Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Nienke wat goed alvast voorzichtig gefeliciteerd meis.. ben benieuwd naar je bloedtest.

Hier nog een vroegtester maar ik had wat minder geluk de mijne was negatief.

Vandaag wd10 na een verse ivf getest met sensitest cassette.

Ik heb hiermee een keer positief getest na een iui en dezelfde dag een bloedtest laten doen toen was mn hcg 8 een paar dagen later toch ongesteld geworden.

liefs Bammie

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Bammie,

Ik denk dat je wel vroeg getest hebt na een verse poging. Ik denk dus dat de test nog wel positief kan zijn over een dag of wat.

Maar ik ben hier natuurlijk niet de echte expert, dus Pieneke?

lfs,

Nienke

Geplaatst

26 okt. pregnyl 5000

1 nov. tp 1 cryo

2 nov. wd 1 niet getest

3 nov. wd 2 test negatief (hcg van pregnyl weg)

4 nov. wd 3 niet getest

5 nov. wd 4 niet getest

6 nov. wd 5 niet getest

7 nov. wd 6 niet getest

8 nov. wd 7 negatief getest

9 nov. wd 8 niet getest

10 nov. wd 9 niet getest

Geplaatst

Bammie,

De hoop niet laten varen hoor! Je hebt echt nog kansen meid. Morgenochtend nog eens proberen... het is echt nog vroeg. Persoonlijk verlies ik het vertrouwen als ik zo rond wd 12 nog negatief test (bij verse poging)

Liefs Pieneke

Geplaatst

Ok dankje wel Dames!

Nienke super gefeliciteerd nog mooie bloedwaardes hoor!

Pieneke ik ga nu denk ik wachten tot minstens donderdag heb 2 hele drukke dagen voor de boeg dus hoop genoeg afleiding te hebben.

Liefs Bammie

Geplaatst

Heb voor de zekerheid toch maar testen gehaald bij kruidvat van 2 voor 5 euro (hoezo wisselvallig hahaha) Als ik morgenvroeg weer testdrang heb doe ik het gewoon :-)

Geplaatst

Hee Bammie,

Jammer joh!

Hoop wel dat je te vroeg was. Ik moet zelf ook zaterdag testen. Heb vanmiddag ook 2 testen bij Kruidvat gekocht... Maar ga niet eerder testen dan vrijdag denk ik... Ik ga voor je duimen in ieder geval! Heb je verder eigenlijk nog geen ongi-klachten? Sterkte meid!

Groetjes, Marije

Geplaatst

@bammie... heel veel succes met testen, ik heb de sensi-cassette toegevoegd aan het lijstje

@Vliegmeisje jij ook toi toi toi!!

@Marielle.. voor jou ook bijna de dag van de waarheid!!

Goede ervaring

-CLEARBLUE (blauw +) - hcg 15 - licht + je.

-CLEARBLUE digitaal (zwanger/niet zwanger) - hcg 31- zwanger.

-KRUIDVAT lange teststaaf (blauwe II) - hcg 8 - licht blauw streepje.

-KRUIDVAT cassette (2 voor 5€)(roze II) - hcg 10 - licht roze streepje.

-PREDICTOR -hcg 12.5

-QUID-test Carrefour/GB (roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.

-SENSITEST (paarse II) - hcg 19 - licht paars streepje

-SENSITEST cassette- hcg 8

Geen goede ervaring

-Delhaize liftest (geeft zowieso verkleuring aan zelfs bij eisprong).

-Praxis (geeft idem verkleuring aan zelfs bij eisprong).

-Matcare ultra (vage uitslag, test eerder vals negatief, dan vals positief)

Geplaatst

Dankjewel Pieneke :)

Vliegmeisje tja klachten geen krampen of bloedverliesof iets lichamelijks... maar wel allerlei dingen die psychisch wijzen op naderende ongi zoals zin in chocolade en een beetje een triest gevoel dit heb ik altijd voordat ik ongi word. Maar ja dat zegt niet zo veel natuurlijk. Ik ben benieuwd of je het vol kan houden niet te testen nu je de testen in huis hebt :D

liefs Bammie

Geplaatst

Hoi Bammie,

Ik weet ook niet of ik het kan volhouden... hihi, we gaan het zien...

Vind het deze keer nog spannender dan alle andere keren. Komt ook door dit forum denk ik. Ik leef zo mee met iedereen! Ik kan alleen afgaan op mijn eigen ervaringen van vorige behandelingen. Meestal ging het direct al de eerste week na TP mis. En nu heb ik net als jij niet echt ongi-klachten maar af en toe wel pijntjes en steekjes hier en daar. Toen ik zwanger werd van mijn zoontje heb ik getest op dag 13 na TP. Ik heb toen serieus de test weggegooid omdat ik helemaal niets kon zien. Daarna toch weer uit de prullenbak gehaald (how low can you go ;-) en tegen het licht gehouden en ja hoor: een heeel licht roze stipje....! Tja, denk dat je toch misschien wel te vroeg getest zou kunnen hebben. Te meer omdat je verder geen ongi-klachten hebt. Maar ja je weet het niet... Spannend hoor!

Hoop gauw betere berichten van je te horen...

Lfs, Marije

Geplaatst

26 okt. pregnyl 5000

1 nov. tp 1 cryo

2 nov. wd 1 niet getest

3 nov. wd 2 test negatief (hcg van pregnyl weg)

4 nov. wd 3 niet getest

5 nov. wd 4 niet getest

6 nov. wd 5 niet getest

7 nov. wd 6 niet getest

8 nov. wd 7 negatief getest

9 nov. wd 8 niet getest

10 nov. wd 9 laat in de avond, negatief!!!

11 nov. wd 10 niet getest

Zo heb het lijstje ff aangepast!

Geplaatst

Goede ervaring

-CLEARBLUE (blauw +) - hcg 12 - licht + je.

-CLEARBLUE digitaal (zwanger/niet zwanger) - hcg 31- zwanger.

-KRUIDVAT lange teststaaf (blauwe II) - hcg 8 - licht blauw streepje.

-KRUIDVAT cassette (2 voor 5€)(roze II) - hcg 10 - licht roze streepje.

-PREDICTOR -hcg 12.5

-QUID-test Carrefour/GB (roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.

-SENSITEST (paarse II) - hcg 19 - licht paars streepje

-SENSITEST cassette- hcg 8

Geen goede ervaring

-Delhaize liftest (geeft zowieso verkleuring aan zelfs bij eisprong).

-Praxis (geeft idem verkleuring aan zelfs bij eisprong).

-Matcare ultra (vage uitslag, test eerder vals negatief, dan vals positief)

Geplaatst

Ja, het is echt klote, gisteren en eergisteren had ik vreselijke ongi klachten, maar ik alleen wat slijm verlies, met heel licht wat roze af en toe, dus ik wacht maar af, ik test ff niet meer nu, als ik donderdag niet ongi word dan test ik vrijdag nog eens, maar ik denk dat het nu wel zichtbaar had moeten zijn op een test toch? Ik gebruik de kruidvat cassette tests.

Liefs Marielle

Geplaatst

Ik zit op wd 9 en mijn afscheiding wordt iets donkerder en ook heb ik in mijn buik soms het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Ik wil dus graag weten of ik wel of niet zwanger ben al heb ik sterk het gevoel van niet. Denk dat ik morgen toch maar ga testen dan weet ik het tenminste.

Groetjes Gompie

Geplaatst

Ik kon me vanmorgen goed beheersen.. om niet te testen dus heb het maar niet gedaan...Nu morgenvroeg weer kijken als dat me net zo makkelijk af gaat test ik ook weer niet en dan dus vrijdag pas.

Dus mijn lijstje is

10 nov. wd 10 getest negatief

11 nov. wd 11 niet getest

12 nov. wd 12 ??

Geplaatst

Hè Marielle, ik had zo gehoopt dat je ook positief zou testen... Nu ja, het kan nog toch?

@Gompie, wat een onzekerheid he?

Meiden, sterkte! Ik blijf toch duimen voor jullie draaien.

lfs,

Nienke

Geplaatst

He Nienke ja, dat had ik ook wel leuk gevonden, ik wacht nog steeds op ongi, maar wil nu ff niet meer testen, als ik morgen niet ongi word dat test ik nog een keer, word er gek van nu, heb wel beetje ongi klachten gehad, maar zijn weer weg, wachten maar weer......

Bammie, wat leuk dat je ook even een lijstje maakt!!!

Liefs Marielle

Geplaatst

Echt super balen Marielle, die onzekerheid. Ik weet er inmiddels ook alles van. De vorige poging had ik echt een top gevoel over en dat viel toen reuze tegen. Vandaar dat ik van deze misschien niks durfde te verwachten...

lfs,

Nienke

Geplaatst

Ja, dat had ik bij mijn zoontje ook, ik dacht; die eerste keer zal wel niet lukken, ik had ook geen cryo's, en een dag voordat ik ongi moest worden kreeg ik vette ongiklachten, dus ik dacht; ok klaar deze ronde, toen werd ik niet ongi en 1 dag voor de testdag moest ik ineens om de 10 min. plassen en ja hoor raak!! Ik heb toen ook niet vroeggetest, volgende keer niet meer vroegtesten dus, hahhaa!!

Liefs Marielle

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden