Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pieneke,

Precies!!

Niets aan toe te voegen, precies zoals ik er ook over denk, en wd 7, in de avond begint het te zeuren in mijn hoofd, hahhaahahaaa.

Maar ik houd het lijstje iedere dag netjes bij hoor!!

Liefs Marielle

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Pieneke!!

Ik heb net bij kruidvat ff 2 doosjes testen gehaald, heb er dus 4 nu, maar nu ik ze in huis heb kan ik het gewoon bijna niet laten:shootme:

Ik probeer echt vol te houden tot zondag, pppfff, trouwens het is nu middag, heeft ook geen zin denk ik, ik moet echt ff mijn hersens stil zetten, had ik ze nou maar morgen gekocht!!

Hoe gevoelig zijn die testen eigenlijk?? Nee, ophouden, het is echt zinloos nu, hahahaha, word gek van mijzelf, hahaha.

Liefs Marielle

26 okt. pregnyl gezet, 5000 eh

1 nov. tp 1 cryo

2 nov. wd 1 niet getest

3 nov. wd 2 test negatief

4 nov. wd 3 niet getest

5 nov. wd 4 niet getest

6 nov. wd 5 niet getest

Geplaatst

Volhouden Marielle! Volhouden....

(makkelijker gezegd dan gedaan... :a4628ea63ee3976fca4).. ik weet niet hoe ik het er vanaf ga brengen 2e helft deze maand :dry:

liefs,

Sandra

Geplaatst

Hahaha, ik doe mijn best Sandra!!

Ik zie dat jij mag gaan beginnen, heerlijk he, als je groen licht hebt om te starten, nou meid heel veel succes, hou ons op de hoogte he!!

Liefs Marielle

Geplaatst

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte hier... :misc_expressions-wh

Geplaatst

Het is weer spannend voor je Marielle! Kan me voorstellen dat je nu gelijk wil testen nu je die testen in huis hebt! Sterkte nog deze dagen tot de test!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Haha, Marielle, moeten we al een wedje leggen of het wachten tot zondag je gaat lukken? :tongueP:

Hier iemand zonder testdrang... Meer een soort van onverschilligheid, hmmmm strange. Wel meeleesdrang trouwens! haha

De groentelade van de koelkast ligt alweer vol met de spuiten voor de volgende punctie ronde.

lfs,

Nienke

Geplaatst

Whahahaha, ja testdrang, hihihi!!

Ja ik las dat je alweer je medicijnen hebt gehaald, maar... misschien heb je ze wel niet nodig!:icon_colors:

Ik wil het echt proberen tot zondag, maar ja nu ik er weer 4 in huis heb...hehehe

Trouwens wel fijn dat je in een keer doorstoomd, beter, als het bij ons mislukt hebben we eerst weer een evaluatie gesprek en een cyclus ertussen denk ik, nou we zien wel!

Liefs Marielle

Geplaatst

@Marielle.. op naar morgen!

@Nienke.. tjeetje alles al weer in de koeling liggen! Zo voortvarend heb ik nog niet gelezen! Maar vind je het goed als ik me nog even op deze poging van je richt? ;-)

Dames succes, de waarheid komt steeds dichtbij voor jullie

Pieneke

Geplaatst

Yep, ik heb het nog steeds volgehouden, morgen gooi ik er een testje tegenaan, baat het niet dan schaad het niet!

Liefs Marielle

26 okt. pregnyl gezet 5000 eh

1 nov. tp 1 cryo

2 nov. wd 1 niet getest

3 nov. wd 2 test negatief (hcg van pregnyl uit bloed)

4 nov. wd 3 niet getest

5 nov. wd 4 niet getest

6 nov. wd 5 niet getest

7 nov. wd 6 niet getest

Geplaatst

Marielle: de dame met de ijzeren wil... :whistling_girl:

Geplaatst

Hahaha, Sandra!

Nou meiden ik heb getest, en ... negatief!!! natuurlijk! shit dus!!

Liefs Marielle

26 okt. pregnyl 5000

1 nov. tp 1 cryo

2 nov. wd 1 niet getest

3 nov. wd 2 test negatief (hcg van pregnyl weg)

4 nov. wd 3 niet getest

5 nov. wd 4 niet getest

6 nov. wd 5 niet getest

7 nov. wd 6 niet getest

8 nov. wd 7 negatief getest

Geplaatst

Het was een m3 zeiden ze, morula, hij was perfect, precies op de dag zover als ie moest zijn, dat is het enige wat ik weet, een prachtexemplaar zeiden ze, ik weet niet hoeveel cellen:icon_scratch:

Geplaatst

Ralletje,

Volgens mij heb ik op wd 7 laat in de avond getest. Het streepje werd pas zichtbaar een paar minuten na het verstrijken van de testtijd. De volgende ochtend was er een lichte streep binnen de testtijd. Succes, ik duim voor je!

Pieneke

Geplaatst

Marielle

het lijkt dat je wel wat vroeg betn met testen hoor,mij is altijd verteld dat als een emmy zich innestelt dat dat vanaf dag 5 t/m dag 12 na de bevruchting (punctie) zal plaatsvinden.

kan dus goed zijn dat ie zich nog niet eens ingenesteld is.

Je hebt geen bloedverlies of wat dan ook dus nog echt moed blijven houden hoor!

(mijn eerste testdag was op dag 15 na de punctie)

Ik duim voor je!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Nou, ik denk dat ik het afwacht tot dinsdag, als dat lukt, hihihi, woensdag moet ik ongi worden, dus het kan nog alle kanten op!

Jij hebt woensdag een echo he, super hoor, dat je doorgaat, ik hoop dat ik niet al te lang hoef te wachten na deze poging.

O, ja, de ontwikkeling van die cryo, kun je daar iets mee?

M3 zegt jou dat iets?

Liefs Marielle

Geplaatst

Hey Meiske, maar ik heb geen punctie gehad, het was een cryo, is ook nog wel te vroeg hoor, maar een cryo kun je eerder testen als een verse emmy, maar ach ik mocht pas volgende week zondag testen van het zh, 14 dgn na tp en woensdag is mijn nod, dus we wachten rustig af, hihi!!

liefs Marielle

Geplaatst

hai Marielle

sorry, was me even ontgaan, maar dan nog, als je cryo bv. 3 dagen oud is dan wordt deze op dag 3 na je eisprong teruggeplaatst (tenminste in ons ziekenhuis)

Kan nog zijn dat ie zich nog moet gaan nestelen, ik heb nog volop goede hoop voor je hoor!

succes!

groetjes

Meiske74

Geplaatst

Hey Meiske, jaja, dat klopt wel, volgens mij is ie 3 dgn na eisprong teruggeplaatst, ik wacht het nog even af.

Jij hebt bijna echo zie ik, spannend, zijn het er 2 of is het er 1, echt spannend hoor!!

Liefs Marielle

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden