Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goofy, met mijn zusje gaat het wel. Ze is zo erg gespannen. Maar ja, wat wil je als het al 3 keer fout is gegaan. Maar de vorige keren na de tp werd ze op dag 9 ongi, en het is nu dag 11. Ook heeft ze de vorige keren geen last gehad van misselijkheid en nu wel. Dus wie weet.......Ik hoop het zo!

Maureen, Mijn zusje heeft net de terugplaatsing gehad van KID. Zij hebben hier wel een paar jaar over nagedacht. Haar man stond er eerst niet achter, maar vorig jaar kwam hij zelf met het idee.

Pammie, fijn dat je ongi bent geworden. Gelukkig is het bij jou niet zo heftig. Bij mij was het gisteren zelfs zo erg dat ik echt een enorme hoofdpijn had en hartstikke misselijk was. Nu gaat het weer goed. Ik vergeet ook weleens de spuit. Wij hebben ook een alarm op de telefoon aangezet. Volgens mij mag jij morgen met de tweede spuit starten toch? Weer een stapje dichterbij.

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo,

Ik durf het bijna niet te zeggen...maar....ik heb vanmorgen getest, niet eens met ochtendurine en hij was positief....maar we durven nog niet echt blij te zijn. Toch bang om wel ongesteld te worden... Heb wel grotere borsten en aders erop. Was van de week ook erg moe, nu gaat het wel weer. Maar heb ook wel beetje ongi gevoel. Dus weet het ff niet. Mocht van het ziekenhuis pas 2 juni testen, dus dat duurt nog even.

Wat denken jullie?

Voor de rest lees ik nog wel mee, maar had eigenlijk weinig te melden. Dit wachten is gewoon slopend! Hoop snel ons hele hoekje groen te zien!!!

Geplaatst

@ Pammie; Succes morgen met de Puregon! Eindelijk ook de tweede erbij!

Ik vind het allemaal erg spannend hoor! Ben best moe ook, maar alles voor het doel!

@ Liesbethb; Jeetje meid, spannend. Ik heb op het forum wel eens gezien dat de Pregnyl een pos test kan geven en ook lees je veel van een streep is een streep. Dussss, het blijft spannend tot 02 juni. Maar alvast een voorzichtige felicitatie! Wanneer je zeker bent juich is gigantisch met je/jullie mee! Laat het ons weten.....

Meiden, weltruste en tot gauw.

Geplaatst

@ Pammie: nou dat scheelt dan mooi weer. Ik mag namelijk NIET menstrueren ivm endometriose dus ja ze kunnen zeggen van slik de pil nog maar een maand door of je kunt direct beginnen. Denk het laatste. Toen ik Smeenk vorige week zondag aan de telefoon had was hij er toch wel heel duidelijk in om direct door te gaan aangezien alles nu nog "rustig" is van binnen. Is toch wel heel fijn om een gyn te hebben die compleet achter je staat en je wensen respecteerd en hetzelfde gevoel heeft als jij. Ik voel me echt begrepen door hem. Een fijne arts!!!

@ Liesbeth: meid ik zeg toch alvast heel voorzicht van harte gefeliciteerd. Het is je zo hard gegund net als al de meiden hier. Hopelijk gaan er dankzij jou meer volgen! Joehoe....

Oh ja ik heb trouwens op aanraden van iemand van het forum een maansteen gekocht. Dacht eerst van ja ja zal allemaal wel. Maar ik heb die steen nu 4 dagen om en ik moet zeggen dat ik toch wel verschil merk met voorheen. Ben veel rustiger van binnen. En als ik nu slaap dan slaap ik echt door wordt 's nachts niet meer wakker van het onrustig slapen. Vanavond is het volle maan en dan moet ie weer opgeladen worden. Het helpt ook tegen onvruchtbaarheid zei die vrouw maar ja dat zal wel niet voor mij opgaan maar wie weet... Meiden een fijne dag en een fijn weekend alvast.

Dikke knuffels,

Nathalie

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

nou dames weer een nieuwtje vanuit hier ik ben ongie eindelijk kwam natuurlijk omdat het toch een vervroegde miskraam is geweest anders was ik veel eerder ongie geworden komt er weer met bakken uit haha dinsdag 8 juni eerste echo als die goed is 11 juni terugplaatsing dus we hebben weer een vooruitzicht maar ik geniet nog zo lekker van me woefer die groeit als kool heerlijk beest

@ alle andere meiden wat is het stil hier stom eigenlijk he als je niet in een behandeling zit heb je je niet zoveel te melden

@ liesbeth ik hoop natuurlijk dat het goed is dus een voorzichtige felicitatie alleen ik heb niet zoveel vertrouwen in dat vroeg testen maar dat snap je denk je wel maar ik duim voor je

voor alle andere dames succes met zwanger zijn spuiten en wachten.......

ik kom snel terug

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat is er veel gebeurd, moest dus toch even reageren.

@ Maureen; Jullie beginnen rustig verder te denken lees ik. Veel succes met de beslissing die jullie gaan nemen over KID. Een misschien moeilijke beslissing, maar hopelijk komen jullie eruit met een antwoord waar jullie je beiden in kunnen vinden.

@ Liesbethb: Ook van mij een voorzichtige proficiat.

@ Goofy: Succes morgen met de 2e fm. Ik hoop voor jullie dat er een punctiedatum geprikt (ha ha) kan worden.

@ Balau: Waarom zal die maansteen niet helpen bij jouw vruchtbaarheid? Ik zou ook niet geloven dat deze steen zal helpen bij je innerlijke rust en dat doet de maansteen toch maar mooi bij jou, dus hij ondersteund ook jouw vruchtbaarheid. Succes.

@ Sharon: Spannend het gaat weer beginnen voor jullie. Geniet van de snelgroeiende woefer en voor je het weet is het 11 juni.

Meiden allemaal een fijn weekend.

Groetjes Appel

Geplaatst

Ik heb hem even aangepast want er zaten wat foutjes in mijn "agenda"

Start Decapeptyl

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 5 juni appel

uitgangsecho

-19 mei Goofy

- 18 juni Appel

Start Puregon/Gonal F

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

Eerste fm

- 10 mei Liesbeth

- 26 mei Goofy

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 12 mei Liesbeth

- 29 mei Goofy

Derde fm

- 13 mei Liesbeth

Punctie

- 15 mei Liesbeth

Terugplaatsing

-18 mei Liesbeth

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

- 2 juni Liesbeth

Cryocyclus:

- Sharon 2 A embryo's

Geplaatst
Ik heb hem even aangepast want er zaten wat foutjes in mijn "agenda"

Start Decapeptyl

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 5 juni appel

uitgangsecho

-19 mei Goofy

- 18 juni Appel

Start Puregon/Gonal F

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

Eerste fm

- 10 mei Liesbeth

- 26 mei Goofy

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 12 mei Liesbeth

- 29 mei Goofy

Derde fm

- 13 mei Liesbeth

Punctie

- 15 mei Liesbeth

Terugplaatsing

-18 mei Liesbeth

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

- 2 juni Liesbeth

Cryocyclus:

- 11 juni Sharon 2 A embryo's

ook maar even een datum erbij gezet

Geplaatst

Start Decapeptyl

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 5 juni appel

uitgangsecho

-19 mei Goofy

- 18 juni Appel

Start Puregon/Gonal F

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

Eerste fm

- 10 mei Liesbeth

- 26 mei Goofy

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 29 mei Goofy

Derde fm

-

Punctie

-

Terugplaatsing

-

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

- 2 juni Liesbeth

Cryocyclus:

zo ik heb mezelf even uit de plekken gehaald waar ik als enige sta en de rest al niet meer. Maak plek voor de dames die nu op weg naar de TP gaan!

Verder ben ik ook wel bang dat ik nog ongi kan worden, maar heb geen bloedverlies. Hou echt het rampscenario wel in mijn achterhoofd dat het nog mis kan gaan, maar dat kan tot 12 weken en ook daarna nog wel. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik wel echt zwanger was en als ik ongi werd het dan een vroeke mk was. Dus dat was dan bij jou ook sharon, helaas.... Nu op naar de Cry poging! Ik maak mezelf pas groen als het woensdag nog positief is en geen bloed te zien is.

Truste allemaal!

Geplaatst

Cryocyclus:

ook maar even een datum erbij gezet

Wat goed, dat is over 2 weekjes al weer!

Meisje ik ga voor je duimen!

Geplaatst
goofy, weet je al meer over de punctiedatum? Schiet vast wel op nu?

Hoi Liesbethb

Nou, helaas nog geen punctiedatum afgesproken.

Maar er zitten wel een boel mooie follikels en dat is ook een hoop waard!

2 van 17 mm, 2 van 16 mm en 8 van 15 mm en een boel kleintjes die ze niet heeft opgemeten. Maandag moet ik terug voor de 3de FM en dan waarschijnlijk woensdag of donderdag de punctie (Bibber, bibber).

Hoe gaat het met jou? Trek je het een beetje! Houd moed hoor! Een streep is streep!

Nou meiden, fijne avond en voor diegene die naar de X-factor kijken. Ik ben voor Jaap!

Groetjes,

Goofy!

Geplaatst

Start Decapeptyl

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 5 juni appel

uitgangsecho

-19 mei Goofy

- 18 juni Appel

Start Puregon/Gonal F

- 2 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 3 juni Jessie

Eerste fm

- 10 mei Liesbeth

- 26 mei Goofy

- 6 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 29 mei Goofy

Derde fm

- 31 mei Goofy

Punctie

- 02 jun / 03 jun Goofy

Terugplaatsing

-

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

- 2 juni Liesbeth

Cryocyclus:

Geplaatst

Ben super moe en beetje misselijk. Verder nog geen bloed, dus dat geeft moed! Vanmorgen weer getest en nu nog donkerdere lijn. Dus ik heb goed hoop...

Maar durf nog niet heel hard te juichen.

Spannend hoor Goofy, zitten er dus genoeg! Ik schuif met alle liefde door op het wachtbankje voor je!

Geplaatst

Meid, je bent gewoon ZWANGER! Meerdere pos testen, moe, misselijk, ik weet het niet hoor! Ik denk dat ik je maar gewoon FELICITEER!!!!!!!!

Dus, van harte!

Maarrrrr, ik snap het wel hoor je angst, ik zou hetzelfde hebben denk ik.

Dus ik juich wel wat harder voor je!

(En voor JAAP, de winnaar van X-factor! Hahahaha)

Geplaatst

Hallo Liesbeth, ik hoop het zo voor je. Mijn zusje heeft ook eerder getest, die mag ook pas woensdag testen en die heeft nu ook positief getest, maar ze blijft erg bang.

Maar zoals het nu staat, alvast een voorzichtige proficiat.

Goofy, bijna de punctie. wordt nu wel erg spannend hoor. Morgen weet je waarschijnlijk wanneer.

Geplaatst

@ Jessie; Spannend voor je zus! Pos getest! Super, feliciteer haar maar!

@ Liesbeth; En?

Vandaag de laatste FM gehad! Joepie. A.s. donderdag de punctie.

Alles zag er goed uit! Het bloed was goed en ze hebben 16 follikels (5 li, 11 re) geteld die waarschijnlijk mee gaan doen. Vanavond de laatste Puregon en Deca. Gek hoor! Morgen word ik gebeld hoe laat het donderdag wordt. Als er emmy's ontstaan dan hebben we zondag de TP. Jeetje, het wachtbankje komt steeds dichterbij! Ik hoop zo dat ik erop plaats mag nemen. Ben best wel gespannen, maar dat is logisch lijkt mij.

Ik heb nu een opgezette buik en lage rugpijn. En ben best wel moe! Doe het verder rustig aan!

Start Decapeptyl

- 18 april Liesbeth

- 06 mei Goofy

- 14 mei Pammie

- 16 mei Jessie

- 05 juni appel

uitgangsecho

- 19 mei Goofy

- 18 juni Appel

Start Puregon/Gonal F

- 02 mei Liesbeth

- 19 mei Goofy

- 28 mei Pammie

- 03 juni Jessie

Eerste fm

- 10 mei Liesbeth

- 26 mei Goofy

- 06 juni Pammie

- 12 juni Jessie

Tweede fm

- 29 mei Goofy

Derde fm

- 31 mei Goofy

Punctie

- 03 juni Goofy

Terugplaatsing

-

Testdag

- 17 april Sharon

- 17 april Mama van Tim

- 30 april Samsam

- 1 mei Paula

- 19 mei Sanne

- 2 juni Liesbeth

Cryocyclus:

Meiden, fijne avond en tot schrijfs!

Geplaatst

hoi Jessie, super voor je zus! Ik ben echt bloed nerveus. Zo bang dat het mis gaat.

jij 3 juni starten met de puregon, dan gaat het lekker snel! Dan achter je zus aan qua test en samen lekker zwanger wezen!

Hoi Goofy, super zeg! Op naar de punctie en dan Tp en dan de slopende

wachtweken ;-) Heb vandaag niet getest, morgen en woensdag maar weer haha. Dan heb ik er 6 tegenaan gegooid, vind ik wel genoeg dan. Maar de angst zal wel blijven dat het mis gaat ben ik bang....Had al gevraagd of ze geen HCG bloedtest wilden doen, maar dat is het protocol niet in Radboud zeiden ze. Alleen lijkt mij deze stress ook niet echt heel gezond toch?

He Sharon, 11 juni, schiet alweer op meid! We gaan ervoor dat alle meiden hier gewoon groen worden hoor!!

Appel, voor jou start het nu ook over een weekje, dan duurt het nog wel even tot de punctie etc, maar je bent in elk geval bezig. Dat voelt wel goed denk ik.

Pammie, al bijna de 1e FM. Ook spannend hoor, hoe gaat het verder?

Hoe is het verder met de zwangere dames? Kan iemand mij een beetje geruststellen? Voel me niet echt misselijk ofzo, steeds beetje krampen onderin mijn buik. Zoooo bang dat het misgaat... Hoe voelden jullie je in het begin? Wanneer kregen jullie kwaaltjes??

Geplaatst

Hoi allemaal,

Heb hier wel eens geschreven dat ik mocht beginnen aan de behandelingen enzo, maar daarna eigenlijk nooit meer:bye2:kon het allemaal niet zo goed bijhouden pff, er werd/word hier echt ontzettend veel geschreven !!!

Maureen, ik las dat je op de digi nog met Angelique hebt gesproken en dat je hoopte of haar of mij te treffen op de digi?

Wil je hier ontzettend veel sterkte wensen met het slechte nieuws wat jullie te horen hebben gekregen, dikke knuffel voor jullie,

Liesbeth,Jij bent ook een van de gelukkige met een dikke + ?? gaaf zeg,

ik mocht vanmorgen testen en heb vanaf vorige week dinsdag getest, en toen was die ook al licht positief, maar werd elke dag donkerder, heb nu in totaal 9 testen gedaan hihihi,

je vroeg naar de kwaaltjes? ik ben moe, zere borsten, en ongelooflijk last van mijn darmen !!!! moet steeds windjes laten (sorry hoor,) en ook buikpijn,

succes met wachten en alvast proficiat met je positieve test !!

Iedereen heel veel succes en TOI TOI TOI,

Liefs Jessica

Geplaatst

Wat is er met Maureen dan? Toch geen miskraam?

Lees hier zoveel verhaal over positieve testen en dan toch weer MK

Ik durf echt niet te genieten van mijn positieve testen. Denk pas bij de echo...

En dan nog blijft t spannend. Echt killing.

Geplaatst

liesbeth@ alvast ook een voorzichtige felicitatie.

Nou dames de wonderen zijn nog niet de wereld uit. Ja wij zijn nu ook aangemeld geen telefoontje gehad. Nadat ik vanmorgen me aangemeld heb. Zodra ik de brief binnen heb zal ik mezelf in de planning erbij zetten.

Goofy@spannend veel succes donderdag.

Appel@ spannend

pammie en jessie hoe gaat het nu met jullie?

Geplaatst

Hey Raba,

Nou he he dat werd tijd he meis. Ik hoop dat je snel de brief binnen hebt en dat je kunt gaan beginnen JOEHOE!!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

@ Raba; Eindelijk voor jullie ook goed bericht! Super! Laat die brief maar komen......

@ iedereen; hoe gaat het??

Kleine up-date!

Vanavond om 21.00 uur de Pregnyl en donderdagochtend 09.00 de punctie!

Ben best wel moe, heb ook totaal geen rust in mijn lijf! Het is maar goed dat ik vakantie heb. Vandaag heb ik de voor- en achtertuin onkruid vrij gemaakt en de Hedra gesnoeid. Ben nu kapot! Vanavond vroeg naar bed en morgen RUST!

Meiden fijne avond en succes!

Geplaatst

Daar ben ik ook weer eens!

Alles is goed met me...Eigenlijk weinig te melden,ik prik nu de Puregon erbij als sinds vorige week vrijdag.

A.s. Zondag de 1e FM. Ik ben benieuwd! (Goofy,mss treffen we elkaar in Radboud hihi).

Succes donderdag meid! Spannend..

Raba; Eindelijk mag je dan ook beginnen. Werd ook weleens tijd.

Geplaatst

Hoi Pammie,

Fijn dat het goed met je gaat! Gaat het ook goed met de verbouwing?

Ik hoop het zo dat we elkaar kunnen treffen, dat zou betekenen dat er

embryo('s) zijn ontstaan bij ons! We hebben idd als alles goed gaat zondag de TP. Weet je al hoe laat je moet voor de FM? Succes alvast hoor!

Ben nu wat emo-kipperig! Ben best wel wat nerveus. Nog niet eens zozeer voor de punctie maar of er embryo's ontstaan etc, etc, etc. Waar je je allemaal niet gek over kunt maken. Ben zo blij dat jullie er zijn. Heb het gewoon af en toe ff nodig om te luchten.

XX,

Goofy.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden