Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi Pammie,

Lief dat je zo meeleeft. morgen nog een keer een FM en dan zaterdag de punctie :blob1:.

Heb er ook wel mijn buik van vol, letterlijk en figuurlijk ;-)

Er zit ook wel megaveel hoor, zijn er al een paar meer dan 20mm en een stuk 0f 10 tussen de 15 en 20 en nog stuk of 10 die 14 mm zijn en ze hopen dat die met een extra spuit ook nog even meegroeien. Dus hoop op een goede opbrengst! Duimen jullie mee?

Hoe is het met je Sanne? Houd je het wachten nog vol?

Hoe is t met de andere dames?

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Liesbethb

Dat zijn er zeker mega-veel!

Succes met je volgende FM en punctie!!

Ik duim zeker voor je mee!!

Ik heb vandaag mijn 1ste blauwe plek te pakken van de Deca.

En voel me niet zo lekker. Ik heb een hoofd om op te schieten.

En mijn humeur.... Tjaa laat ik daar mijn mond maar even over houden.

Morgen weer een nieuwe dag.

Meiden weltruste, ik ga mijn bed in!

Geplaatst

hey dames hier alles top ik doe de hele dag niets anders dan knuffelen met lizzy :love10:lees wel elke dag met jullie mee hoor hou jullie allemaal in gaten lizzy doet het super goed ze komt om half 2 en rond 5 uur maar toen ik van8 met der naar buiten ging deed ze niets dus vanavond piept ze maar end weg haha ik heb 3 dagen op de bank geslapen met de bench naast me en afgelopen nacht ben ik op de logeerkamer gaan liggen vanavond ook nog 1 keer en morgen weer lekker bij me mannetje ze is wel echt sharonfan haha luisterd al goed dus komt helrmaal goed met der

@sanne ik leef met je mee

@ pammie en jessie jullie ook bijna beginnen spannend straks gaat de tijd zo snel tot de wachtweken

@ liesbeth jij ook lekker vol komt helemaal goed

@ goofy voor jou schiet het ook al op bijna de puregon erbij

ik moet wachten tot mijn ongie maar duurt allemaal wat langer dan normaal denk ik heb nog niet echt het idee dat ik ongie ga worden maar we zullen zien maar zolang vermaak ik me wel met me meisie moet ik ook voor zorgen kortom ben al een beetje mama hihi nou ik ga lekker naar bed want ik heb al 4 gebroken nachten best slopend kan ik jullie vertellen maar ach kan ik vast wennen voor straks dan moet ik er 2 keer uit per nacht

:bye:slaap lekker

Geplaatst

Meiden ik lees ook wel mee hoor.

Ik voel me alleen niet zo happy de laatste paar dagen.

Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Voel het onderin mijn buik, niet continu, maar vooral 's avonds. Nu dus ook weer.

Maar goed , ik wacht nog even af maar verwacht er niet teveel meer van hoor.

Pammie-->lieverd--> Alvast een fijne verjaardag gewenst :blob1:!!!

Bijna beginnen met spuiten, heel veel succes!!

Liesbeth: Fijn dat je zoveel grote follikels hebt. Nu eindelijk duidelijkheid over de punctiedatum.. Dat wordt vast een goede oogst.

Goofy: Als het bij die ene blauwe plek blijft... Het gaat je goed af hé? Gelukkig maar! Nog even en dan komt de Puregon erbij en then they can grow grow grow!!!

Sharon: Oh ja, met Lizzy heb je nu natuurlijk ook last van gebroken nachten.. Pfff, vermoeiend!! Maar dat is straks ook zo met een klein baby'tje. Maar als je dan eenmaal aan het bedje van je kleintje staat dan... vol vlinders en verliefdheidsgevoel..GEWELDIG! Hoop dat we dat allemaal mogen meemaken over een jaar!!

Ik duik mijn bed ook in.. Welterusten..

Geplaatst

Hoi meiden,

Het ziet er naar uit dat ik weer snel in jullie topic terugkom. Helaas is mijn cryo poging ook mislukt. Moet morgen nog wel bloed laten prikken voor het protocol volgens het ziekenhuis en dan krijg ik nog een telefonische evalutatie. Het was wel ff een schrik maar ik had me er van de week al bij neergelegd dat het niet goed was dus ben er niet helemaal ondersteboven van. Ik ga weer met goede moed er tegen aan in ieder geval voor de 2e poging. Dus wie weet kom ik jullie snel vergezellen.

Voor jullie wachtende in deze slopende weken heeel veel succes en ik duim met jullie mee voor een goed resultaat

Voor de zwangere van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van..

Voor degene die nog aan het spuiten zijn toi toi toi meiden dat jullie snel voor de punctie kunnen gaan....

Iedereen een fijne hemelvaartsdag gewenst

Liefs,

Nathalie

Geplaatst
Meiden ik lees ook wel mee hoor.

Ik voel me alleen niet zo happy de laatste paar dagen.

Ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Voel het onderin mijn buik, niet continu, maar vooral 's avonds. Nu dus ook weer.

Maar goed , ik wacht nog even af maar verwacht er niet teveel meer van hoor.

Pammie-->lieverd--> Alvast een fijne verjaardag gewenst :blob1:!!!

Bijna beginnen met spuiten, heel veel succes!!

Lieve Sanne; Jammer dat je je niet zo happy voelt. De testdatum komt natuurlijk ook steeds dichterbij,en het maakt je onzeker.

Maar blijf positief hé,ik blijf voor je duimen!

Die ongi gevoel kan ook van iets anders komen hoor. Schijnt toch ook bij zwangeren voor te komen?

Ga het zo onwijs voor je hopen!

Liesbeth; Wow,wat een score heb jij. Heb je er niet ontzettend last van??

Hopelijk groeien de kleintjes nog even mee.

Wens je alvast heel veel succes Zaterdag!

Sharon; Wel een schatje hoor die Lizzy van jullie. De foto's op Hyves zegt genoeg.

Geniet er lekker van. Wel prettig,je hebt nu wel een beetje afleiding,en kan je het traject van ICSI een klein beetje vergeten.

Balu;Spijtig dat je 1e behandeling nu voorbij is. Sterkte hiermee.

En alvast alle goeds gewenst voor het starten van je 2e behandeling!

Nog 1 dag,en dan mag ik beginnen met de deca. Spannend vind ik het wel.

Zal mij benieuwen hoe ik het zal vinden.

Goofy; Is je hoofdpijn/en humeur een beetje beter nu?

Geplaatst

PAMMIE :wav:LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA :occasion18:GEFELICITEERD 30 JAAR WHOEHOE NU BEGINT HET LEVEN ZEGGEN ZE FIJNE DAG NOG

Geplaatst

Hoi hoi,

Pammie van harte!!

En ja heb er wel behoorlijk last van, maar alles voor het goede doel he!

Zaterdag inderdaad de punctie, spannend hoor. Lijkt wel of de uren voorbij kruipen nu, maar ja nog even doorbijten.

groetjes

Geplaatst

@ Pammie; Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Heb je een leuke dag gehad? Nog verwent?

Succes alvast met je 1ste Deca, ik keek er ook zo naar uit, nu vanavond al de 8ste. Het gaat dus heel snel als je eenmaal bent begonnen!

@ Sanne; Ja ja, de puregon komt dichtbij!!! Ben wel blij dat het prikken goed gaat! Daar was ik toch zo bang voor. Het lijkt wel of ik het al jaren doe.... Voor jou heel veel sterkte nog hoor met je wachtweek. Ik duim me suf voor je!

@Sharon24; wat een verhaal over LIZZY. Geweldig. Leuk dat ze het goed maakt bij jullie. Sterkte met je gebroken nachten. Goede wenmetode. Hahahaha

@Nathalie; balen voor je dat je TP is mislukt. Je bent natuurlijk van harte welkom al het ik het graag anders gezien voor je! Sterkte met je volgende poging!

@Liesbeth; Sterkte nog even met de laatste wachtuurtjes voor de punctie! Zaterdag is het zover. Vanavond mag je nu toch de Pregnyl spuiten? Ik zal aan je denken hoor zaterdag.

Even een kleine up-date van mezelf.

Ik heb gisteren en vandaag echt een giga migraine aanval gehad. Deze heb ik bijna altijd als ik ongi moet worden. Vandaag dus doorgebroken en nog steeds een kop om op te schieten.( mag mijn medicatie niet meer gebruiken die ik hiervoor heb, paracetamol is alles en dat is echt veels te weinig, maar ja, voor het doel moet je wat over hebben, toch?) Mijn humeur wisselt. Dan lach ik en dan heb de grootste huilbui ooit. Mijn partner snapt er helemaal nix van. Ik hoop maar dat die hoofdpijn verminderd dan voel ik me ook een stuk prettiger en ben ik ook prettiger in de omgang.

Verder schiet het al aardig op, de weg naar de uitgangsecho en hopelijk start Puregon. Ben best wel benieuwd wat ze me woensdag gaan zeggen.

Meiden, dit was voor nu weer even mijn verhaaltje. Tot gauw maar weer!

Fijne avond

Geplaatst

Hoi Goofy, ja vanavond de pregnyl en zaterdag D-Day! Ik denk toch dat tijdens het Deca spuiten je nog wel migrainemedicijnen mag gebruiken?

Ik heb het wel gedaan hoor. Volgens mij kan het geen kwaad.

Was van de Deca mega mega moe, maar toen de puregon er eenmaal bijkwam voelde ik me een stuk beter. Tot een week geleden en nu zit ik met een buikpijn alsof ik 40 weken zwanger ben. Echt zo'n vol gevoel en gewoon rot, kan niet op mijn rug liggen.

Weten jullie trouwens wat precies ook alweer het beleid is met het invriezen van Cryo's? Las op een ander topic dat er bij sommige ziekenhuizen niet altijd goed wordt omgegaan hiermee.

Verder was ik benieuwd hoe laat de terugplaatsing zo ongeveer is en hoe lang jullie hier hiervoor onder de pannen zijn geweest in het ziekenhuis en daarna nog met pijn etc. Dan kan ik me daar vast beetje op voorbereiden.

Tel echt de uren af....

Geplaatst
hoeveel pregnyl hebben jullie gespoten? lees nu op internet iets over 2 ampullen poeder. nijmegen heeft er toch maar 1???

Hoi Liesbethb,

Ik heb ook maar 1 ampul Pregnyl gekregen hoor! De inhoud is een standaard hoeveelheid. (1 ampul Pregnyl-poeder en 1 ampul oplosmiddel)

Wel vervelend dat je het gevoel hebt dat je 40 weken zwanger bent.

Succes met het zetten van de Pregnyl-injectie!

Van cryo weet ik ook nog niet veel. Geloof dat er in het UMCN 2 Emmy's van A "kwaliteit" per rietje ingevroren kunnen worden. Je moet dan een contract tekenen en dan kan je ze 4 jaar bewaren. Maar dit weet ik niet helemaal zeker hoor!

Over mijn migraine med. Mijn huisarts heeft afgeraden om andere med te gebruiken naast de Deca. Ik ben voor een hoop dingen allergies en heb heel erg eczeem. Ben nu al een zo'n 3 maanden medicijnen "schoon". Dat is wel lastig, zeker rond mijn menstruatie. Dan heb ik echt altijd een giga hoofdpijn/migraine. Als ik morgen nog steeds zo'n hoofd hebt dan bel ik even met het ziekenhuis.

Weltruste allemaal, ik ga mijn bed in!

Geplaatst

Hallo meiden,

Mijn zusje heeft vandaag haar punctie. spannend. Zij vertelde mij dat ze ook 2 ampullen poeder moest spuiten. Dus dat snap ik ook niet, maar ieder ziekenhuis schijnt ook zijn eigen methode te hebben.

Ik heb wel een vraag. op 3 juni start ik al met de gonal f terwijl ik pas 12 juni mijn uitgangsecho heb? Ik dacht dat je eerste een uitgangsecho moest hebben voordat je kon beginnen met de gonal f. Weet iemand hoe dat zit?

Liesbeth, heel veel succus morgen.

Pammie, van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag.

Ik zit nu helaas ziek thuis. Ik ben afgelopen dinsdag door mijn rug gegaan. Daarom even niet meer achter de computer kunnen kruipen. Het gaat nu weer redelijk, maar het weekend moest ik ook werken maar blijf ik nog even ziek thuis. Ik kan namelijk nog niet alles. Ik heb het idee dat ik door mijn rug ben gegaan omdat ik rond mijn eisprong zat. Dat heb ik wel vaker last van mijn rug.

Gisteren was ik op een verjaardag en daar kwamen 2 zwangere binnen en in totaal waren er 3 baby's. Dat werd me echt even teveel en ben onder het mom van ik heb last van mijn rug een stukje gaan wandelen en heb even een flink potje zitten te janken.

Geplaatst

Jessie; Sterkte met je rug!

Wat vervelend dat je je zo rot hebt gevoeld met die visite.

Snap wat je bedoeld.

Goofy;Vervelend dat je zoveel last hebt van migraine. Hopelijk gaat het snel beter met je.

Liesbeth;Morgen je punctie. Spannend! Enorm veel succes !!

De 1e deca spuit is een feit.

Moest wel weer even wennen,en de 1e prik deed me best pijn moet ik zeggen.

Maar morgen zal t vast beter gaan.

Maar er naar uit kijken? Nee dat niet haha.

Geplaatst

Pammie: Was even benieuwd of je de eerste spuit al gezet had. En ja, hij zit er in!! Vervelend dat het pijn deed. Langzaam spuiten hé? Ik hoop dat het niet pijnlijk blijft.

Liesbeth: alvast sterkte voor de punctie morgen. Spannend!! Ik hoop dat je veel goede eicellen krijgt.

Jessie: Oh jee, door je rug gegaan, dat is echt enorm vervelend. Ik heb het ook gehad. Doe maar rustig aan, want als je te hard van stapel loopt dan wordt het niet beter. Rond mijn eisprong heb ik ook altijd een zere rug.

Paula: Ben je al terug uit Italie? Hoe heb je het gehad?

Hier nog geen nieuws eigenlijk!! Ik voel me niet anders dan anders.

Als ik nieuws heb dan laat ik het weten.

Liefs

Geplaatst

@Jessie; Hoe is het met de punctie van je zus gegaan?

Ik kan je helaas niet helpen met je vraag. Ik gebruik Decapeptyl en Puregon. Ik hoop dat iemand anders je vraag kan beantwoorden.

Wat balen voor je dat je zo'n pijn je rug hebt. Sterkte en hoop dat je je gauw beter voelt. Ik vind het ook lastig hoor al die baby's en zwangeren. In onze vrienden en familiekring zijn er ook heel veel zwanger of net bevallen. Continue die vraag; en jullie? Nog geen wens of de opmerking; hebben jullie nou nog geen kinderen, nou dan mag je wel opschieten.(Wij hebben alleen onze dichtsbijstaande vrienden ingelicht over onze situatie en mijn moeder en schoonouders, verder niemand.)

@ Pammie; Heb je een leuke verjaardag gehad?

Joepie; de 1ste Deca is een feit. Balen voor je dat hij pijn deed. Ik met zeggen dat ik de vloeistof erg vind prikken. Maar dat trekt na 10 minuten wel weer weg.

@Liesbethb; Het komt nu dichterbij de punctie! Spannend.

Hoe laat moet je?

Ging het goed met de Pregnyl?

Ik duim heel hard voor je!!!

Ik heb trouwens nog even contact gehad met mijn behandelend neuroloog. Ik mag mijn migraine middel in het vervolg wel gewoon innemen, maar dan moet ik er zeker van zijn dat ik niet zwanger ben. Het gaat gelukkig nu weer wat beter. Heb het rustig aan gedaan op het werk. Nu lekker 2 dagen vrij. Nog 1 week werken en dan vakantie. Laat de echo's en punctie maar komen!!!! Hahahahaha.

o ja , Liesbethb; Ben je er nog achter gekomen hoe het zit met de Cryo's? Ben ook benieuwd.

@Sanne; Je bent zo stil.... Gaat het een beetje met je?

Geplaatst

Hallo dames,

Ik lees al eventjes met jullie mee en eigenlijk lijkt het mij ook leuk om mee te schrijven, dus hierbij een open sollicitatie.

Zal eerst even een beetje mijn situatie vertellen. Begin 2005 ben ik gestopt met de pil, na lang wachten en een paar onderzoekjes was het probleem snel duidelijk waarom ik niet zwanger werd er waren geen zaadjes aanwezig. Na weer lang wachten heeft mijn man in 2007 een tese ondergaan waarbij zaadjes zijn gevonden. We gingen direct door voor Icsi. Precies een jaar naar de Tese hadden wij onze geweldige dochter in onze handen. Ze is geweldig.

Na 1 1/2 jaar begon het te kriebelen voor een 2e en hebben wij ons aangemeld. In april hebben wij opnieuw de GA gevolgt. Vandaag is het dan toch echt een beetje begonnen, want ik heb me aangemeld en gelukkig ben ik niet terug gebeld. 3 juni begin ik te prikken met de deca.

Bij mijn eerste behandeling heb ik niet geschreven op een forum. Nu lijkt het me dus wel leuk om hier met jullie mee te schrijven, te hopen en te dromen.

Voor iedereen die bezig is/ gaan heel veel succes, de meiden die zwanger zijn (en dat zijn er veel zag ik) van harte gefeliciteerd en bij wie het niet gelukt is we hopen op een hele mooie volgende kans.

Ik hoop te zijn aangenomen in deze club :icon_biggrin:.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Gezamelijke afspraak

- 8 februari Samsam

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 01 april Goofy

- 6 april Raba

- 6 april Appel

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 8 maart Samsam

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 3 juni appel

uitgangsecho

- 17 juni Appel

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 25 maart Samsam

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

- 19mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

- 17 juni

Eerste fm

- 30 maart Sharon24

- 3 april Samsam

- 10 april Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

- 25 juni Appel

Tweede fm

- 11 april Paula

- 27 april Sanne

- 12 mei Liesbeth

Derde fm

- 29 april Sanne

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 12 april Samsam

- 13 april Paula

- 1 mei Sanne

Terugplaatsing

- 4 april Sharon TP van 1 A-embryo

- 15 april Samsam

- 16 april Paula 1 A-embryo

- 4 mei Sanne 2 B-embryo's

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Ben gelijk maar helemaal los gegaan op het lijstje. Heb even een kopje toegevoegd van uitgangsecho. Deze is niet meer standaard bij UMCN, maar bij mijn eerste behandeling had ik een cyste die ze moesten wegprikken, dus vandaar toch de uitgangsecho.

groetjes,

Appel

Geplaatst

Gezamelijke afspraak

- 8 februari Samsam

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 01 april Goofy

- 6 april Raba

- 6 april Appel

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 8 maart Samsam

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 3 juni appel

uitgangsecho

- 17 juni Appel

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 25 maart Samsam

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

- 19mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

- 17 juni

Eerste fm

- 30 maart Sharon24

- 3 april Samsam

- 10 april Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

- 25 juni Appel

Tweede fm

- 11 april Paula

- 27 april Sanne

- 12 mei Liesbeth

Derde fm

- 29 april Sanne

- 13 mei Liesbeth

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 12 april Samsam

- 13 april Paula

- 1 mei Sanne

- 15 mei Liesbeth

Terugplaatsing

- 15 april Samsam

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Geplaatst

Hallo allemaal,

Bedankt voor de succes wensen!! Heb er alleen niet zo'n denderend gevoel meer over, stom he. Zaten op de echo's veel follikels, en ik voelde het tot gisteravond ook echt zwaar drukkend zitten. Maar nu na het spuiten van de Pregnyl niet meer zo. Dus ben bang dat de groten van boven de 20 mm toch al zijn gesprongen. Het voelt veel leger.... Dat maakt me wel bang, dus ziekenhuis maar gebeld. En die zeiden ach we hebben toch nog nooit meegemaakt dat er niks meer zat. Ik zeg nee, maar ik was de hele tijd al bang dat er iets ging gebeuren met die grote en zij zeiden toen nee joh. Nu zeggen ze ja kan zijn dat er wel een paar zijn gesprongen maar er zitten er vast nog wel genoeg. Dat vind ik toch beetje bagateliserend. Elke eitje telt voor mij, voor elk eitje heb ik pijn geleden... Dat zit me wel behoorlijk dwars.

Of hadden jullie dat ook na het spuiten van de pregnyl? Vreet me er helemaal over op.

@ Goofy, fijn dat het nu wel beter gaat. Wat gebruik jij voor de migraine?

Ze vriezen A en B kwaliteit in staat in de folder, maar wat ik nu meekrijg is dat het toch alleen A is. En dan vriezen ze per 2 in. Zodat je bij ontdooien meer kans heb op goede.

@ Sanne, nog geen kriebels om te testen? Ik mag van mijn man echt niet eerder testen, maar o oh zou nu al willen testen haha.

We laten het maar over ons heenkomen! hoop zo op veel goede eicellen, maar ben zo bang dat het nu tegenvalt help help! Degene die al Pregnyl hebben gespoten, let me know!

Geplaatst

Hoi meiden.Even korte reactie. Ben nu in hotel in Nancy, morgen middag weer thuis. Sinds een dag of 5 in toenemende mate misselijk. Hele dag.Verder alles prima.xxx

Geplaatst

@Appel; Welkom in de club! Wat mij betreft ben je aangenomen! (hahahaha)

Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter. Wat fijn om te lezen dat je zwanger bent geraakt van ICSI met TESE! Heel bemoedigend voor mij (ons)! Heel veel succes met je behandeling! Ik ga je volgen!!

@Liesbethb; Ik heb in juni een status migraine gehad. (14 dagen lang alleen maar migraine-aanvalletjes achter elkaar). (daarvoor nooit migraine gehad).Na flink wat onderzoeken en goochelen met medicatie zijn we erachter dat ik het heel goed doe op Maxalt 10 mg. Bij de 1ste 10 min van de aanval moet ik er 1 innemen en gelijk een half uur plat. Is het na het liggen nog niet weg dan moet ik er nog 1 innemen. Bijna altijd lukt het om ze te onderdrukken. Het is heel erg hormonaal aangelegd. Ik was dus erg bang dat ik weer zo'n aanval zou hebben bij het prikken van de Deca maar moet zeggen (ik klop het even af) dat het redelijk goed gaat. Heb nu 2 dagen flinke koppijn gehad en nu wordt het dus al een heel stuk minder! Denk dat er toch een hoop spanningen en zenuwen meespellen.

Zo wat een verhaal weer!

Jou verhaal vind ik ook wel heel heftig zeg, van de follikels. Ik hoop echt voor je dat ze een flink aantal aan kunnen prikken en bevruchten!!! Ik duim echt voor je!

Ervaring met pregnyl heb ik niet. Daar kan ik je dus niets over zeggen.

@ Paula; Ik hoop dat je het leuk hebt gehad. Een goed teken die misselijkheid. Niet leuk maar ik teken er ook voor hoor!!!! Groetjes en een goede terugreis!

Ik heb ook een uitgangsecho dus heb hem er even in de lijst bij gezet!

Gezamelijke afspraak

- 8 februari Samsam

- 9 februari MamavanTim

- 11 februari Sharon24

- 18 februari Paula

- 9 maart Sanne

- 31 maart Liesbeth

- 01 april Goofy

- 6 april Raba

- 6 april Appel

- 15 april Pammie

- 22 april Jessie

Start Decapeptyl

- 4 maart sharon

- 8 maart Samsam

- 17 maart Paula

- 29 maart Sanne

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 3 juni appel

uitgangsecho

- 17 juni Appel

-19 mei Goofy

Start Puregon/Gonal F

- 21 maart Sharon24

- 25 maart Samsam

- 2 april Paula

- 16 april Sanne

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

- 17 juni Appel

Eerste fm

- 30 maart Sharon24

- 3 april Samsam

- 10 april Paula

- 25 april Sanne

- 10 mei Liesbeth

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

- 25 juni Appel

Tweede fm

- 11 april Paula

- 27 april Sanne

- 12 mei Liesbeth

Derde fm

- 29 april Sanne

- 13 mei Liesbeth

Punctie

- 30 maart MamavanTim

- 1 april Sharon

- 12 april Samsam

- 13 april Paula

- 1 mei Sanne

- 15 mei Liesbeth

Terugplaatsing

- 15 april Samsam

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Weltruste voor straks en tot schrijfs maar weer!

Geplaatst

Hoi Goofy,

Wat grappig, dat gebruik ik ook. Bijna niemand kent het Maxalt . Ik gebruik het al zo'n 10 jr nu. Het is echt mijn redmiddel, daarvoor hielp er niks tegen mijn migraine aanvallen en liep ik letterlijk tegen de muren op. Fijn dat het jou ook helpt en dat je er nu met de Deca niet zo'n last van hebt.

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Appel; Welkom hier!

Wat mij betreft ben je harstikke aangenomen. Hihi.

Schrijf met ons mee zou ik zeggen.

Paula; Hoe was je vakantie in Italie?

Liesbeth; Hoelaat heb jij de punctie vandaag?

Ben je erg zenuwachtig? Kan me voorstellen dat je je druk maakt om die follikels,maar ik denk dat het wel goedkomt. Je zal het zien vandaag.

Duim voor je!

Goofy; M'n verjaardag was leuk en gezellig.

Bevalt het jou nog goed om de deca te spuiten? Ze zeggen dat het steeds moeilijker gaat hé.

Nou,ik vond gisteren die naald zo onwijs bot,kreeg 'm haast niet erdoor.

Hopelijk gaat het vanavond beter.

Wat is nou het best voor de spuit....Hoelaat halen jullie de spuit er van te voren uit?

Sanne;Trek je het allemaal nog? Nog een paar dagen,en je weet het!!! Spannend.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden