Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja,dat gaan we wel doen. A kwaliteit eentje,en bij B en C twee.

Jullie ook hé.

Ja dat gaan wij ook doen.

Eerst even morgen afwachten dan hé?

Las net op de Digi Poli dat er iemand ook 12 eicellen had en daarvan zijn er 3 gaan delen. Dat is dan natuurlijk wel even schrikken. Maar goed, dat kunnen ook top embryo's zijn natuurlijk.

Pammie maak jij al gebruik van de digi poli? Zo ja, heb je al bij je kansen gekeken? Ben wel benieuwd. Van Sharon en Paula heb ik ze toen wel gehoord, maar dat is toch anders want dat is ICSI en dan liggen de kansen wat hoger.

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb er nog niet bij gekeken,ook helemaal niet aan gedacht!

Ga zo wel even kijken.

Ik hoop voor je dat je morgen een top uitslag hebt,en cryo's zult hebben!

Geplaatst
83%

Bij ons ook 32% bij start, 34% punctie, 35% Terugplaastsing, 83% zwangerschap. Zal wel gelijk zijn ongeveer!

Fijne dag allemaal. Ik ga bij mijn ouders FC Twente kijken..

Geplaatst

Hallo meiden!

Wat spannend allemaal die verhalen/ervaringen van jullie.

Ik houd jullie forum al een paar dagen in de gaten en leef heel erg met jullie mee.

Mijn partner en ik zijn ook onder behandeling in het UMCN.

Op 06.05.10 mag ik eindelijk starten met de Decapeptyl.

Oooo, wat vind ik het spannend.

Ik houd jullie forum in de gaten en heel veel succes allemaal en dat we allemaal groen mogen kleuren!

Groetjes,

Goofy

Geplaatst

Hallo!

@ Goofy: welkom (collega DA, hihi).

Spannende tijd hè?

Zet jezelf er maar bij hoor op de lijst.

@ Sanne en Pammie: ik zie dat jullie de Digi Poli aan t bekijken zijn met de procentjes.

Spannend hè?

Gezamelijke afspraak

- 8 februari Samsam

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 8 maart Samsam

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 25 maart Samsam

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

Eerste fm

- 30 maart Sharon24

- 3 april Samsam

- 10 april, 11 april de 2e Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 27 april Sanne

Derde fm

- 29 april Sanne

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 12 april Samsam

- 13 april Paula

- 1 mei Sanne

Terugplaatsing

- 4 april Sharon TP van 1 A-embryo

- 15 april Samsam

- 16 april Paula 1 A-embryo

- 4 mei Sanne

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 18 mei Sanne

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Geplaatst
Hallo meiden!

Wat spannend allemaal die verhalen/ervaringen van jullie.

Ik houd jullie forum al een paar dagen in de gaten en leef heel erg met jullie mee.

Mijn partner en ik zijn ook onder behandeling in het UMCN.

Op 06.05.10 mag ik eindelijk starten met de Decapeptyl.

Oooo, wat vind ik het spannend.

Ik houd jullie forum in de gaten en heel veel succes allemaal en dat we allemaal groen mogen kleuren!

Groetjes,

Goofy

Hallo Goofy,

Welkom hier.Schrijf met ons mee zou ik zeggen.

Je begint heel iets eerder als ik. Ik start 14 mei met Decapeptyl.

Ik vind het ook allemaal heel spannend worden. Ga jij IVF of ICSI doen?

Geplaatst

Hallo!!

@ Paula: Bedankt voor je welkom! En idd beide DA, ik had het al zien staan bij je profiel. Van Harte Gefeliciteerd met je positieve test!! Het is echt heel erg spannend, ben wel blij dat we nu bijna mogen gaan starten.

@Pammie: ook bedankt voor je welkom! Spannend hé! Wij gaan voor een ICSI, met een zeer kleine kans op een spoedTESE. Maar ik probeer van het positieve uit te gaan en dat het alleen een ICSI wordt. En jullie?

Gezamelijke afspraak

- 8 februari Samsam

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 01 april Goofy

- 6 april Raba

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 8 maart Samsam

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 25 maart Samsam

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

Eerste fm

- 30 maart Sharon24

- 3 april Samsam

- 10 april, 11 april de 2e Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 27 april Sanne

Derde fm

- 29 april Sanne

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 12 april Samsam

- 13 april Paula

- 1 mei Sanne

Terugplaatsing

- 4 april Sharon TP van 1 A-embryo

- 15 april Samsam

- 16 april Paula 1 A-embryo

- 4 mei Sanne

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 18 mei Sanne

Cryocyclus:

Zo, de lijst is aangevuld met wat ik nu weet!

Groetjes,

Goofy

O ja , nog even een vraagje; Hoe plaats ik een citaat in het bericht?

Thanx...

Geplaatst

Welkom Goofy: Spannende tijden dus.. Je zult zien dat de tijd voorbij vliegt. Ik wens je in ieder geval succes.

Een citaat krijg je door Quote te klikken onder een bericht. Als je op meerdere berichten wait reageren klik je op Multi Quote. Daarna klik je op reageer linksonderin alle berichten. Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.a

Geplaatst
83%

lieve pammie en sanne bij mij stond 86% en ik ben ook n iet zwanger dus dat wil niets zeggen

@goofy welkom hier schrijf lekker mee vooral tijdens behandelingen en wachtweken had ik heel veel aan dit forum nu heb ik op het moment niets dus schrijf ik wat minder maar ik leef en lees zeker met jullie mee :good1:

Lieve forumvriendinnen ik krijg toch een beetje een kindje we zijn bij puppies gaan kijken vandaag en we zijn verkocht volgende week zaterdag mogen we hem ophalen wil al zolang een hondje en nu krijgen we er eindelijk 1 nu kan ik hem nog opvoeden straks als er eenmaal een kleine is niet meer dan moet ie de aandacht verdelen tis een jack russel zal volgende week wel even een foto plaatsen kan niet wachten tot volgende week

Geplaatst
lieve pammie en sanne bij mij stond 86% en ik ben ook n iet zwanger dus dat wil niets zeggen

@goofy welkom hier schrijf lekker mee vooral tijdens behandelingen en wachtweken had ik heel veel aan dit forum nu heb ik op het moment niets dus schrijf ik wat minder maar ik leef en lees zeker met jullie mee :good1:

Lieve forumvriendinnen ik krijg toch een beetje een kindje we zijn bij puppies gaan kijken vandaag en we zijn verkocht volgende week zaterdag mogen we hem ophalen wil al zolang een hondje en nu krijgen we er eindelijk 1 nu kan ik hem nog opvoeden straks als er eenmaal een kleine is niet meer dan moet ie de aandacht verdelen tis een jack russel zal volgende week wel even een foto plaatsen kan niet wachten tot volgende week

Sharon: Ja dat is waar wat je zegt! Ach, je kijkt er toch naar ondanks dat je weet dat die kansen niets zeggen. Maar die kansen zijn ook een gemiddelde over 3 IVF/ICSI-pogingen. Het wil dus niet zeggen dat ik 35% kans heb op een zwangerschap na de eerste terugplaatsing.

Ik wacht eerst maar eens af of er wel bevruchting heefts plaatsgevonden.

Wat lief een hondje. Ik heb ook even getwijfeld, maar wij hebben er helemaal geen tijd voor. En als je die keuze maakt, moet je er ook beiden 100% achter staan. Leuk voor jullie dat jullie een hondje krijgen.. Dus nog een weekje wachten?

Hoe is het verder met je? Kan me wel voorstellen dat je nu iets minder schrijft. Dat zou ik ook hebben hoor. Straks als je begint met de Cryo-behandeling, dan wordt dat wel weer meer. En voor je het weet is het zover..

Geplaatst
Welkom Goofy: Spannende tijden dus.. Je zult zien dat de tijd voorbij vliegt. Ik wens je in ieder geval succes.

Een citaat krijg je door Quote te klikken onder een bericht. Als je op meerdere berichten wait reageren klik je op Multi Quote. Daarna klik je op reageer linksonderin alle berichten. Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd.a

Hoi Sanne,

Bedankt voor je uitleg.

Zoals je ziet is het gelukt!

En ja, spannende tijden....

Maar voor jullie ook, succes met de terugplaatsing 04.05.10!

Groetjes,

Goofy

Geplaatst

Hoi Sharon24,

Wat jammer dat de behandeling niet is gelukt bij jullie.

Zal duimen dat de volgende goed uitpakt voor jullie.

Wel van harte met jullie hondje!

Jack Russels zijn leuk!

Wacht de foto af!!

Groetjes,

Goofy

O, ja; zoals je ziet is het gelukt met de citaat! Handtekening was me al gelukt, maar bedankt voor het meedenken!

Geplaatst

Goofy; Wat spannend wordt het dan voor jullie als er een kleine kans is op een TESE.

Wij gaan IVF doen.

We lopen wel een beetje gelijk op. Met dit forum kun je echt veel ervaringen uitwisselen,en de steun is ook top!

Sharon;Wat lief een puppy!

Het zijn net kleine kinderen;Je moet ze ook opvoeden. Maar dat gaat allemaal zo vanzelf! Inmiddels is onze hond alweer bijna 4 jaar.(en nog steeds een beetje opvoeding nodig hihi)

Krijgen jullie een reu of een teef?

Sanne;FC TWENTE KAMPIÓÓÓNE. Haha.

Laat je de uitslag morgen z.s.m. weten?

:gekruiste vingers 4

Geplaatst
Goofy; Wat spannend wordt het dan voor jullie als er een kleine kans is op een TESE.

Wij gaan IVF doen.

We lopen wel een beetje gelijk op. Met dit forum kun je echt veel ervaringen uitwisselen,en de steun is ook top!

Sharon;Wat lief een puppy!

Het zijn net kleine kinderen;Je moet ze ook opvoeden. Maar dat gaat allemaal zo vanzelf! Inmiddels is onze hond alweer bijna 4 jaar.(en nog steeds een beetje opvoeding nodig hihi)

Krijgen jullie een reu of een teef?

Sanne;FC TWENTE KAMPIÓÓÓNE. Haha.

Laat je de uitslag morgen z.s.m. weten?

:gekruiste vingers 4

KAMPIOEN!!! Joehoeoeoe..

Maar ik ga het zeker laten weten. Jij bent ook vrij hé? Als ik het weet dan laat ik het weten.

Kreeg net een cadeau van mijn zus en zwager, heel lief. Een knuffel en een super leuke van de grote boze wolf, ziet er echt heel leuk uit. Toch altijd weer lief hoe mensen met je meeleven. Van mijn tweelingzus had ik ook al een geluksdoosje gekregen met daarin twee poppetjes (ik en mijn vriend) en een baby in de baarmoeder. Vind het wel speciaal.

Geplaatst

Goede avond dames!

@ Goofy: bij ons was ook gezegd dat er een kleine kans was op spoed TESE als de rietjes met zaad niet goed zouden ontdooien... Best lastig, want je moet er op rekenen dat er een kans bestaat dat je BEIDE niet mag terug rijden.

Wij hebben die gok genomen en hadden voor de zekerheid een telefoonnummer van een Hotel meegenomen. Later pas hoorde ik van het Radboud Hotel.

@ Sharon: ik wacht met smart op de foto (of foto's, nog beter hihi). Wat een leuke positieve afleiding meid!

@ Sanne: die getallen zijn volgens mij idd gemiddeld. Maar per poging passen ze wel je kansen iets aan, het kan zo zijn dat er een pijl bij komt te staan (omlaag, of liever: omhoog). Dan schatten ze die poging je kansen dus lager of hoger dan gemiddeld in. Maar het blijven maar getallen... (Toch kon ook ik het niet laten er zo nu en dan een blik op te werpen.) En over die knuffels: wat lief!!!!

Zo, lekker weer even rustig aan doen, heb weer een opgezette buik!

Verder voel ik me prima. Morgen bellen voor de echo.

Xxx

Geplaatst

Wat een ontzettend lief gebaar Sanne,van je familie.

Dan weet je dat de mensen je echt steunen.

Helaas krijg ik geen steun van m'n familie,(behalve m'n lieve tweelingzusje)

En jullie ook off course!

Paula,morgen weet je dat datum voor je echo. Leuk leuk.

Geplaatst

Waaaaaaaaaat hoezo geen steun van je familie?

Geplaatst
Waaaaaaaaaat hoezo geen steun van je familie?

M'n ouders zijn schatten van mensen,maar nu ik in deze situatie zit; Nee helemaal niks geen steun. Erg jammer. Ze vragen er ook nooit naar.

Wat een weer trouwens! Gatverdamme.

Oja,Sanne,ik ben inderdaad morgen vrij,dus ik zal het hier snel genoeg lezen hihi.

Geplaatst
M'n ouders zijn schatten van mensen,maar nu ik in deze situatie zit; Nee helemaal niks geen steun. Erg jammer. Ze vragen er ook nooit naar.

Wat een weer trouwens! Gatverdamme.

Oja,Sanne,ik ben inderdaad morgen vrij,dus ik zal het hier snel genoeg lezen hihi.

Pammie: Dat je veel aan je tweelingzus hebt is herkenbaar ;).. Mijn familie (ouders en schoonouders) zijn wel betrokken gelukkig en ze vragen me er ook wel naar. Maar de meeste steun krijg ik van mijn vriend (logisch) en zussen. En toch ook wel van een aantal vriendinnen.

Geplaatst

Hoi Pammie en Paula,

De gyn heeft aangeraden dat we ons niet te druk moeten maken over de TESE.

Ze verwacht dat de lozing genoeg zaadcellen op gaat leveren.

Maar ja, het speelt toch in je achterhoofd mee dat het heel, heel, heel misschien toch moet.

Mijn partner moet op de ochtend van de punctie pas zaad inleveren dus het is en blijft spannend tot het allerlaatste moment.

Bedankt voor de tip van het Radboudhotel, wij hebben een folder meegekregen bij onze 1ste afspraak in het UMCN.

Het is idd fijn om ervaringen uit te wisselen en te lezen hoe andere mensen omgaan met deze situatie.

Groetjes

Geplaatst

Joehoeoeoe... Er zijn er 8 gaan delen van de 12..

Wij zijn helemaal blij.. Nu morgen afwachten over de kwaliteit..

Geplaatst
Joehoeoeoe... Er zijn er 8 gaan delen van de 12..

Wij zijn helemaal blij.. Nu morgen afwachten over de kwaliteit..

Goed zo!!!!

Hoe laat is het morgen?

Ik heb de 25e de echo, helaas niet bij mijn eigen arts want zij heeft alleen op maandag echo's en dan is het Pinksteren. Ze vonden het toch verstandig dat ik in die week kwam en niet een week later.

Xxx

Geplaatst
Goed zo!!!!

Hoe laat is het morgen?

Ik heb de 25e de echo, helaas niet bij mijn eigen arts want zij heeft alleen op maandag echo's en dan is het Pinksteren. Ze vonden het toch verstandig dat ik in die week kwam en niet een week later.

Xxx

De 25ste? Dat is over drie weken toch? Wie is eigenlijk jouw eigen arts? EN wie krijg je nu? Ohww, wat spannend. Dan kan je het eindelijk echt zelf zien!! Ik hoop dat de weken voorbij vliegen.

Ik weet nog niets over morgen. Ik heb deze gegevens van de Digi Poli gehaald. Lang leve de Digi Poli. Echt fijn dat je niet zo lang in spanning hoeft te zitten. Ik word zo gebeld. Tussen 11.00 uur en 14.00 uur.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden