Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gezamelijke afspraak

- 8 februari Samsam

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 8 maart Samsam

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 25 maart Samsam

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

Eerste fm

- 30 maart Sharon24

- 3 april Samsam

- 10 april, 11 april de 2e Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 27 april Sanne

Derde fm

- 29 april Sanne

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 12 april Samsam

- 13 april Paula

- 1 mei Sanne

Terugplaatsing

- 4 april Sharon TP van 1 A-embryo

- 15 april Samsam

- 16 april Paula 1 A-embryo

- 4 mei Sanne 2 B-embryo's

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Wowie 2 stuks B!

B wil toch zeggen: van gemiddelde kwaliteit?

Nou daar is dan toch niks mis mee??

Jawel, A is mooier en cryo's hebben is nog mooier, maar dit is niet slecht toch?

WACHTEN MAAR EN BROEDEN MAAR!!!

Helemaal waar wat je zegt. Maar je hoopt zo op A-tjes, dat het een enorme teleurstelling is dat die er niet bij zitten. Je vindt dan ineens B niet meer goed, terwijl dat natuurlijk ook goed is.

En ik schrok in eerste instantie van de embryo foto. Ik vond die van samsam super mooi en deze zag er zo anders uit.

Maar goed, we hebben de uitslag laten bezinken en hebben onze vragen gesteld bij de arts en die heeft ook heel duidelijk aangegeven dat wij ons over de kwaliteit van het embryo geen zorgen hoefde te maken.

Geplaatst

Sanne@ begrijp dat je baalt maar gelukkig kan je er twee laten terug plaatsen.

Ik had vanmorgen ook een verhaal getikt maar ook verdwenen:

Ik heb vanmorgen gebeld ze kunnen niet garanderen dat ik ondanks dat ik op de reservelijst sta de volgende keer aan de beurt ben. Maar de kans is nu wel groter.

Ik moet op de eerste dag weer om half 9 bellen en maar hopen dat ik niet weer nummer 5 in de wachtrij ben. Ik ga wel met mijn mobiel en huistelefoonnummer er proberen door heen te komen. Want in de vakantie hebben ze minder plek en ik kom weer rot uit want als ik dan mag beginnen is de punctie in Juli helaas in de vakantie.

Heb wel pech met die speciale dagen.

Geplaatst

Jahoor, nou vind het toch raar want op de GA vertelde ze toen toch echt dat niemand langer dan 1 cyclus hoeft te wachten! Ik vind het zo erg voor je Raba!

Dikke knuffel!

:hugs2:

Geplaatst

@ Sanne:

Onze foto van de embryo ziet er ook anders uit hoor!

vHPMi.jpg

Zo zien ze er denk ik allemaal anders uit?!?!

Geplaatst
@ Sanne:

Onze foto van de embryo ziet er ook anders uit hoor!

vHPMi.jpg

Zo zien ze er denk ik allemaal anders uit?!?!

Ik ben wel positief gestemd!! Mijn vriend denkt al helemaal dat we een tweeling krijgen, haha.. We reden de parkeergarage uit en hij was al aan het kijken naar gezinsauto's met meerdere zitplaatsen, haha... Wel leuk zo fantaseren. We wachten het af. Misschien blijven ze allebei zitten, misschien één of misschien geen. Als het niet lukt dan wachten we sowieso tot na onze vakantie in juli.

Geplaatst

@ Raba; Ik heb op 01.04.10 de GA gehad en daar stond met koeieletters op het scherm dat je maar 1 ronde uitgesteld kan worden wegens drukte. Zou het dan ook niet eerlijk vinden als je nog een ronde zou moeten wachten. Wel balen voor je dat het precies in je vakantie valt.

@ Sanne; Heerlijk hé, dat fantaseren over grotere auto's e.d.

Goed dat de terugplaasting is gelukt! 2 B's. Gaat goed komen! We gaan voor GROEN, misschien wel dubbel!!

Gezamelijke afspraak

- 8 februari Samsam

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 01 april Goofy

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 8 maart Samsam

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 25 maart Samsam

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

-19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

Eerste fm

- 30 maart Sharon24

- 3 april Samsam

- 10 april, 11 april de 2e Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 27 april Sanne

Derde fm

- 29 april Sanne

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 12 april Samsam

- 13 april Paula

- 1 mei Sanne

Terugplaatsing

- 4 april Sharon TP van 1 A-embryo

- 15 april Samsam

- 16 april Paula 1 A-embryo

- 4 mei Sanne 2 B-embryo's

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Ik heb mezelf er weer even bij gezet. Ik was ineens verdwenen.

Geplaatst

Oh sorry Goofy, dat heb ik gedaan waarschijnlijk. Ik heb het overzichtje gekopieerd uit een deel waar jij nog niet bij op stond waarschijnlijk.

Over twee dagen beginnen? Vanaf dan gaat het snel..

Ik hoop ook héééél erg dat ik mezelf groen mag zetten over twee weken. Zou wel mooi zijn na 3 jaar.

Geplaatst
Oh sorry Goofy, dat heb ik gedaan waarschijnlijk. Ik heb het overzichtje gekopieerd uit een deel waar jij nog niet bij op stond waarschijnlijk.

Over twee dagen beginnen? Vanaf dan gaat het snel..

Ik hoop ook héééél erg dat ik mezelf groen mag zetten over twee weken. Zou wel mooi zijn na 3 jaar.

Geen probleem, was zo gebeurd om mijzelf weer toe te voegen.

Ik hoop het echt heel erg voor jullie!

En ja, ik begin het nu toch wel heel spannend te vinden.

groetjes.

Geplaatst

ik had een mailtje gehad dat de server eruit lag en dat er berichten verdwenen waren vaandaar ook die van jullie

@ sanne jammer dat je geen cryo's hebt maar deze blijven zitten komt goed lekker broeden maar

net bij de pup wezen kijken oooh ik ben verliefd zaterdag halen we der op heb maar even een foto als profielfoto want weet niet hoe ik foto's in mij bericht moet plaatsen en de dames die ik op hyves heb morgen zet ik ze erop ze ligt op de foto trouwens met der kop over een andere pup heen ziet er een beetje raar uit zo haha

Geplaatst
ik had een mailtje gehad dat de server eruit lag en dat er berichten verdwenen waren vaandaar ook die van jullie

@ sanne jammer dat je geen cryo's hebt maar deze blijven zitten komt goed lekker broeden maar

net bij de pup wezen kijken oooh ik ben verliefd zaterdag halen we der op heb maar even een foto als profielfoto want weet niet hoe ik foto's in mij bericht moet plaatsen en de dames die ik op hyves heb morgen zet ik ze erop ze ligt op de foto trouwens met der kop over een andere pup heen ziet er een beetje raar uit zo haha

Och, wat een schatje! Heb je al een naam voor haar??

Geplaatst

net even drama doordat ik visite had die langer bleef hangen en ik dus pas een uur later kon spuiten dan normaal. Toen zat ik met een ampul puregon die niet meer genoeg bevatte voor en volledige "shot" en nu weet ik niet of ik wel genoeg heb gespoten. Drama drama, zit helemaal in de stress omdat ik bang ben dat ik t nu verkeerd heb gedaan en nu de stimulatie niet goed gaat.

Hebben jullie gewoon 2x gespoten uit een ampul of hem helemaal leeggemaakt?

Verder duimen voor Sanne om je op groen te zetten over 2 weken!

Leuk zo'n hondje sharon, heb je toch nog iets om mee te kroelen en beetje troost uit te putten he.

Balen hoor Raba, vind het eigenlijk ook niet kunnen dat je 2 rondes moet missen nu.

Paula, we willen straks wel mooie echo foto zien hoor!

Goofy, succes met spuiten!

Geplaatst
net even drama doordat ik visite had die langer bleef hangen en ik dus pas een uur later kon spuiten dan normaal. Toen zat ik met een ampul puregon die niet meer genoeg bevatte voor en volledige "shot" en nu weet ik niet of ik wel genoeg heb gespoten. Drama drama, zit helemaal in de stress omdat ik bang ben dat ik t nu verkeerd heb gedaan en nu de stimulatie niet goed gaat.

Hebben jullie gewoon 2x gespoten uit een ampul of hem helemaal leeggemaakt?

Verder duimen voor Sanne om je op groen te zetten over 2 weken!

Leuk zo'n hondje sharon, heb je toch nog iets om mee te kroelen en beetje troost uit te putten he.

Balen hoor Raba, vind het eigenlijk ook niet kunnen dat je 2 rondes moet missen nu.

Paula, we willen straks wel mooie echo foto zien hoor!

Goofy, succes met spuiten!

geen paniek is geen ramp maar weet je hoeveel er ong nog in zat als je nou het gevoel hebt dat je echt te weinig hebt gespoten pak dan even wat uit een nieuwe ampul en als je dat niet meer weet is geen ramp maar zou wel even contact opnemen met het ziekenhuis die zeggen waarschijnlijk het zelfde maar dan weten ze het iig fijne avond nog

en liesbeth onze nieuwe aanwinst heet lizzy

Geplaatst

Lizzy!!! Leuke naam. Veel plezier en geluk met haar!

Weltruste!

Geplaatst

Hoi Liesbeth,

Sterkte meid en maak je niet te druk. Bel idd anders even met het ziekenhuis. Bij de uitleg van het prikken hebben ze aan ons verteld dat als je spuit en de ampul is leeg, dan kan je niet verder drukken. Je ziet dan nog staan hoeveel injectie eenheden je moet spuiten. Je kan dan de ampul verwisselen en verder spuiten. (ik spreek niet uit ervaring met prikken maar heb wel kort geleden de uitleg gehad.)

Groetjes,

Geplaatst

thanks voor de reacties!!

Sharon,Leuke naam hoor Lizzy hahah.

goofy, dan zou ik wel voldoende gespoten moeten hebben. Dus dan zou je zoals ik dan 125 eenheden spuit hem daarop in moeten stellen en als hij dan blijft hangen bij bijvoorbeeld 50, die nog uit de nieuwe ampul moeten halen?

Dat hebben ze bij mij eigenlijk niet uitgelegd en op dat moment denk je ach dat loopt wel los, totdat je 's avonds met die spuit in je handen zit en denkt...help wat nu!!!

Ga maar rustig mijn bedje opzoeken en morgen bellen.

Truste allemaal!

Geplaatst

Hoi Sharon!

Leuk hoor dat fototje van je hondje!

Super lief, dat geeft weer positieve energie toch?

Liesbeth ik weet helaas niet precies hoe het met Puregon zit, ik heb Gonal F gespoten. Eenmalig een uurtje later spuiten is geen probleem hoor, heb ik toen ook eens gehad en ze zeiden dat een keertje geen punt is.

Goofy succes met de eerste spuit morgen!

Vandaag een lekker dagje vrij. Alvast een beetje voorbereiden voor mijn vakantie. Vrijdagnacht gaan we voor een weekje weg met de auto naar Italië. Helaas is het ook daar momenteel minder goed weer, maar met misschien een baby in mijn buik geeft het weer niet zo!

Wel valt mij op dat mijn buik soms ineens dikker is, bijvoorbeeld 's avonds. Dan is deze ook echt gespannen. Misschien ook wel van mijn darmen. Mijn borster zijn iets meer ontspannen sinds het stoppen van de mutsenbollen. Ze zijn nog wel groter.

Lieve meiden, fijne dag vandaag.

Geplaatst
@ Raba; Ik heb op 01.04.10 de GA gehad en daar stond met koeieletters op het scherm dat je maar 1 ronde uitgesteld kan worden wegens drukte. Zou het dan ook niet eerlijk vinden als je nog een ronde zou moeten wachten. Wel balen voor je dat het precies in je vakantie valt.

Wij ons stond er dat we 1 a 2 cyclussen in de wacht konden staan.

Het valt niet in mijn vakantie maar in de zomervakantie.

Geplaatst

Raba,Dit is voor jou nu de tweede keer toch dat ze je gebeld hadden?

Ik vind het zo vreemd. Tijdens onze GA vertelden ze ook dat je minimaal 1 maandje wachttijd hebt,mocht je er niet tussen kunnen.

Zo sneu voor je.

Sannnneeeeeee,lieverd.Wat zal je trots zijn op die 2 kleine embryootjes in je buik. En maak niet je druk om die Cryo's,dit gaat 'm gewoon worden voor jullie!

Ga zo hard voor je duimen dat de test positief is op 19 mei!

Sharon,Ik heb de foto gezien op Hyves. Wat een schatje. (Alle kleine puppies zijn om op te eten). Leuke naam ook.

Goofy,Morgen mag je beginnen hé. Succes met de 1e spuit.

Liesbeth,Vervelend die stress. Kan het me goed voorstellen. Heb je inmiddels het ziekenhuis wel gebeld?

Paula,Lekker hé zo'n dagje extra vrij. Hier ook.

Have fun in Italie!

Geplaatst

Pammie: Oeoeoeh, vind het zo spannend! Ik vind het nog zo onwerkelijk, maar probeer me er iedere keer een beeld van te maken dat ik twee embryo's in mijn baarmoeder heb zitten. Ik hoop dat er sowieso 1 blijft plakken. Heb je lekker vrij vandaag?

Paula: Wat heerlijk, een weekje naar Italie. Waar ga je heen en met de auto? Die zon kan je gestolen worden, als je maar een wondertje in je buik hebt, hahaha.. Zonnetje zou mooi meegenomen zijn. Lekker genieten met z'n 3-en.

Auwtzzz, inderdaad mijn (.)(.) doen ook pijn. Nou eigenlijk mijn tepels, haha.. Komt dat door die mutsenbollen ja? Heb het normaal nooit dus...

Liesbeth: Als je gespoten hebt totdat je niet verder kon en er toen een nieuwe ampul in hebt gedaan, dan spuit deze automatisch verder bij waar je was gebleven en stopt bij het aantal hoeveelheden dat je hebt aangegeven. Dus maak je geen zorgen. Je hebt het helemaal goed gedaan.

Sharon: Wat lieffff.. Oh ik zou ook meteen verkocht zijn. Vind het ook super een hond. Wij hebben er ook wel eens naar gekeken, maar we staan er nog niet allebei 100% achter. Weinig thuis en vakanties worden lastig, de ruimte in huis is er ook niet echt (helemaal niet als er straks een box moet staan, haha).

Leuke naam ook. Zo heet de dochter van Wendy van Dijk ook (dacht ik).

Ik ga zo even kijken op je Hyves.

Liefs mij

Geplaatst

Hoi Sanne, gefiliciteerd. Je hebt toch wel mooi een terugplaatsing gehad.

Dat is al geweldig. zover zijn wij bij de eerste poging niet eens gekomen.

Wel spannend nu hoor.

Sharon, oooh wat een lieverdje. Wij hebben zelf ook zo'n jack trubbel. hihi.

Wij hebben in totaal 2 honden en 2 katten. Is gezellig zo in huis hoor.

Wij hebben gisteren het pakketje met spuiten opgehaald. Tja, dan ga je toch even met veel geld over straat, want dat schijnt best kostbaar te zijn. Mijn zusje vertelde voor zo'n 1000 euro aan medicijnen.

Wij hebben hier nu al 3 dagen 4 kinderen over de vloer tussen de 6 en 10 jaar. pfffff. Erg gezellig maar erg druk. Wij hebben samen gekozen voor 2 teruplaatsingen ook bij evt. A kwaliteit, maar na afgelopen 3 dagen vroegen we ons even af of dit wel de goede keuze was. hihi. maar ja hoor, als we dit aankunnen zouden we dat ook wel aan kunnen.

Geplaatst

Wij hebben gisteren het pakketje met spuiten opgehaald. Tja, dan ga je toch even met veel geld over straat, want dat schijnt best kostbaar te zijn. Mijn zusje vertelde voor zo'n 1000 euro aan medicijnen.

Jessie,Ook wij hebben sinds gisteren "alles" in huis. Jeetje,veel hé?

Scheelt dat we een extra koelkast in de schuur hebben staan,ik heb ze daar allemaal maar ingelegd hihi.

Sanne,Ik heb vandaag idd een vrije dag. Jij hebt lekker vakantie hé. Ideaal hoor. Je kunt fijn rustig aan doen,niets moet!

Merk je nog dat je "meer" dingen laat? Zoals tillen,veel lopen etc etc.

Geplaatst

Hoi Jessie, Je hebt de medicijnen in huis? Had je nog plek in de koelkast voor eten en drinken na de tijd? Haha..

Ik ben ook blij dat we een terugplaatsing hebben gehad hoor. Schrok even dat we geen A hadden en ook van de embryo-foto. Kwam ook doordat ik die van Samsam haar profiel had gezien. Maar die is volgens mij niet van het Radbout, maar van het Freya-forum. Maar goed, dat doet er ook niet toe. Het gaat erom dat ze blijven plakken, toch?

Moeilijke keuze hé, 1 of 2.. Wij wilden bij A eigenlijk 1. Maar nu ik twee B-tjes heb, hebben we ook veel kans op een tweeling. Ieieiehh spannend.

Geplaatst
Jessie,Ook wij hebben sinds gisteren "alles" in huis. Jeetje,veel hé?

Scheelt dat we een extra koelkast in de schuur hebben staan,ik heb ze daar allemaal maar ingelegd hihi.

Sanne,Ik heb vandaag idd een vrije dag. Jij hebt lekker vakantie hé. Ideaal hoor. Je kunt fijn rustig aan doen,niets moet!

Merk je nog dat je "meer" dingen laat? Zoals tillen,veel lopen etc etc.

Ik doe het wel rustig aan. Maar dat komt ook doordat ik bang ben voor overstimulatie. Ik voel mijn onderbuik nog steeds (lees; mijn rechtereierstok). Ach en volgende week weer werken en daar heb ik ook wel zin in eigenlijk.

Wij hebben ook een extra koelkast en dat is dan wel super handig.

Je mag ook bijna beginnen met spuiten.. Hoe vind je dat? Ik denk dat je zin hebt om te beginnen hé?

Geplaatst

Hoi hoi,

Spannend he de medicijnen in huis! Wij hebben ook een extra koelkast anders had het nooit gepast allemaal. Nu aftellen tot de datum dat je mag gaan spuiten!

Heb ondertussen het ziekenhuis inderdaad gebeld en die zeiden inderdaad dat het niks uitmaakt een uurtje later en waarschijnlijk heb ik de heoveelheid wel goed, zo niet dan maakte het voor een keer ook niet uit. Dus pppfff weer iets geruster ;-)

Nou geniet van jullie vrije dag! Moet zo op kraamvisite, zal wel ff moeilijk zijn denk ik. Maar ja dat hoort erbij he!

groetjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden