het bloedverlies ook echt doorgezet?

Meissie, ik wil je echt even sterkte wensen, want dit is echt KUT.:sad:

Geplaatst
Klinkt helemaal niet raar hoor. Dat is hartstikke logisch, want dat is de start van het hele IVF/ICSI-traject. Daarna mag je je aanmelden.

Wanneer moet jij ongi worden dan?

Ik moet 25 april ongi worden. Dus ligt echt perfect met de GA mits er geen wachtlijst is natuurlijk

Geplaatst

Oh sharon, wat erg voor je. Ik leef met je mee meid. ik heb er gewoon even geen woorden voor.

en dit is zo tegenstrijdig,maar

Mamavantim super zeg. ik ben zo blij voor je. Geniet van deze peiode.

Geplaatst
Oh sharon, wat erg voor je. Ik leef met je mee meid. ik heb er gewoon even geen woorden voor.

en dit is zo tegenstrijdig,maar

Mamavantim super zeg. ik ben zo blij voor je. Geniet van deze peiode.

geen paniek dames is pas poging 1 emmy 1 er liggen nog 3 mooie emmy's in de vriezer vanmiddag lekker de serre schoongemaakt en de tuin helemaal gedaan lekker genoten van de geweldige dag en vanochtend communie gehad van mijn peetkind korom heerlijk dagje gehad op naar mei

dan gaan wij sames voor een positieve test jessie

Geplaatst

geen paniek dames is pas poging 1 emmy 1 er liggen nog 3 mooie emmy's in de vriezer vanmiddag lekker de serre schoongemaakt en de tuin helemaal gedaan lekker genoten van de geweldige dag en vanochtend communie gehad van mijn peetkind korom heerlijk dagje gehad op naar mei

dan gaan wij sames voor een positieve test jessie

Nou Sharon, ik vind het knap hoor dat je alweer zo positief bent. Maar je hebt ook wel helemaal gelijk, je hebt nog 3 hele mooie emmy's.

Je hoeft dus niet het hele hormonentraject weer door.

Geplaatst

Goede morgen dames!

Er is weer een nieuwe week aangebroken!

@ Sharon: jij gaat zeker zo eerst bellen naar de IVF poli?

Vertel je ons hoe het nu verder gaat lopen?

@ Sanne: hoe gaat het met het spuiten, lukt het nog elke dag 2 spuiten?

@ Jessie: donderdag de GA -> spannend!

@ Pammie: misschien heb je het al gezegd, maar kan het niet vinden.

Wanneer moet je ongesteld worden meid?

Groetjes en tot horens!

Paula.

Geplaatst
Goede morgen dames!

Er is weer een nieuwe week aangebroken!

@ Sharon: jij gaat zeker zo eerst bellen naar de IVF poli?

Vertel je ons hoe het nu verder gaat lopen?

@ Sanne: hoe gaat het met het spuiten, lukt het nog elke dag 2 spuiten?

@ Jessie: donderdag de GA -> spannend!

Wanneer moet je ongesteld worden meid?

Groetjes en tot horens!

Paula.

ik heb gistermorgen al gebeld en ik moet donderdag opnieuw een test doen ze wilde me geen valse hoop geven maar het kan nog goed zitten mijn gevoel zegt van niet dus voor mij is het ook over mocht dat donderdag nou niet zo zijn is het natuurlijk mooi meegenomen en donderdag moet ik bellen zowel met positief als negatief dus dat doen we dan maar he

stond ik vanochtend om 6 uur op me werk ben ik vandaag vrij wat een k*tzooi maar maar weer lekker mijn bedje in gekropen en nog even geslapen verkeerde week opgeschreven dus nu maar lekker genieten van mijn vrije dagje

Geplaatst

OOooowww Sharon wat lees ik nou,dat is jammer zeg en wat goed dat je toch zo positief blijft!!!!!

Op na donderdag,heel veel sterkte!!!!

Liefssss

Geplaatst

Wanneer moet je ongesteld worden meid

Ik verwacht mijn menstruatie rond 25 april. Dus ik moet nog even wachten hihi.

Sharon,

Lekker dat je vandaag nog vrij bent (met die mooie weer) Geniet ervan.

Ik vind je onwijs sterk als ik dat even mag zeggen.

Succes donderdag.

Jessie,

Jij hebt bijna de GA. Dan gaat ook voor jou snel het balletje rollen.

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Hee Pammie,

Wat grappig we verwachten onze ongi op dezelfde dag.

Ik heb me net aangemeld bij de digi poli. Vond ik wel knap van mezelf als digibeet zijnde hihi.

Sharon, inderdaad straks gaan we samen voor een positieve test.

Je hebt inderdaad nog een paar mooie ingevroren en daar moet je voor gaan.

Ik heb net lekker een broodje met mijn man in het dorp gegeten en zo dadelijk laat ik me lekker verwennen bij de kapper. Leuke zomerkleertje gekocht voor mijn stiefdochters en vanavond lekker 2 uurtjes gaan sporten.

Ik merk aan mijn eetpatroon dat ik wel stiekem in de stress zit hoor. Ik ben nogal eens tresseter, dus moet even oppassen.

groetjes

Geplaatst

Tik Tak Tik Tak:

Wat kan het toch lang duren die twee weken.

Hier gaat alles gelukkig weer wat sneller voorbij. Alles gaat goed. Ik voel me best goed. Beetje lui en misselijk maar dit is nog te doen. Ben benieuwd naar volgende week.. Ach ja, maakt het uit.

Iedereen hier heel veel succes! Ik houd jullie in de gaten.

Geplaatst

pammie en jessie@ dat is ook toevallig eind april, begin mei verwacht in mijn ongi zal zeker leuk zijn als we gelijk op gingen.

Mamavantim@gefeliciteerd

Sharon@ wat een vreselijk nieuws.

Ik heb vandaag ook een poging gedaan om in te loggen op de digipoli maar helaas lukt het niet om er op te komen.

En er was niemand aanwezig die dit op kon lossen.

Misschien heb ik het wachtwoord en gebruiksnaam wel te laat geactiveerd had het al eind maart liggen deze codes. Morgen is er wel iemand die me kan helpen ik moet effe een mailtje sturen zeiden ze.

Geplaatst
Hee Pammie,

Wat grappig we verwachten onze ongi op dezelfde dag.

Haha,dat is inderdaad erg toevallig.

Nou hopen maar dat onze ongie op tijd zijn,en dat we ons aan kunnen melden,en direct door kunnen.

25 april heeft Sanne haar eerst echo...

Geplaatst

hoi dames hier even een update vanmiddag iets verloren op de wc een heel klein bollig iets dus denk toch dat het een miskraam is geworden ff schrikken natuurlijk donderdag nog testen maar we weten de uitslag al natuurlijk we gaan nu voor onze :CuutKuw258698217: of misschien 2 :msn-wink: ze kunnen aan het gas met hun adviezen je bent nog jong en de kans op slagen is groot ja daaaggg er gaan er lekker 2 in ik gooi niets wel en als ik nu eerst 1 terugplaats en ik wordt er zwanger van dan heb ik alleen nog het rietje met 2 tja en dan heb ik er straks 3 liever 3 dan 0 natuurlijk maar dan moet ik mijn kledingkamer opofferen hihi dus doe maar gewoon lekker 2

@sanne ooh meis wat komt het dichterbij spannend ik weet nog goed dat jij zei ik moet nog zolang wachten en nu heb je de 25ste al je eerste echo ik ga zo hard voor duimen

@ jessie en pammie voor jullie komt het ook allemaal dichtbij als je de eerste spuit hebt gezet gaat het zo snel

@paula hoe is het met wachten hoe je het een beetje vol ik vond het echt het ergste van het hele traject de wachtweken bleeehhh ook voor jou draai ik mijn duimen blauw

Geplaatst

Sharon, lief dat je vraagt hoe het met me is.

Wachten... wachten... wachten... :av-2:

Sinds vandaag is de buikpijn weg en de zwelling ook. Ik kan gewoon weer stofzuigen, werken, fietsen, etc zonder misselijk te worden van de buikpijn. Heerlijk.

Ik heb al een test thuis liggen, dus tegen de tijd dat ik me niet meer kan beheersen... hahahaha... Ik hoop dat ik kan wachten tot tenminste Koniginnedag, hihi.

@ iedereen: meiden hoe is het met jullie?

Groetjes!

Paula.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Voor de meiden die zich bijna aan kunnen melden, toi toi toi.. Ik hoop echt dat je direct terecht kan!!

Zondag ongi?--> Direct maandagochtend bellen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Sharon: Dus als je gaat beginnen aan de cryo-poging dan plaats je er twee (het rietje met 2 A-tjes)? Spannend lijkt me dat zeg! Ik kan me jouw keuze wel voorstellen.

Lijkt me ook wel schrikken als je zo'n "bolletje" verliest. Ik hoop ook van harte dat je de volgende cryo-poging positief eindigt met een wolk van een baby of tweeling, hihi ;).

Paula, Op koninginnedag testen? Oeoeoehhh, ik ga heel hard duimen voor je. Je let nu natuurlijk op alle kwaaltjes, of valt dat mee?

Hier weinig te melden eigenlijk.. Ik voel me nog steeds goed. Begin wel onderin mijn buik wat te voelen. Ik voel dat er wat gaande is, haha.. Ik hoop op goede berichten a.s. zondag..

Geplaatst

Even nieuw lijstje, vul maar aan / haal maar weg indien nodig.

Gezamelijke afspraak

- 8 februari Samsam

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 8 maart Samsam

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 25 maart Samsam

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

Eerste echo

- 30 maart Sharon24

- 3 april Samsam

- 10 april, 11 april de 2e Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 12 april Samsam

- 13 april Paula

Terugplaatsing

- 4 april Sharon TP van 1 A-embryo

- 15 april Samsam

- 16 april Paula 1 A-embryo

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Geplaatst

Hey Sanne hoe is het er mee?

Hier gaat het wel goed hoor, voel natuurlijk constant vanalles, HOEZO NEUROTISCH??? Hahahaha... Wel weer meer last van buik, maar dat zal wel goedkomen denk ik.

Samsam, hou je t wachten een beetje vol?

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

Sanne-Kun je het allemaal nog volhouden meid? Zondag heb je de eerste echo.

Is het zondags ook altijd tussen 8 en 10 uur s'morgens?

Als je voelt dat er onderin je buik wat gaande is,is dat vast een goed teken,kom maar op met die eieren!

Paula-Dat wachten is ook maar niks. Wel fijn dat je de normale dingen weer kan doen,toch weer een beetje afleiding hé.

Hopelijk gaat dat een hele mooie positieve test worden op 1 mei! (mooi begin van de maand zou ik zeggen)

Sharon-Lijkt me ook niet makkelijk om zoiets in het toilet tegen te komen..ik vind je zo onwijs stoer. En je blijft zo positief.

Weet je al wanneer je de evt terugplaatsing kunt krijgen?

:bye:

Geplaatst
Sanne-Kun je het allemaal nog volhouden meid? Zondag heb je de eerste echo.

Is het zondags ook altijd tussen 8 en 10 uur s'morgens?

Als je voelt dat er onderin je buik wat gaande is,is dat vast een goed teken,kom maar op met die eieren!

Paula-Dat wachten is ook maar niks. Wel fijn dat je de normale dingen weer kan doen,toch weer een beetje afleiding hé.

Hopelijk gaat dat een hele mooie positieve test worden op 1 mei! (mooi begin van de maand zou ik zeggen)

Sharon-Lijkt me ook niet makkelijk om zoiets in het toilet tegen te komen..ik vind je zo onwijs stoer. En je blijft zo positief.

Weet je al wanneer je de evt terugplaatsing kunt krijgen?

:bye:

ik moet op dag 1 van mijn volgende menstruatie beginnen met een of ander pilletje dan geloof ik na ong 12 dagen een echo om te kijken of het baarmoederslijmvlies dik genoeg is en dan heb je geloof ik 4 dagen erna de terugplaatsing we zullen het morgen wel horen als ik bel moet morgenvroeg nog een test doen maar antwoord heb ik natuulijk al voor 99% dus dan hoor ik de verdere info alleen dat wachten nu weer maarja afgelopen maanden zijn ook zo super snel gegaan dus niet te veel aan denken en op naar het wachtbankje van mei/juni

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden