Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi meiden,

weer ff geleden!!

Spannend hoor nathalie!!!zal héél hard voor je duimen!!Wat duurd dat wachten dan vreselijk lang hè!!!!!

Chantal, jij schiet ook lekker op!aftellen toch????

fijn weekend!!!!!!

lirfs Luna

Chantal

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Luna,

Ik ben inderdaad aan het aftellen om te mogen beginnen.

En jij, heb je nog een afspraak gemaakt voor in het nieuwe jaar??

Alvast hele fijne feestdagen!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Vandaag je testdag, zal aan je denken en hard voor je duimen...

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Ja,we hebben de afspraak staan voor 14 januari!Ben benieuwd kan me eigenlijk niet snel genoeg gaan hoor!!Hoop dat het dan een beetje snel gaat allemaal,zijn nu inmiddels ook al een jaar bezig vanaf moment dat we bij gynecoloog zijn geweest.

Gaan lekker 2e kerstdag naar Maastricht en blijven een nachtje slapen,dus maar eens goed laten gaan!haha

Ga jij nog wat doen??

liefs Luna

Geplaatst

Hoi meiden,

Sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen maar zit er helemaal doorheen, voel me echt leeg.

Ben op m'n testdag flink ongesteld geworden, had de dagen ervoor al een beetje bloedverlies en krampen dus ICSI 2 is het weer niet geworden voor ons.

We hebben nog cryootjes en gaan gelijk door, heb 4 januari alweer een fm maar moet zeggen dat m'n hoop zo goed als weg is op een kindje voor ons.

Gelukkig ga ik nu een weekje weg, wat afleiding maar ben er eigenlijk goed klaar mee met die MM.

Fijne feestdagen gewenst meiden en ws ben ik weer wat beter gestemd als ik terug kom!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

O, wat vind ik dit erg voor jullie!

Ik geloof niet dat er woorden zijn die troost zullen bieden voor je.

Ik weet ook niet zo goed wat te zeggen, hoop dat jullie elkaar tot steun kunnen

zijn in deze moeilijke periode.

Lieve groetjes,

Chantal.

Geplaatst

hoi,

Weet niet zo goed wat ik moet zeggen,het is zwaar k*t!!!!

Ga lekker er een paar dagen tussenuit,zet em op!!!!!!!Ga flink an de borrel of zo!!

geniet er lekker van.

liefs Luna

Geplaatst

Hoi meiden!

Ben weer terug, heb een heeeeeerlijk weekje gehad maar ben nog steeds wat down. M'n man is zoals altijd weer erg rationeel ingesteld, hij doet z'n best maar echt steunen kan hij me op een of andere manier niet.

4 januari de fm, door voor de cryootjes, hopelijk ontdooien ze nu wel allemaal goed en als het meezit dan laten we dit keer 2 cryootjes terugplaatsen.

Chantal en Luna, thanks voor de lieve woorden!!

Chantal....alweer bijna beginnen..spannend!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

hoi meiden!

Nathalie,fijn dat je je iets beter voeld!!!!!zet hem op meid!!!

chantal,jij kan ook aftellen hè?

Ik hoop het zo voor jullie meiden!!!!!

Zelf heb ik ook een nieuwtje,

Ik was 2 dagen overtijd en dacht zal wel een langere cyclus zijn,ik had deze maand ook ff zoiets van ff proberen niet te veel mee bezig te zijn.2010 nieuwe kansen en dan maar met behulp van ziekenhuis.

maar ik heb het hele jaar geen langere cyclus gehad,eerder korter.

na 2 dagen overtijd te zijn dacht ik ,zou het dan toch???vast niet dacht ik!!!maar werd erg zenuwachtig.

getest vandaag,en wat denk je??zwanger!!!vanaav nog test gedaan,ook die was positief!!

Kan het nog steeds niet geloven,wat een wonder!!!

ik ga ook zo hard voor jullie duimen,echt!!!!!

liefs Luna

Geplaatst

Hoi Luna,

Wat een geweldige afsluiting van 2009 voor jullie.

Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan.

Ik zit te wachten tot ik ongesteld word, dan kan ik gaan starten met spuiten.

Zal vandaag of morgen wel zijn...

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Hoe is het met jou?

Hoe was je weekje weg?

Morgen je FM. Hou moed!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Het weekje weg was heeeeeeeerlijk, lekker ontspannen en me lekker volgegeten!

Ben nu maar weer fanatiek begonnen met sporten om m'n lichaam weer een beetje in vorm te krijgen!

Had vandaag een positieve ovulatietest, voor de zekerheid morgen even naar het inloopspreekuur voor een echo en dan over 5 dagen een terugplaatsing van 1 of 2 cryootjes...net hoeveel er goed ontdooien. Hopelijk ontdooien de eerste 2 gelijk goed.

Spannend he dat afwachten op de ongi! Normaal heb je er geen behoefte aan en nu kan het maar niet snel genoeg komen!!

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes Nathalie

Geplaatst

hoi meiden,

Nathalie,fijn dat je het lekker hebt gehad!!voor jou schiet de terugplaatsing ook alweeer op!!Goed gevoel erover???

En Chantal,wachten duurd lang hè??

Ik begin me echt zwanger te voelen.nog steeds een ongelofelijk gevoel dat het toch op deze manier nog gelukt is.

Zere borsten,snel héél snel honger,maagzuur en moe..maar hoord erbij,nietklagen.Is weer even omschakelen en accepteren dat je lijf héél druk bezig is met iets héél moois!!

Denk nu wel steeds,waren die 12 weken maar voorbij!!

Wij belanden nu gewoon bij de verloskundige,dus echo duurd nog wel ff,ik geloof met 10 weken.Van mij mochten we nu 10 weken verder zijn,je denkt toch wel steeds "als het maar goed gaat"!!

Had voor mijn man een kaart,en sokjes gekocht.Dit met de test op zijn kant van het bed gelegd.OOk hij was echt helemaal beduusd.

toi,toi,toi meiden

liefs Luna

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Je hebt gister toch je FM gehad?

Heb je al enig zicht op een TP?

Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie, normaal nooit te laat en nu dus te laat...

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Luna,

Wat een prachtig cadeau voor jullie beide zeg en wat een leuke manier om je man te verassen!!

Ik hoop voor je dat de tijd snel voorbij gaat en je lekker kan genieten van je zwangerschap!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Chantal,

Ik had dat ook dat m'n cyclus ineens erg lang was toen ik moest beginnen met de decapeptyl, balen is het wel! Je kijkt er dan zo naar uit!

Ik heb maandag de FM gehad. Had eerst gemaild om door te geven dat ik zondag een positieve ovulatietest had en dacht dat dit genoeg was om de TP in te plannen alleen wilde ze toch nog even een echo doen om te kijken hoe het BMS eruit zag en om te kijken of de ovulatie al in gang was getreden.

Alles zag er goed uit zei ze en we hebben toestemming indien het ontdooien goed verloopt, 2 cryootjes terug te laten plaatsen.

Morgen bellen ze tussen 9.30-10.30 uur of het ontdooien is gelukt en dan vrijdag de TP.

Tijdens het typen van dat mailtje wat ik ze had gestuurd heb ik allemaal info door elkaar gehaald kwam ik in de auto achter na de FM. Ik had een anti-histamine op en was wat moe.. heb ik in de mail erbij gehaald dat het om een pesa-icsi traject ging etc. hahaha, helemaal niet van belang als het om cryootjes gaat. Ze zullen wel denken..wat een doos haha.

Spannende tijden voor jullie en voor ons..hopelijk worden de spannende tijden snel omgezet in blije tijden!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Zal aan je denken morgen! Ik hoop voor je dat de cryootjes goed zullen ontdooien.

Wat moet dat ook een zenuwslopend uurtje zijn. Moet je werken morgen of ben je vrij? Persoonlijk lijkt het me prettiger om dan te werken, heb je wat afleiding.

We gaan elkaar weer niet treffen in Leiderdorp, ik heb vanochtend een afspraak gemaakt voor de eerste echo. Ben vanochtend dan toch ongesteld geworden.

Gelukkig maar, ik had er echt flink de balen in. Was 2 dagen te laat, terwijl ik normaal een korte cyclus heb.Zegt mijn man ook nog dat ik me niet zo druk moet maken... Was een foute reactie. Maar goed, vanavond dus de eerste injectie.

Nou, ik ga hard voor je duimen morgen dat je goed nieuws zult krijgen.

Keep in touch!!

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

He Chantal,

Had een foutje gemaakt en mag pas morgen bellen tussen 9.30 en 10.30 uur. Ben dan op m'n werk dus heb afleiding. Meestal belt het lab alleen nu wilde ik dat niet i.v.m. werk dus mag ik zelf bellen.

Gelukkig dat je nu echt kan beginnen!! Fijn gevoel geeft dat!

Tja mannen en foute reacties..ik ken ze..

Heel veel suc6 met prikken en hopelijk heb je snel de punctie met een mooi resultaat!

Ik houd je op de hoogte.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hoi Nathalie,

Heel veel succes morgen!!

Dat de cryootjes maar mooi mogen ontdooien..

Krijg je morgen dan ook de TP?

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Nathalie,

En, heb je vandaag een TP gehad??

Spannend!! Laat je gauw wat weten???

Vond het toch vreemd om een spuit in m'n eigen lichaam te zetten.

Ik voelde wel dat ik de vloeistof injecteerde, gaf ook een wat branderig gevoel.

Vanavond ook beginnen met Puregon.

Gek toch, dat mannen en vrouwen zo verschillend reageren!

Ik was van de week echt teleurgesteld dat m'n menstruatie lang uitbleef,

uitgerekend op dat moment reageert mijn man dat ik me niet zo druk moet maken..

Mannen komen echt van Mars en vrouwen van Venus, geloof ik.

Ik merkte aan jouw reactie dat je dit wel herkende.

Fijn weekend.

Groetjes,

Chantal.

Geplaatst

Hoi Chantal,

Fijn dat je nu mag beginnen met de Puregon, ben benieuwd hoe lang het stimuleren duurt bij je!

En hopende op een mooi resultaat natuurlijk!

Ik heb gister een tp gehad van 2 cryootjes, de andere 2 hebben het ontdooien niet overleeft jammer genoeg! Als dit weer niet lukt moet ik voor de 3e poging. Hoop toch echt dat er minimaal 1 blijft plakken dit keer!

Ben niet heel positief gestemd maar we gaan het zien..

Volgende week heb je een fm zeker??

Groetjes Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden