Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai meiden.

De punctie is mij ontzettend meegevallen. 1 eitje konden ze moeilijk aanprikken,en dat voelde ik heel even,maar voor de rest vond ik het echt niet pijnlijk.

13 eicellen hebben ze kunnen aanprikken,en het zaad was ook top.

Allemaal prima in orde! Nu afwachen tot donderdag.

Verder voel ik me goed nu; Wel wat napijn,en ik bloed nog een klein beetje. Lig fijn even in m'n bedje,en morgenmiddag ga ik weer werken.

@Jessie; Jeetje,wat een vervelend iets met je vriendin. Ik vind dat je groot gelijk hebt,en vind het logisch dat je je zo voelt.

@Sharon; Het liep vanmorgen een beetje uit,ik was pas om 10.20 aan de beurt. Dus zijn elkaar niet tegengekomen hihi. Maar vertel; Hoe is het gegaan met je echo??

@Sanne; Nogmaals thanks voor het smsje vanmorgen en zondag. Lief dat je meeleeft....Je bent een toppertje.

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hai meiden.

De punctie is mij ontzettend meegevallen. 1 eitje konden ze moeilijk aanprikken,en dat voelde ik heel even,maar voor de rest vond ik het echt niet pijnlijk.

Verder voel ik me goed nu; Wel wat napijn,en ik bloed nog een klein beetje. Lig fijn even in m'n bedje,en morgenmiddag ga ik weer werken.

@Jessie; Jeetje,wat een vervelend iets met je vriendin. Ik vind dat je groot gelijk hebt,en vind het logisch dat je je zo voelt.

@Sharon; Het liep vanmorgen een beetje uit,ik was pas om 10.20 aan de beurt. Dus zijn elkaar niet tegengekomen hihi. Maar vertel; Hoe is het gegaan met je echo??

@Sanne; Nogmaals thanks voor het smsje vanmorgen en zondag. Lief dat je meeleeft....Je bent een toppertje.

whoehoe kei goed 13 ja liep idd uit ik had om 10:50 een afspraak en ik was om 11:20 aan de beurt maar ik duurde zelf maar 2 minuten was zo gepiept baarmoederslijmvlies was boven de 6 en moet 6 zijn dus vrijdag terugplaatsing misschien zien we elkaar dan hihi we hebben we onze keuze iets veranderd we hebben 2 rietjes 1 met 1 en 1 met 2 maar stel dat er 1 van de 2 van het eerste rietje het niet overleeft dan pakken ze dat andere rietje erbij en hopen dat die dan goed ontdooit dus we hebben zoiezo een terugplaatsing van 2 mits ze goed ontdooien natuurlijk en als het dan weer mislukt betekend dit dus dat we weer opnieuw moeten gaan spuiten maar daar gaan we maar even niet vanuit dus dames dat wordt weer duimen draaien dat wij donderdag een telefoontje krijgen dat er 2 goed zijn ontdooit en dat ze de derde niet hebben hoeven gebruiken toen ik er vanmiddag zat had ik wel weer even het gevoel dat ik niet was weggeweest haha.

Ze moeten dat echt veranderen die hele afdeling zit boven vol en dan moet ik die kelder in iedereen kijk je aan niet slim gedaan vind ik je weet dat de meeste die daar zitten gewoon zwanger zijn maar goed hopen dat wij daar ook snel zitten pammie mijn duimen voor jou draaien ook

morgen stemmen dames niet vergeten waar stemmen jullie op wij pvv succes

Geplaatst

@ Pammie; Fijn dat de punctie is meegevallen! Ik duim voor je! Hoop op een mooie TP voor jullie!

@ Sharon; Ja ja, allemaal stemmen , heel belangrijk. PVV heeft ook onze stem! Laat ze maar eens goed de wind door de politiek halen!

Ik hoop voor jullie dat de emmy's goed ontdooien!! Spannend hoor!

@ Appel; Heel erg bedankt voor je lieve tekst met duimen!!!! Hahahaha, wel een grappig plaatje eigenlijk.....

@ Jessie; Dat vind ik ook lekker handig van je vriendin! Belachelijk zelfs. Ik heb ook zo'n vrijgezelle vriendin die iedereen wipt en testen moet doen alsof het nix is. Het is 'helaas" al 1 keer verkeerd gegaan. Ze heeft daaruit een prachtige dochter maar ja........ Als het zo moet. Goed dat je het niet opkropt en het uitspuugt op het forum!

De andere meiden ook wederom veel succes!

Hier gaat het allemaal wel hoor.

Heb weer 2 dagen gewerkt. Ben goed onder de vragen van de vakantie uitgekomen. Wel handig ook dat ik een uniform draag zodat ze mijn dikke buik niet zien. Heb nml best een bolle buik gekregen van alles. Maar ja, dat zal allemaal wel wegtrekken.

Op naar de 14de voor het gesprek.

En o ja, de 21 ste komen wij helaas niet. We moeten zo lang rijden om naar het ziekenhuis te komen, dus misschien de volgende??.....

Fijne avond allemaal en toi toi toi!

XXXX,

Goofy

Geplaatst

Wat een goed nieuws. Pammie en Sharon op naar vrijdag met een terugplaatsing die bij beiden gewoon 9 maanden blijft zitten.

Dat van die kelder vind ik ook. De eerste keer dat we er naar toe gingen kreeg ik het hekje ook nog niet open. Je hebt al het gevoel dat iedereen na je kijkt en dan sta je ook nog schaapachtig aan de hekje te sjorren. Vanaf toen noemden wij het smakelijk de kneusjeskleder. Wij moesten hier smakelijk om lachen. Ach ja je moet de boel toch een beetje luchtig houden voor je zelf.

Wij gaan 21 juni niet. Wij zijn er de eerste keer ook niet naar toe geweest. Mijn man heeft er al helemaal geen behoefte aan en voor mij hoeft het ook niet echt. We moeten nog al een eindje rijden, dus ik heb ons netjes afgemeld. Voor de meiden die wel gaan veel plezier.

@ Jessie: helemaal niet raar hoor dat je een beetje pissig was op de reactie van die vriendin. Zij staat er waarschijnlijk helemaal niet bij stil dat een opmerking als "Het komt helemaal niet uit" nogal kwetsend is voor iemand die alles op zij zet voor een kindje.

Zo kan ik niet zo goed tegen als vriendinnen/ collega's zeggen: Het was in één keer raak. Gelukkig voor hun natuurlijk, maar dat hoef ik eigenlijk niet zo te weten. Of de opmerking die ik nu 2 keer achter elkaar hoorde: Het was eigenlijk niet gepland (en er dan zo verplicht achteraan) , maar we zijn er wel blij mee hoor! Nou volgens mij bestaat er dan zo iets als een voorbehoedsmiddel.

Groetjes,

Appel

Geplaatst
help, ik moet even mijn frustratie kwijt.

Ik ging vandaag shoppen met een vriendin. Ze vertelde me al tijd geleden dat ze graag nog een derde kindje willen en dat ze het gewoon aan het toeval overlaten.

Nu zitten ze financieel in de problemen, en toch deden ze dit nog.

Ik ben peettante van hun eerste dochter. Vandaag vertelde ze dat ze zich misselijk voelde en een test ging halen. En ja hoor, ze beld net en ze had ee positieve test.

Ze vertelde het komt eigenlijk helemaal niet uit, maar het is welkom. Heb haar gefeliciteerd, maar toen ik de telefoon ophing werd ik even boos. Niet op haar, maar omdat ze het zo aan het toeval overlaten en zwanger raakt en dan zegt het komt helemaal niet uit. Hoe kun je dat nu zo aan mij vertellen. Ik gun het haar wel, maar nu even niet. Ze heeft 2 kinderen, nu ben ik aan de beurt. Bah wat klinkt dat egoistisch van mezelf, maar zo voel ik dat. Sorry, dit moest ik even kwijt.

Ik heb een dag dat ik het even helemaal niet meer zie zitten en bang ben dat onze poging gaat mislukken.

jessie het kan me goed voorstellen dat je het kwijt moet. Daar is dit forum super ideaal voor. oh meid wat rot dat je, je zo voelt hopelijk voel je je snel lekkerder in je velletje. Een dikke knuffel van mij.

Geplaatst

vandaag het pakket opgehaald. Staat nu in de koelkast.

En ook een huisje een half uur rijden van nijmegen geboekt we gaan 16 juli weg en blijven 14 dagen.

We vinden het vervelend om ander half uur te rijden. Vandaar dat we besloten hebben om dit te doen is het gelijk onze vakantie. Mijn schoonouders en ouders gaan mee. Dus zijn we gezellig met zijn 6en en hebben we een prive chauffeur.

Geplaatst
Hai meiden.

:positive energie:

Ben blij voor je dat het je zo is meegevallen en een super resultaat hebt. Nu komt het volgende spannende moment. Ik blijf mijn duimen blauw draaien voor je!! Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over.

Geplaatst

Pammie, wat een geweldig nieuws. Ik ben erg blij voor je. En het is ook erg fijn dat de punctie bij jou zo is meegevallen. Kwam dat ook door die morfine? In het vorige ziekenhuis hadden ze dat niet, en toen had ik toch echt pijn tijdens de punctie.

Sharon, ik hoop zo dat het ondooien goed gaat. Nu moet het gewoon gaan lukken bij jullie.

Dames, dank jullie wel voor jullie reacties op mijn verhaal van mijn beste vriendin.

Ik ben altijd bang dat ik te extreem denk, maar ben blij dat jullie mij begrijpen.

Fijn als je dat hier even kwijt kunt. En Raba, dank je voor die knuffel. Lief van je.

Mijn zusje belde vandaag. Ja sorry, ik blijf maar over mijn zusje vertellen, maar die heeft vandaag het goede nieuws gehad dat ze zelfs zwanger is van een tweeling.

Echt super.

Geplaatst

Jessie,wauw een tweeling nog wel. Wat super om te horen.! Echt geweldig.

Ik weet niet of de morfine zo z´n werk heeft gedaan,dat ik bijna niks voelde. Vond het wel prettig spul eigenlijk.....Iedereen ervaart de punctie heel anders. Het is maar net hoe je er zelf tegenover staat. Ik was er heel rustig onder,ben heel even nerveus geweest toen ik het ziekenhuis binnen wandelde,maar daarna niet meer.

De punctie heb ik niet als prettig ervaren,maar ook zeker niet als een nare ervaring!!

Sharon,ook jij dus vrijdag de TP. Spannend dat je morgen telefoon krijgt of ze goed ontdooit zijn,dat is toch altijd maar weer de vraag.

Wij krijgen dat telefoontje ook,of er uberhaupt een bevruchting heeft plaatsgevonden. Maar wij kijken alvast op digi poli morgen.

Van dat hekje,ja inderdaad. Vind het ook niet echt handig gedaan. Gisteren was het mega druk,zowel boven,maar ook beneden.

Raba,goed geregeld zeg zo´n vakantie huisje vlakbij Nijmegen.

Geplaatst

Jessie: Wat leuk dat je zus in verwachting is van een tweeling. Bij ons in de familie komt het ook veel voor en ik ben zelf ook van een tweeling. Jij hebt over 3 dagen de eerste echo? Hoe voel je je?

Pammie: Morgen kun je denk ik al wel rond 10.00 uur de uitslag zien. Dat is wel hartstikke spannend hé? Komt helemaal goed. Vrijdag de terugplaatsing en ik hoop voor jullie op toppers!!

Hoe ging het werken vandaag? Kon je het volhouden?

Sharon: Morgen krijg je ook te horen of de embryo's goed zijn ontdooid? Ook wel reuze spannend. En dan ook vrijdag de terugplaatsing. Pammie en jij lopen dan echt gelijk op..

Hier weinig nieuws. Nog een paar weken wachten op de menstruatie. We zullen zien wanneer dat is.

XXX

Geplaatst

Pammie: Morgen kun je denk ik al wel rond 10.00 uur de uitslag zien. Dat is wel hartstikke spannend hé? Komt helemaal goed. Vrijdag de terugplaatsing en ik hoop voor jullie op toppers!!

Hoe ging het werken vandaag? Kon je het volhouden?

@Sanne: Wij zijn beiden morgen hele dag er niet,ik kan dus helaas niet op digi poli kijken. Ik zal het telefoontje moeten afwachten.

Werken ging goed. Nog wel beetje pijnlijk,maar voor de rest ging het prima. En na werktijd een mooie bos bloemen van je werkgever krijgen maakt zo'n middagje werken veel goed!!

Bos bloemen was voor het gene wat ik gisteren heb doorgestaan,en voor de hele ivf behandeling(en). Ik kan dat super waarderen.

Morgen weten we meer!

Geplaatst
@Sanne: Wij zijn beiden morgen hele dag er niet,ik kan dus helaas niet op digi poli kijken. Ik zal het telefoontje moeten afwachten.

Werken ging goed. Nog wel beetje pijnlijk,maar voor de rest ging het prima. En na werktijd een mooie bos bloemen van je werkgever krijgen maakt zo'n middagje werken veel goed!!

Bos bloemen was voor het gene wat ik gisteren heb doorgestaan,en voor de hele ivf behandeling(en). Ik kan dat super waarderen.

Morgen weten we meer!

idd echt super lief van je werkgever ze zijn er dus nog wel haha

ben benieuwd hoelaat ze bellen of we nog emmy's hebben en jou uitslag natuurlijk

Geplaatst

nou dames om half 11 werd ik al gebeld ze hadden goed nieuws dus ze hielden me niet langer in spanning er zijn 2 goeie emmy's ontdooid dus we zijn helemaal happy wel van de 3 dus tis nu alles of niets anders moetem we weer gaan spuiten maar goed daar gaan we maar even niet vanuit he vanaf morgen dus weer die 2 rot weken in hopen op mooi weer dan gaan de dagen altijd lekker snel vind ik morgen om 11.45 de terugplaatsing

pammie hoe is jou uitslag ben heel benieuwd en hoelaat de terugplaatsing misschien zien we elkaar nog

Geplaatst
nou dames om half 11 werd ik al gebeld ze hadden goed nieuws dus ze hielden me niet langer in spanning er zijn 2 goeie emmy's ontdooid dus we zijn helemaal happy wel van de 3 dus tis nu alles of niets anders moetem we weer gaan spuiten maar goed daar gaan we maar even niet vanuit he vanaf morgen dus weer die 2 rot weken in hopen op mooi weer dan gaan de dagen altijd lekker snel vind ik morgen om 11.45 de terugplaatsing

pammie hoe is jou uitslag ben heel benieuwd en hoelaat de terugplaatsing misschien zien we elkaar nog

Wat goed Sharon!

Plaatsen jullie er 2 terug van A kwaliteit? Spannend hoor.

Bij ons zijn er 5 eitjes goed bevrucht. Morgen om 14.15 uur heb ik de terugplaatsing. (Dan zien we elkaar niet Sharon).

Morgenvroeg vanaf 9.30 uur staat op de digi poli de zaad kwaliteit,en daar ben ik erg benieuwd naar. Zou het een A,B of C zijn.

Ons belden ze ook al op tijd. 11.00 uur.

Sharon,ik wens je heel veel succes morgen met de TP. :icon_sunny:(We lopen wel gelijk zo,gezellig saampjes op het wachtbankje.)

Geplaatst
Wat goed Sharon!

Plaatsen jullie er 2 terug van A kwaliteit? Spannend hoor.

Bij ons zijn er 5 eitjes goed bevrucht. Morgen om 14.15 uur heb ik de terugplaatsing. (Dan zien we elkaar niet Sharon).

Morgenvroeg vanaf 9.30 uur staat op de digi poli de zaad kwaliteit,en daar ben ik erg benieuwd naar. Zou het een A,B of C zijn.

Ons belden ze ook al op tijd. 11.00 uur.

Sharon,ik wens je heel veel succes morgen met de TP. :icon_sunny:(We lopen wel gelijk zo,gezellig saampjes op het wachtbankje.)

goed man 5 bevrucht nu nog de kwaliteit hoeveel plaatsen jullie er terug of laten jullie het ook van de kwaliteit afhangen wij plaatsen er 2 terug weet alleen niet hoe ze ontdooien komen ze ook weer terug als a dan?????? ach ja we zien het morgen wel gaan we idd samen het vervelende bankje op kunnen we delen wat we voelen haha iig heel veel succes morgen ik denk aan je en ik hoop dat we allebei (allemaal) zwanger worden en drink niet te veel dat had ik de vorige keer het zweet brak me uit zo pijn had ik van het ophouden ik mocht de blaas half leeg maken gelukkig anders had ze voor mij niet veilig gezeten haha ik laat morgen meer weten succes

knuf

Geplaatst

Sharon,bij B of C kwaliteit laten we er 2 terugplaatsen,bij A kwaliteit eentje.

Ik weet het,met volle blaas de TP. Zal wel goedkomen.

Heel veel succes hoor;Denk aan je.

We horen het morgen wel van elkaar hier op het forum.

Geplaatst

Meiden heel veel succes vandaag met de TP!

Broeden maar!

Sharon, we duimen voor goede ontdooiing en idd, niet te veel drinken hè!

Geplaatst
Hier goed nieuws!

Vanmiddag TP van 1 embryo van A kwaliteit.

2 zijn er ingevroren!

Liefs.

wat goed pammie succes

en paula ze zijn al goed ontdooid hihi ben je een beetje in de war je of bedoelde je terugplaatsing

Geplaatst

Pammie en Sharon, Super allebei een terufplaatsing.

Pammie lees dat jij ook nog cryo's hebt. Dat is toch een fijn gevoel, al hopen we natuurlijk niet dat jullie ze nodig hebben.

Sharon mooi dat de cryo's goed zijn ontdooid. Toch even een spannend moment. Niet nadenken over als dit niet lukt moet ik weer prikken, hoor? Positief denken, wat dan komt komt dan.

Meiden, succes met broeden en heel veel :luck::goodluck1::goodluck: (helaas, kan ik meer niet voor jullie doen)

Hier gaat het prikken nog steeds goed. Geen blauwe plekken. Volgens mij hebben ze echt iets gedaan met de naaldjes, want ik ben nog geen één bot naaldje tegengekomen. Wel een beetje last van hoofdpijn, maar weet niet waardoor dat komt deca, aankomende menstruatie of misschien toch het drukkende weer.

Allemaal een prettig weekend en tot schrijfs.

Appel

Geplaatst

he meiden,

vraagje; nadat ik me rot geschrokken ben over de wachtlijsten voor tese in het amc, heb ik vanmorgen mijn licht eens opgestoken bij het radbaud. Zijn er meiden onder jullie die recent begonnen zijn daar en kunnen zeggen hoe lang het duurt tot een eerste gesprek en wat de gang van zaken dan is? Dus hoe lang wachten, tese-procedure, algemene ervaringen? Ben heel benieuwd!

Groetjes Fren

Geplaatst

nou dames ik ben weer een trotse eigenaar van 2 emmy's een a en een b dus we gaan ervoor deze ronde nu moet ik snel gaan maar wilde jullie even op de hoogte brengen het was deze keer trouwens wel gevoelig

Geplaatst

@ Sharon: hey meisje lekker broeden dan, wat goed dat je er twee in je buik hebt. Ik heb er regelmatig aan gedacht vandaag!

@ Fren: wij hebben TESE en ICSI in het Radboud gedaan. TESE was mei vorig jaar en daar hebben we ongeveer 4 maanden op moeten wachten. In die periode hebben we wel alle vooronderzoeken kunnen doen. 2 maanden na de TESE waren we aan de beurt voor de ICSI, maar dit hebben we zelf een half jaar extra uitgesteld (voor info: zie mn blog).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden